heerlijk op het werkquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef borisz het volgende:
Vanaf 9 juni de radio1 sportzomer9 weken lang nieuws en sport.
Wij hebben geen radio aan op het werk (ik mis het ook niet hoor), Maar gelukkig ben ik doorgaans al om 13.00 uur thuis..quote:
Of gewoon thuisquote:
040quote:
dat deed het hier wel ff:oquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
040
Maar misschien overdrijf ik, maar er wordt flink geflitst met weinig tijd tot de donder.. Echt waaien doet het niet..
Ik hoop het ook Tong. Ben je nu ook nog bezig om wat af te vallen of niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Bij de huisarts geweest. Heb al weken rug/schouderpijn met tintelingen tot in mijn hand.
Ben doorverwezen naar de fysio. Kon gelukkig terecht bij een oud-ploeggenoot van me met eigen praktijk.
Hopen dat het gaat helpen.
Hopelijk helpt dat tongquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Bij de huisarts geweest. Heb al weken rug/schouderpijn met tintelingen tot in mijn hand.
Ben doorverwezen naar de fysio. Kon gelukkig terecht bij een oud-ploeggenoot van me met eigen praktijk.
Succes tong, hopelijk is het makkelijk te verhelpen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Niks gehoord hier in Geuzenveld ... Dus netjes feest in mijn ogenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:35 schreef Againzender het volgende:
Wat zullen onze overburen een plezier hebben vandaag. Gisteren zijn ze getrouwd en vierden dat thuis, en hadden ook maar het halve complex uitgenodigd om het ´s avonds mee te vieren.
Dus vanochtend ging iedereen hier brak naar het werk, en ik heb de hele dag brak hier rondgelopen
Wel restanten van de verschillende (zelfgemaakte) taarten van de overbuurvrouw gekregen vandaagJe ziet maar weer, beter een goede buur dan een slechte vriend!
Gezellig buurtfeest dus, zeker met dit weer.
Krijg ontzettende zin in bier trouwens...
Die D staat toch voor Drank?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:52 schreef borisz het volgende:
Moet me even inhouden met bier. Eerst nog fractievergadering op het stadhuis.. Oa over verkiezingen en hoe we de grote leider naar de gemeente gaan krijgen
.
Hans van Mierlo kun je echt niet meer terug krijgen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:52 schreef borisz het volgende:
Moet me even inhouden met bier. Eerst nog fractievergadering op het stadhuis.. Oa over verkiezingen en hoe we de grote leider naar de gemeente gaan krijgen
.
ja, was heel netjes. Gewoon gezellig, lekker ouwehoeren met elkaar met 80's en 90's muziek op de achtergrond en oude soul.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks gehoord hier in Geuzenveld ... Dus netjes feest in mijn ogen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans van Mierlo kun je echt niet meer terug krijgen hoor
Maar ik snap wel dat je Boris van der Ham bedoelt, dat is een baasquote:
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef borisz het volgende:
Zal ook leuk zijn.
Maar goed eerst komende week Pechtold met Noord-Koreaanse cijfers tot lijsttrekker benoemen.
uiteraardquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef Ole het volgende:
En, gaan we door naar de finale van het songfestival?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:48 schreef borisz het volgende:
Mitt niet klikken.
hahaha mooie boriszSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je post nu wel abba he (a bah) ,quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef mitt het volgende:
Dit topic is toch wel songfestival vrij mag ik hopen?!
nominatie voor de slechtste grap van de dagquote:
Mooi kan ik eindelijk iets winnen,overkomt me normaal nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nominatie voor de slechtste grap van de dag
2006 VBL awardquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi kan ik eindelijk iets winnen,overkomt me normaal nooit
Ja okee, maar dat is langer geleden. Ik heb zelfs 1 of 2 keer een algemene FOK! award gewonnenquote:
nou dan, je wint dus best weleens watquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat is langer geleden. Ik heb zelfs 1 of 2 keer een algemene FOK! award gewonnen![]()
![]()
En in 2007 of 2008 de Bundesliga Toto
Ja, klopt ook buiten FOK! heb ik redelijk wat mazzel gehad in bepaalde dingen. Vorig jaar won ik met het afdelingsuitje een Fles wijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan, je wint dus best weleens wat
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt ook buiten FOK! heb ik redelijk wat mazzel gehad in bepaalde dingen. Vorig jaar won ik met het afdelingsuitje een Fles wijn
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]en dan net nog doen alsof je nooit wint
Tja ik had het ook niet verwacht hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef rubbereend het volgende:
niet te geloven, we gaan niet naar de finale
tsssssssss we zijn gewoon genaaid!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ik had het ook niet verwacht hoor.
goh dat is vrijwel altijd zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsssssssss we zijn gewoon genaaid!
we zullen op het EK ook wel weer genaaid wordenquote:
Ik wel eigenlijk, het refrein was gewoon leuk en aanstekelijk, zo jammer dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ik had het ook niet verwacht hoor.
Het was gewoon een prima liedje, helemaal als je de bagger van vanavond voorbij ziet komenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk, het refrein was gewoon leuk en aanstekelijk, zo jammer dit.
De ene helft was house (of wat er op moest lijken) en de andere helft waren gare ballads. Dinsdag was nog erger trouwens. OK ze zong niet helmaal zuiver, maar er was helemaal niets mis met het liedje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het was gewoon een prima liedje, helemaal als je de bagger van vanavond voorbij ziet komen
nogal wat gammele house hoor. Staken paar liedjes bovenuit die gewoon goed geproduceerd zijn. Zoals Zweden. Verder voor 13 in een dozijn. En dat was ons liedje niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
De ene helft was house (of wat er op moest lijken) en de andere helft waren gare ballads. Dinsdag was nog erger trouwens. OK ze zong niet helmaal zuiver, maar er was helemaal niets mis met het liedje.
Vandaar dat ik zei, wat er op moest lijken. Ik begrijp er in ieder geval niets van. Als je de afgelopen jaren bekijkt kwam Nederland elke keer met iets anders en elke keer lukt het maar niet. Toppers, Sieneke, Joan, alledrie heel verschillend, maar allemaal niet door.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nogal wat gammele house hoor. Staken paar liedjes bovenuit die gewoon goed geproduceerd zijn. Zoals Zweden. Verder voor 13 in een dozijn. En dat was ons liedje niet.
Toppers was ook gewoon treurigquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei, wat er op moest lijken. Ik begrijp er in ieder geval niets van. Als je de afgelopen jaren bekijkt kwam Nederland elke keer met iets anders en elke keer lukt het maar niet. Toppers, Sieneke, Joan, alledrie heel verschillend, maar allemaal niet door.
Dat we er niet bijzijn heeft mijn inziens weinig te maken met de performance of het liedje, maar gewoon met het feit dat er niet enkel een vakjury is. Te veel mensen die stemmen op het land, vanwege het land en niet vanwege het nummer...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk, het refrein was gewoon leuk en aanstekelijk, zo jammer dit.
Ik dacht echt dat de Toppers wel door zouden gaan, het was echt zo een "over the top" nummer, het had zo in deze tweede halve finale kunnen staanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toppers was ook gewoon treurig
Treble was erg goed, haalden het ook al niet
Bij dat laatste heb je een goed punt: in het topic werd ook al de opmerking gemaakt "waarom zou je op een ander land stemmen, dan heb je zelf minder kans..." daar zit natuurlijk wel wat in.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat we er niet bijzijn heeft mijn inziens weinig te maken met de performance of het liedje, maar gewoon met het feit dat er niet enkel een vakjury is. Te veel mensen die stemmen op het land, vanwege het land en niet vanwege het nummer...
Kan je zeggen dat je opgewekt bentquote:Op vrijdag 25 mei 2012 06:19 schreef appelsientje het volgende:
Dit weekend een paar dagen weg.. Hoop niet dat ik verbrand, met dit mooie weer en een beetje wind heb je dat niet in de gaten...
Ga zo ook maar even factor 50 scorenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Appelsientje lijkt me iemand die elke zomer knal rood wordt.
En vanacht wel weer eens een lekkere vent scoren.quote:
Ik ben bekeerd tongquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
En vanacht wel weer eens een lekkere vent scoren.
Lezen we te weing over de laatste tijd.
Roomservice tegen George Best toen ie hem aantrof met Miss World.quote:
Ja heerlijk op het strand liggen niks doen.quote:
Ik ga de hele dag in de schaduw op terras zitten!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heerlijk op het strand liggen niks doen.
Ik was sarcastischquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ga de hele dag in de schaduw op terras zitten!
Voor Ole wellichtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch
Wat is de lol van heel de dag op een terras zitten ?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
En vanacht wel weer eens een lekkere vent scoren.
Lezen we te weing over de laatste tijd.
Lekkere mannen of in ons geval kijken naar korte strakke rokjes en mooie benen die er onder hangen..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch
Wat is de lol van heel de dag op een terras zitten ?
ja waarom niet?quote:
Dan maar wel hopen dat het elke zaterdag terrasweer isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:01 schreef Ole het volgende:
Samen met vrienden van me. Vaste prik op zaterdag.
Ja ik zie het nu 3-1 achter tegen de Gele kanariepietjesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:04 schreef borisz het volgende:
Denemarken is achterin nog niet echt stabiel.
Het Olympisch elftal van Braziliequote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu 3-1 achter tegen de Gele kanariepietjes
74 was ook vreselijk in de voorbereiding.quote:
Portugal doet het nog het best met een gelijkspel tegen Macedonië. Dus we hoeven ons nog geen zorgen te maken.quote:
In 74 wonnen we in de voorbereiding met moeite van Kickers Offenbach. Was er bij in de Vliert. Dat zou niks worden op het WK.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Portugal doet het nog het best met een gelijkspel tegen Macedonië. Dus we hoeven ons nog geen zorgen te maken.
Ik hoorde het. Doodzonde.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:27 schreef borisz het volgende:
Spanje en Kroatie hebben het op een akkoordje gegooid.. Geen handbalploeg op de Spelen.
Wat denk je Ole ?quote:
lieveheersbeestjes zijn één van de agressiefste diersoorten die er zijn. Tis me dan ook een raadsel waarom ze voor die hele zinloosgeweld onzin gebruikt wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef Againzender het volgende:
Vandaag aan biologische bestrijding gedaan! (nee, ik heb geen tijgers op onze buren afgestuurd)
Marc zag een raar beestje op de oregano, en dat was een lieveheersbeest larve. En die wasdruk op zoek naar luizen, maar onze oregano is keihard en daar zitten weinig luizen op. Dus heb het beestje naar de jonge basilicum verhuisd die vol zit met luis. Jemig, wat een roofdieren zijn die larven, pakt de ene na de andere luis in enorm tempo
Ja Bruce wil dat nietquote:Op maandag 28 mei 2012 20:48 schreef chufi het volgende:
Wel jammer dat Bruce niet Live te volgen is op Pinkpop
Omdat ze er het liefst van al dat ongedierte uitzien ......quote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lieveheersbeestjes zijn één van de agressiefste diersoorten die er zijn. Tis me dan ook een raadsel waarom ze voor die hele zinloosgeweld onzin gebruikt worden
Heb ze al een uur gezien op Cultura24quote:
Nu maar hopen dat er geen familie van Van Basten bij Oranje blijkt te spelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:50 schreef borisz het volgende:
Ohjee Denemarken heeft Smeichel op het laatste moment opgeroepen.... Kasper in dit geval, maar we weten hoe dat in 1992 afliep met die andere Smeichel.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er geen familie van Van Basten bij Oranje blijkt te spelen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Serena Williams nu een break achter in de derde set, terwijl ze op 4-0 en 5-1 voor stond in de tiebreak van set 2
Let's hope dat Razzano het volhoudt![]()
(maar ik vrees van niet.. )
Ik vind het een vreselijk arrogant mens..quote:
of is het gewoon omdat ze zwart is?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk arrogant mens..
Dat zou zij waarschijnlijk wel zeggen ja..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of is het gewoon omdat ze zwart is?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou zij waarschijnlijk wel zeggen ja..
Morgen wordt hij waarschijnlijk bij Anderlecht gepresenteerd. En Rutten bij Vitessequote:
Dus krijgt Rutten alsnog zijn landstitel, aldus die geldschieterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Morgen wordt hij waarschijnlijk bij Anderlecht gepresenteerd. En Rutten bij Vitesse
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus krijgt Rutten alsnog zijn landstitel, aldus die geldschieter
dat is mij ook altijd geleerd, maar heb het nu eens met Axel van dichtbij bekeken. Die larven zijn nog agressiever dan de volwassen exemplaren. Basilicum plantje waar we het larfje hebben uitgeze is nu vrijwel luis vrij, en bloeit helemaal op!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lieveheersbeestjes zijn één van de agressiefste diersoorten die er zijn. Tis me dan ook een raadsel waarom ze voor die hele zinloosgeweld onzin gebruikt worden
schiet niet op zo te zienquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef Againzender het volgende:
Ongelovelijk na deze mooie dagen hoe de mascottes er uit zijn. Axel heeft een blauw en dik gezicht, Marc heeft zijn benen helemaal open.
O ja, Axel had laatst ook al zn benen open gehaald in de HEMA, tuig is het.
leerprocesquote:
hahaha ja charming :0quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef Againzender het volgende:
Maar ze zijn echt heel lief:
[ afbeelding ]
dat blauwe jukbeen van Axel is amper te zien. Maar hij deed een Suarez actie toen Marc een tikje gaf. Theatraal naar de grond, maar stond bij het raam en raakte vol de vensterbank met zn jukbeen,quote:
laatst een item bij de gids.fm over het bedrijf wat daarmee al decennia voorop loopt. Die lopen echt binnen op die beesten. En zoveel mogelijk één jaarsdiertjes..... dan moeten ze volgend jaar terugkomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is mij ook altijd geleerd, maar heb het nu eens met Axel van dichtbij bekeken. Die larven zijn nog agressiever dan de volwassen exemplaren. Basilicum plantje waar we het larfje hebben uitgeze is nu vrijwel luis vrij, en bloeit helemaal op!
Nou ja, dat is bestrijding die ik mijn vader in de jaren 80 al onder zn aandacht bracht, en hij deed er ook wat meeMag wel zeggen dat hij meeliep met de voorlopers op het gebied van milieu bewust glastuinder zijn.
geweldige fotoquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef Againzender het volgende:
Maar ze zijn echt heel lief:
[ afbeelding ]
tja dat hebben ze toch van één van de oudersquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef Againzender het volgende:
Ongelovelijk na deze mooie dagen hoe de mascottes er uit zijn. Axel heeft een blauw en dik gezicht, Marc heeft zijn benen helemaal open.
O ja, Axel had laatst ook al zn benen open gehaald in de HEMA, tuig is het.
Moest.heel.vroeg.op.mijn.werk.zijn.dus.niet.helemaal.wakker...Nu.hopen.dat.koffie.helpt.om.wakker.te.wordenquote:
quote:
dat was eigenlijk meer richting Tong bedoeldquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:04 schreef Ole het volgende:
Moest.heel.vroeg.op.mijn.werk.zijn.dus.niet.helemaal.wakker...Nu.hopen.dat.koffie.helpt.om.wakker.te.worden
nieuwe.paginaquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat was eigenlijk meer richting Tong bedoeld
Niet helemaal. Maar dacht eigenlijk dat de pijn kwam door de verkeerde houding van mijn arm. Die tintelt namelijk. Maar de pijn ontstaat dus bij m'n nek.quote:
ojee, een ontspannen tong aachter de PC, dat lijkt me de basis voor nog meer briljante postsquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Bij de fysio geweest. Oud ploeggenoot van me dus effe bijgekletst.
Heb erge rug, nek en arm klachten. Heeft mijn nek en schouder gekraakt.
Deed echt zeer. Niet schrikken zei ie. En draaide m'n nek om. 'Krak' hoorde je.
Ondanks de waarschuwing schrik je toch.
Verder adviezen om anders achter de PC te zitten. Mijn houding was te gespannen. Zit te ver naar voren met m'n schouders naar beneden en m'n nek omhoog.
Moet meer steun in m'n rug zoeken. Doe ik nu, is wel even wennen. Maar na een tijdje voel je al dat je ontspannener zit/bent. Volgende 2e afspraak. Kijken of het beter gaat.
Of het in de magnetron zetten van een bak bamiquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:30 schreef Bjoro het volgende:
als je zoveel en zo vaak achter de pc zit als jij is het toch logisch dat je klachten gaat krijgen door een eenzijdige belasting van je lijf.
Het rollen van een sjaggie is niet genoeg afwisseling
*Hard op lacht*quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, een ontspannen tong aachter de PC, dat lijkt me de basis voor nog meer briljante posts
Ooit gedaan. De Bami was een prachtige symbiose aangegaan met het bakje. Het plastic trok mooie contouren door de slierten. Helaas was het niet eetbaar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Of het in de magnetron zetten van een bak bami
kunst is ook wat waardquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit gedaan. De Bami was een prachtige symbiose aangegaan met het bakje. Het plastic trok mooie contouren door de slierten. Helaas was het niet eetbaar.
Op CNN ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef borisz het volgende:
17.00 NLu19 tegen Frankrijk u19. Gelijkspel is nodig om EK te halen.
dan moet ik de hh kijken. Maar dat lukt wel!quote:
zit Albert er?quote:
Bah. Morgen wel vrij genomen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef Againzender het volgende:
Hmm, trouwdag, net uitgelogd van het werk. Niet helemaal zoals gepland.
slim model natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laatst een item bij de gids.fm over het bedrijf wat daarmee al decennia voorop loopt. Die lopen echt binnen op die beesten. En zoveel mogelijk één jaarsdiertjes..... dan moeten ze volgend jaar terugkomen
mama is tuig uit Zuidoost, dat zal het zijnquote:[..]
tja dat hebben ze toch van één van de ouders
Das minder ja ... Lekker slapen zoquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef Againzender het volgende:
En ze heeft er voor gezorgd dat er een aantal mensen moesten werken/puffen tijdens de WK finale 1974quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
slim model natuurlijkpaar weken terug kwam mijn moeder nog met een foto uit de jaren 80, mijn vader kreeg een cheque van 10.000 gulden omdat hij een milieu prijs had gewonnen. Artikel uit het plaatselijke krantje vertelde dat hij geinspireerd was door zijn oudste kinderen
[..]
mama is tuig uit Zuidoost, dat zal het zijn
Donderdag is mijn vaste roostervrije dag, dus vrij nemen hoeft nietquote:
ach de nacht begint pasquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef Againzender het volgende:
11 jaar!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:54 schreef Bos81 het volgende:
en alsnog van Harte, hoelang inmiddels? De tien al gepasseerd?
ja, dat zal ze haar hele leven horenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ze heeft er voor gezorgd dat er een aantal mensen moesten werken/puffen tijdens de WK finale 1974![]()
ach dat was toch by far de minste dagquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:09 schreef Againzender het volgende:
Collega was zondag met topsnelheid over de Autobahn vanuit Keulen op weg naar Pinkpop. Hoort een raar klotsend geluid en gaat gelijk de vluchtstrook op.
Kwam rook uit z'n stuur... pakt camera (duurste aan boord) en stapt uit. Rook komt onder motorkap uit.... even later vlammen... uiteindelijk compleet uitgefikt die bak (BMW Z3 dacht ik te zien)
Ergste voor hem: Pinkpop zondag gemist lijkt mij.
zeer weinig gezien van zondag eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat was toch by far de minste dag
Zondag had 'ie beter in Keulen kunnen blijvenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:09 schreef Againzender het volgende:
Collega was zondag met topsnelheid over de Autobahn vanuit Keulen op weg naar Pinkpop. Hoort een raar klotsend geluid en gaat gelijk de vluchtstrook op.
Kwam rook uit z'n stuur... pakt camera (duurste aan boord) en stapt uit. Rook komt onder motorkap uit.... even later vlammen... uiteindelijk compleet uitgefikt die bak (BMW Z3 dacht ik te zien)
Ergste voor hem: Pinkpop zondag gemist lijkt mij.
Laat je de apen niet schrikken ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:18 schreef Bjoro het volgende:
mogguh.
vandaag dagje artis op het program
hoop dat het niet te druk is
het is gewoon een schooldag, zal wel meevallen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:18 schreef Bjoro het volgende:
mogguh.
vandaag dagje artis op het program
hoop dat het niet te druk is
Hier is het vakantie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is gewoon een schooldag, zal wel meevallen.
Ik vind het een leuk parkquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:54 schreef rubbereend het volgende:
Hoe is Artis eigenlijk? Ik hoor daar hele wisselende dingen over
Gezien dequote:
Ook in vergelijking met andere dierentuinen?quote:
Artis is klein vergeleken met b.v. Burgers. Ze zitten helemaal ingeklemd tussen de bebouwing.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ook in vergelijking met andere dierentuinen?
Net ma gebeld. Schrok zich kapot. Heb het voorgelezen ze kon er mee leven. Moest wel gemeentebestuur veranderen het kwam vanuit het museumquote:
nog 2,5 uur geneuzel iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Gezien demoet er nog wat gedaan worden voordat de wijn open kan?
sowieso moet je niet te vaak in Amsterdam komenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:48 schreef Bjoro het volgende:
voor Bluezz !
Artis was aardig...het regende een beetje en dus stonden de meeste beesten gewoon lekker te schuilen onder hun afdakjes....wat een homo-beesten zeg !
Verder redelijk klein, 1x per 3 of 4 jr erheen met de kleine meid vind ik voldoende hoor
1x per jaar om de schaal van dichtbij te zien, is inderdaad genoeg !quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:53 schreef rubbereend het volgende:
sowieso moet je niet te vaak in Amsterdam komen
JC schaal is inderdaad altijd in Amsterdamquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1x per jaar om de schaal van dichtbij te zien, is inderdaad genoeg !
volgend jaar komt de UEFA cup die kant op.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1x per jaar om de schaal van dichtbij te zien, is inderdaad genoeg !
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:55 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook nog een dikkevoor iedereen
Ik kom hier nooit meer
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:12 schreef tong80 het volgende:
Oom Tong80 kunt u iets vertellen over het uitgaansleven vroeger
Verplaats hem maarquote:
Dat heb ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:33 schreef chufi het volgende:
Ja ik zit al te kijken, ook op Eredivisie live btw
ah, staat het hele schema online? Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef borisz het volgende:
Tong vanaf komende vrijdag iedere werkdag Dione op de radio tussen 13u en 16u.
quote:Vanaf 8 juni gaat de Sportzomer van Radio 1 van start. Volg het nieuws, het EK Voetbal, de Tour de France, Wimbledon en de Olympische Spelen op radio én internet.
Tijdens de openingsdag wordt flink uitgepakt met sporthelden die in de studio komen om de presentatoren bij te staan. Grote kampioenen als Hans van Breukelen (voetbal), Peter Blangé (volleybal), Jacco Eltingh & Paul Haarhuis (tennis), Minke Booij (hockey), Rens Blom (polsstokhoogspringen), Jan Janssen (wielrennen), Floris Jan Bovelander (hockey) en Maarten van der Weijden (zwemmen) komen langs in de Radio 1 Sportzomer-studio.
Bij de grote toernooien heeft Radio 1 naast de vaste sportverslaggevers ook exclusieve Sportzomer-verslaggevers rondlopen. Zo reist rapper Mr. Polska naar Polen af waar hij verslag doet van het EK in zijn eigen Polen. De Tour de France wordt gecoverd door Filemon Wesselink. Zijn droom als Tour-fan om het wielerspektakel van nabij te volgen gaat daarmee in vervulling. Niemand minder dan Erben Wennemars is de speciale Radio 1 Sportzomer-verslaggever bij de Olympische Spelen in Londen. Op geheel eigen wijze mengt deze medaillewinnaar zich onder de sporters met ongetwijfeld grote onthullingen als resultaat.
De Sportzomer van Radio 1 is ook via internet te volgen. Vanaf volgende week is er een speciale website waar je naast het laatste relevante sportnieuws ook de actuele tussenstanden ziet. Er is ook een stelling van de dag en je kunt je eigen voorspelling te doen om prijzen te winnen. Daarnaast zijn alle bijzonderheden per wedstrijd te volgen in het live-blog en kun je Radio 1 live volgen via de webcam.
De Sportzomer van Radio 1 duurt van 8 juni tot en met 12 augustus. We trappen af met het EK Voetbal dat vanaf 8 juni van start gaat en eindigen met de Olympische Spelen op 12 augustus.
De uitzendingen zijn verdeeld in blokken van zo’n drie uur en lopen van 10:00 uur tot 23:00 uur. De presentatie van de Sportzomer ligt in handen van presentatieduo’s.
Doordeweeks:
Blok 1 van 10:00 - 13:00 Willemijn Veenhoven en Tijs van den Brink
Blok 2 van 13:00 - 16:00 Jurgen van den Berg en Dione de Graaff
Blok 3 van 16:00 - 19:30 Tom van ’t Hek en Lucella Carasso
Blok 4 van 19:30 - 23:00 Robbert Meeder en Herman van der Zandt
In het weekend:
Blok 1 van 10:00 - 13:00 Bas van Werven en Bert van Sloten
Blok 2 van 13:00 - 16:00 Govert van Brakel en Jeroen Stomphorst
Blok 3 van 16:00 - 19:30 Tom van ’t Hek en Tim Overdiek
Blok 4 van 19:30 - 23:00 Robbert Meeder en Deborah Blekkenhorst
Olympische Spelen:
Blok 1 van 10:00 - 13:00 Willemijn Veenhoven en Felix Meurders
Blok 2 van 13:00 - 16:00 Jurgen van den Berg en Jack van Gelder / Dione de Graaff
Blok 3 van 16:00 - 19:30 Tom van ’t Hek en Lucella Carasso
Blok 4 van 19:30 - 23:00 Robbert Meeder en Herman van der Zandt
daar kom ik de werkdag prima mee doorquote:Blok 1 van 10:00 - 13:00 Willemijn Veenhoven en Tijs van den Brink
Blok 2 van 13:00 - 16:00 Jurgen van den Berg en Dione de Graaff
gewoon Nederland 3quote:
Enge mouwtjesboordjes ....quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij PSV staan volgend jaar 10 aanvoerders op het veld
verder wel okee shirt alleen dus niet het mouwtje
Ja dat zeg ik dus ook. Dan maar hopen dat er volgend jaar een leuk uitshirt komt voor mij om rugnummer 25 op te laten zetten.quote:
Leukquote:
Was een mooi stuk. Hij was wel positief over Cruijff maar erg negatief over van Gaal..quote:
lelijke kraagquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij PSV staan volgend jaar 10 aanvoerders op het veld
verder wel okee shirt alleen dus niet het mouwtje
Ik krijg wel koude rillingen bij Dasaev Wat heeft hij? Parkinson of een hersenbloeding gehad..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde het net zeggen. Straks op NED-2 ook iets moois denk ik
Ja geen idee, maar hij heeft zeker teveel vodka gehad zo te zienquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg wel koude rillingen bij Dasaev Wat heeft hij? Parkinson of een hersenbloeding gehad..![]()
![]()
Ja het verschil tussen voor en achter het ijzeren gordijn was natuurlijk toen zo groot. Twee totaal andere werelden. Wel zonde natuurlijk voor zo'n topsporter.. Dat regime daar was gewoon zo fout..quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:36 schreef Ole het volgende:
Gaat lekker hier.. vannacht hotelkamer naast me leeggehaald.Gelukkig het ik nauwelijks iets van warde bij jme. Deze antieke laptop wil niemand hebbben
Neuken in de hotel keuken ?quote:
Tof! Waar zit je?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:51 schreef Ole het volgende:
Spanje is te gek! Helaas wel beter op je spullen letten dan ooit! in twee dagen al meerdere criminaliteit meegemaakt. Mijn schade gelukkig beperkt tot pakje peuken, dus alleeen het hoognodige op.zak. Gelukkig lieve vrienden die even meelopen tot hotel.
Ik vermoed weer in Sitges, daar gaat ze vaker heenquote:
Wel heel veel mannen met snorren en roze gympen .... Maar niet onaardig verderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vermoed weer in Sitges, daar gaat ze vaker heen
Klopt, het is wel in trek bij homo's. Een collega van mij (die dus homosexueel is) ging daar regelmatigheen voordat hij weer een relatie had.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel heel veel mannen met snorren en roze gympen .... Maar niet onaardig verder
Voor veel Barcelonezen een veelvuldig bezocht strand , 30 minuten met de trein en voilaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, het is wel in trek bij homo's. Een collega van mij (die dus homosexueel is) ging daar regelmatigheen voordat hij weer een relatie had.
Okee, ik ben niet zo'n vakantieganger in zeker niet ver weg. Ik ga in augustus zelfs voor het eerst "alleen" een week weg. Wel een groepsreis + begeleiding. (via een reisbureau van reizen met mensen met een beperking/autisme..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor veel Barcelonezen een veelvuldig bezocht strand , 30 minuten met de trein en voila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |