Dat zeggen een hoop mensen maar ik twijfel er echt aan pik. Een jaar nauwelijks wedstrijden spelen is toch funest voor je ontwikkeling op een hoop andere vlakken...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zal goed voor hem zijn. Voor Castaignos en voor Feyenoord. Hij heeft nu met de big boys mee getraind. Daar kan je nooit slechter van worden
Ach, Inter heeft niet de slechtste (of kleinste) verdedigers, als je daar tegen traint wordt je wel wat beter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeggen een hoop mensen maar ik twijfel er echt aan pik. Een jaar nauwelijks wedstrijden spelen is toch funest voor je ontwikkeling op een hoop andere vlakken...
Waar is dat gifje met Siem?quote:
Ik denk nog steeds dat El Ahmadi verkocht gaat worden. vormer gaat de basis wel halen zodat Clasie zich kan focussen op spelverdeler.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een goed elftal heeft altijd een man met een 'natuurtalent' voor die positie op de bank voor als er een langdurige blessure komt. Het 'schaduwelftal'.
Bij Feyenoord komend seizoen:
Cissé (schaduw: Cabral) - Castaignos (?) (schaduw: Fernandez) - Schaken (schaduw: cabral
)
Clasie (schaduw: Vormer) Immers (?) (schaduw: Vilhena) Ahmadi (schaduw: Leerdam, Vormer, Vilhena, Mokotjo...)
BMI (schaduw: Nelom) - De Vrij (schaduw: Schenkeveld, Ramsteijn) - Vlaar (schaduw: BMI) - Janmaat (schaduw: Leerdam)
Dat zal Ajax ook nodig hebben..
Wat vind je trouwens van het misselijke spelletje dat Kuyt gespeeld heeft?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeggen een hoop mensen maar ik twijfel er echt aan pik. Een jaar nauwelijks wedstrijden spelen is toch funest voor je ontwikkeling op een hoop andere vlakken...
El Ahmadi word niet verkochtquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat El Ahmadi verkocht gaat worden. vormer gaat de basis wel halen zodat Clasie zich kan focussen op spelverdeler.
Idd, kijk naar Van Aanholt. Heeft Buttner niet uit de basis kunnen spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik die zie voetballen vraag ik me echt af of dat wel zo'n talent was. Wat is die matig zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Idd, kijk naar Van Aanholt. Heeft Buttner niet uit de basis kunnen spelen.
Ja was wel een talent hoor. Net als Barazite, Bruma.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik die zie voetballen vraag ik me echt af of dat wel zo'n talent was. Wat is die matig zeg.
Lees heel vaak dat ze bij die grote clubs in de wereld nooit hard trainen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Idd, kijk naar Van Aanholt. Heeft Buttner niet uit de basis kunnen spelen.
Trainen op hoog niveau is leuk, maar je moet kilometers/vlieguren maken aks jonge hond.
De trainingen schijnen in Engeland niet altijd veel voor te stellen nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lees heel vaak dat ze bij die grote clubs in de wereld nooit hard trainen.
En vooral in Engeland door de vele wedstrijden natuurlijk..
wou even testen of ik ze kon maken, en het lukt! Voortaan bij elke wedstrijd paar mooie momenten zoeken voor een gifjequote:
ja doe normaal tegen chrisquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
die gozer heeft bijna grotere inhammen dan ikal ben ik 5 jaar ouder oid.
Wat vet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
wou even testen of ik ze kon maken, en het lukt! Voortaan bij elke wedstrijd paar mooie momenten zoeken voor een gifje
ja en van chrisquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
wou even testen of ik ze kon maken, en het lukt! Voortaan bij elke wedstrijd paar mooie momenten zoeken voor een gifje
wat bedoel jequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
zeg je zonder een bijbehorend filmpje te geven
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:37 schreef Wessiej het volgende:
ah las het verkeerd, nevermind.
Maar er moest er wel 1 van Chris komen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |