Doe hosselmac26quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Typisch het volgende:
Wat een kut ding is dat, ik krijg gewoon random posts die iets met 'typisch' erin hebben. Ik heb een andere naam nodig, afbiuafufiiaf ofzo.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Typisch het volgende:
Wat een kut ding is dat, ik krijg gewoon random posts die iets met 'typisch' erin hebben. Ik heb een andere naam nodig, afbiuafufiiaf ofzo.
Er is een user die ook de afkorting DV heeft, en zij post altijd in het zwangerschaps topic. Straks denken mensen dat ik dat benquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Typisch het volgende:
Ik was vandaag nog Zuidjee, kreeg gratis patat bij de Bram want is een mattie je weet.quote:
Moet kunnen, maatje van me hoorde ook paar dagen terug dat zijn ex zwanger is van hem. Tiener moeders alles hier in deze ghetto.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is een user die ook de afkorting DV heeft, en zij post altijd in het zwangerschaps topic. Straks denken mensen dat ik dat ben_
Ik wist niet dat je ook met DV kon zoekenquote:
Er zitten 3 meisjes bij mij op school die een kind hebben. En 2 op een andere school hier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet kunnen, maatje van me hoorde ook paar dagen terug dat zijn ex zwanger is van hem. Tiener moeders alles hier in deze ghetto.
En ook deevee. Ik heb alles gelezen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook met DV kon zoeken
Al die keren dat we het in SC over je hadden dus ..
zwanger zeekoetje van mequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is een user die ook de afkorting DV heeft, en zij post altijd in het zwangerschaps topic. Straks denken mensen dat ik dat ben_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |