SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie uitslag, vooral omdat Stuck Inside A Cloud () op nummer twee is geëindigd! Helaas geen Ringo.
![]()
De volgende: Top 5 songs van David Bowie
Hij is ook geen single man, gewoon getrouwd volgens mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:43 schreef Norrage het volgende:
Godver hier moet ik heel lang over gaan nadenken...ik vind bowie een album man, geen single man.
Ik vind 'm op beide vlakken sterk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:43 schreef Norrage het volgende:
Godver hier moet ik heel lang over gaan nadenken...ik vind bowie een album man, geen single man.
Dat sowieso, is ook wel mijn persoonlijke kennis van zijn muziek. Ik vind ziggy en hunky dory fantastisch maar kan er geen beste nummer van aanwijzenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vind 'm op beide vlakken sterk.
Ga eens Hunky Dory luisterenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef Gehenna het volgende:
1. Warszawa
2. Art Decade
3. Weeping Wall
4. Subterraneans
5. Speed of Life
ik kan tot zo ver alleen Low van hem waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door cafca op 30-05-2012 13:00:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door wallofdolls op 30-05-2012 13:03:30 ]
Check mijn spoilerquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:56 schreef wallofdolls het volgende:
<mooi lijstje>
Ik zou zo een top 50 kunnen maken van Bowie
Voor het hoofd slaan niet, maar ik snap het niet. De man heeft zo veel verschillende muziek gemaakt, dat er voor ieders smaak wel iets tussen zit, zou ik denken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:22 schreef starla het volgende:
Ik zal wel iedereen voor het hoofd stoten, maar ik vind Bowie niet te pruimen
Precies. Zo veelzijdig zijn er niet veel, er kan niet iets tussen zitten dat je niet leuk vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor het hoofd slaan niet, maar ik snap het niet. De man heeft zo veel verschillende muziek gemaakt, dat er voor ieders smaak wel iets tussen zit, zou ik denken.
Zo klopt het.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Zo veelzijdig zijn er niet veel, er kan niet niets tussen zitten dat je leuk vindt.
Moet je Diamond Dogs eens gaan luisteren. (en The Man Who Sold the World, Space Oddity, Young Americans en, en, en.....)quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:54 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Low dan weer waardeloos.
Hunky Dory, Ziggy Stardust, station to station, dat zijn ze
En ik ken er eigenlijk nog een hele rits niet.
Nou ja, ik vind wel een aantal nummers van hem leuk, maar daar is ook alles mee gezegd. Het beste nummer vind ik little wonder, maar die vind iedereen juist weer kutquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Zo veelzijdig zijn er niet veel, er kan niet iets tussen zitten dat je niet leuk vindt.
Daar zal dan wel een reden voor zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zie dat dit beestennummer nog niet langs is gekomen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |