Alderweireld is twee jaar jonger dan Vertonghen he, komt wel goed met hem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jij hebt dan ook wel teveel vertrouwen in de jeugdspelersIk zie in Alderweireld nou niet echt de speler die de verdedigende linie op sleeptouw neemt als meest ervaren speler.
Ik denk niet dat Vertonghen een verlenging wilde, er was al sprake van dat hij vorig seizoen weg zou gaan, voor een verlenging zijn 2 partijen nodig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
5 miljoen voor Narsingh is niet veel, als Ajax dat laat lopen is het imo zeer dom. Als er 7,7 miljoen voor Tadic (duidelijk minder potentieel dan Narsingh) wordt betaald en 9-12 miljoen voor John (Narsingh wordt door van Marwijk als de betere beoordeeld, hoewel John nog wel wat jonger is), dan is 5 miljoen een meer dan prima bedrag.
Verder is dat hele probleem met Vertonghen natuurlijk veroorzaakt door slecht bestuur; ze hadden in een véél eerder stadium zijn contract moeten openbreken en verlengen, dan had je nu een fantastische situatie gehad voor Ajax. Het lijkt dat ze dit ondertussen wel wat beter begrijpen, gezien de ontwikkelingen met o.a. Boilesen en Alderweireld.
Vertonghen wil gewoon weg, die is niet te houden. Vorig seizoen zou hij er al eigenlijk niet meer zijn maar is gebleven omdat De Boer hem overtuigd heeft dat hij zijn spel nog kon verbeteren. Je kan zulke spelers gewoonweg niet houden, je moet ze ook willen verkopen als ze veel waard zijn met nog wat contract erop, als je hem nu houdt dan verdien je straks niets op hem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
5 miljoen voor Narsingh is niet veel, als Ajax dat laat lopen is het imo zeer dom. Als er 7,7 miljoen voor Tadic (duidelijk minder potentieel dan Narsingh) wordt betaald en 9-12 miljoen voor John (Narsingh wordt door van Marwijk als de betere beoordeeld, hoewel John nog wel wat jonger is), dan is 5 miljoen een meer dan prima bedrag.
Verder is dat hele probleem met Vertonghen natuurlijk veroorzaakt door slecht bestuur; ze hadden in een véél eerder stadium zijn contract moeten openbreken en verlengen, dan had je nu een fantastische situatie gehad voor Ajax. Het lijkt dat ze dit ondertussen wel wat beter begrijpen, gezien de ontwikkelingen met o.a. Boilesen en Alderweireld.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef The_Groove het volgende:
Was bezig om de OP op te leuken met wat gifjes - kwam ik deze tegen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong en Eriksen doen wel alles samen he. Wat zal Tyron een hekel aan De Jong hebben
[..]
Zelf zei Vertonghen dit:quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vertonghen een verlenging wilde, er was al sprake van dat hij vorig seizoen weg zou gaan, voor een verlenging zijn 2 partijen nodig.
5 miljoen in deze tijd blijft veel geld om een nog 1 jarig contract af te kopen, leuke speler maar als hij niet komt ook geen enorm drama.
Goede vervanging van Vertonghen is veel belangrijker
Je weet niet echt de precieze inhoud van de gesprekken, maar in ieder geval resulteerde het niet in het gevoel bij Vertonghen dat Ajax hem coute que coute wilde behouden.quote:Vrijdag hekelde Vertonghen nog de houding van Ajax. "Er is wel gesproken over contractverlenging, maar dat stelde niet echt veel voor", zei hij toen tegen AT5. "Misschien vindt Ajax het wel prima als ik vertrek, dat weet ik niet. Maar ik denk dat ik in de komende tijd wel een mooie transfer kan maken."
Het is duidelijk dat hij nu niet meer te behouden is, ik vind dat het contract in een eerder stadium had moeten worden verlengd (dan wel een vergaande poging tot). Verder ben ik op dit moment ook voor een verkoop. Het is niet zo dat Ajax met Vertonghen sowieso volgend jaar kampioen wordt, of zonder Vertonghen sowieso niet. Dus het argument dat die 9-12 miljoen wel terugverdiend worden door het behalen van de CL gaat niet op. Hoe zit dat in de Economie? Verwachte waarde x kans? Als Vertonghen de kans met 10% verhoogt, en een CL levert 15 miljoen op, dan is het behoudt van Vertonghen dus zo'n 1,5 miljoen waard getallen uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef Burrito het volgende:
[..]
Vertonghen wil gewoon weg, die is niet te houden. Vorig seizoen zou hij er al eigenlijk niet meer zijn maar is gebleven omdat De Boer hem overtuigd heeft dat hij zijn spel nog kon verbeteren. Je kan zulke spelers gewoonweg niet houden, je moet ze ook willen verkopen als ze veel waard zijn met nog wat contract erop, als je hem nu houdt dan verdien je straks niets op hem.
Vorig jaar april mei zegt ze. Geloof er dan weinig vanquote:
Vrij ranzig ja...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vorig jaar april mei zegt ze. Geloof er dan weinig vanof moet na 15 mei geweest zijn. Zijn wel smerig zijn... Je gaat toch geen trio met je broer doen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef The_Groove het volgende:
Droom scenario is Jantje gewoon een topsalaris van 1.5m per jaar geven met flinke bonussen en 4 jaar erbij. 1 seizoen schitteren met Ajax in Europa en dan voor 25 miljoen verkopen
12 miljoen Euro is een mooi bodtwitter:guardian_sport twitterde op donderdag 24-05-2012 om 18:14:35#Tottenham close to landing £9.6m Jan Vertonghen from Ajax http://t.co/TDlV5B1X via @guardian #thfc reageer retweet
Ik vrees met wat voor opvolger ze voor hem aankomenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]12 miljoen Euro is een mooi bodtwitter:guardian_sport twitterde op donderdag 24-05-2012 om 18:14:35#Tottenham close to landing £9.6m Jan Vertonghen from Ajax http://t.co/TDlV5B1X via @guardian #thfc reageer retweet
Ik neem aan dat Toby gewoon de nieuwe leider van de verdediging wordt en dat ernaast een jonge talentvolle verdediger komt te staan die zich dan weer kan optrekken aan Toby. Onze filosofie!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik vrees met wat voor opvolger ze voor hem aankomen
Tsja, onvervangbaar. Kan alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Van Rhijn, Boilesen, Denswil evt. Blind genoeg keus op die positie iig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Toby gewoon de nieuwe leider van de verdediging wordt en dat ernaast een jonge talentvolle verdediger komt te staan die zich dan weer kan optrekken aan Toby. Onze filosofie!
Ach, Ajax had toch ook geen vervanger voor Suarez?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Geüpload door 3FMVid op 5 jun 2011quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vorig jaar april mei zegt ze. Geloof er dan weinig vanof moet na 15 mei geweest zijn. Zijn wel smerig zijn... Je gaat toch geen trio met je broer doen.
Ik verwacht veel speeltijd voor Blind centraal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Van Rhijn, Boilesen, Denswil evt. Blind genoeg keus op die positie iig.
Ook wel is anders geweest.
Ach ja, als je spelers als Nuytinck of Moisander wilt halen dan kun je net zo goed Blind, Denswil of Boilesen daar laten spelen. Vertonghen is pas 2 seizoenen daar zo tering goed, daarvoor speelde die ook al 3 seizoenen he. Gewoon jeugdspelers de kans geven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar binnenlandse transfers als het nog om een Engelsman draait ook valt niet te vergelijken.
[..]
Maar jij hebt dan ook wel teveel vertrouwen in de jeugdspelersIk zie in Alderweireld nou niet echt de speler die de verdedigende linie op sleeptouw neemt als meest ervaren speler.
op Boilesen reken ik niet meer . en Blind... ai...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Van Rhijn, Boilesen, Denswil evt. Blind genoeg keus op die positie iig.
Ook wel is anders geweest.
Was jij niet ook de persoon die Boerrigter nooit meer in het Ajax shirt zag terugkeren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
op Boilesen reken ik niet meer . en Blind... ai...
als je wat weet over rugklachten was die kans best aanwezig. en nu heeft die weer last.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Was jij niet ook de persoon die Boerrigter nooit meer in het Ajax shirt zag terugkeren?
Zijn je al Ajax spelers opgevallen met een slechte mentaliteit? Ik weet dat je daar ook heel alert op bent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je wat weet over rugklachten was die kans best aanwezig. en nu heeft die weer last.
en dat Boilesen op z,on jonge leeftijd al de nodige blessures heeft is zorgwekkend
Wielebiel en Blind die niet voor hun sport leven?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn je al Ajax spelers opgevallen met een slechte mentaliteit? Ik weet dat je daar ook heel alert op bent.
Waarom leeft Blind niet voor de sport?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wielebiel en Blind die niet voor hun sport leven?
overgewichtquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom leeft Blind niet voor de sport?
Jij weet meer?quote:
quote:Zeven Ajax-spelers hadden eerder dit seizoen overgewicht
Tijdens dit seizoen hadden zeven spelers van Ajax overgewicht. Ajax-trainer Frank de Boer heeft dat in gesprek met Voetbal International laten weten. Onder meer clubtopscorer Miralem Sulejmani was te zwaar.
"Lorenzo Ebecilio, Miralem Sulejmani, Theo Janssen, Jeroen Verhoeven, Dmitri Bulykin en Thulani Serero. Kolbeinn Sigthorsson heeft ook nog even een te hoog vetpercentage gehad", zo vertelde De Boer tegen het weekblad. Het liep echter goed af voor de spelers.
"Ik heb tegen de spelers met een te hoog vetpercentage gezegd: bij de volgende meting zie ik een dalende lijn, anders kom je aan de beurt. Dan hadden ze zich alsnog kunnen melden voor extra trainingen. Gelukkig is dat niet nodig geweest", zo vervolgde De Boer.
Volgens De Boer hadden in het verleden meer Ajax-spelers last van overgewicht. "Al jaren zeggen de artsen van Ajax dat spelers die van buitenaf komen, aanvankelijk een hoger vetpercentage hebben dan we gewend zijn. Dat heeft dus al langer de aandacht", aldus De Boer. "Al reageert ieder lichaam anders op voedsel. De ene speler moet zijn hele carrière vechten om op gewicht te blijven, de ander kan vreten wat hij wil zonder dat je het ooit zult zien."
Behalve wat jordi zegt hierboven...quote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165945quote:'Ajax is vooralsnog de enige club die een bod op hem heeft gedaan'
Donderdag, 24 mei 2012 om 21:25
SC Heerenveen wil Luciano Narsingh in de zomer maar al te graag verkopen. De aanvaller, die kans maakt op EK-deelname met Nederland, heeft een contract tot medio 2013 en ziet een nieuwe verbintenis niet zitten. "Luciano is net als Bas Dost niet te houden", geeft voorzitter Robert Veenstra aan in gesprek met NUsport. "Sterker nog, we wíllen hem niet eens houden."
"Daarin zijn we heel transparant geweest; hij had de keuze tussen verlengen of verkocht worden", geeft de hoogste sportbestuurder van de Friezen aan. "Nu hij niet wil verlengen, gaan we hem verkopen. Ajax is vooralsnog de enige club die een bod op hem heeft gedaan, maar dat voldeed niet aan onze eisen."
Veenstra aast ook op een lucratieve verkoop van Oussama Assaidi, die heeft laten weten niet te willen blijven als Dost en Narsingh vertrekken. "Wij zijn bereid om Oussama voor de juiste prijs te verkopen", zegt Veenstra. "We hebben al wat opvolgers voor Luciano en hem op het oog. Als alle spelers komen die wij willen, kan onze nieuwe voorhoede in potentie wedijveren met die van vorig seizoen."
WAT DANquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong en Eriksen doen wel alles samen he. Wat zal Tyron een hekel aan De Jong hebben
[..]
Vind je? Ik kan een wedstrijd herinneren waar hij expres alle ruimte kreeg en al zijn 100000 "voorzetten" de tweede ring in kreeg. Hij heeft inderdaad wel een goede lange pass en een behoorlijk schot.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef Catch22- het volgende:
alderweireld is aanvallend ook vaardig. in de winterstop heeft iedereen wel door dat hij een leider is.
Ach, dat flikt Heerenveen iedere keer (Sulejmani, Dost)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 05:20 schreef Shreyas het volgende:
Sowieso is het een beetje triest dat Heerenveen zo veel vraagt voor Narsingh die nog maar 1 jaar een contract heeft. Ze weten dat Ajax al 2 keer op rij CL speelt en dus flink wat geld heeft dus gaan ze maar belachelijk bedragen eisen. Daar moeten we natuurlijk niet in trappen.
quote:Aissati kan drie jaar bijtekenen
Ismail Aissati (23) kan zijn aflopende contract bij Ajax verlengen. De Amsterdamse club deed de middenvelder een aanbieding voor drie jaar. Aissati moet – net als Miralem Sulejmani – wel inleveren ten opzichte van zijn huidige salaris en heeft het voorstel in beraad.
De poging van Ajax om de kleine Utrechter langer te binden, is een groot compliment, omdat hij aan het begin van het seizoen nog was veroordeeld tot Jong Ajax. Maar Aissati knokte zich terug en had een groot aandeel in de 31e Amsterdamse landstitel.
Nouja, hij is wel redelijk snel, sterk en heeft een goed schot. Die voorzetten kan hij nog aan werken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan een wedstrijd herinneren waar hij expres alle ruimte kreeg en al zijn 100000 "voorzetten" de tweede ring in kreeg. Hij heeft inderdaad wel een goede lange pass en een behoorlijk schot.
Is gewoon een aderlating Vertonghen weg, Alderweireld kan nog wel groeien en verdedigingsleider worden, ik zie op de plek van Vertonghen liever een talent dan een type als Moisander.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nouja, hij is wel redelijk snel, sterk en heeft een goed schot. Die voorzetten kan hij nog aan werken.
Jantje is alleen een stuk technischer dan Toby.
12 miljoen laten lopen zodat we ietsje meer kans hebben om CL voetbal te halen wat ons zo'n 13-15 miljoen oplevert. Goed bezig man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Jan zelf nog een jaar wilt blijven, gewoon lekker laten doen, dat geldverlies compenseer je dik met CL voetbal
precies,quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
12 miljoen laten lopen zodat we ietsje meer kans hebben om CL voetbal te halen wat ons zo'n 13-15 miljoen oplevert. Goed bezig man.
Deze gozer is zo achterlijk somsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Jan zelf nog een jaar wilt blijven, gewoon lekker laten doen, dat geldverlies compenseer je dik met CL voetbal
Ha buurman. Net verlengd op 428quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef Okian het volgende:
En we hebben weer verlengd, volgend seizoen gewoon nog aanwezig op vak 429
Eerste ring begint met een 1quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom hebben ze die vakken niet gewoon genummerd van 1 tot 100 ofzo (aanvankelijk van hoeveel vakken er zijn) in plaats van dit rare systeem
Kunnen we er nog 2 ringen tussen proppen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom hebben ze die vakken niet gewoon genummerd van 1 tot 100 ofzo (aanvankelijk van hoeveel vakken er zijn) in plaats van dit rare systeem
En waarom springen ze ineens van 100'tallen naar 400'tallen?
Vragen, vragen...
aldus voetbalzonequote:De onderhandelingen tussen Ajax en Tottenham Hotspurs aangaande de transfer van Jan Vertonghen, zitten in de afrondende fase. Volgens de Britse staatsomroep BBC heeft een woordvoerder van de Amsterdamse club heeft laten weten dat hij ‘snel’ een akkoord verwacht. “Jan verdient een transfer naar een grote competitie en hij wil graag naar the Spurs.”
quote:Vertonghen: "Ook Arsenal wil me hebben"
Niet alleen Tottenham Hotspur, maar ook Arsenal blijft geïnteresseerd in Jan Vertonghen. De Belgische verdediger hoopt op de Spurs, maar de onderhandelingen verlopen zeer moeizaam.
"Ik heb meerdere malen gezegd dat Tottenham mijn eerste keus is, maar de onderhandelingen vlotten niet", zegt hij aan het Engelse The Daily Star. "Ajax wil zo veel als mogelijk voor me ontvangen, terwijl Tottenham juist geen cent te veel wil betalen. Ik hoop dat het nog rond komt."
"Maar ook Arsenal wil me hebben", vervolgt de Belg, die zich met de Rode Duivels voorbereidt op de oefeninterland tegen Montenegro. "Arsenal is een optie als de deal met Spurs niet doorgaat. Ajax vraagt vijftien miljoen voor me, dat is veel geld voor iemand met een contract voor nog een jaar."
Iets wat Vertonghen donderdag al zei in Belgische media herhaalt hij vrijdag in het vraaggesprek met de Engelse krant. "Engeland is mijn gedroomde competitie. Als het nodig is, dien ik mijn contract bij Ajax uit en vertrek ik met een vrije transfer."
http://www.voetbalprimeur(...)l_wil_me_hebben.html
Het is in deze tijden ook wel erg onrealistisch van Ajax om 15 miljoen voor een speler met nog maar een eenjarig contract te vragen.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Reemi het volgende:
Ik had Arsenal eigenlijk een mooiere club gevonden voor Jan.
Arsenal, wat een kutclub is dat zeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Reemi het volgende:
Ik had Arsenal eigenlijk een mooiere club gevonden voor Jan.
Vragen mag altijd, of je het krijgt is wat anders, ik vind 12 miljoen al een mooi bedrag, dat staat al dus wie weet komt er nog wat bijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is in deze tijden ook wel erg onrealistisch van Ajax om 15 miljoen voor een speler met nog maar een eenjarig contract te vragen.
Denk je niet dat clubs gewoon een vraagprijs hebben voor een speler en dat het niet uitmaakt of een club CL speelt of niet bij het betalen van die som? Ajax vraagt 15 miljoen voor een nog 1 jaar durend contract, zowel aan Tottenham als aan Arsenal. Heerenveen zal heus niet aan PSV en Fulham een minder bedrag vragen dan aan Ajax.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 05:20 schreef Shreyas het volgende:
Sowieso is het een beetje triest dat Heerenveen zo veel vraagt voor Narsingh die nog maar 1 jaar een contract heeft. Ze weten dat Ajax al 2 keer op rij CL speelt en dus flink wat geld heeft dus gaan ze maar belachelijk bedragen eisen. Daar moeten we natuurlijk niet in trappen.
Tom de mul, Daniel de ridder, ..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax heeft wel het voordeel dat veel spelers die het bij Ajax goed doen ook gewoon top worden bij hun nieuwe club. Van der Vaart, Sneijder, Suarez, Huntelaar, Vermaelen, Nigel de Jong, maar ook in mindere mate spelers als Emanuelson en Heitinga: allemaal bewijzen ze zich ook in de grote Europese competities. Een topspeler van Ajax kopen is zo ongeveer een garantie op een succesvolle aankoop. Daarom vind ik dat Ajax ook best de hoofdprijs mag vragen.
Die waren niet top bij Ajax.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tom de mul, Daniel de ridder, ..
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:02 schreef wieisboos het volgende:
Anita én Siem afgevallenAnita had ik niet verwacht..
quote:
twitter:eredivisielive twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 14:00:30Anita, S de Jong Lens en Maher zijn afgevallen bij #Oranje. De definitieve selectie voor het #EK2012 bestaat uit 20 veldspelers en 3 keepers reageer retweet
Teletekst, willems en bouma erbijquote:
Achja nl wint toch niet dus geen huldiging in Amsterdam, en mochten ze 2e worden dan een huldiging in rotterdam, die doen dat vakerquote:
Er is geen plek voor Anita op het middenveld en Bert heeft besloten hem niet als LB te gaan gebruiken. Logische keuze dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Echt waar.. willems en bouma over anita.. pfft
Fris en fruitig het nieuwe seizoen inquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van der Wiel de enige Ajacied... Ook nog eens iemand die al verkocht had kunnen zijn, dan waren er gewoon 0.
Alleen Narsingh niet dan, ik ga er vanuit dat hij gewoon bij zijn plan blijft en eerst naar een Nederlandse topclub gaat. Verstandige jongen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fris en fruitig het nieuwe seizoen in
hij komt naar feyenoordquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen Narsingh niet dan, ik ga er vanuit dat hij gewoon bij zijn plan blijft en eerst naar een Nederlandse topclub gaat. Verstandige jongen.
Neuh, wordt weer museumplein.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja nl wint toch niet dus geen huldiging in Amsterdam, en mochten ze 2e worden dan een huldiging in rotterdam, die doen dat vaker
Ik geef nog steeds niks om interland voetbal omdat Ierland toch bijna nooit mee deed, laatste keer is al 10jaar terugquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik geef niet zoveel om Interlandvoetbal, maar vond Oranje wel altijd leuk om te kijken omdat het een reünie van oud-Ajacieden was. Dat is de laatste jaren steeds minder geworden
Stekelenburg, Heitinga, de Jong, Sneijder, van der Vaart, Huntelaar en je hebt van der Wiel nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik geef niet zoveel om Interlandvoetbal, maar vond Oranje wel altijd leuk om te kijken omdat het een reünie van oud-Ajacieden was. Dat is de laatste jaren steeds minder geworden
Jij vind Anita een betere linksback dan Willems? Niet erg objectief.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Echt waar.. willems en bouma over anita.. pfft
Ik kan me er aardig in vinden wat BvM besloten heeft, Anita is gewoon geen linksback, Bouma wordt meer als back-up van Mathijsen gezien, dan had Anita nog rechtsback back-up kunnen zijn maar niet vreemd dat daar Boularhouz voor genomen wordt, als rechtsbenige verdedigende middenvelder niet raar dat hij De Jong en Van Bommel voor zich heeft. Siem komt het volgende toernooi wel, als Dirk in zijn rolstoel zit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij vind Anita een betere linksback dan Willems? Niet erg objectief.
Willems is 18, En toen tegen valencia in EL werd die door iedereen op zijn flank overlopen.. Veel plezier tegen ozil/c ronaldo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij vind Anita een betere linksback dan Willems? Niet erg objectief.
Zou dat misschien komen omdat Mertens niet mee terug kwam om te verdedigen en Willems liet verzuipen? Twee spelers dekken lukt geen enkele back. Zelfs een speler als Evra niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Willems is 18, En toen tegen valencia in EL werd die door iedereen op zijn flank overlopen.. Veel plezier tegen ozil/c ronaldo.
Anita was anders ook een drama als linksback.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Willems is 18, En toen tegen valencia in EL werd die door iedereen op zijn flank overlopen.. Veel plezier tegen ozil/c ronaldo.
Anita is als verdedigende mid een prima speler, maar als linksback krijgt Schaars op dit moment de voorkeur. Bert heeft het beste voor met Nederland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Anita is wel echt twee keer zo snel als Schaars..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Anita is als verdedigende mid een prima speler, maar als linksback krijgt Schaars op dit moment de voorkeur. Bert heeft het beste voor met Nederland.
Kijk je ook wedstrijden van Santos?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat te bedenken dat Neymar en Ganso er niet bij zijn
ik volg die club wel redelijk ja. denk dat Ganso meer kans heeft om te slagen in Europa dan Neymar. (kan ook mijn voorkeur zijn voor spelverdelers )quote:
Ja, maar zijn bil is dan ook twee keer zo groot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Anita is wel echt twee keer zo snel als Schaars..
Klopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, maar zijn bil is dan ook twee keer zo groot.
Ganso is zeker top maar ze hadden beiden al naar Europa moeten gaan, Neymar wil pas na het WK en beter wordt je niet van die potjes tegen clubs van niveau topklasse, ik weet niet hoe het met Ganso zit wat dat betreftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik volg die club wel redelijk ja. denk dat Ganso meer kans heeft om te slagen in Europa dan Neymar. (kan ook mijn voorkeur zijn voor spelverdelers )
Wou net zeggen ja, duurt wel redelijk lang zo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ganso is zeker top maar ze hadden beiden al naar Europa moeten gaan, Neymar wil pas na het WK en beter wordt je niet van die potjes tegen clubs van niveau topklasse, ik weet niet hoe het met Ganso zit wat dat betreft
goh AC Milan wilt hem , maar ik vrees dat hij blijft omdat hij goud geld kan verdienen bij Santos.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ganso is zeker top maar ze hadden beiden al naar Europa moeten gaan, Neymar wil pas na het WK en beter wordt je niet van die potjes tegen clubs van niveau topklasse, ik weet niet hoe het met Ganso zit wat dat betreft
Mja, vroeger had vrijwel de hele basis een Ajax-verleden. En zij die van PSV en Feyenoord kwamen waren ondanks dat toch wel redelijke helden.. zoals Stam, Cocu, Numan en van Bronckhorst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stekelenburg, Heitinga, de Jong, Sneijder, van der Vaart, Huntelaar en je hebt van der Wiel nog.
Vooral die laatste is een aanfluitingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mja, vroeger had vrijwel de hele basis een Ajax-verleden. En zij die van PSV en Feyenoord kwamen waren ondanks dat toch wel redelijke helden.. zoals Stam, Cocu, Numan en van Bronckhorst.
Nu leveren ze figuren als Willems, Strootman, Bouma en Vlaar
Liever vlaar dan boumaquote:
Het zegt genoeg over de 2e keus bij NL elftal, dat is niet al te best en de basis spelers in de verdediging zijn eigenlijk al below top.quote:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 27-05-2012 om 11:26:00Tottenham gooit bod op Vertonghen met 6 ton omhoog #ajax - http://t.co/sOvflsWZ reageer retweet
Zitten ze nu rond de 13 toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 27-05-2012 om 11:26:00Tottenham gooit bod op Vertonghen met 6 ton omhoog #ajax - http://t.co/sOvflsWZ reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 27-05-2012 om 17:32:36'Transfervrije Maduro wordt ploeggenoot De Zeeuw in Rusland' #ajax - http://t.co/KugFC4KB reageer retweet
Bouma / Stekelenburg (slechtste keeper van de Serie A dit jaar volgens de statistieken) / Willems / Mathijssen / Bouhlarouz / [....] in het NL elftalquote:
Spartak wil demy dumpen toch.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens mij volgt Spartak hem. Kan hij naar Demy.
De Zeeuw gaat naar HSV toch? En het schijnt dat ze zich bij Spartak afvroegen of hij ooit een vies broekje had wat op zich wel verbazend is omdat hij bij Ajax toch altijd inzet toonde.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens mij volgt Spartak hem. Kan hij naar Demy.
HSV is ontkracht door HSV. Die willen wel De Guzman en Kuyt halen, de Zeeuw ontkennen ze (nog)quote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Zeeuw gaat naar HSV toch? En het schijnt dat ze zich bij Spartak afvroegen of hij ooit een vies broekje had wat op zich wel verbazend is omdat hij bij Ajax toch altijd inzet toonde.
Maar Maduro proberen terug te halen zou wel leuk zijn al denk ik niet dat hij bereid is veel geld in te leveren.
3-2 verloren. Sigthorsson gewisseld in de rust...quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Reemi het volgende:
Ijsland staat 0-2 voor tegen Frankrijk, goal + assist van Sigthorsson.
Lekker boeien. Bijna geen enkele Ajacied sinds lange tijd en het is gewoon kut bij Oranje, zegt genoegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van der Wiel de enige Ajacied... Ook nog eens iemand die al verkocht had kunnen zijn, dan waren er gewoon 0.
precies nergens om druk over te maken. We zijn met gemak kampioen geworden, maar Bert weet het natuurlijk beter, met Strootman, Bouma en Willems.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker boeien. Bijna geen enkele Ajacied sinds lange tijd en het is gewoon kut bij Oranje, zegt genoeg
Niemand hoop ik. Poulsen en Moisander kan je wel laten lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef bjanaan het volgende:
Wat gaan we met het geld doen wat Jantje ons oplevert?
Narsingh halen, en?
Daarbij komt nog dat onze beste spelers geen Nederlanders zijn..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker boeien. Bijna geen enkele Ajacied sinds lange tijd en het is gewoon kut bij Oranje, zegt genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Devv het volgende:
De nieuwe aankoop van Ajax.Yuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Devv het volgende:
De nieuwe aankoop van Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Stekelenburg heeft zich ook nog niet bewezen in het NL elftal en vlaar wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bouma / Stekelenburg (slechtste keeper van de Serie A dit jaar volgens de statistieken) / Willems / Mathijssen / Bouhlarouz / [....] in het NL elftal!
Wat is je punt?
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Wij zijn Ajax wij zijn de lekkerste.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zich ook nog niet bewezen in het NL elftal en vlaar wel.
Jaquote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zich ook nog niet bewezen in het NL elftal en vlaar wel.
Olympiakos en Ajax zitten in dezelfde pot, tenzij of Braga of Kiev de groepsfase niet haalt, als deze beide het (niet) halen zitten ze in pot (2) 3 en kunnen ze elkaar niet lotenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Onze poule:
Arsenal
Olympiacos
Ajax
Nordsjælland
True. Maar Braga gaat 't niet halen. We moeten die Portugezen voorbij op de UEFA Rankingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Olympiakos en Ajax zitten in dezelfde pot, tenzij of Braga of Kiev de groepsfase niet haalt, als deze beide het (niet) halen zitten ze in pot (2) 3 en kunnen ze elkaar niet loten
ja die mag komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:14 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb een doelvrouw gescout voor Ajax:
[ afbeelding ]
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 09:46:10Nieuws: Serero uit trainingskamp wegens familieomstandigheden http://t.co/WmZDZz7f #ajax reageer retweet
Dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:51 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 09:46:10Nieuws: Serero uit trainingskamp wegens familieomstandigheden http://t.co/WmZDZz7f #ajax reageer retweet
Dat is inderdaad vervelend om je vader te verliezen.quote:Thulani Serero heeft het trainingskamp van Zuid-Afrika verlaten. Bafana Bafana bereidde zich voor op twee interlands, tegen Ethiopië en Botswana, in het kader van de WK-kwalificatie voor 2014. Serero kreeg te horen dat zijn vader was overleden en spoedde zich naar zijn familie, schrijft Kickoff.com. "Onze condoleances gaan uit naar Thulani en we wensen hem en zijn familie veel sterkte," aldus bondscoach Pitso Mosimane. "Thulani is ieder moment welkom om terug te keren, maar hij krijgt van ons alle tijd die hij nodig heeft. Het is niet niks om je vader te verliezen."
Voorlopig zit Jantje nog gewoon in Amsterdam.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef bjanaan het volgende:
Wat gaan we met het geld doen wat Jantje ons oplevert?
Narsingh halen, en?
quote:Ajax hoopt op transfer begeerde Krohn-Deli
Michael Krohn-Dehli kan Ajax vier jaar na zijn vertrek nog altijd geld opleveren. Daarvoor moet de begeerde Deen deze zomer wel van club wisselen.
Krohn-Dehli vertrok in de zomer van 2008 transfervrij van Ajax naar Brøndby IF. Bij die overgang bedongen de Amsterdammers een optie die recht geeft op liefst vijftig procent van een eventuele transfersom.
De 28-jarige middenvelder staat nu in de belangstelling van het Franse Evian. Daarnaast is er interesse van niet bij naam genoemde clubs uit Nederland. "Een terugkeer? Zou kunnen, ik heb ook een Nederlandse vriendin."
"Maar ik heb er al acht jaar gespeeld. Misschien is het mooier om iets anders te proberen", aldus Krohn-Dehli, die in Nederland ook voor RKC Waalwijk en Sparta speelde, in het Algemeen Dagblad. Komende zomer staat de Deen op het EK tegenover Oranje.
http://www.voetbalprimeur(...)erde_Krohn_Deli.html
En zoveel hoeven we niet te kopen vind ik. Laat de jeugd maar lekker veel minuten maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef Catch22- het volgende:
Laten we het hopen.
Vorig jaar was ook alles mooi vroeg rond, is wel prettig
Begrijpend lezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
gelukkig hebben we nog niet genoeg middenvelders, dus hij is altijd welkom
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166228quote:Martin Jol heeft het 'hoofdstuk Ajax' afgesloten. De huidige coach van Fulham koesterde na zijn vertrek nog wel wat wrok, maar dat is volgens de Hagenaar inmiddels voorbij: "Ajax was een tragikomedie. Tragisch, maar ook om te lachen. Gelukkig kan ik ook om mezelf kan lachen. Ik ben nooit meer dan tien seconden in de war over iets waar ik toch niks aan kan doen."
Jol was bijna anderhalf jaar trainer bij Ajax en vertrok na een reeks teleurstellende resultaten in het tweede seizoen. "De spirit was eruit, ik kreeg het niet meer voor elkaar", zegt hij in het Algemeen Dagblad. "De sfeer in de ArenA was veranderd. En toen Johan Cruijff op de tribune met zijn hoofd zat te schudden, werd het persoonlijk."
Ajax en Jol besloten in goed overleg om uit elkaar te gaan. "Ik wilde van het gezeur af", vertelt Jol. "Bij elke club heb je gezeur, dit ging veel verder. Ik was blij dat ik er vanaf was. Ik ben leuke dingen gaan doen. Vakantie in Spanje, skiën in het Zwarte Woud, en ik heb me de pokken getennist. Goed beschouwd is het mij niet anders vergaan dan veel andere Ajax-trainers. Ik heb ook nog meegemaakt dat ik werd toegejuicht toen we Champions League haalden."
quote:Ajax kondigt eerste oefenduels voorbereiding aan
Pak de agenda's er maar weer bij! Ajax komt naar je toe deze zomer. De zomer staat volgens traditie in het teken van een trainingskamp en oefenduels. Ajax heeft bevestigd waar het zoal naartoe gaat voordat de competitie van start gaat. Uiteraard staat De Lutte op het lijstje van bestemmingen, en wel in de eerste week van juli.
Data
Ook rept Ajax voor het eerst over verschillende oefenwedstrijden. De data staan hieronder in een overzichtje, want dat leest veel gemakkelijker dan drie alinea's tekst. We voegen wel toe dat nog altijd wijzigingen kunnen optreden in het programma.
Woensdag 27 juni
Eerste openbare training
Zaterdag 30 juni
14.30 uur: sv Huizen - Ajax
Maandag 2 juli - zaterdag 7 juli
Trainingskamp De Lutte
Woensdag 4 juli
19.00 uur: vv Oldenzaal - Ajax
Zaterdag 7 juli
14.30 uur: Emmen - Ajax
Woensdag 11 juli
19.00 uur: Veendam - Ajax (in Buitenpost, NIET aan de Langeleegte)
Zaterdag 14 juli
15.00 uur: Noordwijk - Ajax
Over extra oefenwedstrijden en het buitenlandse trainingskamp wordt later meer duidelijkheid verwacht.
Uiteindelijk is het verhaaltje hamlap allemaal begonnen bij Pantelic.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jol had nog wel blijven zitten als hij Pantelic nog had. Ik weet zeker dat Ajax dan ook kampioen was geworden
Frank werd kampioen met de selectie waar Jol hard mee faalde. Durfde geen jeugd op te stellen, speelde onherkenbaar voetbal, leunde vooral op Suarez, El Hamdaoui en Vertonghen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jol had nog wel blijven zitten als hij Pantelic nog had. Ik weet zeker dat Ajax dan ook kampioen was geworden
Zal wel onwaarschijnlijk zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Catch22- het volgende:
Pantelic en Suarez samen bij Liverpool, zou wel gaaf zijn
beter dan dronkelap Carrol en Suarezquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Catch22- het volgende:
Pantelic en Suarez samen bij Liverpool, zou wel gaaf zijn
als rechtsbuiten denk ik. Al weet ik niet of Frank een grote fan van hem is omdat hij vaak rondzwerftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zouden we spelen als Suarez er nog was?
Stel dat 't komend seizoen echt niet wil lukken en Frank wordt 5e met Ajax. Hoe zou het publiek dan op hem reageren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Frank werd kampioen met de selectie waar Jol hard mee faalde. Durfde geen jeugd op te stellen, speelde onherkenbaar voetbal, leunde vooral op Suarez, El Hamdaoui en Vertonghen.
Ligt er ook aan waarom dat zou zijn. Mochten Vertonghen en Greg weg gaan en daar nog 2 serieuze blessures bij komen die toch niet helemaal goed kunnen worden opgevangen door de jeugd (een goede wedstrijd is nog steeds wat anders dan een goed seizoen). Dan is daar weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Stel dat 't komend seizoen echt niet wil lukken en Frank wordt 5e met Ajax. Hoe zou het publiek dan op hem reageren?
Feyenoord stort compleet in zonder Guidetti en Koeman is altijd minder in het 2de seizoen. + ik denk dat die spelers toevallig een superjaar hebben gehad .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waarom dat zou zijn. Mochten Vertonghen en Greg weg gaan en daar nog 2 serieuze blessures bij komen die toch niet helemaal goed kunnen worden opgevangen door de jeugd (een goede wedstrijd is nog steeds wat anders dan een goed seizoen). Dan is daar weinig aan te doen.
Al zie ik 5e totaal niet gebeuren, PSV en met name Twente moeten echt goed investeren wil het weer een kampioensploeg worden. Feyenoord is met 2 goede versterkingen al klaar, alleen moeten ze die weten te halen zonder al te veel geld.. De rest telt imo niet echt mee.
ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Feyenoord stort compleet in zonder Guidetti en Koeman is altijd minder in het 2de seizoen. + ik denk dat die spelers toevallig een superjaar hebben gehad .
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Feyenoord stort compleet in zonder Guidetti en Koeman is altijd minder in het 2de seizoen. + ik denk dat die spelers toevallig een superjaar hebben gehad .
Het zal niet toevallig zijn, maar Feyenoord moest het hebben van jonge enthousiaste jongens en jongens die zichzelf nog 1 keer konden bewijzen. Dat hebben ze geweldig gedaan, maar nu die verwachtingen zo hoog liggen zal het moeilijk zijn om het nog een jaar volop vol te houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
En RKC.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]Dit Feyenoord is toch heel wat anders dan eendagsvliegen als Heerenveen (dit seizoen) en ADO (vorig seizoen) hoor.
De rol van Guidetti wordt echt overschat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Prima toch? Staan ze volgend jaar weer met beide benen op de grond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zal niet toevallig zijn, maar Feyenoord moest het hebben van jonge enthousiaste jongens en jongens die zichzelf nog 1 keer konden bewijzen. Dat hebben ze geweldig gedaan, maar nu die verwachtingen zo hoog liggen zal het moeilijk zijn om het nog een jaar volop vol te houden.
Ze hebben toch echt versterkingen nodig, want hoe goed een Janmaat of Vormer of is. Dat zijn toch geen bepalende spelers.
Feyenoord eindigt volgend jaar buiten de top 5. Daar wil ik een meijer op leggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
-knip-
Onderschat Feyenoord niet komend jaar.
okquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt volgend jaar buiten de top 5. Daar wil ik een meijer op leggen
dat wordt dus met geknepen billetjes voor de tv zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt volgend jaar buiten de top 5. Daar wil ik een meijer op leggen
Ik win al 5 kratten van een PSV'er, wil je wedden? HMF zet er denk ik 1000 euro op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg het maar en we spreken het serieus af.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
volgens onderschat jij zijn rol in de kleedkamer als motivator van wat voorheen het slappe zooitje was .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De rol van Guidetti wordt echt overschat.
Winst tegen Ajax dankzij Guidetti? Ja, hattrick was zéér belangrijk, al was het anders een gelijkspel geworden (net als in de ArenA en net als vele jaren in De Kuip sinds 2007).
Winst tegen Vitesse (thuis) dankzij Guidetti? Nee, ook zonder Guidetti zijn hattrick hadden we zwaar overmacht in die wedstrijd.
Winst tegen Twente (thuis) dankzij Guidetti? Aan de ene kant; ja, dankzij hem sta je voor rust 3-0 voor en wordt het ondanks het 3-2 terugkomen van Twente niet echt meer spannend. Aan de andere kant: onze flankspelers schoten ook twee keer op de paal wááruit Guidetti scoorde, dat had een Bakkaletje ook kunnen doen.
RKC-uit: Cabral brak de wedstrijd open.
De vele penalties van Guidetti: het is niet onaannemelijk dat een ander die ook had kunnen maken.
Driedetti was belangrijk maar zijn rol in Feyenoord wordt door Ajacieden stelselmatig overschat. Het is bij Feyenoord vrij simpel, in orde van belangrijkheid:
1) Ahmadi
2) Clasie
3) Guidetti
4) Leerdam
5) Bakkal
Voor Bakkal hebben we dalijk twee prima vervangers (Vilhena, Immers), voor Leerdam hebben we zelfs twee man achter de hand náást de speler zelf (Janmaat, Mokotjo) Voor de plek van Ahmadi hebben we ook al iemand (Vormertje, Vilhena hoort eigenlijk ook op die plek).
De enige plek die nog gevuld moet worden is een spits en de geruchten gaan nog steeds sterk dat dat Castaignos gaat worden.
Onderschat Feyenoord niet komend jaar.
Ik wil er écht een meijer op leggen. meer niet, want voetbal af en toequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik win al 5 kratten van een PSV'er, wil je wedden? HMF zet er denk ik 1000 euro op.
Die onderschat ik helemaal niet. Ik weet echter dat er komend jaar nog twee van zulke gasten zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
volgens onderschat jij zijn rol in de kleedkamer als motivator van wat voorheen het slappe zooitje was .
Als Koeman verslapt (wat ie vaak doet) dan kunnen er veel problemen komen daar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die onderschat ik helemaal niet. Ik weet echter dat er komend jaar nog twee van zulke gasten zijn.. Al die gasten hebben onderling nu ook ZONDER Guidetti een prrrrrrrrrima band en gaan voor elkaar door het vuur.
4 kratten bier dat Ajax géén kampioen wordt.quote:
Want:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil er écht een meijer op leggen. meer niet, want voetbal af en toe![]()
![]()
Feyenoord is dit jaar vér boven zijn stand geëindigd. Met dank aan Guidetti en een klein beetje Koeman.
Lolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
4 kratten bier dat Ajax géén kampioen wordt.
Plus dat er nu nog eens Europees voetbal bijkomt (meer doordeweekse wedstrijden), ben benieuwd hoe een jonge ploeg als Feyenoord daar mee omgaat. Er was laatst toch zo'n onderzoekje dat Ajax te hoog was geëindigd dit seizoen vanwege de relatief weinig Europese wedstrijden? Dan moet dat voor Feyenoord toch helemaal gelden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als Koeman verslapt (wat ie vaak doet) dan kunnen er veel problemen komen daar.
verder moet ik het nog maar zien of die gastjes dit 2 seizoenen kunnen volhouden. van die versterkingen hoef je wat mij betreft ook niet veel te verwachten
Ja, je kan het ook overdrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want:
- Twee keer AZ kapot spelen (1 keer onterecht rood wat de wedstrijd kantelt rond de 60e minuut - ZONDER GUIDETTI)
- Twee keer Ajax kapot spelen (die met geluk een gelijkspel in de ArenA weten te pakken - ZONDER GUIDETTI in de UITwedstrijd)
- Twee keer Heerenveen kapot spelen (hoe de neuk kun je met 9 man in 40 minuten 90 keer de lat raken en 50 keer de paal en NOG NIET WINNEN) (beide ZONDER Guidetti)
- Twee keer Twente kapot spelen (hier was Guidetti inderdaad erg belangrijk in de thuiswedstrijd)
- Eén keer PSV kapot spelen (ZONDER Guidetti), de tweede keer gelijkwaardig (ZONDER Guidetti)
- Twee keer Vitesse kapot spelen (één keer ZONDER Guidetti)
En dan IN GODSNAAM spreken van 'boven je stand leven'. Feyenoord was OVERDUIDELIJK (OOK ZONDER GUIDETTI) belachelijk sterk dit jaar, onvoorstelbaar veel sterker dan welk team in de eredivisie (Ajax kan je aan twijfelen; die pakten immers het landskampioenschap). ALS Feyenoord als zo'n "team" was geweest in de eerste 10 wedstrijden zoals het was vanaf wedstrijdje 13 ofzo, dan was Feyenoord f-l-u-i-t-e-n-d kampioen geworden.
Je vergeet dat Gastel en Bronckhorst er achter zitten en dat Koemand niet meer de Koeman is van 2007.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als Koeman verslapt (wat ie vaak doet) dan kunnen er veel problemen komen daar.
Dan vergis je je. Clasie winnaar zilveren schoen, Vormer zilveren schoen vorig jaar. Vilhena is een internationaal wereldtalent, alleen immers valt over te discussiëren (maar is gezien de 'domme' rol van Bakkal waardoor ENORM druk kwam te liggen op Clasie en Ahmadi (die dat voortreffelijk oppikten) helemaal geen rare aankoop).quote:verder moet ik het nog maar zien of die gastjes dit 2 seizoenen kunnen volhouden. van die versterkingen hoef je wat mij betreft ook niet veel te verwachten
Waarom? Feyenoord heeft de meeste punten uit topwedstrijden gehaald dacht ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef M.rak het volgende:
[..]
Ja, je kan het ook overdrijven natuurlijk
die zijn na de winter klaar hoor. de eerste klappen komen al in de vCL . ik blijf erbij dat dit jaar een superjaar voor ze wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:36 schreef M.rak het volgende:
[..]
Plus dat er nu nog eens Europees voetbal bijkomt (meer doordeweekse wedstrijden), ben benieuwd hoe een jonge ploeg als Feyenoord daar mee omgaat. Er was laatst toch zo'n onderzoekje dat Ajax te hoog was geëindigd dit seizoen vanwege de relatief weinig Europese wedstrijden? Dan moet dat voor Feyenoord toch helemaal gelden?
Vormer was dit jaar ook bagger . 1 jaar (zwaluw ) maakt nog geen zomerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergeet dat Gastel en Bronckhorst er achter zitten en dat Koemand niet meer de Koeman is van 2007.
[..]
Dan vergis je je. Clasie winnaar zilveren schoen, Vormer zilveren schoen vorig jaar. Vilhena is een internationaal wereldtalent, alleen immers valt over te discussiëren (maar is gezien de 'domme' rol van Bakkal waardoor ENORM druk kwam te liggen op Clasie en Ahmadi (die dat voortreffelijk oppikten) helemaal geen rare aankoop).
Enkel de spits is nog c-r-u-c-i-a-a-l.
Klopt, maar dit seizoen hebben ze voor de winterstop ook al geen Europees gespeeld (en maar één bekerwedstrijd).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die zijn na de winter klaar hoor. de eerste klappen komen al in de vCL . ik blijf erbij dat dit jaar een superjaar voor ze was
Klopt, maar HMF laat het voorkomen of Feyenoord de Champions League wel even had gewonnen, als ze mee hadden kunnen doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Feyenoord heeft de meeste punten uit topwedstrijden gehaald dacht ik.
Nee, jullie overdrijven. Guidetti was ALLEEN aanwezig bij Ajax-thuis, Vitesse thuis en Twente thuis. Desondanks waren we in álle toppers (behalve PSV-uit) de bovenliggende partij (kijk maar eens wat Verbeek zij bij AZ-uit; kijk maar eens Ajax-Feyenoord terug).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef M.rak het volgende:
[..]
Ja, je kan het ook overdrijven natuurlijk
die staatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
4 kratten bier dat Ajax géén kampioen wordt.
je kan niks garanderen in het voetbal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, jullie overdrijven. Guidetti was ALLEEN aanwezig bij Ajax-thuis, Vitesse thuis en Twente thuis. Desondanks waren we in álle toppers (behalve PSV-uit) de bovenliggende partij (kijk maar eens wat Verbeek zij bij AZ-uit; kijk maar eens Ajax-Feyenoord terug).
Face it; de rol van Guidetti wordt stelselmatig overdreven door Ajacieden en PSV'ers die geschrokken zijn van het "plotselinge" succes van Feyenoord, en die proberen nu een verklaring te zoeken zodat Feyenoord weer snel oprot naar de middenmoot. Ik kan je garanderen dat dat de komende 2 jaar sowieso niet gaat gebeuren.
Fout, eerder troffen we GVVV.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef M.rak het volgende:
[..]
Klopt, maar dit seizoen hebben ze voor de winterstop ook al geen Europees gespeeld (en maar één bekerwedstrijd).
Nee, ik verklaar enkel dat het onzin is dat Guidetti verantwoordelijk was voor de sterke rol van Feyenoord in de eredivisie afgelopen seizoen (zeker in toppers). Dat je schrikt van het idee dat Guidetti daar niet echt veel belang in had en dat Feyenoord sterker is dan jullie willen geloven, daar kan ik niets aan doen.quote:Klopt, maar HMF laat het voorkomen of Feyenoord de Champions League wel even had gewonnen, als ze mee hadden kunnen doen.
Je kunt niets garanderen in het leven. Laat ik het zo zeggen: het afgelopen jaar voorspelde ik 31 van de 34 wedstrijden van Feyenoord juist (winnen, gelijkspel of verliezen). Ik heb aardig kijk op mijn club dus en weet waar het succes vandaan komt. Ik weet ook dat het komend jaar goed zal komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je kan niks garanderen in het voetbal.
Door een briljante motivator die toevallig ook een aardig balletje kan trappen. Ik zweer het, die gast kan Minister van Zweden worden ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Feyenoord heeft de meeste punten uit topwedstrijden gehaald dacht ik.
en de jaren daarvoor ? dat ze 10de werden ook voorspeld ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kunt niets garanderen in het leven. Laat ik het zo zeggen: het afgelopen jaar voorspelde ik 31 van de 34 wedstrijden van Feyenoord juist (winnen, gelijkspel of verliezen). Ik heb aardig kijk op mijn club dus en weet waar het succes vandaan komt. Ik weet ook dat het komend jaar goed zal komen.
En anders heb je wat leuks te quoten volgend jaar eind Mei, mochten we 9e staan..
Ik heb nergens gezegd dat (alleen) Guidetti verantwoordelijk is geweest voor het sterke Feyenoord van het afgelopen seizoen. Dat laatste is sowieso puur speculatie van jouw kant. Ik ben echter erg benieuwd hoe ze regeren als de verwachtingen en de druk groter worden (nu wordt er iets verwacht, in tegenstelling tot afgelopen seizoen). Misschien spelen ze nog zo'n geweldig seizoen, maar het zou mij verbazen als ze dit weten te evenarenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fout, eerder troffen we GVVV.
[..]
Nee, ik verklaar enkel dat het onzin is dat Guidetti verantwoordelijk was voor de sterke rol van Feyenoord in de eredivisie afgelopen seizoen (zeker in toppers). Dat je schrikt van het idee dat Guidetti daar niet echt veel belang in had en dat Feyenoord sterker is dan jullie willen geloven, daar kan ik niets aan doen.
Neger wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Door een briljante motivator die toevallig ook een aardig balletje kan trappen. Ik zweer het, die gast kan Minister van Zweden worden ofzo.
Nog nooit zo'n briljante toneelspeler als Guidetti in het voetbal gezien. Je kan alleen maar sympathie voor die gast opbrengen. Zelfs als je niet voor Feyenoord bent. Dat gaat een gemis worden wat Feyenoord niet kan hebben.
En zonde dat een speler en mens als Guidetti naar die vieze graaiers in de UK gaat, waar hij het voetballend nooit zal redden.
Valt wel mee toch. Zo kun je ook zeggen dat Ajax afhankelijk was van Vertonghen. Toen hij niet in vorm was (tot nog in dit jaar) ging het zwaar kut. Daarna ging het als een trein bij jullie. Maar dat hoor je dan weer nergens.quote:Want:
- Twee keer AZ kapot spelen (1 keer onterecht rood wat de wedstrijd kantelt rond de 60e minuut - ZONDER GUIDETTI)
- Twee keer Ajax kapot spelen (die met geluk een gelijkspel in de ArenA weten te pakken - ZONDER GUIDETTI in de UITwedstrijd)
- Twee keer Heerenveen kapot spelen (hoe de neuk kun je met 9 man in 40 minuten 90 keer de lat raken en 50 keer de paal en NOG NIET WINNEN) (beide ZONDER Guidetti)
- Twee keer Twente kapot spelen (hier was Guidetti inderdaad erg belangrijk in de thuiswedstrijd)
- Eén keer PSV kapot spelen (ZONDER Guidetti), de tweede keer gelijkwaardig (ZONDER Guidetti)
- Twee keer Vitesse kapot spelen (één keer ZONDER Guidetti)
Anitaquote:![]()
[..]
Valt wel mee toch. Zo kun je ook zeggen dat Ajax afhankelijk was van Vertonghen. Toen hij niet in vorm was (tot nog in dit jaar) ging het zwaar kut. Daarna ging het als een trein bij jullie. Maar dat hoor je dan weer nergens.
Toen zette ik nog geen geld in op Feyenoordquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en de jaren daarvoor ? dat ze 10de werden ook voorspeld ?
Ik ben eerlijk gezegd ook zeer benieuwd hoe het gemis van Vertonghen (dat is er zeker) opgevangen gaat worden. Dat het 'ineens' weer goed ging lopen had echter niet alleen met Vertonghen te maken. Mensen kwamen terug van blessures, en misschien nog wel het belangrijkst, Anita kon op CVM gaan spelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neger wat?
[..]
Valt wel mee toch. Zo kun je ook zeggen dat Ajax afhankelijk was van Vertonghen. Toen hij niet in vorm was (tot nog in dit jaar) ging het zwaar kut. Daarna ging het als een trein bij jullie. Maar dat hoor je dan weer nergens.
Zo'n goede voetballer is Guidetti niet. Hij is traag en heeft een matig schot. Maar door zijn karakter en vechtlust wint hij alle voetbal-harten. Met name in Rotterdam.quote:
Ik vind het grappig (niet per se jij) dat veel mensen zeggen dat 'koekenbakkers' Clasie en Ahmadi dan wel gaan instorten (goed jaartje en dat is het dan ook wel), maar dat dit over bijvoorbeeld Anita dan weer nergens gezegd wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef M.rak het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd ook zeer benieuwd hoe het gemis van Vertonghen (dat is er zeker) opgevangen gaat worden. Dat het 'ineens' weer goed ging lopen had echter niet alleen met Vertonghen te maken. Mensen kwamen terug van blessures, en misschien nog wel het belangrijkst, Anita kon op CVM gaan spelen.
Heb ik toch altijd al gedaan schatjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
. Want de ECHTE clubliefde, díé kennen ze alleen in de twee grootste steden van Nederland. En dáár kan je álléén maar respect voor opbrengen, zelfs als het je grootste 'vijand' betreft
.
GAST! Hij heeft meer topwedstrijden gemist dan gespeeld man. Dus Feyenoord was in die wedstrijden helemaal niet zo afhankelijk van hem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo'n goede voetballer is Guidetti niet. Hij is traag en heeft een matig schot. Maar door zijn karakter en vechtlust wint hij alle voetbal-harten. Met name in Rotterdam.
Ik zweer het, in Engeland zullen ze niet onder de indruk van hem zijn. Daar heb je toch echt meer talent nodig.
Je vergist je echt schromelijk. Maar dat geeft niet jongen. Komend jaar wat wij doen is die 100 euro van jou splitsen door 2 (50'je dus), ik pleur er een 50'je bij en we drinken samen een flesje blue label leeg terwijl ik je uitleg waarom Feyenoord in 2012/2013 weldegelijk beestachtig presteerdequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik toch altijd al gedaan schatjeIk ben blij voor Feyenoord, heus! Maar volgend jaar word het weer 3x niks
Ik zag het andersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
GAST! Hij heeft meer topwedstrijden gemist dan gespeeld man. Dus Feyenoord was in die wedstrijden helemaal niet zo afhankelijk van hem.
Zeker voor die laatstequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Typisch het volgende:
Ben benieuwd wat Ajax gaat halen als Van der Wiel en Vertonghen zo weg zijn.
Ik heb je al eerder gezegd: Wij kunnen uitstekend een drankje drinken en het heerlijk met elkaar oneens zijn zonder dat er hersenpannen worden ingeslagenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergist je echt schromelijk. Maar dat geeft niet jongen. Komend jaar wat wij doen is die 100 euro van jou splitsen door 2 (50'je dus), ik pleur er een 50'je bij en we drinken samen een flesje blue label leeg terwijl ik je uitleg waarom Feyenoord in 2012/2013 weldegelijk beestachtig presteerde.
Tsja, Feyenoord heeft nu eenmaal pas een jaar echt goed gepresteerd. Ajax is twee keer achter elkaar kampioen geworden, er is dus weinig reden om aan te nemen dat het nu ineens hard bergafwaarts zal gaan. Bij Feyenoord is het, zeker voor de outsiders, meer een 'incident'. Volgend jaar zal moeten uitwijzen of het inderdaad een incident was, of dat het structureel is. Dan kun je pas echt conclusies trekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het grappig (niet per se jij) dat veel mensen zeggen dat 'koekenbakkers' Clasie en Ahmadi dan wel gaan instorten (goed jaartje en dat is het dan ook wel), maar dat dit over bijvoorbeeld Anita dan weer nergens gezegd wordt.
Zegmaar; alles bij Ajax komt goed en Feyenoord pleurt compleet in elkaar zonder <oorzakelijk verband>. Wie zegt dat het niet bij Ajax gebeurt als Anita een dipje krijgt, of Verthongen vertrekt?
Dat sowieso!quote:Laten we gewoon hopen dat geen van beide gebeurt. Feyenoord en Ajax weer sterk in Europa en samen vechten om het landskampioenschap, onze reten afvegend met de uitgeprinte berichten van PSV-supporters en wannabe-echte clubs als Twente en AZ, waar binnen 3 jaar nog maar 1/3e van het aantal supporters zit dat er nu zit.. Want de ECHTE clubliefde, díé kennen ze alleen in de twee grootste steden van Nederland. En dáár kan je álléén maar respect voor opbrengen, zelfs als het je grootste 'vijand' betreft
.
Puyol sowiesoquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Typisch het volgende:
Ik zeg: van der Wiel gaat niet weg en schuift naar het midden en van Rhijn op rechtsquote:
Voor van der Wiel niemand hoop ik, met van Rhijn heb je de perfecte vervanger al in huis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Typisch het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We kijken neer op de rest dus het boeit ons niet.
Het niveau moest weer naar niveau'tje PSV blijkbaarquote:
GIVE ME A HUG BROquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
En nú weer over naar Ajax, want het is minstens zo interessant om over jullie te lezen.
Mag ik trouwens DIKKE complimenten geven inzake het hoge niveau discussies wat hier altijd betracht wordt, zelfs al gaat het enigszins offtopic? In het PSV-topic begint men al te janken als je iets zegt over Labyad (en daar zouden ze toch een gore rothekel aan moeten hebben zou je zeggen); jullie reageren echt bizar volwassen.
En dat voor de vijand.
Dat kan hij helemaal niet, dan eerder Van Rhijn in het middenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg: van der Wiel gaat niet weg en schuift naar het midden en van Rhijn op rechts
van der Wiel moet gewoon weg. Die doet echt niet meer wat ie moet doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg: van der Wiel gaat niet weg en schuift naar het midden en van Rhijn op rechts
Opvolger van Van der Wiel heb je al. ik hoop geen Chivu of Moisander als vervanger van Vertonghen, dan liever Nuytinck en/of Viergever.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Typisch het volgende:
Dat is ook onzin, gewoon een goede rechtsbackquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
van der Wiel moet gewoon weg. Die doet echt niet meer wat ie moet doen
Een goed elftal heeft altijd een man met een 'natuurtalent' voor die positie op de bank voor als er een langdurige blessure komt. Het 'schaduwelftal'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef M.rak het volgende:
[..]
Voor van der Wiel niemand hoop ik, met van Rhijn heb je de perfecte vervanger al in huis.
Komt Castaignos dan terug?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een goed elftal heeft altijd een man met een 'natuurtalent' voor die positie op de bank voor als er een langdurige blessure komt. Het 'schaduwelftal'.
Bij Feyenoord komend seizoen:
Cissé (schaduw: ????) - Castaignos (?) (schaduw: Fernandez) - Schaken (schaduw: ????)
Clasie (schaduw: Vormer) Immers (?) (schaduw: Vilhena) Ahmadi (schaduw: Leerdam, Vormer, Vilhena, Mokotjo...)
BMI (schaduw: Nelom) - De Vrij (schaduw: Schenkeveld, Ramsteijn) - Vlaar (schaduw: BMI) - Janmaat (schaduw: Leerdam)
Dat zal Ajax ook nodig hebben..
De geruchten zeggen nog steeds van wel ja. Anders heeft Feyenoord wel een serieus probleem. Het feit dat ik begreep dat hij een paar dagen geleden op de Witte de With gelokaliseerd was spreekt een beetje hoop uit.quote:
Inter doet nog moeilijk maar komt wel goed denk ik. En anders eentje met een hele mooie naam Suarez (quote:
Die krijgt dus geen Suarez op zijn shirt, dat moge duidelijk zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inter doet nog moeilijk maar komt wel goed denk ik. En anders eentje met een hele mooie naam Suarez () van City.
Zal goed voor hem zijn. Voor Castaignos en voor Feyenoord. Hij heeft nu met de big boys mee getraind. Daar kan je nooit slechter van wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inter doet nog moeilijk maar komt wel goed denk ik. En anders eentje met een hele mooie naam Suarez () van City.
Dat zeggen een hoop mensen maar ik twijfel er echt aan pik. Een jaar nauwelijks wedstrijden spelen is toch funest voor je ontwikkeling op een hoop andere vlakken...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zal goed voor hem zijn. Voor Castaignos en voor Feyenoord. Hij heeft nu met de big boys mee getraind. Daar kan je nooit slechter van worden
Ach, Inter heeft niet de slechtste (of kleinste) verdedigers, als je daar tegen traint wordt je wel wat beter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeggen een hoop mensen maar ik twijfel er echt aan pik. Een jaar nauwelijks wedstrijden spelen is toch funest voor je ontwikkeling op een hoop andere vlakken...
Waar is dat gifje met Siem?quote:
Ik denk nog steeds dat El Ahmadi verkocht gaat worden. vormer gaat de basis wel halen zodat Clasie zich kan focussen op spelverdeler.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een goed elftal heeft altijd een man met een 'natuurtalent' voor die positie op de bank voor als er een langdurige blessure komt. Het 'schaduwelftal'.
Bij Feyenoord komend seizoen:
Cissé (schaduw: Cabral) - Castaignos (?) (schaduw: Fernandez) - Schaken (schaduw: cabral
)
Clasie (schaduw: Vormer) Immers (?) (schaduw: Vilhena) Ahmadi (schaduw: Leerdam, Vormer, Vilhena, Mokotjo...)
BMI (schaduw: Nelom) - De Vrij (schaduw: Schenkeveld, Ramsteijn) - Vlaar (schaduw: BMI) - Janmaat (schaduw: Leerdam)
Dat zal Ajax ook nodig hebben..
Wat vind je trouwens van het misselijke spelletje dat Kuyt gespeeld heeft?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeggen een hoop mensen maar ik twijfel er echt aan pik. Een jaar nauwelijks wedstrijden spelen is toch funest voor je ontwikkeling op een hoop andere vlakken...
El Ahmadi word niet verkochtquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat El Ahmadi verkocht gaat worden. vormer gaat de basis wel halen zodat Clasie zich kan focussen op spelverdeler.
Idd, kijk naar Van Aanholt. Heeft Buttner niet uit de basis kunnen spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik die zie voetballen vraag ik me echt af of dat wel zo'n talent was. Wat is die matig zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Idd, kijk naar Van Aanholt. Heeft Buttner niet uit de basis kunnen spelen.
Ja was wel een talent hoor. Net als Barazite, Bruma.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik die zie voetballen vraag ik me echt af of dat wel zo'n talent was. Wat is die matig zeg.
Lees heel vaak dat ze bij die grote clubs in de wereld nooit hard trainen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Idd, kijk naar Van Aanholt. Heeft Buttner niet uit de basis kunnen spelen.
Trainen op hoog niveau is leuk, maar je moet kilometers/vlieguren maken aks jonge hond.
De trainingen schijnen in Engeland niet altijd veel voor te stellen nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lees heel vaak dat ze bij die grote clubs in de wereld nooit hard trainen.
En vooral in Engeland door de vele wedstrijden natuurlijk..
wou even testen of ik ze kon maken, en het lukt! Voortaan bij elke wedstrijd paar mooie momenten zoeken voor een gifjequote:
ja doe normaal tegen chrisquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
die gozer heeft bijna grotere inhammen dan ikal ben ik 5 jaar ouder oid.
Wat vet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
wou even testen of ik ze kon maken, en het lukt! Voortaan bij elke wedstrijd paar mooie momenten zoeken voor een gifje
ja en van chrisquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
wou even testen of ik ze kon maken, en het lukt! Voortaan bij elke wedstrijd paar mooie momenten zoeken voor een gifje
wat bedoel jequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
zeg je zonder een bijbehorend filmpje te geven
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:37 schreef Wessiej het volgende:
ah las het verkeerd, nevermind.
Maar er moest er wel 1 van Chris komen:
[ afbeelding ]
Ik hoop het. Zijn vervangers staan al klaar en de club kan het geld goed gebruiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat El Ahmadi verkocht gaat worden. vormer gaat de basis wel halen zodat Clasie zich kan focussen op spelverdeler.
Kuijtquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van het misselijke spelletje dat Kuyt gespeeld heeft?
Verhelderend in 5 woordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zijn vervangers staan al klaar en de club kan het geld goed gebruiken.
[..]
Kuijt.
Ik zei het al eerder in het Feyenoordtopic:
Kanker
Utrechtsupporter
Irriteert
Je
Tyfuserg
Echt, die gozer. Opknopen. Als die óóít nog denkt een positieve noot over Feyenoord te mogen kraken dan is hij aan het verkeerde adres.
Deze troll is echt de meest gefaalde troll die ik ooit heb meegemaakt op Fok!. Werkelijk niemand reageert er überhaupt op van de Feyenoorders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:52 schreef Devv het volgende:
Kuijt is gewoon een baas door zijn neus op te halen voor die schijtclub uit dat 010 dorp.
Devv is niet te zien in de VBL-SC, In de VBL-SC is er eenheid gekomenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze troll is echt de meest gefaalde troll die ik ooit heb meegemaakt op Fok!. Werkelijk niemand reageert er überhaupt op van de Feyenoorders.
John de Wolfquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:27 schreef Enchanter het volgende:
Weet niet op dit al geplaatst was
http://www.at5.nl/artikelen/81921/john-de-wolf-is-mister-ajax
Ik zal hem ook even in het Feijenoord topic plaatsen (staat er al zie ik )
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 30-05-2012 om 10:44:58GERUCHT: Donderdag medische keuring van Jan Vertonghen bij de Spurs! Of het zo is, geen idee, we gaan het checken. #AJAX reageer retweet
Maar ondertussen wel helemaal afreizen naar het Ajax topic om te reageren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze troll is echt de meest gefaalde troll die ik ooit heb meegemaakt op Fok!. Werkelijk niemand reageert er überhaupt op van de Feyenoorders.
Dat doe jij bij 'ons' toch ook? Beetje jammer dat er bij jou alleen maar pure stront uit je vingers komt in het Feijenoord topic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel helemaal afreizen naar het Ajax topic om te reageren.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel helemaal afreizen naar het Ajax topic om te reageren.
Als dat werkelijk zo is dan kopen we ze toch niet? Dan gaan dezelfde spelers wss transfervrij de deur uit en dat willen de betreffende clubs denk ik ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook zo ver weg, hé...
Anyways, Vertonghen waarschijnlijk 12+ miljoen. Is op zich goed nieuws, ware het niet dat de prijs van spelers waar jullie in geinteresseerd zijn nu ook meteen omhoog gaat.
En dan lekker zonder goede CV aan het seizoen beginnen bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als dat werkelijk zo is dan kopen we ze toch niet? Dan gaan dezelfde spelers wss transfervrij de deur uit en dat willen de betreffende clubs denk ik ook niet.
In het verleden heeft Ajax in zulke gevallen tóch vaak de hoofdprijs betaald. Maar wie weet, is er nu een gewijzigd beleid.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als dat werkelijk zo is dan kopen we ze toch niet? Dan gaan dezelfde spelers wss transfervrij de deur uit en dat willen de betreffende clubs denk ik ook niet.
Nee tuurlijk niet, maar als iedereen lachwekkende bedragen gaat vragen dan maar ergens anders zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan lekker zonder goede CV aan het seizoen beginnen bijvoorbeeld?
Nouja je ziet dat nu met Narsingh heel geduldig en goed wordt gehandeld. Wij zijn geen PSV (quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het verleden heeft Ajax in zulke gevallen tóch vaak de hoofdprijs betaald. Maar wie weet, is er nu een gewijzigd beleid.
Is ook zo hoor, maar als de nood hoog wordt...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar als iedereen lachwekkende bedragen gaat vragen dan maar ergens anders zoeken.
Dus ipv de nummer 1 en 2 op je lijstje zou jij dan voor de nummer 3 gaan die aanzienlijk minder is?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar als iedereen lachwekkende bedragen gaat vragen dan maar ergens anders zoeken.
Wel als optie 1 en 2, 5 miljoen boven hun waarde kosten en nummer 3 voor een goed bedrag gekocht kan worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus ipv de nummer 1 en 2 op je lijstje zou jij dan voor de nummer 3 gaan die aanzienlijk minder is?
Denswil komt eraan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan lekker zonder goede CV aan het seizoen beginnen bijvoorbeeld?
Van wat ik gezien hebt zijn nummer 1 en 2 al niets, tenzij Chivu zin zou hebben, die kan in NL nog wel mee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus ipv de nummer 1 en 2 op je lijstje zou jij dan voor de nummer 3 gaan die aanzienlijk minder is?
Vind ik niet briljant, hij werd ook behoorlijk uitgekotst toen, was toch zijn maat, dat die dan in jouw ogen een halve of zelfs een hele jood is moet niet uitmaken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Vanwege dat kaartenincident? Briljant toch
Chivu laat ik voorlopig als gesloten boekquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van wat ik gezien hebt zijn nummer 1 en 2 al niets, tenzij Chivu zin zou hebben, die kan in NL nog wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |