quote:
geen idee vraag het haar eens zou ik zeggen misschien welquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou haar komma knop kapot zijn?
Volgens mij is er wel meer kapot.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou haar komma knop kapot zijn?
Het is toch godverdomme geen twitter, ik raak hier nog beroerder door dan de twitterberichten van spees in dit topicquote:ff een lkkr een koud biirtje met dit weer#omdat het kan :-)
quote:Tim Beumers @TimBeumers
Mocht je een berg vet zien langs zwemmen in een meer van zijn eigen zweet....groet me.
weet niet lijkt me niet zon slim idee misschien wordt ze wel boosquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
geen idee vraag het haar eens zou ik zeggen misschien wel
flips is aan het janken omdat ze de lapo niet hadquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
flipje kom je nog bij mij eten?!ik geloofde je, maar je gaat mijn hart breken he?
#megazinnen #tienerfactsquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh kut, drinken ligt nog beneden #lui
twitter:TienerFeiten twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:36:01Vrouwen willen: geliefd,naar geluisterd,naar verlangd,vertrouwd & soms gewoon vastgehouden worden #tienerfeiten reageer retweet
dit bedoel ik dusquote:
Dat kan ik alle 3 in één handeling.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
twitter:TienerFeiten twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:36:01Vrouwen willen: geliefd,naar geluisterd,naar verlangd,vertrouwd & soms gewoon vastgehouden worden #tienerfeiten reageer retweet
Sowieso hashtags gebruiken op Facebookquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme geen twitter, ik raak hier nog beroerder door dan de twitterberichten van spees in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |