quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
Heb ik nou nog nooit gezien, Ranking the Stars
Was wel leuk. Komt dat weer een keer dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
Heb ik nou nog nooit gezien, Ranking the Stars
Jep.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was wel leuk. Komt dat weer een keer dan?
Facepook?quote:
Phenoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was wel leuk. Komt dat weer een keer dan?
Wij willen dan een Turkije, een Egypte, een Tunesië, een Portugal. Zoiets.quote:
Leuk Bennyquote:
Met school. Madrid komt een week naar Nederland en wij gaan met een kleine 90 man naar Madrid.quote:
Remind me morgen even. mijn wekker gaat vanaf morgen om 6:15quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik moet alleen ff kijken wat het goedkoopst vliegt...
Rene, jij vind het toch leuk om zulke dingen uit te zoeken?
Tofquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Remind me morgen even. mijn wekker gaat vanaf morgen om 6:15
Oh leuk zo'n project!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met school. Madrid komt een week naar Nederland en wij gaan met een kleine 90 man naar Madrid.
Het is voor het excellentieprogramma waaraan ik meedoequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh leuk zo'n project!M'n zus had ook ooit zo'n uitwisseling met Spanje...
Ik zal het ff in de groep gooien. Als dat idd goedkoper uit kan vallen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
serieus Benny, bel Ryanair of zo even dat je 90 man naar daar wilt vervoeren..
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
serieus Benny, bel Ryanair of zo even dat je 90 man naar daar wilt vervoeren..
Excellente student en niet eens meedoe goed schrijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is voor het excellentieprogramma waaraan ik mee doen
Jij bent ook altijd lekker positief ingesteld hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Excellente student en niet eens meedoe goed schrijven..
Ja, of in TRV!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze in PTA wel verder helpen
Positive is my middle name.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd lekker positief ingesteld he?
(en dan heb ik het inderdaad niet alleen over dit)
Welke warmtequote:
Ja ergens is er iets niet goed gegaan toen ik mijn verduisterend rolgordijn (zelf) ophingquote:
Uit die flat zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:08 schreef Renesite het volgende:
Wat wonen er mongolen in mijn buurt. Nu iemand keihard jantje smit op de oordopjes met 'lieve oma'. Gatverdamme
quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:08 schreef Renesite het volgende:
Wat wonen er mongolen in mijn buurt. Nu iemand keihard jantje smit op de oordopjes met 'lieve oma'. Gatverdamme
Sterrenstatussssquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Werd ik gister opeens aangesproken op het werk door een klant:
Ja, ik zag je zaterdag wel..
Ik: Ehh...
Zij: Ja op de tribune
Ik: Ehhh...
Zij: OP TV..
Ik: Ohja..
Was het alweer vergeten
Lekkahhhhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |