quote:
geen idee vraag het haar eens zou ik zeggen misschien welquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou haar komma knop kapot zijn?
Volgens mij is er wel meer kapot.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou haar komma knop kapot zijn?
Het is toch godverdomme geen twitter, ik raak hier nog beroerder door dan de twitterberichten van spees in dit topicquote:ff een lkkr een koud biirtje met dit weer#omdat het kan :-)
quote:Tim Beumers @TimBeumers
Mocht je een berg vet zien langs zwemmen in een meer van zijn eigen zweet....groet me.
weet niet lijkt me niet zon slim idee misschien wordt ze wel boosquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
geen idee vraag het haar eens zou ik zeggen misschien wel
flips is aan het janken omdat ze de lapo niet hadquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
flipje kom je nog bij mij eten?!ik geloofde je, maar je gaat mijn hart breken he?
#megazinnen #tienerfactsquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh kut, drinken ligt nog beneden #lui
twitter:TienerFeiten twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:36:01Vrouwen willen: geliefd,naar geluisterd,naar verlangd,vertrouwd & soms gewoon vastgehouden worden #tienerfeiten reageer retweet
dit bedoel ik dusquote:
Dat kan ik alle 3 in één handeling.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
twitter:TienerFeiten twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:36:01Vrouwen willen: geliefd,naar geluisterd,naar verlangd,vertrouwd & soms gewoon vastgehouden worden #tienerfeiten reageer retweet
Sowieso hashtags gebruiken op Facebookquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme geen twitter, ik raak hier nog beroerder door dan de twitterberichten van spees in dit topic
wat een -nee- wijf, zijn ook allemaal het zelfde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flips is aan het janken omdat ze de lapo niet had
Je mag niet met ziektes schelden van patjequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een -nee- wijf, zijn ook allemaal het zelfde.
twitter:TienerFeiten twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:56:01Wil de user @FOK! genaamd SPACEINVADERS haar tyfus tweets op twitter laten en niet op FOK! reageer retweet
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
twitter:TienerFeiten twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:56:01Wil de user @FOK! genaamd SPACEINVADERS haar tyfus tweets op twitter laten en niet op FOK! reageer retweet
Je vergeet #tienerfeitjes er achter te zetten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
fuck the system. zo rollen wijquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je mag niet met ziektes schelden van patje
Oh shit nam je het serieus? Dan kunnen we het altijd nog een keer doen, maar niet vanavondquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
flipje kom je nog bij mij eten?!ik geloofde je, maar je gaat mijn hart breken he?
wel nee joh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flips is aan het janken omdat ze de lapo niet had
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kanker wijf, zijn ook allemaal het zelfde.
Niet veel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijngod29 per dag
bijna 30.000 posts
Janken dit.
Ik heb 78 ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijngod29 per dag
bijna 30.000 posts
Janken dit.
Ik eet wel in mijn eentje tortilla's.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit nam je het serieus? Dan kunnen we het altijd nog een keer doen, maar niet vanavond![]()
Is je hart nu weer gelijmd?
Dat wordt hier thuis nooit gegeten. Nu wel jaloers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet wel in mijn eentje tortilla's.
Dat krijg je als je weinig kunt werken, hele nachten niet kan slapen en gewoon eigenlijk geen fuck geeft.quote:
Krijg je er van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wordt hier thuis nooit gegeten. Nu wel jaloers.
Ik houd het wel een keer te goed toch?quote:
2quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama zegt dat mijn hals al rood wordt, hoeveel minuten geleden zei ik dat ik in de zon ging?
8 minuten faalquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama zegt dat mijn hals al rood wordt, hoeveel minuten geleden zei ik dat ik in de zon ging?
Ho ho dan ben je er nog niet, dan moet je nog een half uur met de bus richting mijn mooie dorpje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik houd het wel een keer te goed toch?Tenzij je van laat eten houdt, dan ga ik nu douchen en alles en dan reizen naar Rotterdam en kunnen we pas over 2,5 uur eten.
Ha fuck dat zou dan 3 uur worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ho ho dan ben je er nog niet, dan moet je nog een half uur met de bus richting mijn mooie dorpje.
Maar is goed joh, heb nog nooit met iemand van the internetz afgesproken dus moet ook een keer gebeuren.
Eet smakelijk alvast.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
Ik ben naar de supermarkt, koken en het opeten. Oooi.
ik ook, 17 en al over de 10.000 heenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hmm, het heeft niet echt geholpen.
Ik wist niet dat jij in de top500 stondquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:# 439 Spouwerranger 41.808
Mwhehequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, dat kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in de top500 stond
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in de top500 stond
[..]
Ga erbij zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn vader is braadworst aan het BBQ'en. Die geur
gewoon over haar arm likken en zeggen dat je van zout houdtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef Dimens het volgende:
Meh dat meisje van de AH was er.niet dat ik de ballen had maar ze werkt er dus nog steeds.
bietsjquote:
Goede tip wel. Ik vind zout wel lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gewoon over haar arm likken en zeggen dat je van zout houdt
ik word altijd zo zuur van zoutquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goede tip wel. Ik vind zout wel lekker.
DV?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef Boterbartje het volgende:
DV denk je niet dat wij erg lief zouden zijn samen?
ik wist niet dat jij echt bij brabowater werktquote:
hoezoquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij echt bij brabowater werkt
Kun je niet eten ofzo mongul,quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
TORTILLA'S + eten op de bank = vlekken op de bank
Godverdomme.
Maar het was wel lekker.
oh zomaar. ik drink geen water uit de kraan meer .quote:
Er moest bij mix van de winkel dus wat water, dus dan word het eenbeetje waterig in de pan. Dus dan schep je het zo op je tortilla, gooi je er wat groente bij. Eet je hem op maar dan lekt het dus op het bord. Dan ze tje het bord even op de bank en voila, zo flots flots op de bank.quote:
Jij ging niet meer naar school deze week toch of wel?quote:
Helaas wel, vrijdag presentatie en morgen sport inhalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij ging niet meer naar school deze week of wel?
haha oke ripquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh zomaar. ik drink geen water uit de kraan meer .
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er moest bij mix van de winkel dus wat water, dus dan word het eenbeetje waterig in de pan. Dus dan schep je het zo op je tortilla, gooi je er wat groente bij. Eet je hem op maar dan lekt het dus op het bord. Dan ze tje het bord even op de bank en voila, zo flots flots op de bank.Gelukkig is het fel oranje en de bank wit, dus je ziet het niet!
ik koop gewoon flessen spa, ook douchen in spaquote:
Ahwquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helaas wel, vrijdag presentatie en morgen sport inhalen
komt een beetje onze kant op tilburgtronic.quote:
ik zie allemaal tweets over onweer en allesquote:
Vooral dat laatste zinnetje vond ik grappigquote:
valt wel meequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik zie allemaal tweets over onweer en alles
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef Smoofie het volgende:
Als flips er dan ook is , is onze dating group compleet
Oké, die was goed maar de rest is pure kutzooi.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zinnetje vond ik grappig
Ja wel een beetje lomp van jequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké, die was goed maar de rest is pure kutzooi.
geef die mobiel terug danquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
WTFFF is dit dan.
Komt er een man bij mijn huis, zegt hij dat zijn dochter haar gehele mobiel kwijt is. En zijn GPS zegt dat hij in mijn huis ligt. Ik weet 100% zeker dat ik 'm niet heb, en hij heeft school af gesproken en hij zegt dat mijn naam al eerder genoemd is met een incidentje van vorig jaar. En nu gaat hij naar de politie
Wtf man.
haha dv is een crimineelquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
WTFFF is dit dan.
Komt er een man bij mijn huis, zegt hij dat zijn dochter haar gehele mobiel kwijt is. En zijn GPS zegt dat hij in mijn huis ligt. Ik weet 100% zeker dat ik 'm niet heb, en hij heeft school af gesproken en hij zegt dat mijn naam al eerder genoemd is met een incidentje van vorig jaar. En nu gaat hij naar de politie
Wtf man.
WATquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
WTFFF is dit dan.
Wtf man.
waarom steel jij telefoons dv?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
WTFFF is dit dan.
Wtf man.
Rebel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
WTFFF is dit dan.
Wtf man.
Als je 'm niet hebt kunnen ze je toch niets maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik tril helemaal van angst nu johwat zijn dit voor grappen
gps zegt dat ie er nog is, dus iemand liegt, of de gps of dvquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je 'm niet hebt kunnen ze je toch niets maken.
Ik heb m'n hele tas nagekeken die ik vandaag mee had. NIKS.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gps zegt dat ie er nog is, dus iemand liegt, of de gps of dv
Ja sowieso.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
mocht jij hem niet hebben aanklagen die man, leert ie het gelijk af zo vroeg conclusies trekken.
Wilde dit net zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
Straks heeft iemand hem in je jas/tas gedaan.
dat dv crimineel is een algemeen feit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Boterbartje het volgende:
en school mag geen informatie uit jouw dossier aan derden verstrekken zonder jouw toestemming dus je kunt school ook aanklagen voor het delen van informatie uit jouw dossier 'incidentje' zonder toestemming
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja m'n vader weet er van. En ik heb mn tas al nagekeken, niks. En ik had geen jas mee. Zo vreemd dit.
De GPS van zijn BB zegt dat hij hier in huis ligtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
heeft die gozer trouwens bewijs dat hij bij jou ligt
jouw vader heeft een mobiel handel opgezet en aangezien jij alleen maar geld kost en zeurt is dit de manier om zelf onderuit te komen en van jou af te komen. win-win situatie. De braadworsten waren afleiding om onschuldig over te komen, echt waar!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja m'n vader weet er van. En ik heb mn tas al nagekeken, niks. En ik had geen jas mee. Zo vreemd dit.
Mwhehequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wat was je incidentje op school dan
Zeg dat bb een kuttelefoon is en dat hij in een straal van weet ik het hoeveel meter moet zoekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De GPS van zijn BB zegt dat hij hier in huis ligt
laat hem een laptop meenemen danquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan ze die ook meteen jattenquote:
Ja hij deed belde aan, m'n pa deed open en toen werd ik geroepen. Hij zei dat z'n dochter, die ik wel ken ( we mogen elkaar, niks mis ) haar mobiel verloren had na het examen vandaag.quote:
Straks ligt dat ding in de bosjes voor je huis ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gps is goedkope telefoontjes zoals bb is erg onnauwkeurig en kan echt 10tallen meters ernaast zittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, dom computerfraude dingentje, stelt niks voor. Uit de hand gelopen grap.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wat was je incidentje op school dan
heb je er wat aan verdiend ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, dom computerfraude dingentje, stelt niks voor. Uit de hand gelopen grap.
Kan ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Straks ligt dat ding in de bosjes voor je huis ofzo
objection, de satellieten geven afwijkingen, dit komt door de VS. Daarom het gehele EU satellieten project.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gps is goedkope telefoontjes zoals bb is erg onnauwkeurig en kan echt 10tallen meters ernaast zitten
nerdquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
objection, de satellieten geven afwijkingen, dit komt door de VS. Daarom het gehele EU satellieten project.
Afwijking is maar een paar meter.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
objection, de satellieten geven afwijkingen, dit komt door de VS. Daarom het gehele EU satellieten project.
watquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, dom computerfraude dingentje, stelt niks voor. Uit de hand gelopen grap.
Lekker laten uitzoeken, als hij niet in je huis ligt is het niet jouw probleem toch. Straks gaat ie janken dat jij m gedumpt hebtquote:
dit komt door de illuminati en de bilderbergers. Satanistsche symbolen zijn verstopt in de blackberry.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsnog is deze er wel.quote:
Klopt. Maar GPS tracking kan ook verkeerd zijn. Miss pikt hij een andere tele op.quote:
gps is nauwkeurig tot op de centimeter. Maar alleen voor het amerikaanse leger ofzo. 20meter nauwkeurigheid dacht ik?quote:
Die telefoon is niet van het leger of welquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gps is nauwkeurig tot op de centimeter. Maar alleen voor het amerikaanse leger ofzo. 20meter nauwkeurigheid dacht ik?
nee maar gps is wel een systeem van het amerikaanse leger?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die telefoon is niet van het leger of wel
Doe jij aan voetbal?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
een (soort van) vriend heeft ook zo'n bb en was hem kwijt, dus bij mij vragen waar hij lag, zou hij ong op de middenstip moeten liggen. lag ie in het strafschopgebied
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe jij aan voetbal?
Waarom ben je zo fucking dik dan?
de gps van me vader is best wel nauwkeurig op mijn latitude als die op zijn stoel zit staat die dingetje precies waar hijquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gps is nauwkeurig tot op de centimeter. Maar alleen voor het amerikaanse leger ofzo. 20meter nauwkeurigheid dacht ik?
Ik neem aan dat dv haar huis niet 20 x 20 meter is dus die man moet niet janken en opkankerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Intronic het volgende:
voor normale gps systemen is het 20 meter ja
hij was hem kwijtgeraakt niet ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe jij aan voetbal?
Waarom ben je zo fucking dik dan?
Jij zit zeker op de bankquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij was hem kwijtgeraakt niet ik![]()
en ik ben niet ontzettend dik
tief toch op met je zware bottenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij was hem kwijtgeraakt niet ik![]()
en ik ben niet ontzettend dik
Sws meteen beschuldigen en dreigenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dv haar huis niet 20 x 20 meter is dus die man moet niet janken en opkankeren
Man aanklagen voor bedreiging, slotje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sws meteen beschuldigen en dreigen![]()
Jij hebt mijn zonnebril gestolenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sws meteen beschuldigen en dreigen![]()
naar de mac fietsen is geen fitness hoor bollequote:
Neger...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
Het "gekanker" is genote en als het zo door gaat dan gaat deze reeks op slot.
Mooiquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik neem m morgen mee naar schoolquote:
gewoon bannequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
dit komt van hogere hand, mag ik je in het echt ook noten dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
heh, sinds wanneer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
Je mag 'm ook hier bregen na 8 juniquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik neem m morgen mee naar school
paar maandenquote:
Stoere manquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Patje moet niet zo stoer doen want ik sla hem echt in elkaar als ie zo door gaat
Je doet het zelf ook nu al 2x.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb al gewaarschuwd dat het kankeren "best minder" mag.
slechtekont (vertaal het)quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Patje moet niet zo stoer doen want ik sla hem echt in elkaar als ie zo door gaat
je smoofie ontmaagdingquote:
Dat stond er nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waterpokkengrappig ja? Interessant
dv heeft er vast wel 1 voor jequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:51 schreef Intronic het volgende:
die neger mag wel opschieten met mijn slot voor mn niewue fiets
NOquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oke dan eh verkoudheidsgrappig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |