SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Don´t mind if I doquote:Op maandag 21 mei 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De koelcel is achterom, pak zelf maar ff en leg 't geld maar op 't schapje
Jouw bier. Ik lust het nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:15 schreef Barbusse het volgende:
We hebben iedereen weg gejaagd met ons bier, Bartho
quote:
Hej, ik ben importquote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]YHGBCL
2I476
VHFW81@64UTN WAT!?!?!?!
![]()
Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roeptquote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
achterhoek, is dat niet het einde van de wereld, waar de zwaartekracht begint te werken en je je schrap moet gaan zetten?
Oooh ik dacht op de oprit blijven drempelen tot iemand open doet en zegt de achterdeur zit niet op slot hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roept
En waar je fiets gewoon blijft staan voor 2 weken als je weer eens vergeten bent hoe dat moest, fietsen, dronken onderweg naar huis vanuit de kroeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roept
Ik ook. En nu exportquote:
En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reservequote:Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waar je fiets gewoon blijft staan voor 2 weken als je weer eens vergeten bent hoe dat moest, fietsen, dronken onderweg naar huis vanuit de kroeg.
Weet je hoe we dat in amsterdam doen?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reserve
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reserve
Gottaloveitquote:Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet je hoe we dat in amsterdam doen?
Eerst erger je je elke keer aan je vriendin die standaard een extra set sleutels mee heeft, omdat ze 9 van de tien keer haar eigen bos vergeet.
En puntje bij paaltje ben je er heeeel blij mee omdat dat je een ritje naar je vader bespaard, die 130 km verderop woont en de enige reserve set heeft
Uit hetzelfde boerengatquote:
Ik maak er in mijn hoofd altijdquote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Telkens als Barbusse Barb genoemd wordt, denk ik aan de echte Barb. Wat een kut-afkorting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van maar dat zeg ik maar niet hardop want dan krijg ik ruzie
Tis ook geen amsterdam en omgeving hequote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
De achterhoek...das toch al Oost Europa?
Nee, zeker nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tis ook geen amsterdam en omgeving he
?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Telkens als Barbusse Barb genoemd wordt, denk ik aan de echte Barb. Wat een kut-afkorting.
Ik was zondag richting twente gegaan, dat was wel een heerlijk stukje met de auto, dat dan weer welquote:
halloquote:
Dat is wel tof van hem, je hebt wel goed contact met hem hequote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik was zondag richting twente gegaan, dat was wel een heerlijk stukje met de auto, dat dan weer wel
Ik vind waar Bartje woont echt een crime om te rijden, en hij rijdt dat stuk naar amsterdam en terug minstens 1x in de maand.
nou nou geen date...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was je date toch?
Zit er meer in?
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is wel tof van hem, je hebt wel goed contact met hem he
Haha, maar anywayquote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou nou geen date...
* edit: krijgt de vlekken in haar nek *
onderwerp honden is wel ter sprake gekomen, maar t was niet echt een auditie ofzo, waarbij ik ga hypothetische vraagstukken ga voorleggenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, maar anywayen je hebt toch wel gevraagd of hij van honden houdt heh?
Jaja, ik hoor het al.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou nou geen date...
* edit: krijgt de vlekken in haar nek *
/edit
maar t was gezellig !
veel gekletst en gelachen ,, lekker gegeten en binnenkort nog een keertje
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, ik hoor het al.
Snarf is van de singles markt af.
arme kreequote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, ik hoor het al.
Snarf is van de singles markt af.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik maak er in mijn hoofd altijdJij mag dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van maar dat zeg ik maar niet hardop want dan krijg ik ruzie
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zie ik het verkeerd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie ik het verkeerd?
nou ik ga niet ontkennen dat t gezellig was, en ALS ik iets zou willen zou t zeker t proberen waard zijn (denk ik) maar weet niet of ik iemand wil / kan toelaten enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Vast wel, als hij maar leuk genoeg isquote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik ga niet ontkennen dat t gezellig was, en ALS ik iets zou willen zou t zeker t proberen waard zijn (denk ik) maar weet niet of ik iemand wil / kan toelaten enzo
Waarom weet je nog niet OF je iets met hem wilt? Dat wordt toch meestal zeer snel duidelijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik ga niet ontkennen dat t gezellig was, en ALS ik iets zou willen zou t zeker t proberen waard zijn (denk ik) maar weet niet of ik iemand wil / kan toelaten enzo
het probleem ligt ook niet bij hem... tis dak IK niet weet of ik iemand toe wil laten en weer zo kwetsbaar wil zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom weet je nog niet OF je iets met hem wilt? Dat wordt toch meestal zeer snel duidelijk?
Zucht vrouwenpraat.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
snarf, denk nergens over na en en geniet van de momentje. En dat is meer dan genoeg. En doe nie je best om leuk of lief te zijn. Wees je heerlijke zelf en niks meer.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
snarf, denk nergens over na en en geniet van de momentje. En dat is meer dan genoeg. En doe nie je best om leuk of lief te zijn. Wees je heerlijke zelf en niks meer.
Ik ken je iets beter dan velen hier, en geloof mij dat het wel goed zit met hoe je echt bent. Je bent een top meid. Eerlijk waar, dat kan ik wel goed inschatten na onze gesprekken
Dus vergeet niet, je bent geweldig! Soms beetje stuiteren, maar dat maakt jou juist leuk. Geniet er van meid, het is je meer dan gegund!
Kom je maar op één manier achter hequote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in dit geval niet, ik snap wat ze bedoeld. En die twijfl is gewoon terecht. Maar dat komt echt wel goed!quote:
haha aahw ga hem toch niet gebruiken als sociaal experimentquote:
haha ja nee dat is niet de bedoeling, je moet niet gaan huilen gekkiequote:Op maandag 21 mei 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]aahw, wordt dr gewoon beetje verdrietig van
Pala, lijpe baas.quote:
Maar wanneer weet je wel of je dit wilt?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het probleem ligt ook niet bij hem... tis dak IK niet weet of ik iemand toe wil laten en weer zo kwetsbaar wil zijn
Dat komt wel, en dat hoef je ook helemaal niet te overhaasten. Geniet er nu gewoon van johquote:Op maandag 21 mei 2012 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het probleem ligt ook niet bij hem... tis dak IK niet weet of ik iemand toe wil laten en weer zo kwetsbaar wil zijn
mja kan niet echt een datum prikken, denk dat dat een gevoel is wat groeit ofzo...?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wanneer weet je wel of je dit wilt?
Dus jij gaat gewoon niks proberen, en dan heel veel leuke en geweldige momenten missen die je zou kunnen hebben... omdat je heel misschien hem weleens niet toe zou kunnen / willen laten?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha aahw ga hem toch niet gebruiken als sociaal experiment
toelaten/vertrouwen is toch best we essentieel denk ik...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon niks proberen, en dan heel veel leuke en geweldige momenten missen die je zou kunnen hebben... omdat je heel misschien hem weleens niet toe zou kunnen / willen laten?
Klinkt een beetje zonde, niet?
Kaneeltjuuh! Ben nog niet geweest, veel te mooi weer om nu in de bios te gaan zitten toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pala, lijpe baas.
Hoe was The Avengers?
[..]
Maar wanneer weet je wel of je dit wilt?
Je gaat met je meisje?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Kaneeltjuuh! Ben nog niet geweest, veel te mooi weer om nu in de bios te gaan zitten toch?
Maar ga dit weekend denk ik wel, dan ook extra veel vrije tijd
Mensen toelaten kan best een probleem zijn, je moet je kwetsbaar opstellen, je kan iets wat je dierbaar is kwijtraken.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij gaat gewoon niks proberen, en dan heel veel leuke en geweldige momenten missen die je zou kunnen hebben... omdat je heel misschien hem weleens niet toe zou kunnen / willen laten?
Klinkt een beetje zonde, niet?
Precies, dan komt het hopelijk langzaam weer goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef ook_gek het volgende:
als je keer op keer teleur gesteld bent in de liefde op zo een bute manier waar je letterlijk kapot in bent gemaakt. Is iemand opnieuw vertrouwen heel moeilijk.
Maar als hij slim is doet hij het rustig aan en laat hij het vertrouwen groeien.
Ja ok, maar helemaal niks doen klinkt ook zonde, als het toch een leuke kerel is?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen toelaten kan best een probleem zijn, je moet je kwetsbaar opstellen, je kan iets wat je dierbaar is kwijtraken.
Ik snap haar wel.
heb ook wel aangegeven dak mensen op afstand houd enzo, dus hij weet t wel een beetje (reden enzo niet, maar dat hoeft ook niet) en heb t idee dat hij daar wel respect voor heeft. dus dat is zeker al een pluspuntquote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef ook_gek het volgende:
als je keer op keer teleur gesteld bent in de liefde op zo een bute manier waar je letterlijk kapot in bent gemaakt. Is iemand opnieuw vertrouwen heel moeilijk.
Maar als hij slim is doet hij het rustig aan en laat hij het vertrouwen groeien.
Ja, gaan samenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat met je meisje?
Is wel een leuke popcornfilm hoor. Dus doe je bioscoopbroek maar alvast aan.
Dat lijkt me ook ja....quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, maar helemaal niks doen klinkt ook zonde, als het toch een leuke kerel is?
ga ook nog wel eten, maar weet niet wat ik verder wil en hoe snel en of ik daar op actie in onderneem. kijk zon beetje tegen een leeg vel aanquote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, maar helemaal niks doen klinkt ook zonde, als het toch een leuke kerel is?
in biosbroeken zit geen gulpquote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, gaan samen
Haha heb jij een speciale bioscoopbroek? Geef eens pics van je broek?
Bioscoopbroek?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat met je meisje?
Is wel een leuke popcornfilm hoor. Dus doe je bioscoopbroek maar alvast aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het is hinken op twee gedachtes voor haar denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef palawan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is hinken op twee gedachtes voor haar denk ik.
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]klopt! tussen wat ik wil (mn hartje) en wat ik durf (mn hoofd)
Niet zoveel denken. Het gewoon leuk hebben, dan gaat de angst vanzelf wel weg.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]klopt! tussen wat ik wil (mn hartje) en wat ik durf (mn hoofd)
ja das wel iets wak me voorneem, want had t wel echt reuze naar mn zin enzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zoveel denken. Het gewoon leuk hebben, dan gaat de angst vanzelf wel weg.
Wegrennen is voor mietjes, zo lang mogelijk genieten. Op je bek gaan, opstaan en weer overnieuw beginnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja das wel iets wak me voorneem, want had t wel echt reuze naar mn zin enzo.
kan altidj nog wegrennen als t eng word haha
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wegrennen is voor mietjes, zo lang mogelijk genieten. Op je bek gaan, opstaan en weer overnieuw beginnen.
Ik ga altijd broekloos. Vraag maar aan Mur en Cap.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, gaan samen
Haha heb jij een speciale bioscoopbroek? Geef eens pics van je broek?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bioscoopbroek?
Ja he, ik denk: ik geef die kerel een tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren mooie scenes met Hulk ja.Ren dan maar naar een man uit dit topic. Kunnen we daarna klagen over de friendzone.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja das wel iets wak me voorneem, want had t wel echt reuze naar mn zin enzo.
kan altidj nog wegrennen als t eng word hahaEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga altijd broekloos. Vraag maar aan Mur en Cap.
Een broek waar de zakken uit zijn geknipt om bepaalde handelingen makkelijker te maken.
[..]
Ja he, ik denk: ik geef die kerel een tip.
Waren mooie scenes met Hulk ja.
[..]
Ren dan maar naar een man uit dit topic. Kunnen we daarna klagen over de friendzone.
ghehehehquote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ren dan maar naar een man uit dit topic. Kunnen we daarna klagen over de friendzone.
[..]
Een broek waar de zakken uit zijn geknipt om bepaalde handelingen makkelijker te maken.
[..]
[..]
Het nagellakjes topic iets voor jou?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt dingen gaan vinden om vrouwen mee te ontmoeten. Het is allemaal een sausagefest de laatste tijd.
Wat is het eerstvolgende event waar je weer moet werken?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt dingen gaan vinden om vrouwen mee te ontmoeten. Het is allemaal een sausagefest de laatste tijd.
Ik heb net mijn nagels awesome gedaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het nagellakjes topic iets voor jou?
ok dat vind ik officieel tof!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb net mijn nagels awesome gedaan.Met stipjes in allemaal verschillende kleurtjes.
Niet via FOK!, daar faal ik altijd.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het nagellakjes topic iets voor jou?
Volgens mij Defqon in juni.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is het eerstvolgende event waar je weer moet werken?
Hoe lang blijft dat zitten?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb net mijn nagels awesome gedaan.Met stipjes in allemaal verschillende kleurtjes.
Ga naar de Wolwinkel en pik daar oude chicks op.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet via FOK!, daar faal ik altijd.
Trouwens is dat meer iets voor Myra.
[..]
Volgens mij Defqon in juni.
Ik werk Defqon ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet via FOK!, daar faal ik altijd.
Trouwens is dat meer iets voor Myra.
[..]
Volgens mij Defqon in juni.
of ga wandelen met een puppy of een klein kind, doet t vaak ook goedquote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de Wolwinkel en pik daar oude chicks op.
[..]
[..]
[..]
Ik hou van jong vlees, het liefst maagdelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de Wolwinkel en pik daar oude chicks op.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van jong vlees, het liefst maagdelijk.
Ik ga niet roeren in een flubberkut natuurlijk, ik heb ook mijn eigenwaarde.
Rood.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef Karzai het volgende:
Zo Myr heb ik ook lang niet gesproken, heb je nog roze haar?
Euroknallerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Terecht. Probs voor jouw haar.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg complimenten over mn haar, vooral in het zonlicht. Binnen valt het wel mee.
Bij zo'n speeltuin gaan zitten en de hele tijd naar de kinderen kijken totdat er zo'n vrouwtje naar je toekomt die vraagt welke van jou is.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of ga wandelen met een puppy of een klein kind, doet t vaak ook goed
Terecht wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan van wie je de complimenten krijgt maar dat zal wel goed zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg complimenten over mn haar, vooral in het zonlicht. Binnen valt het wel mee.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij zo'n speeltuin gaan zitten en de hele tijd naar de kinderen kijken totdat er zo'n vrouwtje naar je toekomt die vraagt welke van jou is.
Dan zeg je: Geen idee, ik heb nog niet besloten.
Ja je moet wel een beetje eisen stellen he.quote:
De McFlubberkutquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht wel.
Ga dan naar de speelgoed winkel. Op de Barbieafdeling.
Jawel. Rood. Ik wil het nog roder dan het nu is.quote:
Mijn ouders vinden het "wennen" mijn (oud) klasgenoten vinden het tof. Oftewel win-win.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan van wie je de complimenten krijgt maar dat zal wel goed zijn
Prima hoor.quote:
Tja als ze daar over gaan zeuren dan ben je een hele brave meidquote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders vonden mijn haarkleur al 'even wennen' terwijl het nauwelijks veranderd is
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
mensjes ik ga lekker mn bedje in!
truste!!
Ze zeuren over alles, daar zullen ze nooit mee ophouden waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja als ze daar over gaan zeuren dan ben je een hele brave meid
Daarvoor heten het ouders.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zeuren over alles, daar zullen ze nooit mee ophouden waarschijnlijk.
Er was drank dus ja!quote:
All credits over mijn UI gaan naar Ezechielk!quote:
Hoi te mooie manquote:
quote:
Ik kom ook nooit vrouwen tegenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Ach ja niks aan te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit vrouwen tegen
Geen idee wat er tegen te doen valt.
Maar ik kan toch niet in mn eentje uitgaan? Of tja, het kan wel maar is zo raar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen.
Of meer uitgaan maar daar heb ik het geld niet voor.
Ja alleen is ook een beetje vreems. Maar je hebt wel vrienden toch.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet in mn eentje uitgaan? Of tja, het kan wel maar is zo raar.
Mijne wonen ver weg en in m'n 1tje uit gaan vind ik niet veel aan. Kost alleen maar geld en levert niks opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja alleen is ook een beetje vreems. Maar je hebt wel vrienden toch.
zit je al in je kliko?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne wonen ver weg en in m'n 1tje uit gaan vind ik niet veel aan. Kost alleen maar geld en levert niks op
Ja in Groningen enzo. Maar ik moet 's avonds werken en dan is het al te laat om daar nog heen te gaan en de volgende ochtend om half 12 weer aan het werk te moeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja alleen is ook een beetje vreems. Maar je hebt wel vrienden toch.
Ze willen niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr? Gaat de meet nog door zaterdag?
Owquote:
Nee ze blijven die avond met elkaar met elkaar friemelen in bed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr? Gaat de meet nog door zaterdag?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze blijven die avond met elkaar met elkaar friemelen in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |