Nee, meer afmeldingen dan aanmeldingenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr? Gaat de meet nog door zaterdag?
Nja, naar een concert vind ik het wel tof, dan heb je het sowieso wel leuk door de muziek enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
Alleen uitgaan kan best leuk zijn. Alleen moet je dan geen asociale aap zijn.
HEYquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, meer afmeldingen dan aanmeldingenEn nu is 'ie afgezegd en wil ineens iedereen komen. Stelletje faalhazen!
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, meer afmeldingen dan aanmeldingenEn nu is 'ie afgezegd en wil ineens iedereen komen. Stelletje faalhazen!
scrwls geloof ik, en heloef was aan het miepen dat z'n sociale activiteiten van de week dan niet door gingen ondanks dat 'ie zich nog niet had aangemeldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar ik moet ook aan thuis denken. Rob vind het niet zo leuk dat als hij thuis is, ik 2 dagen achter elkaar ga stappen : D Wat logisch is
Alleen nu vertrekt hij woensdag naar Canada en ik had zoiets, Ow dan kan ik op zich wel
Maar wie wilden er nog meer opeens mee dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:47 schreef twi het volgende:
[..]
scrwls geloof ik, en heloef was aan het miepen dat z'n sociale activiteiten van de week dan niet door gingen ondanks dat 'ie zich nog niet had aangemeld
Utrecht was gewoon om het eens toegankelijk te maken voor net wat meer mensen uit het Oosten des lands, niet omdat het nu zo fantastisch is. Ik vind het prima als men naar Rotterdam ofzo wil komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al vind ik nog steeds Utrecht![]()
Maar goed
Scrwls jij bent vrijdag toch ook in A'dam?
Alweer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien wel beter want ga vrijdag ook al loesoe... In Amsterdam
Aha.., nou ja als ik maar kan dansen na een aantal biertjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef twi het volgende:
[..]
Utrecht was gewoon om het eens toegankelijk te maken voor net wat meer mensen uit het Oosten des lands, niet omdat het nu zo fantastisch is. Ik vind het prima als men naar Rotterdam ofzo wil komen.
Had ik al gezegd dat ik telkens aan je moet denken wanneer ik raspatat zie? En medelijden heb met de mensen die het moeten maken, dankzij jouw verhalen.quote:
ah oke, tis wel lekker weer nu dan is het een stuk leuker ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee nog steeds, laatste keer ging niet door
Ja terrasjesweerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah oke, tis wel lekker weer nu dan is het een stuk leuker ook
ligt meer aan de muziekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha.., nou ja als ik maar kan dansen na een aantal biertjes
Naakt slapen zonder dekbed helpt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Potver ik moet echt slapen, maar is zo warm hier... Vind het nog te vroeg voor de airco
Nee dat is meer Snarfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
Lief klein konijntje met een vliegje op z'n neus
Ik moet iets over mij heen hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |