Serieus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bejaarde mensen op scootmobiels die onschuldige mensen op de fiets omduwen
Bejaarde mensen op scootmobiels die op je beginnen te schelden omdat je een wesp die je bijna inslikte uitspuugt op straatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bejaarde mensen op scootmobiels die onschuldige mensen op de fiets omduwen
Ja, voordat je onze laan inrijdt moet je door een steegje van ruim 2 beter breed. Ik en die oma reden er tegelijk doorheen.. en waarschijnlijk raakte ze in paniek dat ik te dicht bij kwam oid waardoor ze ineens mijn kant uitschoot en ik tegen de muur knalde.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goed. Over 1 minuut staan ze antwoorden erop
Ah pijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, voordat je onze laan inrijdt moet je door een steegje van ruim 2 beter breed. Ik en die oma reden er tegelijk doorheen.. en waarschijnlijk raakte ze in paniek dat ik te dicht bij kwam oid waardoor ze ineens mijn kant uitschoot en ik tegen de muur knalde.
Lief hoor.
AKquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi. Welke examens heb je dan nog te gaan? Bio en?
Ja wat denk je. Door rijden met d'r eigenwijze kop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah pijnlijk
Heeft ze wel haar excuses aangeboden of is ze gewoon doorgereden?
Echt he. Weet je hoeveel die lak van haar scootmobiel kost.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, voordat je onze laan inrijdt moet je door een steegje van ruim 2 beter breed. Ik en die oma reden er tegelijk doorheen.. en waarschijnlijk raakte ze in paniek dat ik te dicht bij kwam oid waardoor ze ineens mijn kant uitschoot en ik tegen de muur knalde.
Lief hoor.
Weet je hoeveel de psychiater kost die mij nu over deze trauma moet heen helpen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he. Weet je hoeveel die lak van haar scootmobiel kost.
Zwerfneger kost maar een tientje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel de psychiater kost die mij nu over deze trauma moet heen helpen.
voor BJ zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zwerfneger kost maar een tientje.
Bejaarden af en toe....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lief hoor.
Het is juist lekker warm.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is trouwens veel te warm in een keer, ik fietse van huis naar school en ik gloeide helemaal.
Wat een boterhamquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wat denk je. Door rijden met d'r eigenwijze kop.
Wow, netjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
OMGOGMG ik heb tussen de 8,5 en 9,5 voor engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |