stiekem vind ik alleen mtv makes me want to smoke crack een echt leuk nummer van hemquote:Op zondag 27 mei 2012 22:08 schreef Norrage het volgende:
Niemand met Lost Cause? Dacht dat dat de Lo-fi Beck klassieker was...
ken je deze wel?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
stiekem vind ik alleen mtv makes me want to smoke crack een echt leuk nummer van hem
lol wat een herriequote:
Neequote:
Ik kan me een obscuur onderwerp dat door Bosbeetle was voorgesteld herinneren dat totaal flopte.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:14 schreef Norrage het volgende:
De eerste echt gefaalde dag in deze topicreeksmaar goed, het is Pinksteren en mooi weer
Maar vandaag is er zelfs door niemand geteld en een nieuw voorstel gedaan, dat is toch anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:18 schreef Gillingham het volgende:
Ik kan me een obscuur onderwerp dat door Bosbeetle was voorgesteld herinneren dat totaal flopte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe opdracht:
Beste songs van soloplaten van de vier BeatlesASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Bosbeetle had allang netjes een top 5 ingeleverd?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:08 schreef ranja het volgende:
[..]
En zo obscuur was dat ook niet, alleen had zo goed als niemand zin om eerst wat te luisteren om daarna een top 5 te maken, inclusief Bosbeetle zelf
Toen met de nextband top 5 was ik de enigequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bosbeetle had allang netjes een top 5 ingeleverd?
Ah, oke, die editiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Toen met de nextband top 5 was ik de enige
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:28 schreef Arn0 het volgende:
1. Ringo Starr - I'm The Greatest
2. Ringo Starr - Photograph
3. Ringo Starr - No No Song
4. Ringo Starr - Stop And Take The Time To Smell The Roses
5. Ringo Starr - Back Off Boogaloo
Iemand moet het toch doen
dat lijkt me het best...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef methodmich het volgende:
Je zou ook deze open kunnen laten staan tot morgenochtend en dat iemand dan telt. Dan zit je weer in het oude ritme.
Ik heb een vriendin, dus ik breng al genoeg inquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Bosbeetle het volgende:
af en toe afwisselen geeft ook andere mensen de kans te tellen en iets in te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |