Ik zie geen flikker als ik met laptop in de zon zit :")quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet FOK!'en in de zon.
Ik zit alweer een half uurtje in de zon met laptop, als een baas.
Niks manquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
heh, dafuq wat voor feestdag is het vandaag?
quote:
ja 30 cm zoals het een FOK!ker behoort.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:26 schreef napoleonfour het volgende:
is het die tijd weer van de maand flips? je bent chagi
kijk er nu al naar uitquote:
Dit weekend is het pinksteren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
ja 30 cm zoals het een FOK!ker behoort.
[..]En een beetje ellendig geslapen.
[..]
kijk er nu al naar uit
quote:
mensen met een geniaal brein zijn jarig vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
mijn ov is vandaag niet geldig? dafuq?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit weekend is het pinksteren.
Net zo echt als de koranquote:
Jankenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn ov is vandaag niet geldig? dafuq?
Hoe danquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:
Ik ga zo ook buiten liggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga gratis huidkanker ontvangen.
Mijn plan is om tot 16:00 in de zon te gaan
Dit keer wel insmeren.
Hoezo dat? Mijne deed t gewoonquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We gaan zometeen een paddestoel worden. Rood met witte stippen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga zo ook buiten liggensamen bulten krijgen toch
Luilak Dance Event hier. Ze vragen er verdomme ieder jaar meer geld voor, terwijl het eerst als initiatief had om de jeugd van straat te houdenquote:
Volgens mij gewoon wel, hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://ismijnovgeldig.nl/quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo dat? Mijne deed t gewoon
Die site is ook pure aids.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:31 schreef napoleonfour het volgende:
http://ismijnovgeldig.nl/ krijg aids met je valse informatie. het is geen feestdag dus ik rij gewoon gratis
Hier steken ze gewoon van alles in de fik en gaan die kutkinderen om 6uur smorgens alles ondersmeren met zeep en iedereen wakker makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Luilak Dance Event hier. Ze vragen er verdomme ieder jaar meer geld voor, terwijl het eerst als initiatief had om de jeugd van straat te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |