Kunnen we er nog 2 ringen tussen proppen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom hebben ze die vakken niet gewoon genummerd van 1 tot 100 ofzo (aanvankelijk van hoeveel vakken er zijn) in plaats van dit rare systeem
En waarom springen ze ineens van 100'tallen naar 400'tallen?
Vragen, vragen...
aldus voetbalzonequote:De onderhandelingen tussen Ajax en Tottenham Hotspurs aangaande de transfer van Jan Vertonghen, zitten in de afrondende fase. Volgens de Britse staatsomroep BBC heeft een woordvoerder van de Amsterdamse club heeft laten weten dat hij ‘snel’ een akkoord verwacht. “Jan verdient een transfer naar een grote competitie en hij wil graag naar the Spurs.”
quote:Vertonghen: "Ook Arsenal wil me hebben"
Niet alleen Tottenham Hotspur, maar ook Arsenal blijft geïnteresseerd in Jan Vertonghen. De Belgische verdediger hoopt op de Spurs, maar de onderhandelingen verlopen zeer moeizaam.
"Ik heb meerdere malen gezegd dat Tottenham mijn eerste keus is, maar de onderhandelingen vlotten niet", zegt hij aan het Engelse The Daily Star. "Ajax wil zo veel als mogelijk voor me ontvangen, terwijl Tottenham juist geen cent te veel wil betalen. Ik hoop dat het nog rond komt."
"Maar ook Arsenal wil me hebben", vervolgt de Belg, die zich met de Rode Duivels voorbereidt op de oefeninterland tegen Montenegro. "Arsenal is een optie als de deal met Spurs niet doorgaat. Ajax vraagt vijftien miljoen voor me, dat is veel geld voor iemand met een contract voor nog een jaar."
Iets wat Vertonghen donderdag al zei in Belgische media herhaalt hij vrijdag in het vraaggesprek met de Engelse krant. "Engeland is mijn gedroomde competitie. Als het nodig is, dien ik mijn contract bij Ajax uit en vertrek ik met een vrije transfer."
http://www.voetbalprimeur(...)l_wil_me_hebben.html
Het is in deze tijden ook wel erg onrealistisch van Ajax om 15 miljoen voor een speler met nog maar een eenjarig contract te vragen.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Reemi het volgende:
Ik had Arsenal eigenlijk een mooiere club gevonden voor Jan.
Arsenal, wat een kutclub is dat zeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Reemi het volgende:
Ik had Arsenal eigenlijk een mooiere club gevonden voor Jan.
Vragen mag altijd, of je het krijgt is wat anders, ik vind 12 miljoen al een mooi bedrag, dat staat al dus wie weet komt er nog wat bijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is in deze tijden ook wel erg onrealistisch van Ajax om 15 miljoen voor een speler met nog maar een eenjarig contract te vragen.
Denk je niet dat clubs gewoon een vraagprijs hebben voor een speler en dat het niet uitmaakt of een club CL speelt of niet bij het betalen van die som? Ajax vraagt 15 miljoen voor een nog 1 jaar durend contract, zowel aan Tottenham als aan Arsenal. Heerenveen zal heus niet aan PSV en Fulham een minder bedrag vragen dan aan Ajax.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 05:20 schreef Shreyas het volgende:
Sowieso is het een beetje triest dat Heerenveen zo veel vraagt voor Narsingh die nog maar 1 jaar een contract heeft. Ze weten dat Ajax al 2 keer op rij CL speelt en dus flink wat geld heeft dus gaan ze maar belachelijk bedragen eisen. Daar moeten we natuurlijk niet in trappen.
Tom de mul, Daniel de ridder, ..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax heeft wel het voordeel dat veel spelers die het bij Ajax goed doen ook gewoon top worden bij hun nieuwe club. Van der Vaart, Sneijder, Suarez, Huntelaar, Vermaelen, Nigel de Jong, maar ook in mindere mate spelers als Emanuelson en Heitinga: allemaal bewijzen ze zich ook in de grote Europese competities. Een topspeler van Ajax kopen is zo ongeveer een garantie op een succesvolle aankoop. Daarom vind ik dat Ajax ook best de hoofdprijs mag vragen.
Die waren niet top bij Ajax.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tom de mul, Daniel de ridder, ..
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:02 schreef wieisboos het volgende:
Anita én Siem afgevallenAnita had ik niet verwacht..
quote:
twitter:eredivisielive twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 14:00:30Anita, S de Jong Lens en Maher zijn afgevallen bij #Oranje. De definitieve selectie voor het #EK2012 bestaat uit 20 veldspelers en 3 keepers reageer retweet
Teletekst, willems en bouma erbijquote:
Achja nl wint toch niet dus geen huldiging in Amsterdam, en mochten ze 2e worden dan een huldiging in rotterdam, die doen dat vakerquote:
Er is geen plek voor Anita op het middenveld en Bert heeft besloten hem niet als LB te gaan gebruiken. Logische keuze dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Echt waar.. willems en bouma over anita.. pfft
Fris en fruitig het nieuwe seizoen inquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van der Wiel de enige Ajacied... Ook nog eens iemand die al verkocht had kunnen zijn, dan waren er gewoon 0.
Alleen Narsingh niet dan, ik ga er vanuit dat hij gewoon bij zijn plan blijft en eerst naar een Nederlandse topclub gaat. Verstandige jongen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fris en fruitig het nieuwe seizoen in
hij komt naar feyenoordquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen Narsingh niet dan, ik ga er vanuit dat hij gewoon bij zijn plan blijft en eerst naar een Nederlandse topclub gaat. Verstandige jongen.
Neuh, wordt weer museumplein.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja nl wint toch niet dus geen huldiging in Amsterdam, en mochten ze 2e worden dan een huldiging in rotterdam, die doen dat vaker
Ik geef nog steeds niks om interland voetbal omdat Ierland toch bijna nooit mee deed, laatste keer is al 10jaar terugquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik geef niet zoveel om Interlandvoetbal, maar vond Oranje wel altijd leuk om te kijken omdat het een reünie van oud-Ajacieden was. Dat is de laatste jaren steeds minder geworden
Stekelenburg, Heitinga, de Jong, Sneijder, van der Vaart, Huntelaar en je hebt van der Wiel nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik geef niet zoveel om Interlandvoetbal, maar vond Oranje wel altijd leuk om te kijken omdat het een reünie van oud-Ajacieden was. Dat is de laatste jaren steeds minder geworden
Jij vind Anita een betere linksback dan Willems? Niet erg objectief.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Echt waar.. willems en bouma over anita.. pfft
Ik kan me er aardig in vinden wat BvM besloten heeft, Anita is gewoon geen linksback, Bouma wordt meer als back-up van Mathijsen gezien, dan had Anita nog rechtsback back-up kunnen zijn maar niet vreemd dat daar Boularhouz voor genomen wordt, als rechtsbenige verdedigende middenvelder niet raar dat hij De Jong en Van Bommel voor zich heeft. Siem komt het volgende toernooi wel, als Dirk in zijn rolstoel zit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij vind Anita een betere linksback dan Willems? Niet erg objectief.
Willems is 18, En toen tegen valencia in EL werd die door iedereen op zijn flank overlopen.. Veel plezier tegen ozil/c ronaldo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij vind Anita een betere linksback dan Willems? Niet erg objectief.
Zou dat misschien komen omdat Mertens niet mee terug kwam om te verdedigen en Willems liet verzuipen? Twee spelers dekken lukt geen enkele back. Zelfs een speler als Evra niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Willems is 18, En toen tegen valencia in EL werd die door iedereen op zijn flank overlopen.. Veel plezier tegen ozil/c ronaldo.
Anita was anders ook een drama als linksback.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Willems is 18, En toen tegen valencia in EL werd die door iedereen op zijn flank overlopen.. Veel plezier tegen ozil/c ronaldo.
Anita is als verdedigende mid een prima speler, maar als linksback krijgt Schaars op dit moment de voorkeur. Bert heeft het beste voor met Nederland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Anita is wel echt twee keer zo snel als Schaars..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Anita is als verdedigende mid een prima speler, maar als linksback krijgt Schaars op dit moment de voorkeur. Bert heeft het beste voor met Nederland.
Kijk je ook wedstrijden van Santos?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat te bedenken dat Neymar en Ganso er niet bij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |