abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112051730
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schumacher _O_

Ben wel benieuwd wat er morgen bij hem misgaat, waarschijnlijk pech ergens in het begin van de wedstrijd. :@
Die debiele penalty uit Barcelona vind ik al pech genoeg.. Hij mag ook wel eens wat geluk gaan hebben ;)
  FOK!Fotograaf zaterdag 26 mei 2012 @ 15:16:21 #227
842 Zorro
Z
pi_112051732
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die gast spoort niet joh. Lekker laten gaan :') Als je serieus gaat beweren dat elk jaar dat Schumacher WK is geworden of er (heel) dicht bij zat de betere auto had, heb je totaal geen verstand van Formule 1.
Zie boven :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_112051742
quote:

[..]

Die gast spoort niet joh. Lekker laten gaan :') Als je serieus gaat beweren dat elk jaar dat Schumacher WK is geworden of er (heel) dicht bij zat de betere auto had, heb je totaal geen verstand van Formule 1.
Zie Oostenrijk welk jaar was het? Barrichello mocht niet winnen. ;)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:17:41 #229
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112051766
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Zie Oostenrijk welk jaar was het? Barrichello mocht niet winnen. ;)
2002. Toen werd hij WK met 70 punten voorsprong op Barrichello. Lag inderdaad aan die paar puntjes..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:18:40 #230
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112051787
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:16 schreef Zorro het volgende:

[..]

Zie boven :P
Zie het. Jij mag het scorebordjournalistiek noemen, ik ben het totaal niet met je eens. Hij heeft echt niet elk jaar de beste auto gehad. Onzin.
pi_112051798
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:17 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

2002. Toen werd hij WK met 70 punten voorsprong op Barrichello. Lag inderdaad aan die paar puntjes..
Alsof er een eerlijke strijd was, ze reden niet bij McLaren.
pi_112051804
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:16 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Die debiele penalty uit Barcelona vind ik al pech genoeg.. Hij mag ook wel eens wat geluk gaan hebben ;)
Inderdaad godverdomme. Als ie die (imo onterechte) niet gehad had dan had ie kunnen stunten morgen.

De overwinning zal ie wel niet pakken morgen ben ik bang.

:(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_112051818
Het viel me trouwens op dat ik het vingertje van Schumacher veel beter kan handelen dan die van Vettel :P
vosss is de naam,
  FOK!Fotograaf zaterdag 26 mei 2012 @ 15:20:47 #234
842 Zorro
Z
pi_112051838
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Zie het. Jij mag het scorebordjournalistiek noemen, ik ben het totaal niet met je eens. Hij heeft echt niet elk jaar de beste auto gehad. Onzin.
En ik zeg nog expliciet dat het niet altijd aan de auto lag. Je moet wel lezen. Zo neem ik de oppermachtige WK's van Andretti (al was dat wel de mooiste auto ooit _O_ ) en Mansell ook niet serieus, tenminste niet dat ze de beste coureur waren. Die hadden ook een auto die onverslaanbaar was. Alleen Schumacher fans zijn daar blind voor.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:21:16 #235
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_112051852
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:20 schreef vosss het volgende:
Het viel me trouwens op dat ik het vingertje van Schumacher veel beter kan handelen dan die van Vettel :P
Vinger van Schumacher is gewoon een vinger.
Die van Vettel is voer voor tuinscharen.
Calm down, please!
pi_112051859
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Vinger van Schumacher is gewoon een vinger.
Die van Vettel is voer voor tuinscharen.
_O-
vosss is de naam,
pi_112051874
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:20 schreef vosss het volgende:
Die van Schumacher zie je dan ook niet twee keer per GP, die van Vettel ook al een tijdje niet meer zoveel gelukkig.
pi_112051901
Prachtig van Schumi _O_ op dit soort circuits kan hij nog steeds het verschil maken.
pi_112051912
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schumacher _O_

Ben wel benieuwd wat er morgen bij hem misgaat, waarschijnlijk pech ergens in het begin van de wedstrijd. :@
Ongelofelijk veel pech idd, maargoed belangrijker is dat de snelheid dit jaar weer aanwezig is.
pi_112051927
quote:

[..]

Ik vraag me al een tijdje af wat mensen die het echt niet snappen dan zo aantrekt in de sport. Misschien is het juist wel dat ze het totaal niet snappen, en daardoor zichzelf wijs kunnen maken dat degene die ze het leukst vinden de beste is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:24:52 #241
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112051928
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:20 schreef Zorro het volgende:

[..]

En ik zeg nog expliciet dat het niet altijd aan de auto lag. Je moet wel lezen. Zo neem ik de oppermachtige WK's van Andretti (al was dat wel de mooiste auto ooit _O_ ) en Mansell ook niet serieus, tenminste niet dat ze de beste coureur waren. Die hadden ook een auto die onverslaanbaar was. Alleen Schumacher fans zijn daar blind voor.
Tuurlijk had hij ook een fantastische auto. Maar het feit dat hij ook in mindere of gelijkwaardige auto's minimaal 3x kampioen is geworden zegt toch genoeg. De enige 2 die dan meer WK's hebben zijn Prost en Fangio. Waarvan je ook met enige zekerheid kan zeggen dat ze altijd in WK zijn geworden in de beste auto van het veld.
pi_112051963
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:23 schreef M.Melandri het volgende:
Prachtig van Schumi _O_ op dit soort circuits kan hij nog steeds het verschil maken.
Ik hoop zo dat de Lotus van Kimi en de Mercedes van Schumacher verderop in het seizoen goed gaan.

Dan wordt Spa echt een knaller van een wedstrijd _O_ _O_ _O_
vosss is de naam,
pi_112051966
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:15 schreef Zorro het volgende:

[..]

Nee hoor, Schumacher is echt wel een goede coureuer, dat ga ik echt niet ontkennen of zo. Alleen erger ik me dood aan die scorebordjournalistiek van 7 keer WK. Een groot deel daarvan (zie je, ik zeg niet: allemaal) zijn aan de auto te danken. Schumacher is goed, maar niet beter dan Prost, Senna, Hakkinen, Alonso en dat soort namen.
Weinig verstand van f1 merk ik wel.....
pi_112051971
Grid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112051979
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:15 schreef Zorro het volgende:

[..]

Nee hoor, Schumacher is echt wel een goede coureuer, dat ga ik echt niet ontkennen of zo. Alleen erger ik me dood aan die scorebordjournalistiek van 7 keer WK. Een groot deel daarvan (zie je, ik zeg niet: allemaal) zijn aan de auto te danken. Schumacher is goed, maar niet beter dan Prost, Senna, Hakkinen, Alonso en dat soort namen.
Senna wordt zo geroemd omdat ie dood is. Triest maar waar. Hij had genoeg vreemde acties, natuurlijk zeer talentvol en ontzettend snel en nat-weer koning maar genoeg rare fratsen die allemaal worden weggewimpeld, omdat het niet Schumacher is.

Prost is een prima maar berekenende en saaie coureur.

Hakkinen heeft imo alleen in 98 en 99 aan Schumacher kunnen tippen. Bovendien heb ik een zeer sterk vermoeden dat de McLaren van die jaren beter was de Ferrari.

Alonso in dit verhaaltje noemen maakt je post wel erg vreemd. Alonso is een goede coureur en wellicht de beste in t veld op dit moment, maar Alonso heeft niet echt laten zien goed een auto te kunnen ontwikkelen. Schumacher heeft het bij twee teams gedaan, Alonso nog maar bij 1. Bovendien werd Alonso een beetje vreemd toen Hamilton vrijwel gelijkwaardig werd. Hij had zichzelf niet meer in de hand. Alonso heeft nog lang niet bereikt wat Schumacher bereikte..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:27:51 #246
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112052005
quote:
19s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:26 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Senna wordt zo geroemd omdat ie dood is. Triest maar waar. Hij had genoeg vreemde acties, natuurlijk zeer talentvol en ontzettend maar genoeg rare fratsen die allemaal worden weggewimpeld, omdat het niet Schumacher is.

Prost is een prima maar berekenende en saaie coureur.

Hakkinen heeft imo alleen in 98 en 99 aan Schumacher kunnen tippen. Bovendien heb ik een zeer sterk vermoeden dat de McLaren van die jaren beter was de Ferrari.

Alonso in dit verhaaltje noemen maakt je post wel erg vreemd. Alonso is een goede coureur en wellicht de beste in t veld op dit moment, maar Alonso heeft niet echt laten zien goed een auto te kunnen ontwikkelen. Schumacher heeft het bij twee teams gedaan, Alonso nog maar bij 1. Bovendien werd Alonso een beetje vreemd toen Hamilton vrijwel gelijkwaardig werd. Hij had zichzelf niet meer in de hand. Alonso heeft nog lang niet bereikt wat Schumacher bereikte..
Eindelijk iemand die het met me eens is qua Senna _O_

Edit: En sowieso Hakkinen en Alonso beter noemen dan Schumacher. Weet niet aan welk spul je dan zit.
pi_112052009
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat de Lotus van Kimi en de Mercedes van Schumacher verderop in het seizoen goed gaan.

Dan wordt Spa echt een knaller van een wedstrijd _O_ _O_ _O_
Denk dat de Lotus de beste auto in snelle bochten is en Mercedes de beste in langzame bochten, dus er komen zeker nog kansen voor beide heren. Kimi val overigens wel wat tegen op langzame circuits
pi_112052022
quote:
Senna wordt zo geroemd omdat ie dood is. Triest maar waar. Hij had genoeg vreemde acties, natuurlijk zeer talentvol maar genoeg rare fratsen die allemaal worden weggewimpeld, omdat het niet Schumacher is.
Nagenoeg elke WC heeft acties die bedenkelijk zijn.

De enige die ik me zo voor de geest kan halen die dat niet heeft imo is Button geweest van de laatste jaren.
vosss is de naam,
pi_112052051
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Nagenoeg elke WC heeft acties die bedenkelijk zijn.

De enige die ik me zo voor de geest kan halen die dat niet heeft imo is Button geweest van de laatste jaren.
Klopt, maar alle acties van Senna worden weggewimpeld of gezien als 'held' (zoals Suzuka 1989). Of waarbij hij die langzame coureur op de bek sloeg, terwijl ze bij Schumacher onder een vergrootglas worden gelegd.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_112052053
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Denk dat de Lotus de beste auto in snelle bochten is en Mercedes de beste in langzame bochten, dus er komen zeker nog kansen voor beide heren. Kimi val overigens wel wat tegen op langzame circuits
Ik doelde er op dat dit jaar Kimi en Schumacher voor eens en voor altijd uit kunnen gaan maken wie zich de Koning van de Ardennen mag noemen _O_
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')