watquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, dom computerfraude dingentje, stelt niks voor. Uit de hand gelopen grap.
Lekker laten uitzoeken, als hij niet in je huis ligt is het niet jouw probleem toch. Straks gaat ie janken dat jij m gedumpt hebtquote:
dit komt door de illuminati en de bilderbergers. Satanistsche symbolen zijn verstopt in de blackberry.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
objection, de satellieten geven afwijkingen, dit komt door de VS. Daarom het gehele EU satellieten project.
alsnog is deze er wel.quote:
Klopt. Maar GPS tracking kan ook verkeerd zijn. Miss pikt hij een andere tele op.quote:
gps is nauwkeurig tot op de centimeter. Maar alleen voor het amerikaanse leger ofzo. 20meter nauwkeurigheid dacht ik?quote:
Die telefoon is niet van het leger of welquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gps is nauwkeurig tot op de centimeter. Maar alleen voor het amerikaanse leger ofzo. 20meter nauwkeurigheid dacht ik?
nee maar gps is wel een systeem van het amerikaanse leger?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die telefoon is niet van het leger of wel
Doe jij aan voetbal?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
een (soort van) vriend heeft ook zo'n bb en was hem kwijt, dus bij mij vragen waar hij lag, zou hij ong op de middenstip moeten liggen. lag ie in het strafschopgebied
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe jij aan voetbal?
Waarom ben je zo fucking dik dan?
de gps van me vader is best wel nauwkeurig op mijn latitude als die op zijn stoel zit staat die dingetje precies waar hijquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gps is nauwkeurig tot op de centimeter. Maar alleen voor het amerikaanse leger ofzo. 20meter nauwkeurigheid dacht ik?
Ik neem aan dat dv haar huis niet 20 x 20 meter is dus die man moet niet janken en opkankerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Intronic het volgende:
voor normale gps systemen is het 20 meter ja
hij was hem kwijtgeraakt niet ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe jij aan voetbal?
Waarom ben je zo fucking dik dan?
Jij zit zeker op de bankquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij was hem kwijtgeraakt niet ik![]()
en ik ben niet ontzettend dik
tief toch op met je zware bottenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij was hem kwijtgeraakt niet ik![]()
en ik ben niet ontzettend dik
Sws meteen beschuldigen en dreigenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dv haar huis niet 20 x 20 meter is dus die man moet niet janken en opkankeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |