SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Don´t mind if I doquote:Op maandag 21 mei 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De koelcel is achterom, pak zelf maar ff en leg 't geld maar op 't schapje
Jouw bier. Ik lust het nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:15 schreef Barbusse het volgende:
We hebben iedereen weg gejaagd met ons bier, Bartho
quote:
Hej, ik ben importquote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]YHGBCL
2I476
VHFW81@64UTN WAT!?!?!?!
![]()
Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roeptquote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
achterhoek, is dat niet het einde van de wereld, waar de zwaartekracht begint te werken en je je schrap moet gaan zetten?
Oooh ik dacht op de oprit blijven drempelen tot iemand open doet en zegt de achterdeur zit niet op slot hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roept
En waar je fiets gewoon blijft staan voor 2 weken als je weer eens vergeten bent hoe dat moest, fietsen, dronken onderweg naar huis vanuit de kroeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roept
Ik ook. En nu exportquote:
En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reservequote:Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waar je fiets gewoon blijft staan voor 2 weken als je weer eens vergeten bent hoe dat moest, fietsen, dronken onderweg naar huis vanuit de kroeg.
Weet je hoe we dat in amsterdam doen?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reserve
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reserve
Gottaloveitquote:Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet je hoe we dat in amsterdam doen?
Eerst erger je je elke keer aan je vriendin die standaard een extra set sleutels mee heeft, omdat ze 9 van de tien keer haar eigen bos vergeet.
En puntje bij paaltje ben je er heeeel blij mee omdat dat je een ritje naar je vader bespaard, die 130 km verderop woont en de enige reserve set heeft
Uit hetzelfde boerengatquote:
Ik maak er in mijn hoofd altijdquote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Telkens als Barbusse Barb genoemd wordt, denk ik aan de echte Barb. Wat een kut-afkorting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van maar dat zeg ik maar niet hardop want dan krijg ik ruzie
Tis ook geen amsterdam en omgeving hequote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
De achterhoek...das toch al Oost Europa?
Nee, zeker nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tis ook geen amsterdam en omgeving he
?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Telkens als Barbusse Barb genoemd wordt, denk ik aan de echte Barb. Wat een kut-afkorting.
Ik was zondag richting twente gegaan, dat was wel een heerlijk stukje met de auto, dat dan weer welquote:
halloquote:
Dat is wel tof van hem, je hebt wel goed contact met hem hequote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik was zondag richting twente gegaan, dat was wel een heerlijk stukje met de auto, dat dan weer wel
Ik vind waar Bartje woont echt een crime om te rijden, en hij rijdt dat stuk naar amsterdam en terug minstens 1x in de maand.
nou nou geen date...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was je date toch?
Zit er meer in?
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is wel tof van hem, je hebt wel goed contact met hem he
Haha, maar anywayquote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou nou geen date...
* edit: krijgt de vlekken in haar nek *
onderwerp honden is wel ter sprake gekomen, maar t was niet echt een auditie ofzo, waarbij ik ga hypothetische vraagstukken ga voorleggenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, maar anywayen je hebt toch wel gevraagd of hij van honden houdt heh?
Jaja, ik hoor het al.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou nou geen date...
* edit: krijgt de vlekken in haar nek *
/edit
maar t was gezellig !
veel gekletst en gelachen ,, lekker gegeten en binnenkort nog een keertje
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, ik hoor het al.
Snarf is van de singles markt af.
arme kreequote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, ik hoor het al.
Snarf is van de singles markt af.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik maak er in mijn hoofd altijdJij mag dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van maar dat zeg ik maar niet hardop want dan krijg ik ruzie
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zie ik het verkeerd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie ik het verkeerd?
nou ik ga niet ontkennen dat t gezellig was, en ALS ik iets zou willen zou t zeker t proberen waard zijn (denk ik) maar weet niet of ik iemand wil / kan toelaten enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Vast wel, als hij maar leuk genoeg isquote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik ga niet ontkennen dat t gezellig was, en ALS ik iets zou willen zou t zeker t proberen waard zijn (denk ik) maar weet niet of ik iemand wil / kan toelaten enzo
Waarom weet je nog niet OF je iets met hem wilt? Dat wordt toch meestal zeer snel duidelijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik ga niet ontkennen dat t gezellig was, en ALS ik iets zou willen zou t zeker t proberen waard zijn (denk ik) maar weet niet of ik iemand wil / kan toelaten enzo
het probleem ligt ook niet bij hem... tis dak IK niet weet of ik iemand toe wil laten en weer zo kwetsbaar wil zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom weet je nog niet OF je iets met hem wilt? Dat wordt toch meestal zeer snel duidelijk?
Zucht vrouwenpraat.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
snarf, denk nergens over na en en geniet van de momentje. En dat is meer dan genoeg. En doe nie je best om leuk of lief te zijn. Wees je heerlijke zelf en niks meer.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
snarf, denk nergens over na en en geniet van de momentje. En dat is meer dan genoeg. En doe nie je best om leuk of lief te zijn. Wees je heerlijke zelf en niks meer.
Ik ken je iets beter dan velen hier, en geloof mij dat het wel goed zit met hoe je echt bent. Je bent een top meid. Eerlijk waar, dat kan ik wel goed inschatten na onze gesprekken
Dus vergeet niet, je bent geweldig! Soms beetje stuiteren, maar dat maakt jou juist leuk. Geniet er van meid, het is je meer dan gegund!
Kom je maar op één manier achter hequote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in dit geval niet, ik snap wat ze bedoeld. En die twijfl is gewoon terecht. Maar dat komt echt wel goed!quote:
haha aahw ga hem toch niet gebruiken als sociaal experimentquote:
haha ja nee dat is niet de bedoeling, je moet niet gaan huilen gekkiequote:Op maandag 21 mei 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]aahw, wordt dr gewoon beetje verdrietig van
Pala, lijpe baas.quote:
Maar wanneer weet je wel of je dit wilt?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het probleem ligt ook niet bij hem... tis dak IK niet weet of ik iemand toe wil laten en weer zo kwetsbaar wil zijn
Dat komt wel, en dat hoef je ook helemaal niet te overhaasten. Geniet er nu gewoon van johquote:Op maandag 21 mei 2012 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het probleem ligt ook niet bij hem... tis dak IK niet weet of ik iemand toe wil laten en weer zo kwetsbaar wil zijn
mja kan niet echt een datum prikken, denk dat dat een gevoel is wat groeit ofzo...?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wanneer weet je wel of je dit wilt?
Dus jij gaat gewoon niks proberen, en dan heel veel leuke en geweldige momenten missen die je zou kunnen hebben... omdat je heel misschien hem weleens niet toe zou kunnen / willen laten?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha aahw ga hem toch niet gebruiken als sociaal experiment
toelaten/vertrouwen is toch best we essentieel denk ik...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon niks proberen, en dan heel veel leuke en geweldige momenten missen die je zou kunnen hebben... omdat je heel misschien hem weleens niet toe zou kunnen / willen laten?
Klinkt een beetje zonde, niet?
Kaneeltjuuh! Ben nog niet geweest, veel te mooi weer om nu in de bios te gaan zitten toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pala, lijpe baas.
Hoe was The Avengers?
[..]
Maar wanneer weet je wel of je dit wilt?
Je gaat met je meisje?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Kaneeltjuuh! Ben nog niet geweest, veel te mooi weer om nu in de bios te gaan zitten toch?
Maar ga dit weekend denk ik wel, dan ook extra veel vrije tijd
Mensen toelaten kan best een probleem zijn, je moet je kwetsbaar opstellen, je kan iets wat je dierbaar is kwijtraken.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon niks proberen, en dan heel veel leuke en geweldige momenten missen die je zou kunnen hebben... omdat je heel misschien hem weleens niet toe zou kunnen / willen laten?
Klinkt een beetje zonde, niet?
Precies, dan komt het hopelijk langzaam weer goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef ook_gek het volgende:
als je keer op keer teleur gesteld bent in de liefde op zo een bute manier waar je letterlijk kapot in bent gemaakt. Is iemand opnieuw vertrouwen heel moeilijk.
Maar als hij slim is doet hij het rustig aan en laat hij het vertrouwen groeien.
Ja ok, maar helemaal niks doen klinkt ook zonde, als het toch een leuke kerel is?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen toelaten kan best een probleem zijn, je moet je kwetsbaar opstellen, je kan iets wat je dierbaar is kwijtraken.
Ik snap haar wel.
heb ook wel aangegeven dak mensen op afstand houd enzo, dus hij weet t wel een beetje (reden enzo niet, maar dat hoeft ook niet) en heb t idee dat hij daar wel respect voor heeft. dus dat is zeker al een pluspuntquote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef ook_gek het volgende:
als je keer op keer teleur gesteld bent in de liefde op zo een bute manier waar je letterlijk kapot in bent gemaakt. Is iemand opnieuw vertrouwen heel moeilijk.
Maar als hij slim is doet hij het rustig aan en laat hij het vertrouwen groeien.
Ja, gaan samenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat met je meisje?
Is wel een leuke popcornfilm hoor. Dus doe je bioscoopbroek maar alvast aan.
Dat lijkt me ook ja....quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, maar helemaal niks doen klinkt ook zonde, als het toch een leuke kerel is?
ga ook nog wel eten, maar weet niet wat ik verder wil en hoe snel en of ik daar op actie in onderneem. kijk zon beetje tegen een leeg vel aanquote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, maar helemaal niks doen klinkt ook zonde, als het toch een leuke kerel is?
in biosbroeken zit geen gulpquote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, gaan samen
Haha heb jij een speciale bioscoopbroek? Geef eens pics van je broek?
Bioscoopbroek?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat met je meisje?
Is wel een leuke popcornfilm hoor. Dus doe je bioscoopbroek maar alvast aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het is hinken op twee gedachtes voor haar denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef palawan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is hinken op twee gedachtes voor haar denk ik.
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]klopt! tussen wat ik wil (mn hartje) en wat ik durf (mn hoofd)
Niet zoveel denken. Het gewoon leuk hebben, dan gaat de angst vanzelf wel weg.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]klopt! tussen wat ik wil (mn hartje) en wat ik durf (mn hoofd)
ja das wel iets wak me voorneem, want had t wel echt reuze naar mn zin enzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zoveel denken. Het gewoon leuk hebben, dan gaat de angst vanzelf wel weg.
Wegrennen is voor mietjes, zo lang mogelijk genieten. Op je bek gaan, opstaan en weer overnieuw beginnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja das wel iets wak me voorneem, want had t wel echt reuze naar mn zin enzo.
kan altidj nog wegrennen als t eng word haha
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wegrennen is voor mietjes, zo lang mogelijk genieten. Op je bek gaan, opstaan en weer overnieuw beginnen.
Ik ga altijd broekloos. Vraag maar aan Mur en Cap.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, gaan samen
Haha heb jij een speciale bioscoopbroek? Geef eens pics van je broek?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bioscoopbroek?
Ja he, ik denk: ik geef die kerel een tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren mooie scenes met Hulk ja.Ren dan maar naar een man uit dit topic. Kunnen we daarna klagen over de friendzone.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja das wel iets wak me voorneem, want had t wel echt reuze naar mn zin enzo.
kan altidj nog wegrennen als t eng word hahaEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga altijd broekloos. Vraag maar aan Mur en Cap.
Een broek waar de zakken uit zijn geknipt om bepaalde handelingen makkelijker te maken.
[..]
Ja he, ik denk: ik geef die kerel een tip.
Waren mooie scenes met Hulk ja.
[..]
Ren dan maar naar een man uit dit topic. Kunnen we daarna klagen over de friendzone.
ghehehehquote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ren dan maar naar een man uit dit topic. Kunnen we daarna klagen over de friendzone.
[..]
Een broek waar de zakken uit zijn geknipt om bepaalde handelingen makkelijker te maken.
[..]
[..]
Het nagellakjes topic iets voor jou?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt dingen gaan vinden om vrouwen mee te ontmoeten. Het is allemaal een sausagefest de laatste tijd.
Wat is het eerstvolgende event waar je weer moet werken?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt dingen gaan vinden om vrouwen mee te ontmoeten. Het is allemaal een sausagefest de laatste tijd.
Ik heb net mijn nagels awesome gedaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het nagellakjes topic iets voor jou?
ok dat vind ik officieel tof!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb net mijn nagels awesome gedaan.Met stipjes in allemaal verschillende kleurtjes.
Niet via FOK!, daar faal ik altijd.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het nagellakjes topic iets voor jou?
Volgens mij Defqon in juni.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is het eerstvolgende event waar je weer moet werken?
Hoe lang blijft dat zitten?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb net mijn nagels awesome gedaan.Met stipjes in allemaal verschillende kleurtjes.
Ga naar de Wolwinkel en pik daar oude chicks op.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet via FOK!, daar faal ik altijd.
Trouwens is dat meer iets voor Myra.
[..]
Volgens mij Defqon in juni.
Ik werk Defqon ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet via FOK!, daar faal ik altijd.
Trouwens is dat meer iets voor Myra.
[..]
Volgens mij Defqon in juni.
of ga wandelen met een puppy of een klein kind, doet t vaak ook goedquote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de Wolwinkel en pik daar oude chicks op.
[..]
[..]
[..]
Ik hou van jong vlees, het liefst maagdelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de Wolwinkel en pik daar oude chicks op.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van jong vlees, het liefst maagdelijk.
Ik ga niet roeren in een flubberkut natuurlijk, ik heb ook mijn eigenwaarde.
Rood.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef Karzai het volgende:
Zo Myr heb ik ook lang niet gesproken, heb je nog roze haar?
Euroknallerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Terecht. Probs voor jouw haar.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg complimenten over mn haar, vooral in het zonlicht. Binnen valt het wel mee.
Bij zo'n speeltuin gaan zitten en de hele tijd naar de kinderen kijken totdat er zo'n vrouwtje naar je toekomt die vraagt welke van jou is.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of ga wandelen met een puppy of een klein kind, doet t vaak ook goed
Terecht wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan van wie je de complimenten krijgt maar dat zal wel goed zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg complimenten over mn haar, vooral in het zonlicht. Binnen valt het wel mee.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij zo'n speeltuin gaan zitten en de hele tijd naar de kinderen kijken totdat er zo'n vrouwtje naar je toekomt die vraagt welke van jou is.
Dan zeg je: Geen idee, ik heb nog niet besloten.
Ja je moet wel een beetje eisen stellen he.quote:
De McFlubberkutquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht wel.
Ga dan naar de speelgoed winkel. Op de Barbieafdeling.
Jawel. Rood. Ik wil het nog roder dan het nu is.quote:
Mijn ouders vinden het "wennen" mijn (oud) klasgenoten vinden het tof. Oftewel win-win.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan van wie je de complimenten krijgt maar dat zal wel goed zijn
Prima hoor.quote:
Tja als ze daar over gaan zeuren dan ben je een hele brave meidquote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders vonden mijn haarkleur al 'even wennen' terwijl het nauwelijks veranderd is
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
mensjes ik ga lekker mn bedje in!
truste!!
Ze zeuren over alles, daar zullen ze nooit mee ophouden waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja als ze daar over gaan zeuren dan ben je een hele brave meid
Daarvoor heten het ouders.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zeuren over alles, daar zullen ze nooit mee ophouden waarschijnlijk.
Er was drank dus ja!quote:
All credits over mijn UI gaan naar Ezechielk!quote:
Hoi te mooie manquote:
quote:
Ik kom ook nooit vrouwen tegenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ach ja niks aan te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit vrouwen tegen
Geen idee wat er tegen te doen valt.
Maar ik kan toch niet in mn eentje uitgaan? Of tja, het kan wel maar is zo raar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen.
Of meer uitgaan maar daar heb ik het geld niet voor.
Ja alleen is ook een beetje vreems. Maar je hebt wel vrienden toch.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet in mn eentje uitgaan? Of tja, het kan wel maar is zo raar.
Mijne wonen ver weg en in m'n 1tje uit gaan vind ik niet veel aan. Kost alleen maar geld en levert niks opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja alleen is ook een beetje vreems. Maar je hebt wel vrienden toch.
zit je al in je kliko?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne wonen ver weg en in m'n 1tje uit gaan vind ik niet veel aan. Kost alleen maar geld en levert niks op
Ja in Groningen enzo. Maar ik moet 's avonds werken en dan is het al te laat om daar nog heen te gaan en de volgende ochtend om half 12 weer aan het werk te moeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja alleen is ook een beetje vreems. Maar je hebt wel vrienden toch.
Ze willen niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr? Gaat de meet nog door zaterdag?
Owquote:
Nee ze blijven die avond met elkaar met elkaar friemelen in bed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze blijven die avond met elkaar met elkaar friemelen in bed.
Nee, meer afmeldingen dan aanmeldingenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nja, naar een concert vind ik het wel tof, dan heb je het sowieso wel leuk door de muziek enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
Alleen uitgaan kan best leuk zijn. Alleen moet je dan geen asociale aap zijn.
HEYquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, meer afmeldingen dan aanmeldingenEn nu is 'ie afgezegd en wil ineens iedereen komen. Stelletje faalhazen!
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, meer afmeldingen dan aanmeldingenEn nu is 'ie afgezegd en wil ineens iedereen komen. Stelletje faalhazen!
scrwls geloof ik, en heloef was aan het miepen dat z'n sociale activiteiten van de week dan niet door gingen ondanks dat 'ie zich nog niet had aangemeldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar ik moet ook aan thuis denken. Rob vind het niet zo leuk dat als hij thuis is, ik 2 dagen achter elkaar ga stappen : D Wat logisch is
Alleen nu vertrekt hij woensdag naar Canada en ik had zoiets, Ow dan kan ik op zich wel
Maar wie wilden er nog meer opeens mee dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:47 schreef twi het volgende:
[..]
scrwls geloof ik, en heloef was aan het miepen dat z'n sociale activiteiten van de week dan niet door gingen ondanks dat 'ie zich nog niet had aangemeld
Utrecht was gewoon om het eens toegankelijk te maken voor net wat meer mensen uit het Oosten des lands, niet omdat het nu zo fantastisch is. Ik vind het prima als men naar Rotterdam ofzo wil komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al vind ik nog steeds Utrecht![]()
Maar goed
Scrwls jij bent vrijdag toch ook in A'dam?
Alweer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien wel beter want ga vrijdag ook al loesoe... In Amsterdam
Aha.., nou ja als ik maar kan dansen na een aantal biertjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef twi het volgende:
[..]
Utrecht was gewoon om het eens toegankelijk te maken voor net wat meer mensen uit het Oosten des lands, niet omdat het nu zo fantastisch is. Ik vind het prima als men naar Rotterdam ofzo wil komen.
Had ik al gezegd dat ik telkens aan je moet denken wanneer ik raspatat zie? En medelijden heb met de mensen die het moeten maken, dankzij jouw verhalen.quote:
ah oke, tis wel lekker weer nu dan is het een stuk leuker ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee nog steeds, laatste keer ging niet door
Ja terrasjesweerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah oke, tis wel lekker weer nu dan is het een stuk leuker ook
ligt meer aan de muziekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha.., nou ja als ik maar kan dansen na een aantal biertjes
Naakt slapen zonder dekbed helpt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Potver ik moet echt slapen, maar is zo warm hier... Vind het nog te vroeg voor de airco
Nee dat is meer Snarfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
Lief klein konijntje met een vliegje op z'n neus
Ik moet iets over mij heen hebbenquote:
Opening voor foute opmerking, heren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet iets over mij heen hebben![]()
ik pis wel op je okequote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet iets over mij heen hebbenanders Heb ik nachtmerries over muggen die mij doodprikken en me vervolgens opeten
Casa di Amico della Mammaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
Steven heb je nog gekeken hoe die pizzeria heet?
Ja, maar daarna werd ik zo dronken dat ik het alsnog vergeten benquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
Steven heb je nog gekeken hoe die pizzeria heet?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, maar daarna werd ik zo dronken dat ik het alsnog vergeten ben
Maar voor vrijdag weet ik het weer
Ja wsl welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al vind ik nog steeds Utrecht![]()
Maar goed
Scrwls jij bent vrijdag toch ook in A'dam?
Nou oke, geef je nog een belletje als je komt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Potver ik moet echt slapen, maar is zo warm hier... Vind het nog te vroeg voor de airco
Ben ik nu een snob als ik zeg dat ik tot tweemaal toe een mooie vrouw heb opgepikt door naar een rustige bar te gaan, een goed biertje bestellen en daarna in een rustig hoekje Hemingway te gaan lezen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nja, naar een concert vind ik het wel tof, dan heb je het sowieso wel leuk door de muziek enzo.
Maar in een bar ofzo vind ik het nog best lastig omdat veel mensen het raar vinden dat je alleen bent.
Pardon?! Je deed dit de eerste keer omdat je het gewoon wilde en de 2e keer om te testen of het nog een keer zou werken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik nu een snob als ik zeg dat ik tot tweemaal toe een mooie vrouw heb opgepikt door naar een rustige bar te gaan, een goed biertje bestellen en daarna in een rustig hoekje Hemingway te gaan lezen?
Nee, ik hou er serieus van om in een rustige bar een boek te lezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Pardon?! Je deed dit de eerste keer omdat je het gewoon wilde en de 2e keer om te testen of het nog een keer zou werken?
Ja dat ben je, wat voor boek was het?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik nu een snob als ik zeg dat ik tot tweemaal toe een mooie vrouw heb opgepikt door naar een rustige bar te gaan, een goed biertje bestellen en daarna in een rustig hoekje Hemingway te gaan lezen?
Haha nou het werkt iig welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik hou er serieus van om in een rustige bar een boek te lezen.Al dat geroezemoes, en je doet er niet aan mee, ik vind dat echt heerlijk
The old man and the sea. Hoezo?quote:
Ik heb ook nog steeds geen idee waaromquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha nou het werkt iig welNette actie
Maar die chicks liepen op jou af of wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen idee waarom
quote:
Ja. Ze wilden weten wat ik aan het lezen was en waarom ik alleen was. Of ik op iemand aan het wachten was. Daarna gesprekken over boek, alleen naar de kroeg gaan, uitgaan met vrienden, van alles. Sealed the deal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Maar die chicks liepen op jou af of wat?
Noh dat is echt wel netjes hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Ze wilden weten wat ik aan het lezen was en waarom ik alleen was. Of ik op iemand aan het wachten was. Daarna gesprekken over boek, alleen naar de kroeg gaan, uitgaan met vrienden, van alles. Sealed the deal.
Lelijk zal ik mezelf niet noemen, maar ik ben zeker geen George Clooney of Brad Pittquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Noh dat is echt wel netjes haha
Maar jij hebt zeker je looks mee of wat?![]()
Wel echt een toffe manier om vrouwen te leren kennen
Het is juist heerlijk! <3quote:
Ik ga het NU nog een keer proberenquote:
niet zo bescheiden doen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lelijk zal ik mezelf niet noemen, maar ik ben zeker geen George Clooney of Brad Pitt
Maar ik denk dat het meer te maken heeft met houding geven. Vrienden zeggen dat ik open overkom, makkelijk om een gesprek mee aan te gaan.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet zo bescheiden doen hoorJij bent gewoon een lekker ding
De reden waarom ik hier zo tevreden ben: 9 maanden zomerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geniet er ook van. Behalve met slapen
Mijn productiviteit holt wel achteruitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De reden waarom ik hier zo tevreden ben: 9 maanden zomer
Dat gebeurde bij altijd in NL in de winterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn productiviteit holt wel achteruit![]()
Alleen als het echt hard vroorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij altijd in NL in de winter
Die heb ik gister opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon zin in een soft ijsje
dat zeggen ze allemaal, maar in het dagelijks leven valt dat behoorlijk mee. of tegen, het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Ow dan ken je mij nog niet hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal, maar in het dagelijks leven valt dat behoorlijk mee. of tegen, het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon zin in een soft ijsje
Ik hou niet van winter en kouquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen als het echt hard vroor
Schaatsen
Ja moet ik gaan liegen danquote:
Ja, maar daar is er dan weer te weinig van in Nederland....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:51 schreef dawg het volgende:
[..]
+1. al vind ik sneeuw wel mooi om te zien.
nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja moet ik gaan liegen dan
Liever gewoon eerlijk zijn naar een persoon toe dan staan liegen over zijn uiterlijk
nou, ik vind 5 maanden winter net wat te lang. en dan zijn er ook nog veel te weinig echt warme dagen hier in een jaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar daar is er dan weer te weinig van in Nederland....
Ik kan er nogsteeds niet van slapen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan ken je mij nog niet hoor
Paar weken geleden tijdens het stappen keam er een man naar me toe om mij te versieren.. Lelijk dat hij was en geen uitstraling
Dus ik zei, ten eerste heb ik al een man en ten tweede zou je nooit een kans maken want je bent niet echt aantrekkelijk....
Hij ging nog net niet janken
Heb je over me gedroomd?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
Pdffff kutnacht! En ik heb me verslapen
Moet je even www.party-mania.com in de gaten houden. Staat bij de agenda ook de strand feesten.quote:
Wat voor werk doe je dan? Welke branche?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:43 schreef Samzz het volgende:
Hoerenwerk.
Ik wil vaderdag graag vrij omdat we dan met de familie een dag weg gaan, krijg ik die dag niet omdat ik zei dat ik ook op feestdagen en in de weekenden beschikbaar ben met de kanttekening dat ik wel eens een weekend of een dag in het weekend niet kan.
Nu krijg ik die zondag geen vrij, terwijl er nog niet eens een planning is gemaakt. Sterf toch, in zit er serieus aan te denken te stoppen, ik heb nog nooit bij zo'n personeelonvriendelijk bedrijf gewerkt.
Maakt dat uit, dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Welke branche?
Gewoon benieuwd meer niet.quote:
wanneer is het eigenlijk vaderdag?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:43 schreef Samzz het volgende:
Hoerenwerk.
Ik wil vaderdag graag vrij omdat we dan met de familie een dag weg gaan, krijg ik die dag niet omdat ik zei dat ik ook op feestdagen en in de weekenden beschikbaar ben met de kanttekening dat ik wel eens een weekend of een dag in het weekend niet kan.
Nu krijg ik die zondag geen vrij, terwijl er nog niet eens een planning is gemaakt. Sterf toch, in zit er serieus aan te denken te stoppen, ik heb nog nooit bij zo'n personeelonvriendelijk bedrijf gewerkt.
17 juni. Over vier weken dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
wanneer is het eigenlijk vaderdag?
lijkt mij dat je er nu vroeg genoeg bent met vragen, sowieso, moeilijk doen over 1 dag...
Het klinkt een beetje als hoe mijn baas zou doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:43 schreef Samzz het volgende:
Hoerenwerk.
Dat is wel heel erg vervelendquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als hoe mijn baas zou doen
Ik kreeg niet eens vrij op mijn verjaardag.
Ik had gezegd dat ik beschikbaar was op woensdagen dus ik moest gewoon komenquote:
Ga ik ook mee bezig. Dat willen ze wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:
En als je vast een college regelt die wel zou willen werken die dag?
Dit jaar kom ik je dan ook irriterenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso verjaardagen van jezelf vind ik vet vervelend
Goed begin jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit jaar kom ik je dan ook irriteren![]()
Tevens, ik heb mijn sleutels weer gevonden. Vandaag kan officieel niet meer kapot
Bejaarde moeten ook gewoon niet meer aan het verkeer deelnemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oude mensen die boos worden, vervolgens dreigen dat ik de bus maar uit moet komen, maar er wel snel vandoor gaan
ga dan ook niet achter me willen parkeren als ik nog achteruit aan het parkeren ben...
gewoon in het algemeenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bejaarde moeten ook gewoon niet meer aan het verkeer deelnemen
In veel gevallen wel met je eensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon in het algemeen
ze mogen niet meer mee doen
En sommige een algemeen horeca verbodquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zeg bij 70 rijbewijs inleveren in ruil voor gratis ov...
Niet mee eens. Mijn opa kan prima rijden. Die mensen zijn niet achterlijk. Dat is hetzelfde als een lengtegrens: slaat totaal nergens op. Of word jij blij als je een kinderzitje en gratis ov in je handen gedrukt krijgt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zeg bij 70 rijbewijs inleveren in ruil voor gratis ov...
Dit dus, maar ik durfde het niet te posten omdat ik altijd slechte Jofu-grapjes maakquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef arachide. het volgende:
Niet mee eens. Mijn opa kan prima rijden. Die mensen zijn niet achterlijk. Dat is hetzelfde als een lengtegrens: slaat totaal nergens op. Of word jij blij als je een kinderzitje en gratis ov in je handen gedrukt krijgt.
Ik kan hier zo boos om worden.
Ik hou me altijd in, maar als hij niet oppast, raak ik op dreef.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dit dus, maar ik durfde het niet te posten omdat ik altijd slechte Jofu-grapjes maak
Stel je aanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet mee eens. Mijn opa kan prima rijden. Die mensen zijn niet achterlijk. Dat is hetzelfde als een lengtegrens: slaat totaal nergens op. Of word jij blij als je een kinderzitje en gratis ov in je handen gedrukt krijgt.
Nee dat snap ik niet. Hij is wel de laatste die een ander op iets zou mogen afrekenen waar die persoon niks aan kan doen.quote:
Dat oudere mensen vaak vervelend zijn in het verkeer. Dan begrijp jij heus ook wel dat ie niet alle oude bedoelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee dat snap ik niet. Hij is wel de laatste die een ander op iets zou mogen afrekenen waar die persoon niks aan kan doen.
Misschien had ik erbij moeten zeggen dat het dan vrijwillig moet zijn.. overigens kan niet iedereen van 70 nog goede inschattingen maken en nog veilig aan het verkeer deelnemen, ze houden het niet meer bij..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dat inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien had ik erbij moeten zeggen dat het dan vrijwillig moet zijn.. overigens kan niet iedereen van 70 nog goede inschattingen maken en nog veilig aan het verkeer deelnemen, ze houden het niet meer bij..
je kan er boos om worden, maar het is gewoon een feit..
Zo, wat heb ik een hekel aan bejaarden in het verkeer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee dat snap ik niet. Hij is wel de laatste die een ander op iets zou mogen afrekenen waar die persoon niks aan kan doen.
Ik rijd hartstikke prima, jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo, wat heb ik een hekel aan bejaarden in het verkeer.
Bejaarden en daarna vrouwen.
Maar nu met nuance.
Gewoon wat testen afentoe bij hoge leeftijd zou zo 80% van de bejaarden van de weg krijgen.
Oh, en een verbod om tijdens de spits te rijden.
Dat is heel wat anders dan standaard op je 70e je rijbewijs in moeten leveren, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
Mijn opa is een gevaar in het verkeer, toch mag hij nog steeds rijden, klopt geen ruk van.
Ik ben het dan ook eens met Joof. Ieder jaar testen, kom je er niet door, jammer dan.
1 tussenstap, scheelt verder weinig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan standaard op je 70e je rijbewijs in moeten leveren, natuurlijk.
De aandoening IS de leeftijd.quote:''De aandoening moet leidraad zijn, niet de leeftijd'', stelt een woordvoerder.
Dat trage sjoktempo wat ze meestal hanteren is wel irritant te noemen ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo, wat heb ik een hekel aan bejaarden in het verkeer.
Bejaarden en daarna vrouwen.
Maar nu met nuance.
Gewoon wat testen afentoe bij hoge leeftijd zou zo 80% van de bejaarden van de weg krijgen.
Oh, en een verbod om tijdens de spits te rijden.
Ach, ik vind het meer een zaak dat je de slechten er inderdaad uit moet filteren, in plaats van de goeden onder de slechten moet laten lijden. Voor de rest is het natuurlijk logisch dat oudere mensen minder scherp zijn in het verkeer. Daar tegenover staat dat er genoeg idioten van 18-65 in het verkeer los worden gelaten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar nee, die laatste opmerking van mij was geen grapje.
Ja, maar je moet ze dan wel kunnen testen. Enquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik vind het meer een zaak dat je de slechten er inderdaad uit moet filteren, in plaats van de goeden onder de slechten moet laten lijden. Voor de rest is het natuurlijk logisch dat oudere mensen minder scherp zijn in het verkeer. Daar tegenover staat dat er genoeg idioten van 18-65 in het verkeer los worden gelaten.
is natuurlijk debiel. Dat is hetzelfde als dat gezeik over dat bulldogs/pitbulls vechthonden zijn. Tuurlijk zijn ze dat niet allemaal, maar het zit wel een beetje in de aard van het beest, dus je moet het gewoon een beetje in de gaten houden, lijkt me niet meer dan normaal.quote:De leeftijdskeuring kan de seniorenbond ANBO niet snel genoeg worden afgeschaft. De club was altijd al tegen, omdat ze het leefdtijdscriterium 'willekeurig' vindt. ''De aandoening moet leidraad zijn, niet de leeftijd'', stelt een woordvoerder.
Helemaal mee eens, maar ik heb Melanie Schultz van Haegen nog niet vaak zinvolle dingen zien doen. Dat hele bericht waar Joysa naar linkte is een facepalm waard.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ze dan wel kunnen testen. En
[..]
is natuurlijk debiel. Dat is hetzelfde als dat gezeik over dat bulldogs/pitbulls vechthonden zijn. Tuurlijk zijn ze dat niet allemaal, maar het zit wel een beetje in de aard van het beest, dus je moet het gewoon een beetje in de gaten houden, lijkt me niet meer dan normaal.
Ik had er expres geen commentaar bij gezetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik heb Melanie Schultz van Haegen nog niet vaak zinvolle dingen zien doen. Dat hele bericht waar Joysa naar linkte is een facepalm waard.
"Geboren in 1938"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef Joysa het volgende:
Dat ze mij maar het papiertje van een van die oudjes geven
Grijs haar heb ik toch alquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Geboren in 1938"
Lekker wijf ben je dan wel, voor je leeftijd.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik heb Melanie Schultz van Haegen nog niet vaak zinvolle dingen zien doen. Dat hele bericht waar Joysa naar linkte is een facepalm waard.
eerst verdienenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef Joysa het volgende:
Dat ze mij maar het papiertje van een van die oudjes geven
Screwloose en ik zijn het erover eens dat jij op de zanger van Snow Patrol lijkt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Geboren in 1938"
Lekker wijf ben je dan wel, voor je leeftijd.
Dat is me vaker verteld. Noel Gallagher schijn ik ook op te lijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Screwloose en ik zijn het erover eens dat jij op de zanger van Snow Patrol lijkt.
Ik moest aan je denkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is me vaker verteld. Noel Gallagher schijn ik ook op te lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |