Alderweireld is twee jaar jonger dan Vertonghen he, komt wel goed met hem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jij hebt dan ook wel teveel vertrouwen in de jeugdspelersIk zie in Alderweireld nou niet echt de speler die de verdedigende linie op sleeptouw neemt als meest ervaren speler.
Ik denk niet dat Vertonghen een verlenging wilde, er was al sprake van dat hij vorig seizoen weg zou gaan, voor een verlenging zijn 2 partijen nodig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
5 miljoen voor Narsingh is niet veel, als Ajax dat laat lopen is het imo zeer dom. Als er 7,7 miljoen voor Tadic (duidelijk minder potentieel dan Narsingh) wordt betaald en 9-12 miljoen voor John (Narsingh wordt door van Marwijk als de betere beoordeeld, hoewel John nog wel wat jonger is), dan is 5 miljoen een meer dan prima bedrag.
Verder is dat hele probleem met Vertonghen natuurlijk veroorzaakt door slecht bestuur; ze hadden in een véél eerder stadium zijn contract moeten openbreken en verlengen, dan had je nu een fantastische situatie gehad voor Ajax. Het lijkt dat ze dit ondertussen wel wat beter begrijpen, gezien de ontwikkelingen met o.a. Boilesen en Alderweireld.
Vertonghen wil gewoon weg, die is niet te houden. Vorig seizoen zou hij er al eigenlijk niet meer zijn maar is gebleven omdat De Boer hem overtuigd heeft dat hij zijn spel nog kon verbeteren. Je kan zulke spelers gewoonweg niet houden, je moet ze ook willen verkopen als ze veel waard zijn met nog wat contract erop, als je hem nu houdt dan verdien je straks niets op hem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
5 miljoen voor Narsingh is niet veel, als Ajax dat laat lopen is het imo zeer dom. Als er 7,7 miljoen voor Tadic (duidelijk minder potentieel dan Narsingh) wordt betaald en 9-12 miljoen voor John (Narsingh wordt door van Marwijk als de betere beoordeeld, hoewel John nog wel wat jonger is), dan is 5 miljoen een meer dan prima bedrag.
Verder is dat hele probleem met Vertonghen natuurlijk veroorzaakt door slecht bestuur; ze hadden in een véél eerder stadium zijn contract moeten openbreken en verlengen, dan had je nu een fantastische situatie gehad voor Ajax. Het lijkt dat ze dit ondertussen wel wat beter begrijpen, gezien de ontwikkelingen met o.a. Boilesen en Alderweireld.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef The_Groove het volgende:
Was bezig om de OP op te leuken met wat gifjes - kwam ik deze tegen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong en Eriksen doen wel alles samen he. Wat zal Tyron een hekel aan De Jong hebben
[..]
Zelf zei Vertonghen dit:quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vertonghen een verlenging wilde, er was al sprake van dat hij vorig seizoen weg zou gaan, voor een verlenging zijn 2 partijen nodig.
5 miljoen in deze tijd blijft veel geld om een nog 1 jarig contract af te kopen, leuke speler maar als hij niet komt ook geen enorm drama.
Goede vervanging van Vertonghen is veel belangrijker
Je weet niet echt de precieze inhoud van de gesprekken, maar in ieder geval resulteerde het niet in het gevoel bij Vertonghen dat Ajax hem coute que coute wilde behouden.quote:Vrijdag hekelde Vertonghen nog de houding van Ajax. "Er is wel gesproken over contractverlenging, maar dat stelde niet echt veel voor", zei hij toen tegen AT5. "Misschien vindt Ajax het wel prima als ik vertrek, dat weet ik niet. Maar ik denk dat ik in de komende tijd wel een mooie transfer kan maken."
Het is duidelijk dat hij nu niet meer te behouden is, ik vind dat het contract in een eerder stadium had moeten worden verlengd (dan wel een vergaande poging tot). Verder ben ik op dit moment ook voor een verkoop. Het is niet zo dat Ajax met Vertonghen sowieso volgend jaar kampioen wordt, of zonder Vertonghen sowieso niet. Dus het argument dat die 9-12 miljoen wel terugverdiend worden door het behalen van de CL gaat niet op. Hoe zit dat in de Economie? Verwachte waarde x kans? Als Vertonghen de kans met 10% verhoogt, en een CL levert 15 miljoen op, dan is het behoudt van Vertonghen dus zo'n 1,5 miljoen waard getallen uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef Burrito het volgende:
[..]
Vertonghen wil gewoon weg, die is niet te houden. Vorig seizoen zou hij er al eigenlijk niet meer zijn maar is gebleven omdat De Boer hem overtuigd heeft dat hij zijn spel nog kon verbeteren. Je kan zulke spelers gewoonweg niet houden, je moet ze ook willen verkopen als ze veel waard zijn met nog wat contract erop, als je hem nu houdt dan verdien je straks niets op hem.
Vorig jaar april mei zegt ze. Geloof er dan weinig vanquote:
Vrij ranzig ja...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vorig jaar april mei zegt ze. Geloof er dan weinig vanof moet na 15 mei geweest zijn. Zijn wel smerig zijn... Je gaat toch geen trio met je broer doen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef The_Groove het volgende:
Droom scenario is Jantje gewoon een topsalaris van 1.5m per jaar geven met flinke bonussen en 4 jaar erbij. 1 seizoen schitteren met Ajax in Europa en dan voor 25 miljoen verkopen
12 miljoen Euro is een mooi bodtwitter:guardian_sport twitterde op donderdag 24-05-2012 om 18:14:35#Tottenham close to landing £9.6m Jan Vertonghen from Ajax http://t.co/TDlV5B1X via @guardian #thfc reageer retweet
Ik vrees met wat voor opvolger ze voor hem aankomenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]12 miljoen Euro is een mooi bodtwitter:guardian_sport twitterde op donderdag 24-05-2012 om 18:14:35#Tottenham close to landing £9.6m Jan Vertonghen from Ajax http://t.co/TDlV5B1X via @guardian #thfc reageer retweet
Ik neem aan dat Toby gewoon de nieuwe leider van de verdediging wordt en dat ernaast een jonge talentvolle verdediger komt te staan die zich dan weer kan optrekken aan Toby. Onze filosofie!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik vrees met wat voor opvolger ze voor hem aankomen
Tsja, onvervangbaar. Kan alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Van Rhijn, Boilesen, Denswil evt. Blind genoeg keus op die positie iig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Toby gewoon de nieuwe leider van de verdediging wordt en dat ernaast een jonge talentvolle verdediger komt te staan die zich dan weer kan optrekken aan Toby. Onze filosofie!
Ach, Ajax had toch ook geen vervanger voor Suarez?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Geüpload door 3FMVid op 5 jun 2011quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vorig jaar april mei zegt ze. Geloof er dan weinig vanof moet na 15 mei geweest zijn. Zijn wel smerig zijn... Je gaat toch geen trio met je broer doen.
Ik verwacht veel speeltijd voor Blind centraal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Van Rhijn, Boilesen, Denswil evt. Blind genoeg keus op die positie iig.
Ook wel is anders geweest.
Ach ja, als je spelers als Nuytinck of Moisander wilt halen dan kun je net zo goed Blind, Denswil of Boilesen daar laten spelen. Vertonghen is pas 2 seizoenen daar zo tering goed, daarvoor speelde die ook al 3 seizoenen he. Gewoon jeugdspelers de kans geven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar binnenlandse transfers als het nog om een Engelsman draait ook valt niet te vergelijken.
[..]
Maar jij hebt dan ook wel teveel vertrouwen in de jeugdspelersIk zie in Alderweireld nou niet echt de speler die de verdedigende linie op sleeptouw neemt als meest ervaren speler.
op Boilesen reken ik niet meer . en Blind... ai...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Van Rhijn, Boilesen, Denswil evt. Blind genoeg keus op die positie iig.
Ook wel is anders geweest.
Was jij niet ook de persoon die Boerrigter nooit meer in het Ajax shirt zag terugkeren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
op Boilesen reken ik niet meer . en Blind... ai...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |