Nostalgie met tongquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:10 schreef tong80 het volgende:
In mijn Disco-periode stonden de jongens en meisje in een rij tegenover elkaar. Dansten we op de Bee Gees en de Les Humpreysingers. Bij intieme zwoele nummers gingen we schuivelen. En hoopte je dat je geen stijve kreeg. In het westen noemden ze dat slijpen. Bijvoorbeeld bij Serge Gainsbourg en Jane Birkin.
We droegen zogenaamde soulbroeken. Strak van boven en wijd beneden. Daar onder het liefst cowboy laarzen.
Daarna kwam de punk/New Wave periode. We stonden nog steeds in rijtjes tegenover elkaar maar dansten anders. Ik noem het altijd kwartjes op de vloer zoeken.
De kleding was ook anders. Het liefste zwart. Sommigen droegen een colbertje met buttons.
Mannen schaamden zich niet om hun ogen op te maken en puntlaarsjes te dragen.
We gingen in groepen stappen. En lapten dan. Iedereen gooide geld in een pot en de jongen die we het meest vertrouwde beheerde de pot. Dat noemden we lappen. Een pilsje kostte één gulden 25.
In een rij tegenover elkaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:10 schreef tong80 het volgende:
In mijn Disco-periode stonden de jongens en meisje in een rij tegenover elkaar. Dansten we op de Bee Gees en de Les Humpreysingers. Bij intieme zwoele nummers gingen we schuivelen. En hoopte je dat je geen stijve kreeg. In het westen noemden ze dat slijpen. Bijvoorbeeld bij Serge Gainsbourg en Jane Birkin.
We droegen zogenaamde soulbroeken. Strak van boven en wijd beneden. Daar onder het liefst cowboy laarzen.
Daarna kwam de punk/New Wave periode. We stonden nog steeds in rijtjes tegenover elkaar maar dansten anders. Ik noem het altijd kwartjes op de vloer zoeken.
De kleding was ook anders. Het liefste zwart. Sommigen droegen een colbertje met buttons.
We gingen in groepen stappen. En lapten dan. Iedereen gooide geld in een pot en de jongen die we het meest vertrouwde beheerde de pot. Dat noemden we lappen. Een pilsje kostte één gulden 25.
Jongens aan de ene kant meisjes er tegenover. Gezicht naar gezicht. Je vroeg dan eerst zullen we dansen ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:21 schreef Paul het volgende:
[..]
In een rij tegenover elkaar![]()
![]()
Hoe moet ik me dat voorstellen. Dat lijkt me wel heel raar
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jongens aan de ene kant meisjes er tegenover. Gezicht naar gezicht. Je vroeg dan eerst zullen we dansen ? Als het klikte deed je nog een nummertje. En vroeg : 'Ga je mee naar buiten ?'
En dan maakte je nog een nummertje in de hooiberg.
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Bach denk ik. En dansen deden ze niet. Slappe verhalen en kuthumor was wat de avond vulde.
OMGquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:10 schreef tong80 het volgende:
He admit it, tong is best een held. Ik dacht dat modjes pas als ze ex mod waren verzuurd dedenquote:
Saturday Night Hayfeverquote:
Dacht dat ze klaarkwam.quote:
Tong is de grootste treurpiet van heel Fok! die de hand boven het hoofd wordt gehouden door de heren en dames FA's. Gelijkwaardige topics van anderen worden gesloten, maar die van Tong mogen blijven staan. Pure vriendjespolitiek en dat zeggen ze ook gewoon.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
He admit it, tong is best een held. Ik dacht dat modjes pas als ze ex mod waren verzuurd deden
Gut wat erg zeg. wat zeiden je ouders ervan toen je dit verhaal met betraande ogen vertelde?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tong is de grootste treurpiet van heel Fok! die de hand boven het hoofd wordt gehouden door de heren en dames FA's. Gelijkwaardige topics van anderen worden gesloten, maar die van Tong mogen blijven staan. Pure vriendjespolitiek en dat zeggen ze ook gewoon.
"ff pissen"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:54 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Gut wat erg zeg. wat zeiden je ouders ervan toen je dit verhaal met betraande ogen vertelde?
Yes.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:54 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Gut wat erg zeg. wat zeiden je ouders ervan toen je dit verhaal met betraande ogen vertelde?
Ik zal eens aan een FA vragen hoevewel bans ik heb gehad. Meer dan 10 denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tong is de grootste treurpiet van heel Fok! die de hand boven het hoofd wordt gehouden door de heren en dames FA's. Gelijkwaardige topics van anderen worden gesloten, maar die van Tong mogen blijven staan. Pure vriendjespolitiek en dat zeggen ze ook gewoon.
had ze een beetje goeie FA-cup?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal eens aan een FA vragen hoevewel bans ik heb gehad. Meer dan 10 denk ik.
Heb die FA als ouwe zak wel geneukt trouwens.
Ja. En goed in de mandekking.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
had ze een beetje goeie FA-cup?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |