Dat is zo achterbaks hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:42 schreef Roburtt het volgende:
wat gaan mensen alweer zomaar een nieuw topic aan maken
op*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:42 schreef Plastic_zak het volgende:
snuf op de meet had hij een andere aan
Oké.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
beter bewaar je dit voor vbl sc ofzo ts.
Ja, en ik snap het nut nietquote:
Meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben ineens weer chagerijnig door TS
Of jullie moeten je eens gewoon normaal gedragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mods moeten hier notes voor gaan uitdelen.
Wat een leeg levenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben ineens weer chagerijnig door TS
Diegene die de lapo heeft moet het nieuwe topic openen. Zo gaat het al jaaaaaren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké.
Maar in VBL is het gewoon normaal dat heel actieve topics gewoon zsm weer geopend worden.
wie ben jij uberhauptquote:
Zeg dat tegen diegene die nieuwe topics jatten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of jullie moeten je eens gewoon normaal gedragen.
Geen idee, ooit zei dromenvangertje in een DM deze topicreeks. Dus toen ging ik paar dagen terug hier kijken toen ik dronken was.quote:
Ik krijg toch nooit lapo, maar het is gewoon naar voor degene die wel graag lapo en tt wil verzinnen. Al een paar keer gezeik over gezien.quote:
Oké. zo maak je geen goeie indruk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ooit zei dromenvangertje in een DM deze topicreeks. Dus toen ging ik paar dagen terug hier kijken toen ik dronken was.Wel geinig hier.
Ik ontspring altijd net de dans voor de lapo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit lapo, maar het is gewoon naar voor degene die wel graag lapo en tt wil verzinnen. Al een paar keer gezeik over gezien.
Ook een goed idee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon geen nieuwe topic jatten.
Ik ben het met je eens dat het irritant en kinderachtig is maar verder kan ik daar ook niets aan doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeg dat tegen diegene die nieuwe topics jatten.
Vrij weinig. Maar het feit dat je een keer lapo hebt, zoals ik ( wat weinig voor komt ) en een keer gewoon de TT wil verzinnen en dat dat recht al van je afgenomen wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Id_do_her het volgende:
Wat is er dan zo speciaal aan de OP maken/hebben?
Het is wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vrij weinig. Maar het feit dat je een keer lapo hebt, zoals ik ( wat weinig voor komt ) en een keer gewoon de TT wil verzinnen en dat dat recht al van je afgenomen wordt
Ik zit vaak mobiel, zo rond post 290 stop ik even.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ontspring altijd net de dans voor de lapo.
nee helaas niet zo lekker geslapenquote:
Jezusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee helaas niet zo lekker geslapen
tot 4 uur wakker gelegen en om half 9 weer op
Mooi zoquote:
De eerste 10 keer was het grappig, daarna werd het gewoon vervelend en nu is het irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef Typisch het volgende:
Blijkbaar is het zo rampzalig, ik zal het niet meer doen.
Kusje erop.
nee ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JezusVanavond vroeg naar bed maar?
[..]
Mooi zo
Ik heb denk ik 3 of 4 topics gemaakt. Derhalve heb ik nog een keer of 5/6 te gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De eerste 10 keer was het grappig, daarna werd het gewoon vervelend en nu is het irritant.
Danku.
Ik zou hem maar uitzetten.quote:
Is nooit grappig geweest, was irritant en is irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De eerste 10 keer was het grappig, daarna werd het gewoon vervelend en nu is het irritant.
Danku.
Ik had het ook niet alleen over jou. Steven kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 3 of 4 topics gemaakt. Derhalve heb ik nog een keer of 5/6 te gaan.
Ja, maar dan moet ik hem elke 5min aan/uit zettenquote:
verjaardag van een heel goede vriend van mij, dus ik moet er wel heenquote:
Ik vond het wel grappig zolang het niet bij mij gebeurde. Maar nu is het bij iedereen gewoon irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is nooit grappig geweest, was irritant en is irritant.
jank eens niet zo om die lapo's man de teringquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig zolang het niet bij mij gebeurde. Maar nu is het bij iedereen gewoon irritant.
Kan je morgen wel uitslapen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verjaardag van een heel goede vriend van mij, dus ik moet er wel heen
Dat doe ik al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet eens de moeite meer doen om op het knopje 'nieuw topic' te drukken
Je kunt FOK! ook gewoon toevoegen aan de whitelist zodat hij niet voor FOK! werkt. Als je hem niet uitzet kun je zo helemaal niet meer posten want er staat een ban op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik hem elke 5min aan/uit zetten![]()
Mwhehehe ja weirdquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kunt FOK! ook gewoon toevoegen aan de whitelist zodat hij niet voor FOK! werkt. Als je hem niet uitzet kun je zo helemaal niet meer posten want er staat een ban op.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef Roburtt het volgende:
Oh, ik kan hem uitzetten voor bepaalde sites.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jank eens niet zo om die lapo's man de tering
Nee, ik zag je wel soms posten maar verder niks. Leuke droom wel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehehe ja weirdIk weet niet eens meer wat precies, en ook geen idee waarom. Volgens mij heb ik je al een tijdje niet gesproken hier
salaris op tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:55 schreef Typisch het volgende:
Crystal Clear Appel Peer (he dat rijmt), zonnetje, laptopje en geld verdienen.En dat allemaal tegelijk, wat wil een mens nog meer?
Mwhehe ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik zag je wel soms posten maar verder niks. Leuke droom wel?
half 9 verplichte collegequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je morgen wel uitslapen dan?
bedrijfje is kapot gegaan lees in vbl, goeie zaak manquote:
ja manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bedrijfje is kapot gegaan lees in vbl, goeie zaak man
kan jequote:
join the study clubquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Foutje toch
Ik ben zo fucking lam, hoe wil ik leren[ afbeelding ]
straks fietsen naar uwv man, moet met fiets omdat geen geld voor ovquote:
slk en x5quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:57 schreef napoleonfour het volgende:
kan die gast ze q5 oid weer inleveren
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
straks fietsen naar uwv man, moet met fiets omdat geen geld voor ov
Ze zijn faillietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ga gewoon met een paar maten eens langs en verzoek ze vriendelijk je salaris nu te betalen
Loool, beter ga je goed leren want ik wil wel dat je kan de 22e.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Foutje toch
Ik ben zo fucking lam, hoe wil ik leren[ afbeelding ]
De 22e kan ik sowieso wel, alles op één hertentamen na is daarvoor. Of ik zin heb is een ander verhaalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Loool, beter ga je goed leren want ik wil wel dat je kan de 22e.
Heel vreemdquote:
jank niet en ga gewoonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De 22e kan ik sowieso wel, alles op één hertentamen na is daarvoor. Of ik zin heb is een ander verhaal
Ohquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De 22e kan ik sowieso wel, alles op één hertentamen na is daarvoor. Of ik zin heb is een ander verhaal
Ja weet niet of die er nog zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Fuck man
Dan maar zn dikke auto's jatten
En een natte plek in je matras?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heel vreemdwerd ook wakker met wtf?
stop daarmeequote:
ik gaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik jank heul niet. Ligt er een beetje aan wie er uiteindelijk gaan, en wie er niet gaan
Ik had het ook een keer, maar dan over een UI waarvan ik niet wist van wie hij was.quote:
Daarom, dus gewoon gaan, mag je naast mij zitten en met mij praten okequote:
Wat is een herten tamen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had het ook een keer, maar dan over een UI waarvan ik niet wist van wie hij was.
ben je echt zo dom of wat>?quote:
Nog steeds niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat. Weet je ondertussen al van wie hij was?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik las serieus herten tamentot ik het hardop zei. Toen hoorde ik her tentamen.
waar zie jij een illegale boom?quote:
oke ik bom meldingquote:
Ik snap hem nietquote:
is dit weer een raar brabant grapje?quote:
Ik snap 'm ook niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
opblaasbaar - opblaas.......baar
nee? oke
ik snap hem nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
opblaasbaar - opblaas.......baar
nee? oke
wat was het dan? Wetenschappelijke constatering?quote:
Het was geen grap, waarom moet het dan grappig zijn?quote:
nouquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was geen grap, waarom moet het dan grappig zijn?![]()
Omdatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was geen grap, waarom moet het dan grappig zijn?![]()
'quote:
haha die staat bij mn favorietenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga maar eens fietsen naar Zaandam
in deze hitte
noob, hier stonden ze om 8 uur al met hamers te slaan omdat ze hier bomen gaan planten ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:24 schreef Typisch het volgende:
WTF, buren gaan ineens allemaal klussen, ga naar je werk ofzo.
wie is hier dan de noob?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
noob, hier stonden ze om 8 uur al met hamers te slaan omdat ze hier bomen gaan planten ofzo
beginneling man, ik zit al sinds 8 uur met die herrie en ik zeur ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
wie is hier dan de noob?ik heb langer genoten van stilte en rust.
zeuren is goed voor jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beginneling man, ik zit al sinds 8 uur met die herrie en ik zeur ook niet.
Ik ga daar ook heenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef Typisch het volgende:
Stevenmac ben je er nog?! Ga je nog mee naar Kanye en Jay-Z met je nieuw gekregen centjes?Want moet die kaarten kwijt.
hijs fietsen,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef Typisch het volgende:
Stevenmac ben je er nog?! Ga je nog mee naar Kanye en Jay-Z met je nieuw gekregen centjes?Want moet die kaarten kwijt.
edit: noo hij is weg he?
quote:
Ja ook. Gaan er waarschijnlijk weekendje Arnhem van maken. Alleen hebben sowieso 2 kaarten over want 2 van mijn maten kunnen niet. Gaan nu nog maar met 8.quote:
Oh nicequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ook. Gaan er waarschijnlijk weekendje Arnhem van maken. Alleen hebben sowieso 2 kaarten over want 2 van mijn maten kunnen niet. Gaan nu nog maar met 8.
Als het een chille gast is kan hij ons wel joinen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh nice
Mja, ik moet ook nog ff kijken want ik heb kaarten gekocht met mn ex, die toen nog mn vriend wasEn hij wilt ook wel heel graag erheen geloof ik, zelfs met mij. Maar zit daar niet heel erg op te wachten. Gelukkig gaan er nog 3 andere vrienden van mij ook. Dus ik kan wel met hun mee, maar of hij in zn eentje wilt gaan betwijfel ik.
Mwhehe denk het ook wel ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het een chille gast is kan hij ons wel joinen.En anders verkoop je dat kaartje, samen met de mijne. Party pack alles voor FOK!'ers. Zijn vast wel Kanye en HOV fans te vinden hierzo.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag dat ze op marktplaats voor 80 euro gingen. Maken we er nog winst op ook.
Succes!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke, naar school voor engels. Tot vanmiddag.
Waarom denk je dat ze met mij naar Kanye gaat, om naar die gozer te kijken?quote:
succes DVquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke, naar school voor engels. Tot vanmiddag.
quote:
Ik weet niet, ik kan me niet voorstellen dat iemand besluit om met jou naar Kanye te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze met mij naar Kanye gaat, om naar die gozer te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan me niet voorstellen dat iemand besluit om met jou naar Kanye te gaanIk ook niet, toch heb er 9 (-2 afhakers) zover gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan me niet voorstellen dat iemand besluit om met jou naar Kanye te gaanMwheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
Tuigbuurt hier in dit rustiger dorpje, buurman zijn vrouw is werken en zijn kids zitten op school. Hij is zelf ziek van werk zei hij net, lekker een jointje roken in de zon doet ie nu.''Doe ik normaal nooit, maar nu mag het wel effe, niet zeggen he!''
Ach, laat die vent ook even relaxen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
Tuigbuurt hier in dit rustiger dorpje, buurman zijn vrouw is werken en zijn kids zitten op school. Hij is zelf ziek van werk zei hij net, lekker een jointje roken in de zon doet ie nu.''Doe ik normaal nooit, maar nu mag het wel effe, niet zeggen he!''
Ja dikke prima verder hoor, doe zelf ook eens in de zoveel tijd zo'n ding op steken maar had het van hem niet verwacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, laat die vent ook even relaxen.
Ah dat was ik, ben nieuw in dit topic.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen blijf trouwens eens met je pisklauwen van de OP af, dat hadden we afgesproken.
Nee drankquote:
joden lopen altijd wegquote:
jij rende maar al te graag meequote:
Wat is er erg aan een note?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
En anders stuur ik steven op je af die geeft je een note.
ditquote:
Die van mij zijn best grappigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
En anders stuur ik steven op je af die geeft je een note.
Als je er meer dan 100 hebt, komen ze je midden in de nacht van je bed lichten en word je verkracht met een veel te grote zaklamp.quote:
Ik heb er al 8 oid. Ben al een heel ent dus!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je er meer dan 100 hebt, komen ze je midden in de nacht van je bed lichten en word je verkracht met een veel te grote zaklamp.
nee samzz was er ook nogquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in mijn eentje 200 euro dokken ik ben toch niet achterlijk.
Ho ho, er is maar 1 die echt wegrende en dat was Intronicquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme samzz. wat zijn jullie voor mannen dat alles op vrouwen afgeschoven moet worden
Sterkte man, ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:53 schreef Dimens het volgende:
Werken op zo'n mooie dag.![]()
Ik zag net bier in de koelkast staan. Moeilijk in te houden.
Serieus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bejaarde mensen op scootmobiels die onschuldige mensen op de fiets omduwen
Bejaarde mensen op scootmobiels die op je beginnen te schelden omdat je een wesp die je bijna inslikte uitspuugt op straatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bejaarde mensen op scootmobiels die onschuldige mensen op de fiets omduwen
Ja, voordat je onze laan inrijdt moet je door een steegje van ruim 2 beter breed. Ik en die oma reden er tegelijk doorheen.. en waarschijnlijk raakte ze in paniek dat ik te dicht bij kwam oid waardoor ze ineens mijn kant uitschoot en ik tegen de muur knalde.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goed. Over 1 minuut staan ze antwoorden erop
Ah pijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, voordat je onze laan inrijdt moet je door een steegje van ruim 2 beter breed. Ik en die oma reden er tegelijk doorheen.. en waarschijnlijk raakte ze in paniek dat ik te dicht bij kwam oid waardoor ze ineens mijn kant uitschoot en ik tegen de muur knalde.
Lief hoor.
AKquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi. Welke examens heb je dan nog te gaan? Bio en?
Ja wat denk je. Door rijden met d'r eigenwijze kop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah pijnlijk
Heeft ze wel haar excuses aangeboden of is ze gewoon doorgereden?
Echt he. Weet je hoeveel die lak van haar scootmobiel kost.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, voordat je onze laan inrijdt moet je door een steegje van ruim 2 beter breed. Ik en die oma reden er tegelijk doorheen.. en waarschijnlijk raakte ze in paniek dat ik te dicht bij kwam oid waardoor ze ineens mijn kant uitschoot en ik tegen de muur knalde.
Lief hoor.
Weet je hoeveel de psychiater kost die mij nu over deze trauma moet heen helpen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he. Weet je hoeveel die lak van haar scootmobiel kost.
Zwerfneger kost maar een tientje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel de psychiater kost die mij nu over deze trauma moet heen helpen.
voor BJ zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zwerfneger kost maar een tientje.
Bejaarden af en toe....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lief hoor.
Het is juist lekker warm.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is trouwens veel te warm in een keer, ik fietse van huis naar school en ik gloeide helemaal.
Wat een boterhamquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wat denk je. Door rijden met d'r eigenwijze kop.
Wow, netjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
OMGOGMG ik heb tussen de 8,5 en 9,5 voor engels
Als de normering laag is heb ik een 8,5. Als ie hoog is heb ik een 9,5.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Of de normering wordt lager omdat het te makkelijk was.
Kan dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Of de normering wordt lager omdat het te makkelijk was.
Goedzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
OMGOGMG ik heb tussen de 8,5 en 9,5 voor engels
Oke, dat is netjes dan. Ik had met Nederlands 2 jaar geleden een normering van 0 ofzo, dus ipv de 7+ die ik zou hebben met de normering van het jaar ervoor, had ik een 6.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als de normering laag is heb ik een 8,5. Als ie hoog is heb ik een 9,5.
Acclimatiserenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neejoh, in eens 25 graden kan mijn lichaam niet aan. De temperatuur moet langzaam opbouwen.
Hopelijk blijft het zo tot 12 juli.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Al dat gejank om het weer. Is het een keertje mooi weer, is het nog niet goed
.
Ik ben ook al flink bijgekleurdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
maar wel voor een pindaBen al stuk bruiner geworden
In 2 uurjtes
Ik moet ook altijd even blij kleuren na de winterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In 2 uurjtes
Dit zeker, in januari zie ik er niet uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd even blij kleuren na de winter
teveel variatie in een jaar, lichaam kan nie wennenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Al dat gejank om het weer. Is het een keertje mooi weer, is het nog niet goed
.
Dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
teveel variatie in een jaar, lichaam kan nie wennen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
teveel variatie in een jaar, lichaam kan nie wennen
Jullie moeten nooit naar Mexico of Indonesie gaanquote:
ik word ook al bruinerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In 2 uurjtes
het water koelt mijn kamerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik wil een airco op mn kamer
Al 5 jaar lang maar mijn ouders zeggen elke keer dat dat zonde is omdat ik volgend jaar het huis uit ga.
Winkelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
En mijn garderobe kan ook niet wennen.
Stond voorlopig ook niet op de planning.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten nooit naar Mexico of Indonesie gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |