quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef Smoofie het volgende:
Als flips er dan ook is , is onze dating group compleet
Oké, die was goed maar de rest is pure kutzooi.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zinnetje vond ik grappig
Ja wel een beetje lomp van jequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké, die was goed maar de rest is pure kutzooi.
geef die mobiel terug danquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
WTFFF is dit dan.
Komt er een man bij mijn huis, zegt hij dat zijn dochter haar gehele mobiel kwijt is. En zijn GPS zegt dat hij in mijn huis ligt. Ik weet 100% zeker dat ik 'm niet heb, en hij heeft school af gesproken en hij zegt dat mijn naam al eerder genoemd is met een incidentje van vorig jaar. En nu gaat hij naar de politie
Wtf man.
haha dv is een crimineelquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
WTFFF is dit dan.
Komt er een man bij mijn huis, zegt hij dat zijn dochter haar gehele mobiel kwijt is. En zijn GPS zegt dat hij in mijn huis ligt. Ik weet 100% zeker dat ik 'm niet heb, en hij heeft school af gesproken en hij zegt dat mijn naam al eerder genoemd is met een incidentje van vorig jaar. En nu gaat hij naar de politie
Wtf man.
WATquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
WTFFF is dit dan.
Wtf man.
waarom steel jij telefoons dv?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
WTFFF is dit dan.
Wtf man.
Rebel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
WTFFF is dit dan.
Wtf man.
Als je 'm niet hebt kunnen ze je toch niets maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik tril helemaal van angst nu johwat zijn dit voor grappen
gps zegt dat ie er nog is, dus iemand liegt, of de gps of dvquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je 'm niet hebt kunnen ze je toch niets maken.
Ik heb m'n hele tas nagekeken die ik vandaag mee had. NIKS.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gps zegt dat ie er nog is, dus iemand liegt, of de gps of dv
Ja sowieso.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
mocht jij hem niet hebben aanklagen die man, leert ie het gelijk af zo vroeg conclusies trekken.
Wilde dit net zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
Straks heeft iemand hem in je jas/tas gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |