Hoezo ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef Dimens het volgende:
Soms vraag ik mij echt af wat voor gesprekken ik met sommige users heb.
Facebook ligt eruit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chrome kan geen verbinding maken met facebook
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chrome kan geen verbinding maken met facebook
Sommige FOK!sters schamen zich nergens voor en schrijven alles naar mij. Ik denk dat ik in de friendzone zit.quote:
voorbeeldquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sommige FOK!sters schamen zich nergens voor en schrijven alles naar mij. Ik denk dat ik in de friendzone zit.
ze denken dat jij gay bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sommige FOK!sters schamen zich nergens voor en schrijven alles naar mij. Ik denk dat ik in de friendzone zit.
Kut is dat he, friendzone.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
youtube doet ook al traag het is een complot
gaynessquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of andersom. Maar vaak mannen ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Friendzone, het excuus van mannen die gewoon afgewezen worden.
Ja laat je nu je andere tepel zien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal ze eens laten zien hoe gay ik ben.
Loemenadiquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
youtube doet ook al traag het is een complot
Geen idee, ik zag dat ik ergens in getagd was, maar toen ik wou klikken lag facebook eruit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
Ey DV wie zijn die beach boys die ik nu opeens op facebook zie?
Ik wil heul niet al die vreemde mensjes zien als ik naar facebook ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |