Ik ga op je zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We gaan zometeen een paddestoel worden. Rood met witte stippen.![]()
in cas krijg je stenen door je ruit en trapen ze je autospiegels eraf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier steken ze gewoon van alles in de fik en gaan die kutkinderen om 6uur smorgens alles ondersmeren met zeep en iedereen wakker maken
Op deze site staat dat het weekOV vandaag wel geldig is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://ismijnovgeldig.nl/
niet te vertrouwen die site.
Niet bepaald.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind jij dat niet 'dirty' klinken dan als iemand zegt ''ik ga op je zitten'?
dv houdt wel van een beetje kinky dingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind jij dat niet 'dirty' klinken dan als iemand zegt ''ik ga op je zitten'?
Ben je dit weekend aan kust ja?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
in cas krijg je stenen door je ruit en trapen ze je autospiegels eraf.
najah ik zal nog wel tot 6-en wakker zijn, kijken of ik die american history x ding kan doen
Nou, das wel heel kinky.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dv houdt wel van een beetje kinky dingen
jesusquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Modder, toilet, snot, Flippiee, plas, oorsmeer, spinnen.
jup, dus mijn kamer zal wel weer sauna zijnquote:
ja tuluk, ik wil daarna gelijk in slaap valleen zodat ik die rotkop niet meer hoeft te zienquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, das wel heel kinky.Ben jij zo'n gozer die altijd al het werk doet? Schaam je.
wel. alsof ze vroeger wasmachines hadden of goeie doesjquote:
Ga je nog naar de Buona?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, dus mijn kamer zal wel weer sauna zijn
Niet weten dat Jezus kon toveren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel. alsof ze vroeger wasmachines hadden of goeie doesj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |