De 22e kan ik sowieso wel, alles op één hertentamen na is daarvoor. Of ik zin heb is een ander verhaalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Loool, beter ga je goed leren want ik wil wel dat je kan de 22e.
Heel vreemdquote:
jank niet en ga gewoonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De 22e kan ik sowieso wel, alles op één hertentamen na is daarvoor. Of ik zin heb is een ander verhaal
Ohquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De 22e kan ik sowieso wel, alles op één hertentamen na is daarvoor. Of ik zin heb is een ander verhaal
Ja weet niet of die er nog zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Fuck man
Dan maar zn dikke auto's jatten
En een natte plek in je matras?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heel vreemdwerd ook wakker met wtf?
stop daarmeequote:
ik gaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik jank heul niet. Ligt er een beetje aan wie er uiteindelijk gaan, en wie er niet gaan
Ik had het ook een keer, maar dan over een UI waarvan ik niet wist van wie hij was.quote:
Daarom, dus gewoon gaan, mag je naast mij zitten en met mij praten okequote:
Wat is een herten tamen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had het ook een keer, maar dan over een UI waarvan ik niet wist van wie hij was.
ben je echt zo dom of wat>?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |