Zeg dat tegen diegene die nieuwe topics jatten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of jullie moeten je eens gewoon normaal gedragen.
Geen idee, ooit zei dromenvangertje in een DM deze topicreeks. Dus toen ging ik paar dagen terug hier kijken toen ik dronken was.quote:
Ik krijg toch nooit lapo, maar het is gewoon naar voor degene die wel graag lapo en tt wil verzinnen. Al een paar keer gezeik over gezien.quote:
Oké. zo maak je geen goeie indruk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ooit zei dromenvangertje in een DM deze topicreeks. Dus toen ging ik paar dagen terug hier kijken toen ik dronken was.Wel geinig hier.
Ik ontspring altijd net de dans voor de lapo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit lapo, maar het is gewoon naar voor degene die wel graag lapo en tt wil verzinnen. Al een paar keer gezeik over gezien.
Ook een goed idee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon geen nieuwe topic jatten.
Ik ben het met je eens dat het irritant en kinderachtig is maar verder kan ik daar ook niets aan doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeg dat tegen diegene die nieuwe topics jatten.
Vrij weinig. Maar het feit dat je een keer lapo hebt, zoals ik ( wat weinig voor komt ) en een keer gewoon de TT wil verzinnen en dat dat recht al van je afgenomen wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Id_do_her het volgende:
Wat is er dan zo speciaal aan de OP maken/hebben?
Het is wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vrij weinig. Maar het feit dat je een keer lapo hebt, zoals ik ( wat weinig voor komt ) en een keer gewoon de TT wil verzinnen en dat dat recht al van je afgenomen wordt
Ik zit vaak mobiel, zo rond post 290 stop ik even.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ontspring altijd net de dans voor de lapo.
nee helaas niet zo lekker geslapenquote:
Jezusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee helaas niet zo lekker geslapen
tot 4 uur wakker gelegen en om half 9 weer op
Mooi zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |