Alleen als je je gedraagt bij mijquote:Op zondag 22 april 2012 23:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hé, kan ik in dat geval bij jou slapen? Voer ik wel het drankmisbruik excuus op.
shit, je hebt me door.quote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ik daar woon.
Zit te denken om vrijdag 4 mei een lekker vrij dagje te nemen, dan zou ik wel kunnen komenquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef Pien85 het volgende:
Even voor de volledigheid:
Overzicht 4 mei:
Zeker aanwezig:
Godshand
Mystikvm
Chawi
_Lily_
Onder voorbehoud:
Filatelistfetisjist
Weissman
Pien85
Hungry_Joe
MsMessy
DeHovenier
Whosvegas
Truequote:Op zaterdag 28 april 2012 17:25 schreef whosvegas het volgende:
Tja, je moet keuzes maken in het leven
quote:Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Even herhalen. Godshand, Chawi en ik gaan op stap in Amsterdam:
Wanneer?
4 mei om 21:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Poolcafé Poolhole in Amsterdam. Volgens Maps aan de Voetboogstraat 3. Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij met zijn drieën op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Hoe herkennen we elkaar eigenlijk? Allemaal een fok-sombrero met je nick erop of eh, ietwat subtielers?quote:
Bleke huid, puisten, zwart SLAYER-tshirt, ongeschoren kop, slechte; een wat onzekere lichaamshouding.quote:Op maandag 30 april 2012 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe herkennen we elkaar eigenlijk? Allemaal een fok-sombrero met je nick erop of eh, ietwat subtielers?
Ik ben degene met de blauw-wit gestreepte pantalon tot onder de oksels en de menhir op zijn rug.
Ik baal nu al dat ik er niet bij kan zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bleke huid, puisten, zwart SLAYER-tshirt, ongeschoren kop, slechte; een wat onzekere lichaamshouding.
Slayer shirt is jaren tachtigquote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bleke huid, puisten, zwart SLAYER-tshirt, ongeschoren kop, slechte; een wat onzekere lichaamshouding.
Retro is the new black?quote:
Geen idee slayer was goed nu niet meer.quote:
Goeie vraag inddquote:Op maandag 30 april 2012 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe herkennen we elkaar eigenlijk? Allemaal een fok-sombrero met je nick erop of eh, ietwat subtielers?
Ik ben degene met de blauw-wit gestreepte pantalon tot onder de oksels en de menhir op zijn rug.
Euh, een grote groep mensen die allemaal wat onwennig bij elkaar staan geeft het niet weg? Ik PM ook nog wel even mijn telefoonnummer naar de mensen die komen, als je nou echt naast een groepje mensen staat en je durft ze niet aan te spreken kan je bellen en dan kijken of 1 van hun opneemtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |