dat dv crimineel is een algemeen feit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Boterbartje het volgende:
en school mag geen informatie uit jouw dossier aan derden verstrekken zonder jouw toestemming dus je kunt school ook aanklagen voor het delen van informatie uit jouw dossier 'incidentje' zonder toestemming
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja m'n vader weet er van. En ik heb mn tas al nagekeken, niks. En ik had geen jas mee. Zo vreemd dit.
De GPS van zijn BB zegt dat hij hier in huis ligtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
heeft die gozer trouwens bewijs dat hij bij jou ligt
jouw vader heeft een mobiel handel opgezet en aangezien jij alleen maar geld kost en zeurt is dit de manier om zelf onderuit te komen en van jou af te komen. win-win situatie. De braadworsten waren afleiding om onschuldig over te komen, echt waar!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja m'n vader weet er van. En ik heb mn tas al nagekeken, niks. En ik had geen jas mee. Zo vreemd dit.
Mwhehequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wat was je incidentje op school dan
Zeg dat bb een kuttelefoon is en dat hij in een straal van weet ik het hoeveel meter moet zoekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De GPS van zijn BB zegt dat hij hier in huis ligt
laat hem een laptop meenemen danquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan ze die ook meteen jattenquote:
Ja hij deed belde aan, m'n pa deed open en toen werd ik geroepen. Hij zei dat z'n dochter, die ik wel ken ( we mogen elkaar, niks mis ) haar mobiel verloren had na het examen vandaag.quote:
Straks ligt dat ding in de bosjes voor je huis ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gps is goedkope telefoontjes zoals bb is erg onnauwkeurig en kan echt 10tallen meters ernaast zittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, dom computerfraude dingentje, stelt niks voor. Uit de hand gelopen grap.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wat was je incidentje op school dan
heb je er wat aan verdiend ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, dom computerfraude dingentje, stelt niks voor. Uit de hand gelopen grap.
Kan ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Straks ligt dat ding in de bosjes voor je huis ofzo
objection, de satellieten geven afwijkingen, dit komt door de VS. Daarom het gehele EU satellieten project.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gps is goedkope telefoontjes zoals bb is erg onnauwkeurig en kan echt 10tallen meters ernaast zitten
nerdquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
objection, de satellieten geven afwijkingen, dit komt door de VS. Daarom het gehele EU satellieten project.
Afwijking is maar een paar meter.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
objection, de satellieten geven afwijkingen, dit komt door de VS. Daarom het gehele EU satellieten project.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |