Bioscoopbroek?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat met je meisje?
Is wel een leuke popcornfilm hoor. Dus doe je bioscoopbroek maar alvast aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het is hinken op twee gedachtes voor haar denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, maar helemaal niks doen klinkt ook zonde, als het toch een leuke kerel is?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is hinken op twee gedachtes voor haar denk ik.
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]klopt! tussen wat ik wil (mn hartje) en wat ik durf (mn hoofd)
Niet zoveel denken. Het gewoon leuk hebben, dan gaat de angst vanzelf wel weg.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]klopt! tussen wat ik wil (mn hartje) en wat ik durf (mn hoofd)
ja das wel iets wak me voorneem, want had t wel echt reuze naar mn zin enzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zoveel denken. Het gewoon leuk hebben, dan gaat de angst vanzelf wel weg.
Wegrennen is voor mietjes, zo lang mogelijk genieten. Op je bek gaan, opstaan en weer overnieuw beginnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja das wel iets wak me voorneem, want had t wel echt reuze naar mn zin enzo.
kan altidj nog wegrennen als t eng word haha
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wegrennen is voor mietjes, zo lang mogelijk genieten. Op je bek gaan, opstaan en weer overnieuw beginnen.
Ik ga altijd broekloos. Vraag maar aan Mur en Cap.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, gaan samen
Haha heb jij een speciale bioscoopbroek? Geef eens pics van je broek?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bioscoopbroek?
Ja he, ik denk: ik geef die kerel een tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren mooie scenes met Hulk ja.Ren dan maar naar een man uit dit topic. Kunnen we daarna klagen over de friendzone.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja das wel iets wak me voorneem, want had t wel echt reuze naar mn zin enzo.
kan altidj nog wegrennen als t eng word hahaEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga altijd broekloos. Vraag maar aan Mur en Cap.
Een broek waar de zakken uit zijn geknipt om bepaalde handelingen makkelijker te maken.
[..]
Ja he, ik denk: ik geef die kerel een tip.
Waren mooie scenes met Hulk ja.
[..]
Ren dan maar naar een man uit dit topic. Kunnen we daarna klagen over de friendzone.
ghehehehquote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ren dan maar naar een man uit dit topic. Kunnen we daarna klagen over de friendzone.
[..]
Ik ga altijd broekloos. Vraag maar aan Mur en Cap.
Een broek waar de zakken uit zijn geknipt om bepaalde handelingen makkelijker te maken.
[..]
Ja he, ik denk: ik geef die kerel een tip.
Waren mooie scenes met Hulk ja.
[..]
Het nagellakjes topic iets voor jou?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt dingen gaan vinden om vrouwen mee te ontmoeten. Het is allemaal een sausagefest de laatste tijd.
Wat is het eerstvolgende event waar je weer moet werken?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt dingen gaan vinden om vrouwen mee te ontmoeten. Het is allemaal een sausagefest de laatste tijd.
Ik heb net mijn nagels awesome gedaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het nagellakjes topic iets voor jou?
ok dat vind ik officieel tof!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb net mijn nagels awesome gedaan.Met stipjes in allemaal verschillende kleurtjes.
Niet via FOK!, daar faal ik altijd.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het nagellakjes topic iets voor jou?
Volgens mij Defqon in juni.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is het eerstvolgende event waar je weer moet werken?
Hoe lang blijft dat zitten?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb net mijn nagels awesome gedaan.Met stipjes in allemaal verschillende kleurtjes.
Ga naar de Wolwinkel en pik daar oude chicks op.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet via FOK!, daar faal ik altijd.
Trouwens is dat meer iets voor Myra.
[..]
Volgens mij Defqon in juni.
Ik werk Defqon ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet via FOK!, daar faal ik altijd.
Trouwens is dat meer iets voor Myra.
[..]
Volgens mij Defqon in juni.
of ga wandelen met een puppy of een klein kind, doet t vaak ook goedquote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de Wolwinkel en pik daar oude chicks op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |