gewoon jaloers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
En terecht met zulke lelijke tepels :Sss
Ja, het hele weekend. Zaterdag avond komen er fokkers naar zo'n plek ofzo. P... nogwat. Ben de naam vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja?
Nope, dan moet je een stukje verder nog.. iets van 30km eerst metro dan met bus
9quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Link naar de desbetreffende foto.
Lief dat je het goed wilt praten met jezelf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Dimens het volgende:
Ondertussen vindt DV het wel een leuke foto.
Is er niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Link naar de desbetreffende foto.
Meteen onzeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lief dat je het goed wilt praten met jezelf.
poortugaal? parkade?...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, het hele weekend. Zaterdag avond komen er fokkers naar zo'n plek ofzo. P... nogwat. Ben de naam vergetenzin om ook te komen?
Nee penny's ofzo? puddy's, punny's. Zoiets.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
poortugaal? parkade?...
Ik moet dit weekend ook waarschijnlijk werken ik zie het wel
Meld je ziek g.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
poortugaal? parkade?...
Ik moet dit weekend ook waarschijnlijk werken ik zie het wel
dmquote:
alleen als ik geil been (zijn ze lekker stijf alles) anders zijn het van die ranzige uitgelebberdequote:
Oh een tent?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee penny's ofzo? puddy's, punny's. Zoiets.
Ik ben niet zwakquote:
Mijn tepels laat ik niet aan iedereen zien, alleen aan speciale mensen. Zo van die mensen die bij mij slapen enzo. En mensen die met mij op het strand, op vakantie of op het zwembad zijn.quote:
Ik heb hem niet eens meer. Het is beter dat die foto nooit meer gezien wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dm
[..]
alleen als ik geil been (zijn ze lekker stijf alles) anders zijn het van die ranzige uitgelebberde
Paddys?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee penny's ofzo? puddy's, punny's. Zoiets.
Wanneer gaan wij naar het strand danquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn tepels laat ik niet aan iedereen zien, alleen aan speciale mensen. Zo van die mensen die bij mij slapen enzo. En mensen die met mij op het strand, op vakantie of op het zwembad zijn.
Op FOK! zit geen van die mensen, denk/hoop ik. Derhalve is uw voorstel verworpen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens meer. Het is beter dat die foto nooit meer gezien wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |