Hij is echt raar he.quote:
Dan zijn we het eens toch.quote:
Ik ben soms inderdaadquote:
Inderdaadquote:
ik wil best een dagje met jou ruilen, lekker hele dag niks doen. oh wacht, dat doe ik nu ook al niequote:
Jij krijgt nog studie financiering, ik helemaal niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wil best een dagje met jou ruilen, lekker hele dag niks doen. oh wacht, dat doe ik nu ook al nie
uitwonend zelfs, maar ik moet mijn eigen food en huur betalen. hou eigenlijk geen kak over,quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij krijgt nog studie financiering, ik helemaal niks
kaal man van bijna 30 bij de kfc? hahahquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
Waarom werk je niet effe in een supermarkt, fastfood ding of een willekeurige keuken (als afwasserklinkt misschien kut maar dan heb je wel wat geld. En dat laat zien op je CV dat je niet vies bent van kut werk.
Er staan genoeg dingen op mijn cv waaruit blijkt dat ik niet vies ben van kutwerk, maar ik ga echt niet in een supermarkt of kfc werkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:23 schreef Typisch het volgende:
Waarom werk je niet effe in een supermarkt, fastfood ding of een willekeurige keuken (als afwasserklinkt misschien kut maar dan heb je wel wat geld. En dat laat zien op je CV dat je niet vies bent van kut werk.
zullen je niet eens aannemen bij de supert, je bent te oud.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er staan genoeg dingen op mijn cv waaruit blijkt dat ik niet vies ben van kutwerk, maar ik ga echt niet in een supermarkt of kfc werken
Werken bij de Deka hier anders alleen maar oude mensen en een paar jongerequote:Op donderdag 24 mei 2012 01:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zullen je niet eens aannemen bij de supert, je bent te oud.
bij de deka mogen ook alleen maar ouderen mensen en/of mongooltje werkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Werken bij de Deka hier anders alleen maar oude mensen en een paar jongere
Ik zou het doen als ik geen geld had.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er staan genoeg dingen op mijn cv waaruit blijkt dat ik niet vies ben van kutwerk, maar ik ga echt niet in een supermarkt of kfc werken
Ben net sinds een paar dagen officieel zonder werk hequote:Op donderdag 24 mei 2012 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik geen geld had.Of pizza bezorger, hier zoeken ze daar altijd mensen voor. Lekker met zo'n Beren muts op rijden.
Ja, maar al lang zonder geld toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben net sinds een paar dagen officieel zonder werk he
Wacht al een tijdje op salaris jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar al lang zonder geld toch?
Maar goed, ik ga pitten man. Later
Zaandam woon je jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:40 schreef TBakkert het volgende:
ik heb begin ff doorgelezen, wie kwam er in mijn stad?
eigenlijk net erbuiten (10 meterquote:
Koog?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
eigenlijk net erbuiten (10 meter), maar ik breng meer tijd door binnen dan buiten
Wijdewormerquote:
haha serieusquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wijdewormer
is inderdaad allemaal dicht bij elkaar.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha serieus
Woon je in mijn gemeente
Wormer
Wist niet eens dat er daadwerkelijk mensen woonde in Wijdewormer johquote:
was vroeger een boerderij, is nu een nieuwbouwhuis in die oude stijlquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er daadwerkelijk mensen woonde in Wijdewormer joh
Woon je ook echt op een boerderij?
Maar je woont dicht tegen het Kalf aan dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
was vroeger een boerderij, is nu een nieuwbouwhuis in die oude stijl
zit nog een weiland bij
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar je woont dicht tegen het Kalf aan dus
Ik kwam altijd in het Kalf omdat er veel bekende van mij wonenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja
maar ik denk niet dat het verstandig is om meer te zeggen, aangezien ik me nu toch niet meer veilig voel hoor.
je bent Ajacied, ik niet
Tja.quote:
Gigolo worden een optie? Dat is ook veel kutwerk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |