quote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga altijd broekloos. Vraag maar aan Mur en Cap.
Een broek waar de zakken uit zijn geknipt om bepaalde handelingen makkelijker te maken.
[..]
Ja he, ik denk: ik geef die kerel een tip.
Waren mooie scenes met Hulk ja.
[..]
Ren dan maar naar een man uit dit topic. Kunnen we daarna klagen over de friendzone.
Ik hou van jong vlees, het liefst maagdelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de Wolwinkel en pik daar oude chicks op.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van jong vlees, het liefst maagdelijk.
Ik ga niet roeren in een flubberkut natuurlijk, ik heb ook mijn eigenwaarde.
Rood.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef Karzai het volgende:
Zo Myr heb ik ook lang niet gesproken, heb je nog roze haar?
Euroknallerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Terecht. Probs voor jouw haar.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg complimenten over mn haar, vooral in het zonlicht. Binnen valt het wel mee.
Bij zo'n speeltuin gaan zitten en de hele tijd naar de kinderen kijken totdat er zo'n vrouwtje naar je toekomt die vraagt welke van jou is.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of ga wandelen met een puppy of een klein kind, doet t vaak ook goed
Terecht wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan van wie je de complimenten krijgt maar dat zal wel goed zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg complimenten over mn haar, vooral in het zonlicht. Binnen valt het wel mee.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij zo'n speeltuin gaan zitten en de hele tijd naar de kinderen kijken totdat er zo'n vrouwtje naar je toekomt die vraagt welke van jou is.
Dan zeg je: Geen idee, ik heb nog niet besloten.
Ja je moet wel een beetje eisen stellen he.quote:
De McFlubberkutquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht wel.
Ga dan naar de speelgoed winkel. Op de Barbieafdeling.
Jawel. Rood. Ik wil het nog roder dan het nu is.quote:
Mijn ouders vinden het "wennen" mijn (oud) klasgenoten vinden het tof. Oftewel win-win.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan van wie je de complimenten krijgt maar dat zal wel goed zijn
Prima hoor.quote:
Tja als ze daar over gaan zeuren dan ben je een hele brave meidquote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders vonden mijn haarkleur al 'even wennen' terwijl het nauwelijks veranderd is
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
mensjes ik ga lekker mn bedje in!
truste!!
Ze zeuren over alles, daar zullen ze nooit mee ophouden waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja als ze daar over gaan zeuren dan ben je een hele brave meid
Daarvoor heten het ouders.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zeuren over alles, daar zullen ze nooit mee ophouden waarschijnlijk.
Er was drank dus ja!quote:
All credits over mijn UI gaan naar Ezechielk!quote:
Hoi te mooie manquote:
quote:
Ik kom ook nooit vrouwen tegenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt dingen gaan vinden om vrouwen mee te ontmoeten. Het is allemaal een sausagefest de laatste tijd.
Ach ja niks aan te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit vrouwen tegen
Geen idee wat er tegen te doen valt.
Maar ik kan toch niet in mn eentje uitgaan? Of tja, het kan wel maar is zo raar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen.
Of meer uitgaan maar daar heb ik het geld niet voor.
Ja alleen is ook een beetje vreems. Maar je hebt wel vrienden toch.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet in mn eentje uitgaan? Of tja, het kan wel maar is zo raar.
Mijne wonen ver weg en in m'n 1tje uit gaan vind ik niet veel aan. Kost alleen maar geld en levert niks opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja alleen is ook een beetje vreems. Maar je hebt wel vrienden toch.
zit je al in je kliko?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne wonen ver weg en in m'n 1tje uit gaan vind ik niet veel aan. Kost alleen maar geld en levert niks op
Ja in Groningen enzo. Maar ik moet 's avonds werken en dan is het al te laat om daar nog heen te gaan en de volgende ochtend om half 12 weer aan het werk te moeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja alleen is ook een beetje vreems. Maar je hebt wel vrienden toch.
Ze willen niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr? Gaat de meet nog door zaterdag?
Owquote:
Nee ze blijven die avond met elkaar met elkaar friemelen in bed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze blijven die avond met elkaar met elkaar friemelen in bed.
Nee, meer afmeldingen dan aanmeldingenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nja, naar een concert vind ik het wel tof, dan heb je het sowieso wel leuk door de muziek enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
Alleen uitgaan kan best leuk zijn. Alleen moet je dan geen asociale aap zijn.
HEYquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, meer afmeldingen dan aanmeldingenEn nu is 'ie afgezegd en wil ineens iedereen komen. Stelletje faalhazen!
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, meer afmeldingen dan aanmeldingenEn nu is 'ie afgezegd en wil ineens iedereen komen. Stelletje faalhazen!
scrwls geloof ik, en heloef was aan het miepen dat z'n sociale activiteiten van de week dan niet door gingen ondanks dat 'ie zich nog niet had aangemeldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar ik moet ook aan thuis denken. Rob vind het niet zo leuk dat als hij thuis is, ik 2 dagen achter elkaar ga stappen : D Wat logisch is
Alleen nu vertrekt hij woensdag naar Canada en ik had zoiets, Ow dan kan ik op zich wel
Maar wie wilden er nog meer opeens mee dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:47 schreef twi het volgende:
[..]
scrwls geloof ik, en heloef was aan het miepen dat z'n sociale activiteiten van de week dan niet door gingen ondanks dat 'ie zich nog niet had aangemeld
Utrecht was gewoon om het eens toegankelijk te maken voor net wat meer mensen uit het Oosten des lands, niet omdat het nu zo fantastisch is. Ik vind het prima als men naar Rotterdam ofzo wil komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al vind ik nog steeds Utrecht![]()
Maar goed
Scrwls jij bent vrijdag toch ook in A'dam?
Alweer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien wel beter want ga vrijdag ook al loesoe... In Amsterdam
Aha.., nou ja als ik maar kan dansen na een aantal biertjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef twi het volgende:
[..]
Utrecht was gewoon om het eens toegankelijk te maken voor net wat meer mensen uit het Oosten des lands, niet omdat het nu zo fantastisch is. Ik vind het prima als men naar Rotterdam ofzo wil komen.
Had ik al gezegd dat ik telkens aan je moet denken wanneer ik raspatat zie? En medelijden heb met de mensen die het moeten maken, dankzij jouw verhalen.quote:
ah oke, tis wel lekker weer nu dan is het een stuk leuker ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee nog steeds, laatste keer ging niet door
Ja terrasjesweerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah oke, tis wel lekker weer nu dan is het een stuk leuker ook
ligt meer aan de muziekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha.., nou ja als ik maar kan dansen na een aantal biertjes
Naakt slapen zonder dekbed helpt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Potver ik moet echt slapen, maar is zo warm hier... Vind het nog te vroeg voor de airco
Nee dat is meer Snarfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
Lief klein konijntje met een vliegje op z'n neus
Ik moet iets over mij heen hebbenquote:
Opening voor foute opmerking, heren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet iets over mij heen hebben![]()
ik pis wel op je okequote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet iets over mij heen hebbenanders Heb ik nachtmerries over muggen die mij doodprikken en me vervolgens opeten
Casa di Amico della Mammaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
Steven heb je nog gekeken hoe die pizzeria heet?
Ja, maar daarna werd ik zo dronken dat ik het alsnog vergeten benquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
Steven heb je nog gekeken hoe die pizzeria heet?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, maar daarna werd ik zo dronken dat ik het alsnog vergeten ben
Maar voor vrijdag weet ik het weer
Ja wsl welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al vind ik nog steeds Utrecht![]()
Maar goed
Scrwls jij bent vrijdag toch ook in A'dam?
Nou oke, geef je nog een belletje als je komt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Potver ik moet echt slapen, maar is zo warm hier... Vind het nog te vroeg voor de airco
Ben ik nu een snob als ik zeg dat ik tot tweemaal toe een mooie vrouw heb opgepikt door naar een rustige bar te gaan, een goed biertje bestellen en daarna in een rustig hoekje Hemingway te gaan lezen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nja, naar een concert vind ik het wel tof, dan heb je het sowieso wel leuk door de muziek enzo.
Maar in een bar ofzo vind ik het nog best lastig omdat veel mensen het raar vinden dat je alleen bent.
Pardon?! Je deed dit de eerste keer omdat je het gewoon wilde en de 2e keer om te testen of het nog een keer zou werken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik nu een snob als ik zeg dat ik tot tweemaal toe een mooie vrouw heb opgepikt door naar een rustige bar te gaan, een goed biertje bestellen en daarna in een rustig hoekje Hemingway te gaan lezen?
Nee, ik hou er serieus van om in een rustige bar een boek te lezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Pardon?! Je deed dit de eerste keer omdat je het gewoon wilde en de 2e keer om te testen of het nog een keer zou werken?
Ja dat ben je, wat voor boek was het?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik nu een snob als ik zeg dat ik tot tweemaal toe een mooie vrouw heb opgepikt door naar een rustige bar te gaan, een goed biertje bestellen en daarna in een rustig hoekje Hemingway te gaan lezen?
Haha nou het werkt iig welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik hou er serieus van om in een rustige bar een boek te lezen.Al dat geroezemoes, en je doet er niet aan mee, ik vind dat echt heerlijk
The old man and the sea. Hoezo?quote:
Ik heb ook nog steeds geen idee waaromquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha nou het werkt iig welNette actie
Maar die chicks liepen op jou af of wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen idee waarom
quote:
Ja. Ze wilden weten wat ik aan het lezen was en waarom ik alleen was. Of ik op iemand aan het wachten was. Daarna gesprekken over boek, alleen naar de kroeg gaan, uitgaan met vrienden, van alles. Sealed the deal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Maar die chicks liepen op jou af of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |