Ah pijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, voordat je onze laan inrijdt moet je door een steegje van ruim 2 beter breed. Ik en die oma reden er tegelijk doorheen.. en waarschijnlijk raakte ze in paniek dat ik te dicht bij kwam oid waardoor ze ineens mijn kant uitschoot en ik tegen de muur knalde.
Lief hoor.
AKquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi. Welke examens heb je dan nog te gaan? Bio en?
Ja wat denk je. Door rijden met d'r eigenwijze kop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah pijnlijk
Heeft ze wel haar excuses aangeboden of is ze gewoon doorgereden?
Echt he. Weet je hoeveel die lak van haar scootmobiel kost.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, voordat je onze laan inrijdt moet je door een steegje van ruim 2 beter breed. Ik en die oma reden er tegelijk doorheen.. en waarschijnlijk raakte ze in paniek dat ik te dicht bij kwam oid waardoor ze ineens mijn kant uitschoot en ik tegen de muur knalde.
Lief hoor.
Weet je hoeveel de psychiater kost die mij nu over deze trauma moet heen helpen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he. Weet je hoeveel die lak van haar scootmobiel kost.
Zwerfneger kost maar een tientje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel de psychiater kost die mij nu over deze trauma moet heen helpen.
voor BJ zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zwerfneger kost maar een tientje.
Bejaarden af en toe....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lief hoor.
Het is juist lekker warm.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is trouwens veel te warm in een keer, ik fietse van huis naar school en ik gloeide helemaal.
Wat een boterhamquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wat denk je. Door rijden met d'r eigenwijze kop.
Wow, netjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
OMGOGMG ik heb tussen de 8,5 en 9,5 voor engels
Als de normering laag is heb ik een 8,5. Als ie hoog is heb ik een 9,5.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Of de normering wordt lager omdat het te makkelijk was.
Kan dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Of de normering wordt lager omdat het te makkelijk was.
Goedzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
OMGOGMG ik heb tussen de 8,5 en 9,5 voor engels
Oke, dat is netjes dan. Ik had met Nederlands 2 jaar geleden een normering van 0 ofzo, dus ipv de 7+ die ik zou hebben met de normering van het jaar ervoor, had ik een 6.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als de normering laag is heb ik een 8,5. Als ie hoog is heb ik een 9,5.
Acclimatiserenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neejoh, in eens 25 graden kan mijn lichaam niet aan. De temperatuur moet langzaam opbouwen.
Hopelijk blijft het zo tot 12 juli.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Al dat gejank om het weer. Is het een keertje mooi weer, is het nog niet goed
.
Ik ben ook al flink bijgekleurdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
maar wel voor een pindaBen al stuk bruiner geworden
In 2 uurjtes
Ik moet ook altijd even blij kleuren na de winterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In 2 uurjtes
Dit zeker, in januari zie ik er niet uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd even blij kleuren na de winter
teveel variatie in een jaar, lichaam kan nie wennenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Al dat gejank om het weer. Is het een keertje mooi weer, is het nog niet goed
.
Dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
teveel variatie in een jaar, lichaam kan nie wennen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
teveel variatie in een jaar, lichaam kan nie wennen
Jullie moeten nooit naar Mexico of Indonesie gaanquote:
ik word ook al bruinerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In 2 uurjtes
het water koelt mijn kamerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik wil een airco op mn kamer
Al 5 jaar lang maar mijn ouders zeggen elke keer dat dat zonde is omdat ik volgend jaar het huis uit ga.
Winkelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
En mijn garderobe kan ook niet wennen.
Stond voorlopig ook niet op de planning.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten nooit naar Mexico of Indonesie gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |