Ah dat was ik, ben nieuw in dit topic.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen blijf trouwens eens met je pisklauwen van de OP af, dat hadden we afgesproken.
Nee drankquote:
joden lopen altijd wegquote:
jij rende maar al te graag meequote:
Wat is er erg aan een note?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
En anders stuur ik steven op je af die geeft je een note.
ditquote:
Die van mij zijn best grappigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
En anders stuur ik steven op je af die geeft je een note.
Als je er meer dan 100 hebt, komen ze je midden in de nacht van je bed lichten en word je verkracht met een veel te grote zaklamp.quote:
Ik heb er al 8 oid. Ben al een heel ent dus!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je er meer dan 100 hebt, komen ze je midden in de nacht van je bed lichten en word je verkracht met een veel te grote zaklamp.
nee samzz was er ook nogquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in mijn eentje 200 euro dokken ik ben toch niet achterlijk.
Ho ho, er is maar 1 die echt wegrende en dat was Intronicquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme samzz. wat zijn jullie voor mannen dat alles op vrouwen afgeschoven moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |