Ja, maar zijn bil is dan ook twee keer zo groot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Anita is wel echt twee keer zo snel als Schaars..
Klopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, maar zijn bil is dan ook twee keer zo groot.
Ganso is zeker top maar ze hadden beiden al naar Europa moeten gaan, Neymar wil pas na het WK en beter wordt je niet van die potjes tegen clubs van niveau topklasse, ik weet niet hoe het met Ganso zit wat dat betreftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik volg die club wel redelijk ja. denk dat Ganso meer kans heeft om te slagen in Europa dan Neymar. (kan ook mijn voorkeur zijn voor spelverdelers )
Wou net zeggen ja, duurt wel redelijk lang zo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ganso is zeker top maar ze hadden beiden al naar Europa moeten gaan, Neymar wil pas na het WK en beter wordt je niet van die potjes tegen clubs van niveau topklasse, ik weet niet hoe het met Ganso zit wat dat betreft
goh AC Milan wilt hem , maar ik vrees dat hij blijft omdat hij goud geld kan verdienen bij Santos.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ganso is zeker top maar ze hadden beiden al naar Europa moeten gaan, Neymar wil pas na het WK en beter wordt je niet van die potjes tegen clubs van niveau topklasse, ik weet niet hoe het met Ganso zit wat dat betreft
Mja, vroeger had vrijwel de hele basis een Ajax-verleden. En zij die van PSV en Feyenoord kwamen waren ondanks dat toch wel redelijke helden.. zoals Stam, Cocu, Numan en van Bronckhorst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stekelenburg, Heitinga, de Jong, Sneijder, van der Vaart, Huntelaar en je hebt van der Wiel nog.
Vooral die laatste is een aanfluitingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mja, vroeger had vrijwel de hele basis een Ajax-verleden. En zij die van PSV en Feyenoord kwamen waren ondanks dat toch wel redelijke helden.. zoals Stam, Cocu, Numan en van Bronckhorst.
Nu leveren ze figuren als Willems, Strootman, Bouma en Vlaar
Liever vlaar dan boumaquote:
Het zegt genoeg over de 2e keus bij NL elftal, dat is niet al te best en de basis spelers in de verdediging zijn eigenlijk al below top.quote:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 27-05-2012 om 11:26:00Tottenham gooit bod op Vertonghen met 6 ton omhoog #ajax - http://t.co/sOvflsWZ reageer retweet
Zitten ze nu rond de 13 toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 27-05-2012 om 11:26:00Tottenham gooit bod op Vertonghen met 6 ton omhoog #ajax - http://t.co/sOvflsWZ reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 27-05-2012 om 17:32:36'Transfervrije Maduro wordt ploeggenoot De Zeeuw in Rusland' #ajax - http://t.co/KugFC4KB reageer retweet
Bouma / Stekelenburg (slechtste keeper van de Serie A dit jaar volgens de statistieken) / Willems / Mathijssen / Bouhlarouz / [....] in het NL elftalquote:
Spartak wil demy dumpen toch.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens mij volgt Spartak hem. Kan hij naar Demy.
De Zeeuw gaat naar HSV toch? En het schijnt dat ze zich bij Spartak afvroegen of hij ooit een vies broekje had wat op zich wel verbazend is omdat hij bij Ajax toch altijd inzet toonde.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens mij volgt Spartak hem. Kan hij naar Demy.
HSV is ontkracht door HSV. Die willen wel De Guzman en Kuyt halen, de Zeeuw ontkennen ze (nog)quote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Zeeuw gaat naar HSV toch? En het schijnt dat ze zich bij Spartak afvroegen of hij ooit een vies broekje had wat op zich wel verbazend is omdat hij bij Ajax toch altijd inzet toonde.
Maar Maduro proberen terug te halen zou wel leuk zijn al denk ik niet dat hij bereid is veel geld in te leveren.
3-2 verloren. Sigthorsson gewisseld in de rust...quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Reemi het volgende:
Ijsland staat 0-2 voor tegen Frankrijk, goal + assist van Sigthorsson.
Lekker boeien. Bijna geen enkele Ajacied sinds lange tijd en het is gewoon kut bij Oranje, zegt genoegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van der Wiel de enige Ajacied... Ook nog eens iemand die al verkocht had kunnen zijn, dan waren er gewoon 0.
precies nergens om druk over te maken. We zijn met gemak kampioen geworden, maar Bert weet het natuurlijk beter, met Strootman, Bouma en Willems.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker boeien. Bijna geen enkele Ajacied sinds lange tijd en het is gewoon kut bij Oranje, zegt genoeg
Niemand hoop ik. Poulsen en Moisander kan je wel laten lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef bjanaan het volgende:
Wat gaan we met het geld doen wat Jantje ons oplevert?
Narsingh halen, en?
Daarbij komt nog dat onze beste spelers geen Nederlanders zijn..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker boeien. Bijna geen enkele Ajacied sinds lange tijd en het is gewoon kut bij Oranje, zegt genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Devv het volgende:
De nieuwe aankoop van Ajax.Yuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Devv het volgende:
De nieuwe aankoop van Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Stekelenburg heeft zich ook nog niet bewezen in het NL elftal en vlaar wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bouma / Stekelenburg (slechtste keeper van de Serie A dit jaar volgens de statistieken) / Willems / Mathijssen / Bouhlarouz / [....] in het NL elftal!
Wat is je punt?
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Wij zijn Ajax wij zijn de lekkerste.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zich ook nog niet bewezen in het NL elftal en vlaar wel.
Jaquote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zich ook nog niet bewezen in het NL elftal en vlaar wel.
Olympiakos en Ajax zitten in dezelfde pot, tenzij of Braga of Kiev de groepsfase niet haalt, als deze beide het (niet) halen zitten ze in pot (2) 3 en kunnen ze elkaar niet lotenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Onze poule:
Arsenal
Olympiacos
Ajax
Nordsjælland
True. Maar Braga gaat 't niet halen. We moeten die Portugezen voorbij op de UEFA Rankingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Olympiakos en Ajax zitten in dezelfde pot, tenzij of Braga of Kiev de groepsfase niet haalt, als deze beide het (niet) halen zitten ze in pot (2) 3 en kunnen ze elkaar niet loten
ja die mag komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:14 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb een doelvrouw gescout voor Ajax:
[ afbeelding ]
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 09:46:10Nieuws: Serero uit trainingskamp wegens familieomstandigheden http://t.co/WmZDZz7f #ajax reageer retweet
Dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:51 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 09:46:10Nieuws: Serero uit trainingskamp wegens familieomstandigheden http://t.co/WmZDZz7f #ajax reageer retweet
Dat is inderdaad vervelend om je vader te verliezen.quote:Thulani Serero heeft het trainingskamp van Zuid-Afrika verlaten. Bafana Bafana bereidde zich voor op twee interlands, tegen Ethiopië en Botswana, in het kader van de WK-kwalificatie voor 2014. Serero kreeg te horen dat zijn vader was overleden en spoedde zich naar zijn familie, schrijft Kickoff.com. "Onze condoleances gaan uit naar Thulani en we wensen hem en zijn familie veel sterkte," aldus bondscoach Pitso Mosimane. "Thulani is ieder moment welkom om terug te keren, maar hij krijgt van ons alle tijd die hij nodig heeft. Het is niet niks om je vader te verliezen."
Voorlopig zit Jantje nog gewoon in Amsterdam.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef bjanaan het volgende:
Wat gaan we met het geld doen wat Jantje ons oplevert?
Narsingh halen, en?
quote:Ajax hoopt op transfer begeerde Krohn-Deli
Michael Krohn-Dehli kan Ajax vier jaar na zijn vertrek nog altijd geld opleveren. Daarvoor moet de begeerde Deen deze zomer wel van club wisselen.
Krohn-Dehli vertrok in de zomer van 2008 transfervrij van Ajax naar Brøndby IF. Bij die overgang bedongen de Amsterdammers een optie die recht geeft op liefst vijftig procent van een eventuele transfersom.
De 28-jarige middenvelder staat nu in de belangstelling van het Franse Evian. Daarnaast is er interesse van niet bij naam genoemde clubs uit Nederland. "Een terugkeer? Zou kunnen, ik heb ook een Nederlandse vriendin."
"Maar ik heb er al acht jaar gespeeld. Misschien is het mooier om iets anders te proberen", aldus Krohn-Dehli, die in Nederland ook voor RKC Waalwijk en Sparta speelde, in het Algemeen Dagblad. Komende zomer staat de Deen op het EK tegenover Oranje.
http://www.voetbalprimeur(...)erde_Krohn_Deli.html
En zoveel hoeven we niet te kopen vind ik. Laat de jeugd maar lekker veel minuten maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef Catch22- het volgende:
Laten we het hopen.
Vorig jaar was ook alles mooi vroeg rond, is wel prettig
Begrijpend lezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
gelukkig hebben we nog niet genoeg middenvelders, dus hij is altijd welkom
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166228quote:Martin Jol heeft het 'hoofdstuk Ajax' afgesloten. De huidige coach van Fulham koesterde na zijn vertrek nog wel wat wrok, maar dat is volgens de Hagenaar inmiddels voorbij: "Ajax was een tragikomedie. Tragisch, maar ook om te lachen. Gelukkig kan ik ook om mezelf kan lachen. Ik ben nooit meer dan tien seconden in de war over iets waar ik toch niks aan kan doen."
Jol was bijna anderhalf jaar trainer bij Ajax en vertrok na een reeks teleurstellende resultaten in het tweede seizoen. "De spirit was eruit, ik kreeg het niet meer voor elkaar", zegt hij in het Algemeen Dagblad. "De sfeer in de ArenA was veranderd. En toen Johan Cruijff op de tribune met zijn hoofd zat te schudden, werd het persoonlijk."
Ajax en Jol besloten in goed overleg om uit elkaar te gaan. "Ik wilde van het gezeur af", vertelt Jol. "Bij elke club heb je gezeur, dit ging veel verder. Ik was blij dat ik er vanaf was. Ik ben leuke dingen gaan doen. Vakantie in Spanje, skiën in het Zwarte Woud, en ik heb me de pokken getennist. Goed beschouwd is het mij niet anders vergaan dan veel andere Ajax-trainers. Ik heb ook nog meegemaakt dat ik werd toegejuicht toen we Champions League haalden."
quote:Ajax kondigt eerste oefenduels voorbereiding aan
Pak de agenda's er maar weer bij! Ajax komt naar je toe deze zomer. De zomer staat volgens traditie in het teken van een trainingskamp en oefenduels. Ajax heeft bevestigd waar het zoal naartoe gaat voordat de competitie van start gaat. Uiteraard staat De Lutte op het lijstje van bestemmingen, en wel in de eerste week van juli.
Data
Ook rept Ajax voor het eerst over verschillende oefenwedstrijden. De data staan hieronder in een overzichtje, want dat leest veel gemakkelijker dan drie alinea's tekst. We voegen wel toe dat nog altijd wijzigingen kunnen optreden in het programma.
Woensdag 27 juni
Eerste openbare training
Zaterdag 30 juni
14.30 uur: sv Huizen - Ajax
Maandag 2 juli - zaterdag 7 juli
Trainingskamp De Lutte
Woensdag 4 juli
19.00 uur: vv Oldenzaal - Ajax
Zaterdag 7 juli
14.30 uur: Emmen - Ajax
Woensdag 11 juli
19.00 uur: Veendam - Ajax (in Buitenpost, NIET aan de Langeleegte)
Zaterdag 14 juli
15.00 uur: Noordwijk - Ajax
Over extra oefenwedstrijden en het buitenlandse trainingskamp wordt later meer duidelijkheid verwacht.
Uiteindelijk is het verhaaltje hamlap allemaal begonnen bij Pantelic.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jol had nog wel blijven zitten als hij Pantelic nog had. Ik weet zeker dat Ajax dan ook kampioen was geworden
Frank werd kampioen met de selectie waar Jol hard mee faalde. Durfde geen jeugd op te stellen, speelde onherkenbaar voetbal, leunde vooral op Suarez, El Hamdaoui en Vertonghen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jol had nog wel blijven zitten als hij Pantelic nog had. Ik weet zeker dat Ajax dan ook kampioen was geworden
Zal wel onwaarschijnlijk zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Catch22- het volgende:
Pantelic en Suarez samen bij Liverpool, zou wel gaaf zijn
beter dan dronkelap Carrol en Suarezquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Catch22- het volgende:
Pantelic en Suarez samen bij Liverpool, zou wel gaaf zijn
als rechtsbuiten denk ik. Al weet ik niet of Frank een grote fan van hem is omdat hij vaak rondzwerftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zouden we spelen als Suarez er nog was?
Stel dat 't komend seizoen echt niet wil lukken en Frank wordt 5e met Ajax. Hoe zou het publiek dan op hem reageren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Frank werd kampioen met de selectie waar Jol hard mee faalde. Durfde geen jeugd op te stellen, speelde onherkenbaar voetbal, leunde vooral op Suarez, El Hamdaoui en Vertonghen.
Ligt er ook aan waarom dat zou zijn. Mochten Vertonghen en Greg weg gaan en daar nog 2 serieuze blessures bij komen die toch niet helemaal goed kunnen worden opgevangen door de jeugd (een goede wedstrijd is nog steeds wat anders dan een goed seizoen). Dan is daar weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Stel dat 't komend seizoen echt niet wil lukken en Frank wordt 5e met Ajax. Hoe zou het publiek dan op hem reageren?
Feyenoord stort compleet in zonder Guidetti en Koeman is altijd minder in het 2de seizoen. + ik denk dat die spelers toevallig een superjaar hebben gehad .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waarom dat zou zijn. Mochten Vertonghen en Greg weg gaan en daar nog 2 serieuze blessures bij komen die toch niet helemaal goed kunnen worden opgevangen door de jeugd (een goede wedstrijd is nog steeds wat anders dan een goed seizoen). Dan is daar weinig aan te doen.
Al zie ik 5e totaal niet gebeuren, PSV en met name Twente moeten echt goed investeren wil het weer een kampioensploeg worden. Feyenoord is met 2 goede versterkingen al klaar, alleen moeten ze die weten te halen zonder al te veel geld.. De rest telt imo niet echt mee.
ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Feyenoord stort compleet in zonder Guidetti en Koeman is altijd minder in het 2de seizoen. + ik denk dat die spelers toevallig een superjaar hebben gehad .
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Feyenoord stort compleet in zonder Guidetti en Koeman is altijd minder in het 2de seizoen. + ik denk dat die spelers toevallig een superjaar hebben gehad .
Het zal niet toevallig zijn, maar Feyenoord moest het hebben van jonge enthousiaste jongens en jongens die zichzelf nog 1 keer konden bewijzen. Dat hebben ze geweldig gedaan, maar nu die verwachtingen zo hoog liggen zal het moeilijk zijn om het nog een jaar volop vol te houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
En RKC.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]Dit Feyenoord is toch heel wat anders dan eendagsvliegen als Heerenveen (dit seizoen) en ADO (vorig seizoen) hoor.
De rol van Guidetti wordt echt overschat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Prima toch? Staan ze volgend jaar weer met beide benen op de grond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zal niet toevallig zijn, maar Feyenoord moest het hebben van jonge enthousiaste jongens en jongens die zichzelf nog 1 keer konden bewijzen. Dat hebben ze geweldig gedaan, maar nu die verwachtingen zo hoog liggen zal het moeilijk zijn om het nog een jaar volop vol te houden.
Ze hebben toch echt versterkingen nodig, want hoe goed een Janmaat of Vormer of is. Dat zijn toch geen bepalende spelers.
Feyenoord eindigt volgend jaar buiten de top 5. Daar wil ik een meijer op leggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
-knip-
Onderschat Feyenoord niet komend jaar.
okquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt volgend jaar buiten de top 5. Daar wil ik een meijer op leggen
dat wordt dus met geknepen billetjes voor de tv zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt volgend jaar buiten de top 5. Daar wil ik een meijer op leggen
Ik win al 5 kratten van een PSV'er, wil je wedden? HMF zet er denk ik 1000 euro op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg het maar en we spreken het serieus af.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
volgens onderschat jij zijn rol in de kleedkamer als motivator van wat voorheen het slappe zooitje was .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De rol van Guidetti wordt echt overschat.
Winst tegen Ajax dankzij Guidetti? Ja, hattrick was zéér belangrijk, al was het anders een gelijkspel geworden (net als in de ArenA en net als vele jaren in De Kuip sinds 2007).
Winst tegen Vitesse (thuis) dankzij Guidetti? Nee, ook zonder Guidetti zijn hattrick hadden we zwaar overmacht in die wedstrijd.
Winst tegen Twente (thuis) dankzij Guidetti? Aan de ene kant; ja, dankzij hem sta je voor rust 3-0 voor en wordt het ondanks het 3-2 terugkomen van Twente niet echt meer spannend. Aan de andere kant: onze flankspelers schoten ook twee keer op de paal wááruit Guidetti scoorde, dat had een Bakkaletje ook kunnen doen.
RKC-uit: Cabral brak de wedstrijd open.
De vele penalties van Guidetti: het is niet onaannemelijk dat een ander die ook had kunnen maken.
Driedetti was belangrijk maar zijn rol in Feyenoord wordt door Ajacieden stelselmatig overschat. Het is bij Feyenoord vrij simpel, in orde van belangrijkheid:
1) Ahmadi
2) Clasie
3) Guidetti
4) Leerdam
5) Bakkal
Voor Bakkal hebben we dalijk twee prima vervangers (Vilhena, Immers), voor Leerdam hebben we zelfs twee man achter de hand náást de speler zelf (Janmaat, Mokotjo) Voor de plek van Ahmadi hebben we ook al iemand (Vormertje, Vilhena hoort eigenlijk ook op die plek).
De enige plek die nog gevuld moet worden is een spits en de geruchten gaan nog steeds sterk dat dat Castaignos gaat worden.
Onderschat Feyenoord niet komend jaar.
Ik wil er écht een meijer op leggen. meer niet, want voetbal af en toequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik win al 5 kratten van een PSV'er, wil je wedden? HMF zet er denk ik 1000 euro op.
Die onderschat ik helemaal niet. Ik weet echter dat er komend jaar nog twee van zulke gasten zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
volgens onderschat jij zijn rol in de kleedkamer als motivator van wat voorheen het slappe zooitje was .
Als Koeman verslapt (wat ie vaak doet) dan kunnen er veel problemen komen daar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die onderschat ik helemaal niet. Ik weet echter dat er komend jaar nog twee van zulke gasten zijn.. Al die gasten hebben onderling nu ook ZONDER Guidetti een prrrrrrrrrima band en gaan voor elkaar door het vuur.
4 kratten bier dat Ajax géén kampioen wordt.quote:
Want:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil er écht een meijer op leggen. meer niet, want voetbal af en toe![]()
![]()
Feyenoord is dit jaar vér boven zijn stand geëindigd. Met dank aan Guidetti en een klein beetje Koeman.
Lolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
4 kratten bier dat Ajax géén kampioen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |