Ja is goed manquote:
Ja was tof manquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja is goed man
Was weer goed gezellig zondag
Ik kreeg een melding van niet binnen 10 sec postenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef Spouwerranger het volgende:
binnen 8 sec. trouwens. Nicely done.
Goed bewaard geheim hoe ik dat doequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef Spouwerranger het volgende:
binnen 8 sec. trouwens. Nicely done.
Was 1 van de gezelligere keren, zonder rare dingen iigquote:
Haha dat had ik vanmiddag ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding van niet binnen 10 sec posten
Neequote:
Zaandam, bij Bartquote:
omg, ik durf nooit zaandam inquote:
Samzz was met mij mee dus ik durfdequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omg, ik durf nooit zaandam inaltijd bang daar.
Door nino zeker?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omg, ik durf nooit zaandam inaltijd bang daar.
Haten op mijn mattiequote:
nino is mijn g man.quote:
goeie pim.quote:
graag zelfsquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:25 schreef computerprobleem het volgende:
oke maar betale jullie dan wel de versendkoste
Ik was na twee uur altijd zo gaar als wat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, morgen om 8:00 2 uur autorijles
Wat is dit voor aids?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef computerprobleem het volgende:
ik geef mijself autorijles als mijn outers slapie doen pak ik autotjen en ga ik rijten
Ga weg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef computerprobleem het volgende:
ik geef mijself autorijles als mijn outers slapie doen pak ik autotjen en ga ik rijten
heb net pakjen aids ontvange dus jullie shultquote:
Abo nemen en negeren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
Hoe negeer ik iemand?
Gefeliciteerd, je bent de eerste op FOK! die dat gaat overkomen.
neem een abontement dan kunt jij mij negeren en krijgd danny geldjensquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
Oh, laat dan maar.
Gefeliciteerd, je bent niet de eerste op FOK! die dat gaat overkomen.
ja dat kan als je abontement hebt en krijg danny geldjens dus neem abontementquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:33 schreef Id_do_her het volgende:
Kun je posts van mensen wegfilteren als je abo hebt ja?
Hm? Op wie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:34 schreef Typisch het volgende:
Ik reageer er gewoon niet meer op, goedkoper.
Hij is echt raar he.quote:
Dan zijn we het eens toch.quote:
Ik ben soms inderdaadquote:
Inderdaadquote:
ik wil best een dagje met jou ruilen, lekker hele dag niks doen. oh wacht, dat doe ik nu ook al niequote:
Jij krijgt nog studie financiering, ik helemaal niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wil best een dagje met jou ruilen, lekker hele dag niks doen. oh wacht, dat doe ik nu ook al nie
uitwonend zelfs, maar ik moet mijn eigen food en huur betalen. hou eigenlijk geen kak over,quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij krijgt nog studie financiering, ik helemaal niks
kaal man van bijna 30 bij de kfc? hahahquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
Waarom werk je niet effe in een supermarkt, fastfood ding of een willekeurige keuken (als afwasserklinkt misschien kut maar dan heb je wel wat geld. En dat laat zien op je CV dat je niet vies bent van kut werk.
Er staan genoeg dingen op mijn cv waaruit blijkt dat ik niet vies ben van kutwerk, maar ik ga echt niet in een supermarkt of kfc werkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
Waarom werk je niet effe in een supermarkt, fastfood ding of een willekeurige keuken (als afwasserklinkt misschien kut maar dan heb je wel wat geld. En dat laat zien op je CV dat je niet vies bent van kut werk.
zullen je niet eens aannemen bij de supert, je bent te oud.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er staan genoeg dingen op mijn cv waaruit blijkt dat ik niet vies ben van kutwerk, maar ik ga echt niet in een supermarkt of kfc werken
Werken bij de Deka hier anders alleen maar oude mensen en een paar jongerequote:Op donderdag 24 mei 2012 01:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zullen je niet eens aannemen bij de supert, je bent te oud.
bij de deka mogen ook alleen maar ouderen mensen en/of mongooltje werkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Werken bij de Deka hier anders alleen maar oude mensen en een paar jongere
Ik zou het doen als ik geen geld had.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er staan genoeg dingen op mijn cv waaruit blijkt dat ik niet vies ben van kutwerk, maar ik ga echt niet in een supermarkt of kfc werken
Ben net sinds een paar dagen officieel zonder werk hequote:Op donderdag 24 mei 2012 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik geen geld had.Of pizza bezorger, hier zoeken ze daar altijd mensen voor. Lekker met zo'n Beren muts op rijden.
Ja, maar al lang zonder geld toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben net sinds een paar dagen officieel zonder werk he
Wacht al een tijdje op salaris jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar al lang zonder geld toch?
Maar goed, ik ga pitten man. Later
Zaandam woon je jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:40 schreef TBakkert het volgende:
ik heb begin ff doorgelezen, wie kwam er in mijn stad?
eigenlijk net erbuiten (10 meterquote:
Koog?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
eigenlijk net erbuiten (10 meter), maar ik breng meer tijd door binnen dan buiten
Wijdewormerquote:
haha serieusquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wijdewormer
is inderdaad allemaal dicht bij elkaar.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha serieus
Woon je in mijn gemeente
Wormer
Wist niet eens dat er daadwerkelijk mensen woonde in Wijdewormer johquote:
was vroeger een boerderij, is nu een nieuwbouwhuis in die oude stijlquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er daadwerkelijk mensen woonde in Wijdewormer joh
Woon je ook echt op een boerderij?
Maar je woont dicht tegen het Kalf aan dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
was vroeger een boerderij, is nu een nieuwbouwhuis in die oude stijl
zit nog een weiland bij
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar je woont dicht tegen het Kalf aan dus
Ik kwam altijd in het Kalf omdat er veel bekende van mij wonenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja
maar ik denk niet dat het verstandig is om meer te zeggen, aangezien ik me nu toch niet meer veilig voel hoor.
je bent Ajacied, ik niet
Tja.quote:
Gigolo worden een optie? Dat is ook veel kutwerk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, want no hommo..quote:
Haiquote:
alles goed?quote:
straks in zweterig overal wat door een fabriek lopenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jaa hoor, straks lekker naar het strand. En met jou?
Haiquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want no hommo..
[..]
Hai
[..]
alles goed?
ook met mevrouw pinda alles goed?quote:
Haha ahwquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks in zweterig overal wat door een fabriek lopen
ik zat liever met Unf op het strand
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
De zon is het warmst tussen 12 en 15 toch?
Korte armpjes?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan mezelf niet krabben, verbrand.
#liefdagboek
Beter insmerenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh fijnik heb ook weer bultjes van zonneallergie. Gatverdegatver
hoiquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh fijnik heb ook weer bultjes van zonneallergie. Gatverdegatver
ik zit nu op mijn kamer met airco en ik kom er niet meer vanaf totdat ik honger heb en de straat op ga voor avondeten.quote:
Gelukkig zit mn gezicht nog niet onderquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij ook al? know that feel brah
Ook alleen je armen zeker?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig zit mn gezicht nog niet onder
Kom maar hier, dan smeer ik die wel even in.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig zit mn gezicht nog niet onder
Jij bent ook zo'n bleekscheet als ik he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
M'n handen nu maar ik had gesmeerd met factor 50 en zat maar 20 min in de zon ofzo
ik heb zin omdat te eten nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zin om taart te maken en cupcakes en boterkoek en quiche
Niet insmerenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef Boterbartje het volgende:
eerste 2 weken ingesmeerd met factor 30, nu niet meer insmeren. Niet verbranden, geen sproeten, chill
ik ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik hoef me met dit weer niet eens in te smeren
hoezo ik ben nu dermate bruin dat mijn lichaam geen schade oploopt van de zon. Genoeg pigment in m'n huid nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet insmerengaat niet alleen om verbranden he
Jij hebt al een lekker tintjequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Snap ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde ook pizza in de oven smijten maar ik houd mezelf tegen
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ja wel handig met dit weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij hebt al een lekker tintje
sproeten zijn liev flipsquote:
Ja met 30+ moet ik me ook gaan insmeren als ik lang in de zon zitquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Totdat ik in Thailand kwam en me bedacht dat de zon best wel pal boven mij staat omdat dicht bij de evenaar + heel warm dus toen maar gedaan
zit er zaad op?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
yay, mijn gezicht heeft iets lievs.
Behoor ik ook tot het "tuig"?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:04 schreef Typisch het volgende:
Hee tuig, bedankt voor de felicitaties. Tevens mijn eerste naam topic in de FOK! geschiedenis, wat een mooie dag.
wacht maarquote:
Als jij dat wil.quote:
Aw koetsjiekoetsjie, eindelijk komt de autist in napje naar boven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef napoleonfour het volgende:
zelfs ik als baas heb daar moeite mee. Gedwongen gezellig doen bah
oppassen nu hequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aw koetsjiekoetsjie, eindelijk komt de autist in napje naar boven.
wiet verkopen in limburgquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
mheheeh wat zal ik vandaag eens doen
quote:
vooruit dan maar.quote:
je mama helpenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
mheheeh wat zal ik vandaag eens doen
Coke dealen in het zwembad dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Samzz komt vanmiddag hierheen, gaan wel zwemmen in de Zaan ofzo
Ik ben ook best sociaal verder hoor, kan lullen als Brugman. Maar dat geforceerde ''heeyyy gefliciteerd, ohh wat ben je weer ouder geworden he?! hoe is het op school? en hoe is met je vriendin? Ohhhh is het al uit joh? 5 maanden al, oh waarom heb je dat niet vertelddd??''.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef napoleonfour het volgende:
zelfs ik als baas heb daar moeite mee. Gedwongen gezellig doen bah
Moet ik morgen al doen, bbq schoonmakenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vooruit dan maar.
[..]
je mama helpen
Zaan is een rivierquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Coke dealen in het zwembad dan?
brave jongen ben je ook. Doe je ook die van mij daarna even?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ik morgen al doen, bbq schoonmaken
Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
brave jongen ben je ook. Doe je ook die van mij daarna even?
check mij losgaanquote:
Dat ding is vet grootquote:
ah het is je vergeven braboquote:
Deze manquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar denk je dat Zaandam vandaan komt? Weet ik zelfs, kut noord-holland.
jeetjequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat ding is vet groot
Is een Amerikaans gas bbq van 2 meter breed
Hoge druk spuit erover.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat ding is vet groot
Ja zat ik ook al aan te denkenquote:
gewoon buurjongen laten doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat ding is vet groot
It takes some time to understand Him.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze man![]()
Begin hem telkens meer te waarderen ookal is het een tyfus kakkerlak
had het al toegezegd van de weekquote:
slechte zaak steven, maarja dan doe je tenminste iets.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
had het al toegezegd van de week
Ja dat zeiden zij ook dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
slechte zaak steven, maarja dan doe je tenminste iets.
50 euro voor een bbq schoonmaken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat zeiden zij ook dus
Krijg er wel 50euro voor, kan ik weer grammetje coke halen toch
Ik word bbq schoonmaker, ik zie het al.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
50 euro voor een bbq schoonmaken?
is dat zo duur?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat zeiden zij ook dus
Krijg er wel 50euro voor, kan ik weer grammetje coke halen toch
Ja wat denk je, dat ik voor 10euro dat ding in de zon een beetje ga schoonmakenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
50 euro voor een bbq schoonmaken?
Ja man, gewoon 4 bbq's per dag schoonmakenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik word bbq schoonmaker, ik zie het al.
Fuck school.
40euro voor mij, 50euro voor de rest, maar dealer is mattie tochquote:
Voor je mams toch welquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat denk je, dat ik voor 10euro dat ding in de zon een beetje ga schoonmaken
je kan het ook gebruiken om iets leuks te doen met je gf ofzo. eten bij de mac ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
40euro voor mij, 50euro voor de rest, maar dealer is mattie toch
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan het ook gebruiken om iets leuks te doen met je gf ofzo. eten bij de mac ofzo.
Noh man, ik kom daar nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan het ook gebruiken om iets leuks te doen met je gf ofzo. eten bij de mac ofzo.
"quote:ProRail zucht onder hitte
AMSTERDAM - Met de stijging van de temperatuur zullen treinreizigers weer vaker vertraging ondervinden door oververhitte seinen en wissels. Zeker drie verstoringen dinsdag hadden direct te maken met de warmte. Spoorbeheerder ProRail is begonnen met een hitteschouw. Daarbij wordt gelet op bermbranden en de airco's in schakelkasten.
Dat schrijft Sp!ts. ,,De warmte heeft ons parten gespeeld", zegt ProRail. Reizigersvereniging Voor Beter OV is bezorgd. ,,Spullen moet hier tegen kunnen, het is nog geen 30 graden.
gezichtje met zaadquote:
Ja weet niet man, maar het blijft mij elke keer weer gewoon verbazenquote:
haha mannenliefde bloeit hier opquote:
Voor elke graden die het warmer of kouder wordt, 5 minuten vertraging.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja weet niet man, maar het blijft mij elke keer weer gewoon verbazen
Winter: storingen door sneeuw
Herfst: storingen door blaadjes
Lente en zomer: storingen door hitte
neger wat
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha mannenliefde bloeit hier op
hahahahaahahahahah zo grappig hahahahahaahahahahahahahahhahahquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha mannenliefde bloeit hier op
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahahaahahahahah zo grappig hahahahahaahahahahahahahahhahah
in je mondquote:
Geen examens?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga gratis huidkanker ontvangen.
Mijn plan is om tot 16:00 in de zon te gaan
Dit keer wel insmeren.
Niet FOK!'en in de zon.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit keer wel insmeren.
30cmquote:
Ik zie geen flikker als ik met laptop in de zon zit :")quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet FOK!'en in de zon.
Ik zit alweer een half uurtje in de zon met laptop, als een baas.
Niks manquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
heh, dafuq wat voor feestdag is het vandaag?
quote:
ja 30 cm zoals het een FOK!ker behoort.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:26 schreef napoleonfour het volgende:
is het die tijd weer van de maand flips? je bent chagi
kijk er nu al naar uitquote:
Dit weekend is het pinksteren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
ja 30 cm zoals het een FOK!ker behoort.
[..]En een beetje ellendig geslapen.
[..]
kijk er nu al naar uit
quote:
mensen met een geniaal brein zijn jarig vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
mijn ov is vandaag niet geldig? dafuq?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit weekend is het pinksteren.
Net zo echt als de koranquote:
Jankenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn ov is vandaag niet geldig? dafuq?
Hoe danquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:
Ik ga zo ook buiten liggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit keer wel insmeren.
Hoezo dat? Mijne deed t gewoonquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We gaan zometeen een paddestoel worden. Rood met witte stippen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga zo ook buiten liggensamen bulten krijgen toch
Luilak Dance Event hier. Ze vragen er verdomme ieder jaar meer geld voor, terwijl het eerst als initiatief had om de jeugd van straat te houdenquote:
Volgens mij gewoon wel, hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://ismijnovgeldig.nl/quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo dat? Mijne deed t gewoon
Die site is ook pure aids.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:31 schreef napoleonfour het volgende:
http://ismijnovgeldig.nl/ krijg aids met je valse informatie. het is geen feestdag dus ik rij gewoon gratis
Hier steken ze gewoon van alles in de fik en gaan die kutkinderen om 6uur smorgens alles ondersmeren met zeep en iedereen wakker makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Luilak Dance Event hier. Ze vragen er verdomme ieder jaar meer geld voor, terwijl het eerst als initiatief had om de jeugd van straat te houden
Ik ga op je zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We gaan zometeen een paddestoel worden. Rood met witte stippen.![]()
in cas krijg je stenen door je ruit en trapen ze je autospiegels eraf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier steken ze gewoon van alles in de fik en gaan die kutkinderen om 6uur smorgens alles ondersmeren met zeep en iedereen wakker maken
Op deze site staat dat het weekOV vandaag wel geldig is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://ismijnovgeldig.nl/
niet te vertrouwen die site.
Niet bepaald.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind jij dat niet 'dirty' klinken dan als iemand zegt ''ik ga op je zitten'?
dv houdt wel van een beetje kinky dingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind jij dat niet 'dirty' klinken dan als iemand zegt ''ik ga op je zitten'?
Ben je dit weekend aan kust ja?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
in cas krijg je stenen door je ruit en trapen ze je autospiegels eraf.
najah ik zal nog wel tot 6-en wakker zijn, kijken of ik die american history x ding kan doen
Nou, das wel heel kinky.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dv houdt wel van een beetje kinky dingen
jesusquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Modder, toilet, snot, Flippiee, plas, oorsmeer, spinnen.
jup, dus mijn kamer zal wel weer sauna zijnquote:
ja tuluk, ik wil daarna gelijk in slaap valleen zodat ik die rotkop niet meer hoeft te zienquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, das wel heel kinky.Ben jij zo'n gozer die altijd al het werk doet? Schaam je.
wel. alsof ze vroeger wasmachines hadden of goeie doesjquote:
Ga je nog naar de Buona?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, dus mijn kamer zal wel weer sauna zijn
Niet weten dat Jezus kon toveren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel. alsof ze vroeger wasmachines hadden of goeie doesj
neequote:
ik ben er serieus al 5jaar niet meer geweest ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
neeben daar al twee jaar niet geweest. Het is ook niet aan te raden voor jou denk ik. tegenwoordig de place om 16 jarige wulpse dames te regelen
ga je met sams naar het strand?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben er serieus al 5jaar niet meer geweest ofzo
ben je bij de mac?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, ik zitbeetje jammer van de wind wel
Zwemmen in de Zaan bij clausbrug manquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga je met sams naar het strand?
Die zie ik bij mij ook weleens voorbij komen jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft het effe gecontroleerd.
Hebben jullie nou seks of niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwemmen in de Zaan bij clausbrug man
quote:
autocorrectquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die zie ik bij mij ook weleens voorbij komen ja
Wat een mensen
dacht al, anders had je die 50 euro al nodigquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwemmen in de Zaan bij clausbrug man
Nee, dat zijn echt domme mensen die achter hun laptop zitten, geloof me maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
autocorrect
[..]
dacht al, anders had je die 50 euro al nodig
oh shitquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef Dimens het volgende:
Steven met zijn zoontje naar Ajax toe en daar met z'n tweeën schelden op de spelers. Ik zie het al helemaal voor mij.
Ik mag mijn nichtje of neefje al niet meenemen van mijn broerquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef Dimens het volgende:
Steven met zijn zoontje naar Ajax toe en daar met z'n tweeën schelden op de spelers. Ik zie het al helemaal voor mij.
Maar ze willen zelf wel kapot graag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag mijn nichtje of neefje al niet meenemen van mijn broer
7 en 3 zijn ze, ze hebben niks te willen, maar nee broer woont in Heerhugowaard en is voor AZquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar ze willen zelf wel kapot graag.
Waarom niet? Zal ze goed doen. Leren ze die dag even 30 nieuwe woorden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag mijn nichtje of neefje al niet meenemen van mijn broer
Wel meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom niet? Zal ze goed doen. Leren ze die dag even 30 nieuwe woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |