Kun je niet eten ofzo mongul,quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
TORTILLA'S + eten op de bank = vlekken op de bank
Godverdomme.
Maar het was wel lekker.
oh zomaar. ik drink geen water uit de kraan meer .quote:
Er moest bij mix van de winkel dus wat water, dus dan word het eenbeetje waterig in de pan. Dus dan schep je het zo op je tortilla, gooi je er wat groente bij. Eet je hem op maar dan lekt het dus op het bord. Dan ze tje het bord even op de bank en voila, zo flots flots op de bank.quote:
Jij ging niet meer naar school deze week toch of wel?quote:
Helaas wel, vrijdag presentatie en morgen sport inhalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij ging niet meer naar school deze week of wel?
haha oke ripquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh zomaar. ik drink geen water uit de kraan meer .
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er moest bij mix van de winkel dus wat water, dus dan word het eenbeetje waterig in de pan. Dus dan schep je het zo op je tortilla, gooi je er wat groente bij. Eet je hem op maar dan lekt het dus op het bord. Dan ze tje het bord even op de bank en voila, zo flots flots op de bank.Gelukkig is het fel oranje en de bank wit, dus je ziet het niet!
ik koop gewoon flessen spa, ook douchen in spaquote:
Ahwquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helaas wel, vrijdag presentatie en morgen sport inhalen
komt een beetje onze kant op tilburgtronic.quote:
ik zie allemaal tweets over onweer en allesquote:
Vooral dat laatste zinnetje vond ik grappigquote:
valt wel meequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik zie allemaal tweets over onweer en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |