zit er zaad op?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
yay, mijn gezicht heeft iets lievs.
Behoor ik ook tot het "tuig"?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:04 schreef Typisch het volgende:
Hee tuig, bedankt voor de felicitaties. Tevens mijn eerste naam topic in de FOK! geschiedenis, wat een mooie dag.
wacht maarquote:
Als jij dat wil.quote:
Aw koetsjiekoetsjie, eindelijk komt de autist in napje naar boven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef napoleonfour het volgende:
zelfs ik als baas heb daar moeite mee. Gedwongen gezellig doen bah
oppassen nu hequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aw koetsjiekoetsjie, eindelijk komt de autist in napje naar boven.
wiet verkopen in limburgquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
mheheeh wat zal ik vandaag eens doen
quote:
vooruit dan maar.quote:
je mama helpenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
mheheeh wat zal ik vandaag eens doen
Coke dealen in het zwembad dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Samzz komt vanmiddag hierheen, gaan wel zwemmen in de Zaan ofzo
Ik ben ook best sociaal verder hoor, kan lullen als Brugman. Maar dat geforceerde ''heeyyy gefliciteerd, ohh wat ben je weer ouder geworden he?! hoe is het op school? en hoe is met je vriendin? Ohhhh is het al uit joh? 5 maanden al, oh waarom heb je dat niet vertelddd??''.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef napoleonfour het volgende:
zelfs ik als baas heb daar moeite mee. Gedwongen gezellig doen bah
Moet ik morgen al doen, bbq schoonmakenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vooruit dan maar.
[..]
je mama helpen
Zaan is een rivierquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Coke dealen in het zwembad dan?
brave jongen ben je ook. Doe je ook die van mij daarna even?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ik morgen al doen, bbq schoonmaken
Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
brave jongen ben je ook. Doe je ook die van mij daarna even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |