Ik vind het niet erg. Een WC moet ook gewoon een beetje een arrogante klootzak zijn en niet de ideale schoonzoon imo. En daar horen bedenkelijke acties en naaistreken nou eenmaal bij vind ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Klopt, maar alle acties van Senna worden weggewimpeld of gezien als 'held' (zoals Suzuka 1989). Of waarbij hij die langzame coureur op de bek sloeg, terwijl ze bij Schumacher onder een vergrootglas worden gelegd.
Komt omdat die de beste auto in het veld heeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:30 schreef M.Melandri het volgende:
Niet vergeten dat Schumi al 43 is...en nog steeds bij de top van het veld hoort.
Mercedes heeft daar geen kansquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik doelde er op dat dit jaar Kimi en Schumacher voor eens en voor altijd uit kunnen gaan maken wie zich de Koning van de Ardennen mag noemen
Waarschijnlijk niet, maar ik hoop dus van wel tegen die tijdquote:
Dit begrijp ik dan eigenlijk ook weer niet. Niet dat ik het erg vind oid, maar waarom komt Canada tussen 2 europese GP's in? Toch niet handig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:32 schreef Googolplexian het volgende:
En nou krijgen we een heerlijk onafgebroken rijtje klassieke circuits!
Monaco is wdb altijd de inluider van goede tijden.
07 FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2012 (Montréal) 08 - 10 Jun
08 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX OF EUROPE (Valencia) 22 - 24 Jun
09 2012 FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX (Silverstone) 06 - 08 Jul
10 FORMULA 1 GROSSER PREIS SANTANDER VON DEUTSCHLAND 2012 (Hockenheim) 20 - 22 Jul
11 FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDÍJ 2012 (Budapest) 27 - 29 Jul
12 2012 FORMULA 1 SHELL BELGIAN GRAND PRIX (Spa-Francorchamps) 31 Aug - 02 Sep
13 FORMULA 1 GRAN PREMIO SANTANDER D'ITALIA 2012 (Monza) 07 - 09 Sep
Zou het kunnen dat Senna zichzelf heeft doodgereden omdat hij geen uitdaging zag in Schumacher en wilde dat Prost terug kwam in de F1?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Klopt, maar alle acties van Senna worden weggewimpeld of gezien als 'held' (zoals Suzuka 1989). Of waarbij hij die langzame coureur op de bek sloeg, terwijl ze bij Schumacher onder een vergrootglas worden gelegd.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat Senna zichzelf heeft doodgereden omdat hij geen uitdaging zag in Schumacher en wilde dat Prost terug kwam in de F1?
Hij had immers tijd om na te denken achter de safety car terwijl hij voorop lag en niet veel later gebeurde het...
Aan welke lijm heb jij zitten snuiven?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat Senna zichzelf heeft doodgereden omdat hij geen uitdaging zag in Schumacher en wilde dat Prost terug kwam in de F1?
Hij had immers tijd om na te denken achter de safety car terwijl hij voorop lag en niet veel later gebeurde het...
Prost's verhaal over die dag/weekend...
Als ik Prost zo hoor lijkt me dat best een mogelijke theorie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Aan welke lijm heb jij zitten snuiven?
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 106: met mid-season testing....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is qua Senna
Is er een drinkwedstrijd? Was Raikkonen weer ouderwets hard aan het trappen dat hij een halve seconde laat liggen op zijn teamgenoot?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik doelde er op dat dit jaar Kimi en Schumacher voor eens en voor altijd uit kunnen gaan maken wie zich de Koning van de Ardennen mag noemen
En nog 1quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 106: met mid-season testing....
[..]
Is er een drinkwedstrijd? Was Raikkonen weer ouderwets hard aan het trappen dat hij een halve seconde laat liggen op zijn teamgenoot?
Kom op zeg, hoop dat je nu een slechte troll aan het uitproberen bentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ik Prost zo hoor lijkt me dat best een mogelijke theorie.
Nee deze keer gooi ik het erop dat ie geen training heeft kunnen rijden ivm ophangingsproblemen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er een drinkwedstrijd? Was Raikkonen weer ouderwets hard aan het trappen dat hij een halve seconde laat liggen op zijn teamgenoot?
Op Monaco vond ik hem nooit bijzonder, hij is beter op high-speed circuits zoals Silverstone en Spaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee deze keer gooi ik het erop dat ie geen training heeft kunnen rijden ivm ophangingsproblemen.
So shoot me
Kijk dan dat filmpje en hoor wat Prost zegt, en kijk ook eens naar de stand met Senna op 0 punten na 3 races en dat Senna vermoed dat Benetton verboden onderdelen heeft. Het is volgens mij algemeen bekend dat Senna Prost wilde verslaan maar die was er niet meer in 1994.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op zeg, hoop dat je nu een slechte troll aan het uitproberen bent
Ik heb het filmpje niet gekeken, Prost zal best iets nuttigs zeggen. Maar als je serieus gaat beweren dat iemand in de bloei van z'n leven zichzelf dood rijd omdat z'n grote rivaal niet meer mee doet. Kom op zeg, daar geloof ik niet in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk dan dat filmpje en hoor wat Prost zegt, en kijk ook eens naar de stand met Senna op 0 punten na 3 races en dat Senna vermoed dat Benetton verboden onderdelen heeft. Het is volgens mij algemeen bekend dat Senna Prost wilde verslaan maar die was er niet meer in 1994.
Nee het probleem is dat Kimi een middelmatige coureur is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:45 schreef Desunoto het volgende:
Ik volgde een ronde van Kimi in Q2 die in de eerste en derde sectoren vrijwel gelijk was met de toptijd op dat moment. In de tweede sector verloor hij echter 6 tienden... behoorlijk veel dus. Het 'probleem' lijkt daar te zitten.
Niet happen... niet happenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat Kimi een middelmatige coureur is.
Van beide werd beweerd dat ze zo goed waren dat Schumacher het nu toch echt heel moeilijk zou krijgen met zijn teamgenoot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk bovendien dat die mensen die net doen of Barrichello en Irvine maar matige coureurs waren eens moeten kijken wat die twee in een niet echt superieure Jordan deden. Barrichello en Irvine waren gewoon prima coureurs nét ruim onder de besten.
Schumacher moest er ook nog wat heel moois voor doen als ik me niet vergis.quote:Ik denk bovendien dat Irvine wel meer heeft kunnen bereiken, maar die vond geld en vrouwen belangrijker.. Zolang Irvine geld kreeg vond ie het wel best.
En wellicht dat de mogelijkheid in 1999 om WK te worden het beste in hem naar boven haalde..
En 's avonds de World Superbikes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:47 schreef vosss het volgende:
Zin in morgen. Eerst F1 en dan Indy kijken, waar de middelmatige Rubens op P10 staat
Ik heb geen motorrijbewijs dus dat kijk ik nietquote:
Heb jij wel een licensie om in F1 te mogen rijden?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen motorrijbewijs dus dat kijk ik niet
Jij niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb jij wel een licensie om in F1 te mogen rijden?
Bouwde? Newey heeft nooit anders gedaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef M.Melandri het volgende:
Zo goed was Hakkinen ook niet, Newey bouwde toen gewoon superauto's, zag je ook met Villeneuve en Hill.
Kortom hij kon er niks vanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bouwde? Newey heeft nooit anders gedaan.
En nog even over Schumacher: Benetton speelde vals. Ook Senna zei dat, ook Verstappen heeft gezegd dat Schumachers auto heel anders was dan de zijne. Of vinden de Schumacher fans het zo dat Briatore, die de meesten van hen ook niet kunnen uitstaan, toen nog helemaal eerlijk speelde?
Dat zijn er al 2 (En dan heb ik het niet eens over de onbestrafte actie op Hill bij zijn eerste titel)
Zijn eerste WK in de Ferrari was gewoon heel goed.
De andere 4 hadden te maken met een oppermachtige auto.
Wijs me op de onwaarheden?
2003 - McLaren was stukken beter, alleen faalde Kimi door telkens z;'n auto kapot te laten gaan en Montoya was gewoon een heethoofd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
En nog even over Schumacher: Benetton speelde vals. Ook Senna zei dat, ook Verstappen heeft gezegd dat Schumachers auto heel anders was dan de zijne. Of vinden de Schumacher fans het zo dat Briatore, die de meesten van hen ook niet kunnen uitstaan, toen nog helemaal eerlijk speelde?
Dat zijn er al 2 (En dan heb ik het niet eens over de onbestrafte actie op Hill bij zijn eerste titel)
Zijn eerste WK in de Ferrari was gewoon heel goed.
De andere 4 hadden te maken met een oppermachtige auto.
Wijs me op de onwaarheden?
Idd. Vooral het gepruts met de brandstoftoevoer (verwijderen van filters om de pitstops sneller te laten verlopen), was op zich voldoende reden om Benetton te diskwalificeren dat jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
En nog even over Schumacher: Benetton speelde vals.
Alleen is hij 4 wedstrijden gediskwalificeerd geweest, en nóg kon Hill er niet voorbij.. Sorry, dan faal je ergens.. Zeker als in de 2e helft vh seizoen de Wiliiams stukken beter is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Vooral het gepruts met de brandstoftoevoer (verwijderen van filters om de pitstops sneller te laten verlopen), was op zich voldoende reden om Benetton te diskwalificeren dat jaar.
McLaren was gelijkwaardig, niet beter. Verder heb je gelijk, niet uitsluitend Schumachers kwaliteiten maar zeker ook stommiteiten van anderen hebben hem toen geholpen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
2003 - McLaren was stukken beter, alleen faalde Kimi door telkens z;'n auto kapot te laten gaan en Montoya was gewoon een heethoofd.
Mijn punt is dat hij eigenlijk de andere 12 wedstrijden ook gediskwalificeerd had kunnen worden. Dus hij heeft nog mazzel gehad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen is hij 4 wedstrijden gediskwalificeerd geweest, en nóg kon Hill er niet voorbij.. Sorry, dan faal je ergens.. Zeker als in de 2e helft vh seizoen de Wiliiams stukken beter is.
Ben ik gedeeltelijk met je eens, alleen heeft Benetton nou niet bepaald het voordeel van de twijfel, dus die DSQ's vind ik niet helemaal onterecht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen is hij 4 wedstrijden gediskwalificeerd geweest, en nóg kon Hill er niet voorbij.. Sorry, dan faal je ergens.. Zeker als in de 2e helft vh seizoen de Wiliiams stukken beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |