Waarom herkende jij Sabotage niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Gambolputty het volgende:
Ken van de hele lijst wel 2 nummers waarvan ik er één dacht herkend te hebben
Ik heb er wel rekening mee gehouden dat minstens de helft van de nummers als single of video uit zijn gegeven, daarnaast kleven er bij andere nummers weer bepaalde geschiedenissen aan vast etc.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je een overeenkomstige smaak hebt als de maker, is de kans dat je punten scoort met albumtracks veel groter. Die nummers hoor je niet op de radio of zie je niet op tv en hoor je niet bij het uitgaan. Dat zijn doorgaans de singles.
Ik heb ook liever de wat obscuurdere nummers van bands die tenminste redelijk bij iedereen bekend zijn, dan de 'hits' van bands die je maar nét even moeten kennen (of bands die sowieso voor je tijd zijn). Prima lijstje wat mij betreftquote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je een overeenkomstige smaak hebt als de maker, is de kans dat je punten scoort met albumtracks veel groter. Die nummers hoor je niet op de radio of zie je niet op tv en hoor je niet bij het uitgaan. Dat zijn doorgaans de singles.
Aangepast. Thanks.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:04 schreef ralfseltje het volgende:
Het is niet Simian Mobile Disco, maar toch echt gewoon Simian (Never Be Alone heet het origineel). Had wel rond de dertig kunnen/moeten eindigen, maar denk niet dat ik op veel meer was gekomen als ik een week langer had. Congrats Darkestrah en thanks On
Nou ja, het is maar wat je leuk vind natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 23:07 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb ook liever de wat obscuurdere nummers van bands die tenminste redelijk bij iedereen bekend zijn, dan de 'hits' van bands die je maar nét even moeten kennen (of bands die sowieso voor je tijd zijn). Prima lijstje wat mij betreft
Mee eens hoor, maar ik vond deze niet opvallend veel moeilijker dan andere lijstenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar wat je leuk vind natuurlijkIk draai het dan om, als je zo'n quiz maakt en je zet - ik kies er maar eentje - Man Man - Mister Jung Stuffed er in, wat verwacht je dan?
Het is voor mij heel makkelijk om een quiz te maken waarbij iedereen 0 punten haalt. Maar daar vind ik niks aan. Ik maak liever een waar veel mensen veel punten halen en de verschillen bij de wat lastigere gemaakt worden. Maar goed, dat is persoonlijk
Omdat ik het nummer nooit langer dan 2 seconden heb kunnen willen luisteren.quote:
Ik wil graag al mijn software en fans bedanken voor de steun.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:52 schreef robdriessen het volgende:En proficiat aan Darkestrah! Hoe voelt dat nu om eens van bovenaf het erepodium naar n00bie te kunnen kijken?
Pizza.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik wil graag al mijn software en fans bedanken voor de steun.
Het zal mij benieuwenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef Gehenna het volgende:
en... klaar!
morgen ochtend post ik 'm wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |