SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie uitslag, vooral omdat Stuck Inside A Cloud () op nummer twee is geëindigd! Helaas geen Ringo.
![]()
De volgende: Top 5 songs van David Bowie
Hij is ook geen single man, gewoon getrouwd volgens mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:43 schreef Norrage het volgende:
Godver hier moet ik heel lang over gaan nadenken...ik vind bowie een album man, geen single man.
Ik vind 'm op beide vlakken sterk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:43 schreef Norrage het volgende:
Godver hier moet ik heel lang over gaan nadenken...ik vind bowie een album man, geen single man.
Dat sowieso, is ook wel mijn persoonlijke kennis van zijn muziek. Ik vind ziggy en hunky dory fantastisch maar kan er geen beste nummer van aanwijzenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vind 'm op beide vlakken sterk.
Ga eens Hunky Dory luisterenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef Gehenna het volgende:
1. Warszawa
2. Art Decade
3. Weeping Wall
4. Subterraneans
5. Speed of Life
ik kan tot zo ver alleen Low van hem waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door cafca op 30-05-2012 13:00:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door wallofdolls op 30-05-2012 13:03:30 ]
Check mijn spoilerquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:56 schreef wallofdolls het volgende:
<mooi lijstje>
Ik zou zo een top 50 kunnen maken van Bowie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |