Op een piemelquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag dat ik ergens in getagd was, maar toen ik wou klikken lag facebook eruit.
Het zijn 3 gasten in een zwembad die buiten deze dagen nog nooit zon gezien hebben, gezien de t-shirt rand die echt extreem is. HELEMAAL wit verder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag dat ik ergens in getagd was, maar toen ik wou klikken lag facebook eruit.
Ja zijn een beetje van die jongens die ook op fok zouden kunnen zittenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zijn 3 gasten in een zwembad die buiten deze dagen nog nooit zon gezien hebben, gezien de t-shirts.
Jij ook tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zijn 3 gasten in een zwembad die buiten deze dagen nog nooit zon gezien hebben, gezien de t-shirt rand die echt extreem is. HELEMAAL wit verder.
Wat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
De meeste piemels hebben nog meer kleur, no homo.
Haha, vraag het ze eens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja zijn een beetje van die jongens die ook op fok zouden kunnen zittenik ga wel met ze om soms
Zoals in je foboquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee valt mee, ik ben altijd wel lekker gekleurd.
nee ga wegquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoorde dat Beach me hier nodig had?
Koop je eigen etenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn moeder koopt altijd van dat gare ijs..
Pere ijsjes en van die nepmarsijsdingen
ik wil echte magnumsmaar die vinden me ouders te duur daarom kopen ze van die neppe magnums
Neppe magnumsquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
ik wil echte magnumsmaar die vinden me ouders te duur daarom kopen ze van die neppe magnums
Haten op perenijsjes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |