quote:Coupon: Goed voor 1 extra punt in de volgende robdriessen editie.
Op naam van: On
Vanwege: de fucking briljante afbeelding in de OP.
Ik quote hem even voor de zekerheid.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef robdriessen het volgende:
Coupon: Goed voor 1 extra punt in de volgende robdriessen editie.
Op naam van: On
Vanwege: de fucking briljante afbeelding in de OP.
Makkelijker?!?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:26 schreef On het volgende:
Hij is makkelijker dan mijn vorige. Ik verwacht mooie scores.
Na een keer luisteren waag ik dat ook te betwijfelen. Vorige keer had ik er 5 goed, ik ben blij als ik dat haal.quote:
Ik was blij dat ik nog een handjevol wistquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:26 schreef On het volgende:
Succes allen! Hij is makkelijker dan mijn vorige. Ik verwacht mooie scores.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:34 schreef On het volgende:
![]()
1. Darkestrah
2. Gehenna
3. Kadafi
4. MyTiredFeet
5. Gambolputty
Stuur maar in dan sta je 1 na laatste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef timbob het volgende:
Beh, wat een hoop gitaarbandjes, daar kan ik toch niks mee
nummer 27 is dan wel weer leuk.
meer dan nul is nog steeds een 5e plekquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef infp2009 het volgende:
Nummer 33![]()
Maar ik weet er maar weinig deze keer, denk dat ik oversla :S
Meer dan één is zelfs nog een positie hoger.quote:
Wetransfer is alleen naar een specifiek mail adres toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef Gehenna het volgende:
ik vind mediafire wel vrij ideaal eigenlijk
maar wetransfer.nl is misschien een mooi alternatief, denk dat ik die ga gebruiken
quote:
Ik ga voor de 28, ik heb altijd al eens in jouw schaduw willen staanquote:
quote:Voor de administratie de maaklijst :
1. Gehenna
2. Kadafi
3. MyTiredFeet
4. Trashcanman
5. Ranja
Ik zeg .... doen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:49 schreef Darkestrah het volgende:
Kan ik weer achter aansluiten bij de maaklijst?
quote:01 - AartdeGraaf
02 - belsen
03 - belsen
04 - Berkery
05 - n00biedoobiedo0
06 - Gehenna
07 - On
08 - ranja
09 - Darkestrah
10 - rafseltje
11 - WeezerButler
12 - belsen
13 - BosBeetle/Frollie/pa
14 - robdriessen
15 - On
Bij deze dan:quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:49 schreef Darkestrah het volgende:
Kan ik weer achter aansluiten bij de maaklijst?
Ter info:
[..]
Knap hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet mij er ook maar weer op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij deze dan:
Voor de administratie de maaklijst :
1. Gehenna
2. Kadafi
3. MyTiredFeet
4. Trashcanman
5. Ranja
6. Darkestrah
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef On het volgende:
[..]
Knap hoorWtf praat je? :s Ik zie je wel bij de volgende meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wtf praat je? :s Ik zie je wel bij de volgende meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Fixed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:58 schreef On het volgende:
01. Darkestrah 25
02. Gehenna 14
03. Infp2009 12
04. Robdriessen 10
04. Kadafi 10
06. Ranja 7
07. Berkery 6
08. Bosbeetle 2
08. MyTiredFeet 2
10. Gambolputty 0
Stemmingmakerij!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:44 schreef On het volgende:
Moest even snel kijken, maar het ziet er naar uit dat noobie 30 punten heeft.
als de lijst niet noobievriendelijk is dan wint iemand met 5 punten ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom maakt iedereen van die noobievriendelijke lijsten... waarvan ik maar 1 nummer ken
Ja dat is ook wel weer zo. Damn you noobie, gij man van teveel kennis!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
als de lijst niet noobievriendelijk is dan wint iemand met 5 punten ofzo
en trouwens 30 van de 80 punten is niet overdreven veel.
Knap hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Woohoo!!quote:
11 Punten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:19 schreef tim. het volgende:
Ik zie dit al lang voorbijkomen, ik doe vanaf nu ook mee. Ouderwetse rock uitgezonderd hoorde ik veel fragmenten die naar meer smaken, ook ik wacht op de verzamel-cd.
Ik check veel mobiel en vervolgens vergeet ik alles te verwerken op de laptop. Excuus! Volgens mij had je 16 punten. Morgen maak ik de ranglijst weer in orde.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef froebelmeister het volgende:
is mijn lijstje wel aangekomen? zaterdag ingestuurd.
Even gecontroleerd, maar dat nummer dat ook in mijn editie van RDP zat herkende je toen ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef Gambolputty het volgende:
Leuk plaatje in de OP, maar herken van de nummers niets dus dit is meteen mijn inzending
haha tof, thanks, ik was al benieuwd hoe de Easy Aloha's klonken nadat ik hun uitermate vermakelijk 'zeepaardje met de hoed op' boek had gelezen. (daar hoorde een cdtje bij te zitten, maar die zat er bij niet meer inquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef robdriessen het volgende:
Even een heerlijk zouteloos wachtmuziekje voor degenen die reikhalzend uitkijken naar de nieuwe tussenstand morgen...
Spotify is je vriendquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha tof, thanks, ik was al benieuwd hoe de Easy Aloha's klonken nadat ik hun uitermate vermakelijk 'zeepaardje met de hoed op' boek had gelezen. (daar hoorde een cdtje bij te zitten, maar die zat er bij niet meer in)
Ah, heb ik gedubbeld?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Even gecontroleerd, maar dat nummer dat ook in mijn editie van RDP zat herkende je toen ook niet
Met de mijne ookquote:
Gambolputty heeft nu 80 punten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:25 schreef Gambolputty het volgende:
Ik zak steeds verder naar onderen...'s kijken of ik Houndsound weer aan de praat kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.01 Darkestrah 32
02 n00biedoobiedoo 30
03 Starla 20
04. Gehenna 14
05 Ralfseltje 15
06 Infp2009 12
06 Robdriessen 12
06 tim 11
09 Kadafi 10
10 Ranja 7
11 Berkery 6
12 OMG 5
13 Bosbeetle 2
13. MyTiredFeet 2
15 Gambolputty 0
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:13 schreef robdriessen het volgende:
De volgende RdP ga ik shinen. Gehenna, I'm looking at you....
Mijn hart, wat doe je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:43 schreef Gehenna het volgende:
Mijn obscure drone/ambient-'thema' editie begint al redelijk vorm te krijgen, kijken wie dan nog soundhound kan gebruiken
1-40 gok ik alvast sunnquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:43 schreef Gehenna het volgende:
Mijn obscure drone/ambient-'thema' editie begint al redelijk vorm te krijgen, kijken wie dan nog soundhound kan gebruiken
Sunn? laten we het niet te makkelijk makenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1-40 gok ik alvast sunnof een ander omalley project.
Bij gelijke scores telt de tijd waarbinnen de inzending is gedaan toch? Dan ben ik bij dezen de eerste met 0 punten!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Sunn? laten we het niet te makkelijk maken
Dit speelde ook door mijn hoofd heen, maar ook uiteindelijk niet gedaan, iets met tijd en talent gebrekquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:37 schreef On het volgende:
Ik had in eerste instantie zelf veertig fragmenten ingespeeld met gitaar en bas, maar zag al aankomen dat ik achteraf kritiek zou krijgen dat het 'heel anders klonk'.Wellicht voor de volgende keer. Ik heb in ieder geval weer wat liedjes geleerd.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit speelde ook door mijn hoofd heen, maar ook uiteindelijk niet gedaan, iets met tijd en talent gebrek
"kijk eens wat ik doe, ik blaas op één kazoo,quote:
En zo klinkt ie. 't een eendenlokfluit, zeg maar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh, is dát een kazoo..
..ik wilde er al wat wiet in verkruimelen
ouchquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gecondoleerd. WinZip kost 450 euro.
Ik gaf WinZip 450 euro. Dat was echt fantastisch.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gecondoleerd. WinZip kost 450 euro.
ben ik nou zo blind, of sta ik er weer niet tussen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:02 schreef On het volgende:
01 Darkestrah 32
02 n00biedoobiedoo 30
03 Starla 20
04. Ralfseltje 15
05 Gehenna 14
06 Kadafi 14
07 Infp2009 12
08 Robdriessen 12
09 tim 11
10 Ranja 7
11 Berkery 6
12 OMG 5
13 Bosbeetle 2
14. MyTiredFeet 2
15 Gambolputty 0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen bedankt voor het meedoen!
[ Bericht 0% gewijzigd door On op 10-06-2012 23:13:21 ]
Mag toch ook wel zeker? Het is niet dat het daardoor voor de één moeilijker wordt dan voor de ander.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:26 schreef ranja het volgende:
Hm een hoop onbekende nummers van bekende bands. Dead Weather is gewoon een albumtrack, denk dat dat voor wel meer geldt.
Mag wel, zelf weten. Maar de gemiddelde moeilijkheidgraad gaat er flink door omhoog.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef Darkestrah het volgende:
Mag toch ook wel zeker? Het is niet dat het daardoor voor de één moeilijker wordt dan voor de ander.
Natuurlijk wel. Als je een overeenkomstige smaak hebt als de maker, is de kans dat je punten scoort met albumtracks veel groter. Die nummers hoor je niet op de radio of zie je niet op tv en hoor je niet bij het uitgaan. Dat zijn doorgaans de singles.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mag toch ook wel zeker? Het is niet dat het daardoor voor de één moeilijker wordt dan voor de ander.
Waarom herkende jij Sabotage niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Gambolputty het volgende:
Ken van de hele lijst wel 2 nummers waarvan ik er één dacht herkend te hebben
Ik heb er wel rekening mee gehouden dat minstens de helft van de nummers als single of video uit zijn gegeven, daarnaast kleven er bij andere nummers weer bepaalde geschiedenissen aan vast etc.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je een overeenkomstige smaak hebt als de maker, is de kans dat je punten scoort met albumtracks veel groter. Die nummers hoor je niet op de radio of zie je niet op tv en hoor je niet bij het uitgaan. Dat zijn doorgaans de singles.
Ik heb ook liever de wat obscuurdere nummers van bands die tenminste redelijk bij iedereen bekend zijn, dan de 'hits' van bands die je maar nét even moeten kennen (of bands die sowieso voor je tijd zijn). Prima lijstje wat mij betreftquote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je een overeenkomstige smaak hebt als de maker, is de kans dat je punten scoort met albumtracks veel groter. Die nummers hoor je niet op de radio of zie je niet op tv en hoor je niet bij het uitgaan. Dat zijn doorgaans de singles.
Aangepast. Thanks.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:04 schreef ralfseltje het volgende:
Het is niet Simian Mobile Disco, maar toch echt gewoon Simian (Never Be Alone heet het origineel). Had wel rond de dertig kunnen/moeten eindigen, maar denk niet dat ik op veel meer was gekomen als ik een week langer had. Congrats Darkestrah en thanks On
Nou ja, het is maar wat je leuk vind natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 23:07 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb ook liever de wat obscuurdere nummers van bands die tenminste redelijk bij iedereen bekend zijn, dan de 'hits' van bands die je maar nét even moeten kennen (of bands die sowieso voor je tijd zijn). Prima lijstje wat mij betreft
Mee eens hoor, maar ik vond deze niet opvallend veel moeilijker dan andere lijstenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar wat je leuk vind natuurlijkIk draai het dan om, als je zo'n quiz maakt en je zet - ik kies er maar eentje - Man Man - Mister Jung Stuffed er in, wat verwacht je dan?
Het is voor mij heel makkelijk om een quiz te maken waarbij iedereen 0 punten haalt. Maar daar vind ik niks aan. Ik maak liever een waar veel mensen veel punten halen en de verschillen bij de wat lastigere gemaakt worden. Maar goed, dat is persoonlijk
Omdat ik het nummer nooit langer dan 2 seconden heb kunnen willen luisteren.quote:
Ik wil graag al mijn software en fans bedanken voor de steun.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:52 schreef robdriessen het volgende:En proficiat aan Darkestrah! Hoe voelt dat nu om eens van bovenaf het erepodium naar n00bie te kunnen kijken?
Pizza.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik wil graag al mijn software en fans bedanken voor de steun.
Het zal mij benieuwenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef Gehenna het volgende:
en... klaar!
morgen ochtend post ik 'm wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |