Heb je je bril op ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie nog steeds geen WA berichtje uft!
Gwn zoals ajacied422 doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ben bang dat iemand het recht van me af neemtdus snel tt weg en op Invoeren drukken.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie nog steeds geen WA berichtje uft!
das best sneuquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gwn zoals ajacied422 doen.
De nieuwe TT als op Ctrl + C hebben, en dan Ctrl +V en klaar.
Daarom ga ik je de 22e een kusje geven tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie nog geen pic in de group gallery uft
Uft, you disappoint me.
Dat was voor iets andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daarom ga ik je de 22e een kusje geven toch
Dan is het goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
2 dan. Ook 1 voor het uitlachen
Het is gezond, dus niet erg, een tros valt wel mee .quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al bijna een hele tros opVerspreid over de dag.
Golden kiwisquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aardbeien, meloen, groene pitloze druiven, granny smith appels en kiwi's
Hoeveel procent zou man zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5
aww
klamme ballen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:49 schreef Dientje12 het volgende:
Net klaar
kk warm
Plakkering
Nog geen weekend
rezaniaquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:49 schreef Dientje12 het volgende:
Net klaar
kk warm
Plakkering
Nog geen weekend
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is een user, dat zei zweetteef altijd
ja rez ken ik welquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is een user, dat zei zweetteef altijd
spacequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
spaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh snapquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Graag. Misschien dat je dan nog eens mooi wordt.
Daar zat ik dus ook aan te denken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Graag. Misschien dat je dan nog eens mooi wordt.
Dat ik bij noenoe pas?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:56 schreef Dimens het volgende:
OV DV luister dan. Ik zat dus net te eten en toen vroegen m'n ouders naar het weekend en toen vroegen ze hoe jullie eruit zagen. Toen liet ik dus foto zien zei me ma dat jullie knap zijn en wel bij elkaar passen.
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ik bij noenoe pas?haha aw
HAHA welke foto liet je zienquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja.
Ik liet eerst foto van jou zien zei mijn ma van; "Wat een knappe meid. Of is dat Photoshop?"
Wat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:56 schreef Dimens het volgende:
OV DV luister dan. Ik zat dus net te eten en toen vroegen m'n ouders naar het weekend en toen vroegen ze hoe jullie eruit zagen. Toen liet ik dus foto zien zei me ma dat jullie knap zijn en wel bij elkaar passen.
Die op je Facebook. O.A. die derp foto.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HAHA welke foto liet je zienomg photoshop, geniaal
ohhquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die op je Facebook. O.A. die derp foto.
aparte foto.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef Dimens het volgende:
bij OV liet ik die foto van die appel zien.
daar is noenoe wel liefquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef Dimens het volgende:
bij OV liet ik die foto van die appel zien.
Toen zei m'n ma; " Passen goed bij elkaar."quote:
heb je geen winrar?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
stomme rar bestandjes constant handmatig de files aanklikken
Jankenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
Ze sluiten jou gewoon buiten. ;s;s;squote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen zei m'n ma; " Passen goed bij elkaar."
Ik dus emogiffen maar toen zei ze daar achter al meteen dat ze jou en DV bedoelde.
7zipquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
Wtfquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel maar dat maakt geen flikker uit
Ik heb de appel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze sluiten jou gewoon buiten. ;s;s;s
Omdat beter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom ?
winrar werkt gewoon prima
fockt opquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier ook. Maar achter het gebouw tegenover ons huis.
Waarom wil je dat doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan je met 7zip ook iso's ontleden ?
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan je met 7zip ook iso's ontleden ?
Het is ook nooit goed, altijd huilen het is te koud sneeuw moet weg en nu huilen om de zon.quote:
Klopt, ik haat ons klimaat, van de week was het goed rond 21 graden maar nu te warmquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, altijd huilen het is te koud sneeuw moet weg en nu huilen om de zon.
Nederlanders.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, altijd huilen het is te koud sneeuw moet weg en nu huilen om de zon.
Altijd maar zeuren.quote:
Emigreer!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, ik haat ons klimaat, van de week was het goed rond 21 graden maar nu te warm
Nu ben je er toch wel aan gewend lijkt mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het mag best 25 graden zijn, maar niet ineens van 15 naar 25dat kunnen we niet aan.
Gewoon geleidelijk warmer.
Beetje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu ben je er toch wel aan gewend lijkt mij
Hoezo ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef Dimens het volgende:
Soms vraag ik mij echt af wat voor gesprekken ik met sommige users heb.
Facebook ligt eruit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chrome kan geen verbinding maken met facebook
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chrome kan geen verbinding maken met facebook
Sommige FOK!sters schamen zich nergens voor en schrijven alles naar mij. Ik denk dat ik in de friendzone zit.quote:
voorbeeldquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sommige FOK!sters schamen zich nergens voor en schrijven alles naar mij. Ik denk dat ik in de friendzone zit.
ze denken dat jij gay bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sommige FOK!sters schamen zich nergens voor en schrijven alles naar mij. Ik denk dat ik in de friendzone zit.
Kut is dat he, friendzone.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
youtube doet ook al traag het is een complot
gaynessquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of andersom. Maar vaak mannen ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Friendzone, het excuus van mannen die gewoon afgewezen worden.
Ja laat je nu je andere tepel zien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal ze eens laten zien hoe gay ik ben.
Loemenadiquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
youtube doet ook al traag het is een complot
Geen idee, ik zag dat ik ergens in getagd was, maar toen ik wou klikken lag facebook eruit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
Ey DV wie zijn die beach boys die ik nu opeens op facebook zie?
Ik wil heul niet al die vreemde mensjes zien als ik naar facebook ga.
Op een piemelquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag dat ik ergens in getagd was, maar toen ik wou klikken lag facebook eruit.
Het zijn 3 gasten in een zwembad die buiten deze dagen nog nooit zon gezien hebben, gezien de t-shirt rand die echt extreem is. HELEMAAL wit verder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag dat ik ergens in getagd was, maar toen ik wou klikken lag facebook eruit.
Ja zijn een beetje van die jongens die ook op fok zouden kunnen zittenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zijn 3 gasten in een zwembad die buiten deze dagen nog nooit zon gezien hebben, gezien de t-shirts.
Jij ook tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zijn 3 gasten in een zwembad die buiten deze dagen nog nooit zon gezien hebben, gezien de t-shirt rand die echt extreem is. HELEMAAL wit verder.
Wat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
De meeste piemels hebben nog meer kleur, no homo.
Haha, vraag het ze eens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja zijn een beetje van die jongens die ook op fok zouden kunnen zittenik ga wel met ze om soms
Zoals in je foboquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee valt mee, ik ben altijd wel lekker gekleurd.
nee ga wegquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoorde dat Beach me hier nodig had?
Koop je eigen etenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn moeder koopt altijd van dat gare ijs..
Pere ijsjes en van die nepmarsijsdingen
ik wil echte magnumsmaar die vinden me ouders te duur daarom kopen ze van die neppe magnums
Neppe magnumsquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
ik wil echte magnumsmaar die vinden me ouders te duur daarom kopen ze van die neppe magnums
Haten op perenijsjes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
haten op peren ijsjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
Met welke? en pics!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik douche wel eens naakt met die meisjes.
Kom halen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haten op peren ijsjeshaten op mars ijsjes
geef ze dan aan mij, verwend nest
Dus ik zit toch in de friendzone?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga niet met jou douchen hoor.
Ja?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Morgen ben ik in rotterdam. Kom ik dan langs jou?
ohquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, in m'n hoofd zei ik png maar ik typte pgn
Welke kant woon je dan op? Zierikzee?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja?
Nope, dan moet je een stukje verder nog.. iets van 30km eerst metro dan met bus
cool story bro, vertelquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had vannacht toch een goede droom.
gewoon jaloers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
En terecht met zulke lelijke tepels :Sss
Ja, het hele weekend. Zaterdag avond komen er fokkers naar zo'n plek ofzo. P... nogwat. Ben de naam vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja?
Nope, dan moet je een stukje verder nog.. iets van 30km eerst metro dan met bus
9quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Link naar de desbetreffende foto.
Lief dat je het goed wilt praten met jezelf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Dimens het volgende:
Ondertussen vindt DV het wel een leuke foto.
Is er niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Link naar de desbetreffende foto.
Meteen onzeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lief dat je het goed wilt praten met jezelf.
poortugaal? parkade?...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, het hele weekend. Zaterdag avond komen er fokkers naar zo'n plek ofzo. P... nogwat. Ben de naam vergetenzin om ook te komen?
Nee penny's ofzo? puddy's, punny's. Zoiets.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
poortugaal? parkade?...
Ik moet dit weekend ook waarschijnlijk werken ik zie het wel
Meld je ziek g.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
poortugaal? parkade?...
Ik moet dit weekend ook waarschijnlijk werken ik zie het wel
dmquote:
alleen als ik geil been (zijn ze lekker stijf alles) anders zijn het van die ranzige uitgelebberdequote:
Oh een tent?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee penny's ofzo? puddy's, punny's. Zoiets.
Ik ben niet zwakquote:
Mijn tepels laat ik niet aan iedereen zien, alleen aan speciale mensen. Zo van die mensen die bij mij slapen enzo. En mensen die met mij op het strand, op vakantie of op het zwembad zijn.quote:
Ik heb hem niet eens meer. Het is beter dat die foto nooit meer gezien wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dm
[..]
alleen als ik geil been (zijn ze lekker stijf alles) anders zijn het van die ranzige uitgelebberde
Paddys?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee penny's ofzo? puddy's, punny's. Zoiets.
Wanneer gaan wij naar het strand danquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn tepels laat ik niet aan iedereen zien, alleen aan speciale mensen. Zo van die mensen die bij mij slapen enzo. En mensen die met mij op het strand, op vakantie of op het zwembad zijn.
Op FOK! zit geen van die mensen, denk/hoop ik. Derhalve is uw voorstel verworpen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens meer. Het is beter dat die foto nooit meer gezien wordt.
Het strand is kut. Al dat zand.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij naar het strand dan
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het strand is kut. Al dat zand.En ik zie dat Snuf hier is dus ik durf geen ja te zeggen. Spartanen zijn gek!
Ik zag het. Ik weet wel waar dat is denk ik. We kunnen wel effe langsgaan denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snuf ga even spytoolen, heloef vroeg ons
Tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik weet wel waar dat is denk ik. We kunnen wel effe langsgaan denk ik.
Nee. Ik ben geen downer. Er zitten veel Fritsen tussen inderdaad maar ook een heel groot aantal dat gewoon verstand in hun bol heeft. Veel studenten ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of ben jij er zo één met een sparta petje? Dat zijn altijd downers.
Even ver als de shoarmazaak waar we met Kieron en Mono waren. Maar we kunnen beter de metro nemen.quote:
Idd, lopen wordt 'm dan niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen downer. Er zitten veel Fritsen tussen inderdaad maar ook een heel groot aantal dat gewoon verstand in hun bol heeft. Veel studenten ook.
[..]
Even ver als de shoarmazaak waar we met Kieron en Mono waren. Maar we kunnen beter de metro nemen.
Pussyquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd, lopen wordt 'm dan niet.
Wel terug over de Erasmusbrug net zoals vorige keer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd, lopen wordt 'm dan niet.
Weet jij dat niet eens jongen?!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Typisch het volgende:
En wat is spytool. Ik leer in dit topic pas FOK! kennen volgens mij.Wazige dingen allemaal.
Dan heb ik vast al wel wat alcohol op, dan is het goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel terug over de Erasmusbrug net zoals vorige keer.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Typisch het volgende:
En wat is spytool. Ik leer in dit topic pas FOK! kennen volgens mij.Wazige dingen allemaal.
mensen die lullen ik heb later een bankrekening met acht nullenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?
Kan je kijken of er mensen over je lullen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan heb ik vast al wel wat alcohol op, dan is het goed.
Wel in het midden even weer stoppen. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]Jij sfeer verpester.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Trollscience het volgende:
twitter dat eruitligt [ afbeelding ]
Hoe moet ik dat weten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet jij dat niet eens jongen?!
hoelang zit je al op je zolderkamer
hoiquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is dat een zeker persoon hier ooit zei dat dit wel leuk was
Oh ik zit in de woonkamerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten.Het is dat een zeker persoon hier ooit zei dat dit wel leuk was, anders had ik nog steeds alleen in VBL gezeten.
Heb geen zolderkamer jonguh, zit atm in de tuin waar ik eigenlijk altijd alleen woon. Best gezellig!
Hosselaar.quote:
Ditquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hosselaar.
Jullie mogen haar wel bedanken, nu kan ik dit topic verrijken met mijn geweldige posts.
Doe hosselmac26quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Typisch het volgende:
Wat een kut ding is dat, ik krijg gewoon random posts die iets met 'typisch' erin hebben. Ik heb een andere naam nodig, afbiuafufiiaf ofzo.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Typisch het volgende:
Wat een kut ding is dat, ik krijg gewoon random posts die iets met 'typisch' erin hebben. Ik heb een andere naam nodig, afbiuafufiiaf ofzo.
Er is een user die ook de afkorting DV heeft, en zij post altijd in het zwangerschaps topic. Straks denken mensen dat ik dat benquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Typisch het volgende:
Ik was vandaag nog Zuidjee, kreeg gratis patat bij de Bram want is een mattie je weet.quote:
Moet kunnen, maatje van me hoorde ook paar dagen terug dat zijn ex zwanger is van hem. Tiener moeders alles hier in deze ghetto.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is een user die ook de afkorting DV heeft, en zij post altijd in het zwangerschaps topic. Straks denken mensen dat ik dat ben_
Ik wist niet dat je ook met DV kon zoekenquote:
Er zitten 3 meisjes bij mij op school die een kind hebben. En 2 op een andere school hier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet kunnen, maatje van me hoorde ook paar dagen terug dat zijn ex zwanger is van hem. Tiener moeders alles hier in deze ghetto.
En ook deevee. Ik heb alles gelezen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook met DV kon zoeken
Al die keren dat we het in SC over je hadden dus ..
zwanger zeekoetje van mequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is een user die ook de afkorting DV heeft, en zij post altijd in het zwangerschaps topic. Straks denken mensen dat ik dat ben_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |