quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
Heb ik nou nog nooit gezien, Ranking the Stars
Was wel leuk. Komt dat weer een keer dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
Heb ik nou nog nooit gezien, Ranking the Stars
Jep.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was wel leuk. Komt dat weer een keer dan?
Facepook?quote:
Phenoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was wel leuk. Komt dat weer een keer dan?
Wij willen dan een Turkije, een Egypte, een Tunesië, een Portugal. Zoiets.quote:
Leuk Bennyquote:
Met school. Madrid komt een week naar Nederland en wij gaan met een kleine 90 man naar Madrid.quote:
Remind me morgen even. mijn wekker gaat vanaf morgen om 6:15quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik moet alleen ff kijken wat het goedkoopst vliegt...
Rene, jij vind het toch leuk om zulke dingen uit te zoeken?
Tofquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Remind me morgen even. mijn wekker gaat vanaf morgen om 6:15
Oh leuk zo'n project!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met school. Madrid komt een week naar Nederland en wij gaan met een kleine 90 man naar Madrid.
Het is voor het excellentieprogramma waaraan ik meedoequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh leuk zo'n project!M'n zus had ook ooit zo'n uitwisseling met Spanje...
Ik zal het ff in de groep gooien. Als dat idd goedkoper uit kan vallen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
serieus Benny, bel Ryanair of zo even dat je 90 man naar daar wilt vervoeren..
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
serieus Benny, bel Ryanair of zo even dat je 90 man naar daar wilt vervoeren..
Excellente student en niet eens meedoe goed schrijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is voor het excellentieprogramma waaraan ik mee doen
Jij bent ook altijd lekker positief ingesteld hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Excellente student en niet eens meedoe goed schrijven..
Ja, of in TRV!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze in PTA wel verder helpen
Positive is my middle name.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd lekker positief ingesteld he?
(en dan heb ik het inderdaad niet alleen over dit)
Welke warmtequote:
Ja ergens is er iets niet goed gegaan toen ik mijn verduisterend rolgordijn (zelf) ophingquote:
Uit die flat zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:08 schreef Renesite het volgende:
Wat wonen er mongolen in mijn buurt. Nu iemand keihard jantje smit op de oordopjes met 'lieve oma'. Gatverdamme
quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:08 schreef Renesite het volgende:
Wat wonen er mongolen in mijn buurt. Nu iemand keihard jantje smit op de oordopjes met 'lieve oma'. Gatverdamme
Sterrenstatussssquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Werd ik gister opeens aangesproken op het werk door een klant:
Ja, ik zag je zaterdag wel..
Ik: Ehh...
Zij: Ja op de tribune
Ik: Ehhh...
Zij: OP TV..
Ik: Ohja..
Was het alweer vergeten
Lekkahhhhhhquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem, ik ben toegelaten trouwens
Nederlands had ik 40/40 goed en Rekenen 37/40, daarnaast bladerde die man wat door m'n papieren, wat hmmhmm, zei: nou, ik neem aan dat je wel zeker weet dat je dit wil (omdat ik op HBO hetzelfde deed).. en toen was ik toegelaten
Straks heeft die arme kerel niks meer qua nakijkwerk, lief van jequote:
Ja zeg dat wel! Ben al dat wachten, leren, toetsen, zenuwen, meer wachten, meer zenuwen voort zo zat hèquote:
Zoek mij zoek mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net een profiel aangemaakt, oh dit is leuk, I love photo's
Heul even maar hoorquote:
Jaaaa ik had je vanmiddag al meteen gevondenquote:
Jaaa ik plaats niet alles op FB, anders blijf ik posten whahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaa ik had je vanmiddag al meteen gevondenLeuk, aantal nieuwe ook
Hahahaha, omdat je zo scherp doetquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:53 schreef Kally het volgende:
Maarre, waarom vroeg je dat Runeeh, of het erg goed gaat, dat weet je toch al, mijn velletje past heerlijk momenteel ja
Ohhhh, valt wel mee toch?quote:
quote:
Elleuquote:
Slurrrpquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohhhh, valt wel mee toch?![]()
Maar ja ik geloof dat ik in de beste tijd van mijn leven terecht ben gekomen, weet wat ik wil, weet wat ik heb en geniet er met volle teugen van
quote:
Gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
Haha, ik moet door roos denken aan mijn vlaggetjes, die ik zowaar heb opgehangen op balkon
Ja dat vonden de katten ookquote:
Dat is toch leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
Haha, ik moet door roos denken aan mijn vlaggetjes, die ik zowaar heb opgehangen op balkon
Ja ze gaan het meer en meer leuk vinden, vroeger keken ze echt niet, maar ik heb toeters en petjes ingeslagen, en ze hebben er zin in haha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch leukVinden je jongens voetbal ook leuk straks?
Wooh dat is ook gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:01 schreef Kally het volgende:
zit ik geloof ik met een huis vol collega's
Ja dat komt wel goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wooh dat is ook gezellig[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat vonden de katten ook
Ik loop nu de hele tijd te gillen: Ga uit die vlaggetjes, niet doen, kssttt
Doen ze goed, de knapste kop extra uren laten draaienquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Kally het volgende:
Goed dat was mijn bliksembezoek weer
Morgen weer bijtijds op, moet extra uren draaien, er zijn geen leidinggevenden morgen en dan willen ze mij er wel langer hebben zitten![]()
Ik ga toch nog eens over mijn functieomschrijving en geld praten
Ik kom binnenkort wel weer langs hoppen, al heb ik het best druk momenteel, maar dat lezen jullie bijna allemaal op FB dus, zaterdag pics van mijn festival speciaal voor Pisces
Doei doei
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Kally het volgende:
Morgen weer bijtijds op, moet extra uren draaien, er zijn geen leidinggevenden morgen en dan willen ze mij er wel langer hebben zitten![]()
Ik kom binnenkort wel weer langs hoppen, al heb ik het best druk momenteel, maar dat lezen jullie bijna allemaal op FB dus, zaterdag pics van mijn festival speciaal voor Pisces
Doei doei
Kusjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Kally het volgende:
Doei doei
Succesquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Kally het volgende:
Doei doei
Rollercoaster tycoon of zoiets?quote:
Ja,quote:
Help, waarom heb ik het idee dat ik hier mee geconfronteerd ga worden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef iBenny het volgende:
http://www.adformatie.nl/(...)uwen-tijdens-het-ek/
Omdat het ook gaat gebeurenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Help, waarom heb ik het idee dat ik hier mee geconfronteerd ga worden?
quote:Geen Oranje-plaatjes
Albert Heijn maakte donderdag zijn eigen EK-campagne bekend. Opmerkelijk is dat AH ondanks het ontbreken van de EK-rechten toch met voetbalplaatjes komt. De marktleider moet daarmee omzichtig vermijden dat het te veel met het Nederlands Elftal doet. Het verzamelalbum bevat dan ook 246 plaatjes van alle spelers op het EK, behalve die van Oranje.
hmmm. Jammer.. Ik had er ook echt wel willen zijn maar helaas kon ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, en het was echt heeeel leuk! Je hebt wat gemist!
Kekke pics met de grijzequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, en het was echt heeeel leuk! Je hebt wat gemist!
nee was vorige weeekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kekke pics met de grijze
Patriekje, ben je zaterdag dan op tv in dat programma?
Oh, ik dacht dat de opnames afgelopen week warenquote:
nee joh, das al ruim 2 maanden geleden!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de opnames afgelopen week waren
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee joh, das al ruim 2 maanden geleden!!
En, was het wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:37 schreef Bos81 het volgende:
Lutte, ik heb de nieuwe cd van Sonata Arctica gekocht. De trailer op youtube is veelbelovend. Straks na DWDD gaat ie op
Net de laatste klanken. Ja zeker hoor. Zie ook op mijn facebook. Wel nog een tweede luisterbeurt geven. Maar dit klinkt zeker wel prima..quote:
Ik lees het net, gauw eens tijd voor makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net de laatste klanken. Ja zeker hoor. Zie ook op mijn facebook. Wel nog een tweede luisterbeurt geven. Maar dit klinkt zeker wel prima..
Hij zal vast wel op Spotify komen te staan als ie er nog niet staat. Maar goed ik ben fan he. Dus moet ik deze gewoon fysiek hebben..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lees het net, gauw eens tijd voor maken
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij zal vast wel op Spotify komen te staan als ie er nog niet staat. Maar goed ik ben fan he. Dus moet ik deze gewoon fysiek hebben..
Wahaha je bent halfbruin?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klein probleempje: ik lag maar half in de zon. Dus je voelt 'm al hangen
Ik heb de reclame uit jouw avatar nog niet gezien Roos, maar ik zie ze nu in de AH mail, leuke Oranje spullen verkopen ze weer bij de Appiequote:
Vind jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de reclame uit jouw avatar nog niet gezien Roos, maar ik zie ze nu in de AH mail, leuke Oranje spullen verkopen ze weer bij de Appie
Sowieso, dat eeuwenoude mannen vs vrouwen gedoe. En de vrouwen kunnen een trashy jurkje sparen en de mannen krijgen een echt voetbalshirt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind je
Vind het tegenvallen dit jaar
Voetbalplaatjes zonder het nl. Elftal sparen
AH EK gadget 2012
Terechtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso, dat eeuwenoude mannen vs vrouwen gedoe. En de vrouwen kunnen een trashy jurkje sparen en de mannen krijgen een echt voetbalshirt.
Het zijn net zulke leuke dingen als anders, alleen niet gratisquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind je
Vind het tegenvallen dit jaar
Voetbalplaatjes zonder het nl. Elftal sparen
AH EK gadget 2012
Die grote Beesies kosten ook geld. Maar het is zo leuk om wuppies, Beesies en welpies te sparen en dan helemaal blij zijn met zo'n grotequote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn net zulke leuke dingen als anders, alleen niet gratisDus als je het gratis wil, dan is het idd een tegenvaller
En idd als je een beestje/wuppie/leeuwtje zoekt is het ook een tegenvaller.
Je kunt een hoed/bretels/sjaal kopen.
Oh ja dat was ik vergeten, dat is idd leuk om te sparen voor een grotequote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die grote Beesies kosten ook geld. Maar het is zo leuk om wuppies, Beesies en welpies te sparen en dan helemaal blij zijn met zo'n grote
Die spaarde ik 2 jaar geleden ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik vergeten, dat is idd leuk om te sparen voor een grote![]()
Hoe vind je de bandjes van de PLUS? Dat zijn ook geen kleine diertjes...
Ff hard hoesten, works like a charmquote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Er ligt iemand ON-WIJS te snurken naast mij
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
schrikt ie ineens wakker,
""Het is wel heel warm"
Ik: Doe je shirt dan uit..
Hij: hmm, mwah... *snurk*
Friet bakken en roepen dat je patat hebt, een echte fokker wordt wakker en gaat de discussie aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Er ligt iemand ON-WIJS te snurken naast mij
Wij wonen in groningen, dus sowieso PATAT, discussie is niet mogelijkquote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Friet bakken en roepen dat je patat hebt, een echte fokker wordt wakker en gaat de discussie aan.
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
schrikt ie ineens wakker,
""Het is wel heel warm"
Ik: Doe je shirt dan uit..
Hij: hmm, mwah... *snurk*
Uhhh vandaag of over het algemeen?quote:
Beidenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh vandaag of over het algemeen?
Over het algemeen helemaal goed, meer dan zelfs en vandaag uhhhhh hahaha gisteren festival geweest, stalpoten, zadelpijn want ja op de fiets, geen stem en knetter verbrand
Is Vlaardingen Festival, ja die foto'squote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden
Wel festival was het? Ik had wel die foto's op facebook gezien...
Wat een duidelijkheid, heerlijk!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij wonen in groningen, dus sowieso PATAT, discussie is niet mogelijk
Njah wat ik al zei, we waren de hele week al op de zaak bezig, die gozer van die foto's maakte een verspreking via whatsapp en zei ipv zuipen zuigen, dus ja dat moest hij voelen, en foto's moesten gemaakt worden, ik heb hem alleen verwijderd voor bepaalde tere zieltjesquote:
Ja gaat helemaal goed met mequote:
Dameenjeniequote:Op zondag 27 mei 2012 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah wat ik al zei, we waren de hele week al op de zaak bezig, die gozer van die foto's maakte een verspreking via whatsapp en zei ipv zuipen zuigen, dus ja dat moest hij voelen, en foto's moesten gemaakt worden, ik heb hem alleen verwijderd voor bepaalde tere zieltjes
Hahaha, je weet toch hoe sommige mensen zijnquote:
Baasjequote:
Nou ben er voorlopig weer even klaar mee hahaquote:
Whehe, kusje voor je brak-zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ben er voorlopig weer even klaar mee haha
Hahaha, alleen spierpijn maar ja 12 uur lang dansen pffff, verder viel het me nog mee zelfs vandaag was half 8 al weer opquote:
Ik voel me ineens plaatsvervangend 12quote:
Whehehequote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Kally het volgende:
Was wel lachen, twee meisjes waren er al heel vroeg en zaten voor de main stage, alleen voor Nick en Simon die om19.00 uur pas kwamen
Hans Dulfer was er ook en die is vet goed
Verder heb ik alleen bij de DJ's gestaan, en heul N&S niet gezien
Whahahaha zulke mensen waren er gisteren ook, en het was 18+quote:
Was heerlijk, dance met Latin erdoor en een tent binnen waar wat harder werd gedraaid, maar dat was te benauwd al heb ik daar met dat flesje gestaan en het hardst gelachenquote:
En dan quasi nonchalant jouw kant uit kijken of je het zag en impressed was zeker?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha zulke mensen waren er gisteren ook, en het was 18+
quote:
Sommige wel jaquote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan quasi nonchalant jouw kant uit kijken of je het zag en impressed was zeker?![]()
Ik moet nu aan iets denken vanwege het filmpje, maar ik pasquote:
Wat danquote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nu aan iets denken vanwege het filmpje, maar ik pas
Bedoel je Yolanthe met getuite lipjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef iBenny het volgende:
Dat blotebuikdansslaapkamerdansen is de 'mannelijke' versie van de duckfacebikinibadkamerfotos aan het worden he?
Niet per se Yolanthe, maar dat jaquote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je Yolanthe met getuite lipjes?
Ja, nee ik krijg het niet in een goed grapje gegoten, dus ik skip maar even, het zit in m'n hoofd, maar het lukt nietquote:
Auuuquote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Kally het volgende:
Awww mijn ventjes zijn zo verbrand, en hij had ze nog wel om het uur ingesmeerd
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je Yolanthe met getuite lipjes?
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee ik krijg het niet in een goed grapje gegoten, dus ik skip maar even, het zit in m'n hoofd, maar het lukt niet
Dat is wel het nadeel van dit 'buitenspeelweer'quote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Kally het volgende:
Awww mijn ventjes zijn zo verbrand, en hij had ze nog wel om het uur ingesmeerd
Dat programma van dr wat nu wekelijks op tv isquote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg al de kriebels van alleen die naam, ik durf te wedden dat ze officieel gewoon Jolanda heet haha
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg al de kriebels van alleen die naam, ik durf te wedden dat ze officieel gewoon Jolanda heet haha
"Oh really? Oh wow... tell me a little about it, oh really? oh wow"quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat programma van dr wat nu wekelijks op tv is_______________! Vre-se-lijk
.
Ja hun zusje wordt twee morgen, dus vandaag verjaardag gevierd, al die kids naar buiten natuurlijk, en hij had ze wel om het uur geroepen maar dat helpt gewoon niet, het is weer te snel te warm.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van dit 'buitenspeelweer'
Ik ken het niet, godzijdankquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat programma van dr wat nu wekelijks op tv is_______________! Vre-se-lijk
.
Oh bahquote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet haar peace-teken niet, keert op elke twittertweeper terug
Ik had gisteren 30 om het half uur gedaan, ik ben net een kreeftquote:
Dat met Paris Hilton iddquote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Oh really? Oh wow... tell me a little about it, oh really? oh wow"
Jaquote:
Waarmee ze dus eigenlijk zegt dat ze zelf nooit kookt, niet dat dat me verbaasd, verwend nestquote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
"do you like to cook? oh wow, you cook yourself, really? oh? oh wow!"
"Yes I do"quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarmee ze dus eigenlijk zegt dat ze zelf nooit kookt, niet dat dat me verbaasd, verwend nest
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef Pisces29 het volgende:
En Yo past 2x in Paris en heeft 3x zoveel make-up op, ik zat met mond open te kijken, Paris bijna naturel naast Yo
Is-ie niet gewoon te warm?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Kally het volgende:
Pfff ik moet echt even mijn pc gaan leeggooien, die is te traag
Om heel eerlijk te zijn, als ik dan toch moest kiezen liever paris ja, die weet wel hoe je moet feesten, en is om te gieren zo domquote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat een dag met Paris ook wel leuker zou zijn dan met Yo
Ik zou Paris kiezen, maar vermoedelijk om het avondje stappen dat me met Paris leuker lijkt, dan Yo. Die zit alleen wijntjes te sippen gok ik. Met Paris lekker feestjes afgaanquote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat een dag met Paris ook wel leuker zou zijn dan met Yo
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, als ik dan toch moest kiezen liever paris ja, die weet wel hoe je moet feesten,
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou Paris kiezen, maar vermoedelijk om het avondje stappen dat me met Paris leuker lijkt
Nee, staat te veel op, gewoon even opruimen, dingen weggooien en even een defragmentatie eroverheen (hoor mij eens nerdie zijnquote:
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, staat te veel op, gewoon even opruimen, dingen weggooien en even een defragmentatie eroverheen (hoor mij eens nerdie zijn)
Whehehequote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, staat te veel op, gewoon even opruimen, dingen weggooien en even een defragmentatie eroverheen (hoor mij eens nerdie zijn)
Weltrusten!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Pisces29 het volgende:
Brakke Mien gaat sloapen![]()
Trusten voor straks jullie!
Truste kuikenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Pisces29 het volgende:
Brakke Mien gaat sloapen![]()
Trusten voor straks jullie!
Zijn er geen ramen die open kunnen?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:31 schreef Kally het volgende:
Heerlijk mijn collega's, er komt deze week een flinke ruzie op de zaak
Terecht overigens, buiten is het 24 graden, binnen op de zaak 34, de airco kan het niet aan, nee gek we hebben glazen muren rondom en een plat dak, mensen zitten tot 12 uur 's avonds in de bloedhitte en hebben serieus dikke enkels van het vocht vasthouden en last van duizeligheid....en plempen nu FB vol met onvrede hahaha, denk dat de ARBO van de week ineens binnen staat.
Ja 2quote:
Handiegquote:Op maandag 28 mei 2012 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja 2
We gingen verhuizen naar deze ruimte want die was groter en beter en nieuw airco systeem
Als hij aanstaat normaal heb je een stijve nek zo blaast hij en nu kan hij de hitte niet aan, maar die 2 raampjes helpen niks ze staan aan dezelfde kant dus het tocht totaal niet door.
Neequote:
Yep, zeker aan alle kanten, we hebben luifels gaan al meteen om 6 uur 's ochtends naar beneden maar dat helpt echt nietquote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef iBenny het volgende:
Als de zon er vol op staat zal het wel ook wel hard gaan
Ja het is dramatischquote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef iBenny het volgende:
Zit je dan in je bezwete pak.
Ventilators helpen dan natuurlijk ook niet... die verplaatsen alleen warme lucht
Vast welquote:
Arme jochiesquote:Op maandag 28 mei 2012 10:01 schreef Kally het volgende:
Ik wil naar het strand, maar dat kannie niet, met die rode ventjes
Ja best wel, ze hebben het niet van een vreemdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |