De eerste 10 keer was het grappig, daarna werd het gewoon vervelend en nu is het irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef Typisch het volgende:
Blijkbaar is het zo rampzalig, ik zal het niet meer doen.
Kusje erop.
nee ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JezusVanavond vroeg naar bed maar?
[..]
Mooi zo
Ik heb denk ik 3 of 4 topics gemaakt. Derhalve heb ik nog een keer of 5/6 te gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De eerste 10 keer was het grappig, daarna werd het gewoon vervelend en nu is het irritant.
Danku.
Ik zou hem maar uitzetten.quote:
Is nooit grappig geweest, was irritant en is irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De eerste 10 keer was het grappig, daarna werd het gewoon vervelend en nu is het irritant.
Danku.
Ik had het ook niet alleen over jou. Steven kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 3 of 4 topics gemaakt. Derhalve heb ik nog een keer of 5/6 te gaan.
Ja, maar dan moet ik hem elke 5min aan/uit zettenquote:
verjaardag van een heel goede vriend van mij, dus ik moet er wel heenquote:
Ik vond het wel grappig zolang het niet bij mij gebeurde. Maar nu is het bij iedereen gewoon irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is nooit grappig geweest, was irritant en is irritant.
jank eens niet zo om die lapo's man de teringquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig zolang het niet bij mij gebeurde. Maar nu is het bij iedereen gewoon irritant.
Kan je morgen wel uitslapen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verjaardag van een heel goede vriend van mij, dus ik moet er wel heen
Dat doe ik al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet eens de moeite meer doen om op het knopje 'nieuw topic' te drukken
Je kunt FOK! ook gewoon toevoegen aan de whitelist zodat hij niet voor FOK! werkt. Als je hem niet uitzet kun je zo helemaal niet meer posten want er staat een ban op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik hem elke 5min aan/uit zetten![]()
Mwhehehe ja weirdquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kunt FOK! ook gewoon toevoegen aan de whitelist zodat hij niet voor FOK! werkt. Als je hem niet uitzet kun je zo helemaal niet meer posten want er staat een ban op.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:50 schreef Roburtt het volgende:
Oh, ik kan hem uitzetten voor bepaalde sites.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jank eens niet zo om die lapo's man de tering
Nee, ik zag je wel soms posten maar verder niks. Leuke droom wel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehehe ja weirdIk weet niet eens meer wat precies, en ook geen idee waarom. Volgens mij heb ik je al een tijdje niet gesproken hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |