quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan het ook gebruiken om iets leuks te doen met je gf ofzo. eten bij de mac ofzo.
Noh man, ik kom daar nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan het ook gebruiken om iets leuks te doen met je gf ofzo. eten bij de mac ofzo.
"quote:ProRail zucht onder hitte
AMSTERDAM - Met de stijging van de temperatuur zullen treinreizigers weer vaker vertraging ondervinden door oververhitte seinen en wissels. Zeker drie verstoringen dinsdag hadden direct te maken met de warmte. Spoorbeheerder ProRail is begonnen met een hitteschouw. Daarbij wordt gelet op bermbranden en de airco's in schakelkasten.
Dat schrijft Sp!ts. ,,De warmte heeft ons parten gespeeld", zegt ProRail. Reizigersvereniging Voor Beter OV is bezorgd. ,,Spullen moet hier tegen kunnen, het is nog geen 30 graden.
gezichtje met zaadquote:
Ja weet niet man, maar het blijft mij elke keer weer gewoon verbazenquote:
haha mannenliefde bloeit hier opquote:
Voor elke graden die het warmer of kouder wordt, 5 minuten vertraging.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja weet niet man, maar het blijft mij elke keer weer gewoon verbazen
Winter: storingen door sneeuw
Herfst: storingen door blaadjes
Lente en zomer: storingen door hitte
neger wat
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha mannenliefde bloeit hier op
hahahahaahahahahah zo grappig hahahahahaahahahahahahahahhahahquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha mannenliefde bloeit hier op
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahahaahahahahah zo grappig hahahahahaahahahahahahahahhahah
in je mondquote:
Geen examens?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga gratis huidkanker ontvangen.
Mijn plan is om tot 16:00 in de zon te gaan
Dit keer wel insmeren.
Niet FOK!'en in de zon.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga gratis huidkanker ontvangen.
Mijn plan is om tot 16:00 in de zon te gaan
Dit keer wel insmeren.
30cmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |