SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Don´t mind if I doquote:Op maandag 21 mei 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De koelcel is achterom, pak zelf maar ff en leg 't geld maar op 't schapje
Jouw bier. Ik lust het nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:15 schreef Barbusse het volgende:
We hebben iedereen weg gejaagd met ons bier, Bartho
quote:
Hej, ik ben importquote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]YHGBCL
2I476
VHFW81@64UTN WAT!?!?!?!
![]()
Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roeptquote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
achterhoek, is dat niet het einde van de wereld, waar de zwaartekracht begint te werken en je je schrap moet gaan zetten?
Oooh ik dacht op de oprit blijven drempelen tot iemand open doet en zegt de achterdeur zit niet op slot hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roept
En waar je fiets gewoon blijft staan voor 2 weken als je weer eens vergeten bent hoe dat moest, fietsen, dronken onderweg naar huis vanuit de kroeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. De Achterhoek is waar je langs de achterdeur naar binnen stampt bij de buren terwijl je heel hard VOLLUUK! roept
Ik ook. En nu exportquote:
En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reservequote:Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waar je fiets gewoon blijft staan voor 2 weken als je weer eens vergeten bent hoe dat moest, fietsen, dronken onderweg naar huis vanuit de kroeg.
Weet je hoe we dat in amsterdam doen?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reserve
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je je sleutel kwijt bent rag je je buurman gewoon uit bed, want die heeft de reserve
Gottaloveitquote:Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet je hoe we dat in amsterdam doen?
Eerst erger je je elke keer aan je vriendin die standaard een extra set sleutels mee heeft, omdat ze 9 van de tien keer haar eigen bos vergeet.
En puntje bij paaltje ben je er heeeel blij mee omdat dat je een ritje naar je vader bespaard, die 130 km verderop woont en de enige reserve set heeft
Uit hetzelfde boerengatquote:
Ik maak er in mijn hoofd altijdquote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Telkens als Barbusse Barb genoemd wordt, denk ik aan de echte Barb. Wat een kut-afkorting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van maar dat zeg ik maar niet hardop want dan krijg ik ruzie
Tis ook geen amsterdam en omgeving hequote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
De achterhoek...das toch al Oost Europa?
Nee, zeker nietquote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tis ook geen amsterdam en omgeving he
?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Telkens als Barbusse Barb genoemd wordt, denk ik aan de echte Barb. Wat een kut-afkorting.
Ik was zondag richting twente gegaan, dat was wel een heerlijk stukje met de auto, dat dan weer welquote:
halloquote:
Dat is wel tof van hem, je hebt wel goed contact met hem hequote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik was zondag richting twente gegaan, dat was wel een heerlijk stukje met de auto, dat dan weer wel
Ik vind waar Bartje woont echt een crime om te rijden, en hij rijdt dat stuk naar amsterdam en terug minstens 1x in de maand.
nou nou geen date...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was je date toch?
Zit er meer in?
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is wel tof van hem, je hebt wel goed contact met hem he
Haha, maar anywayquote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou nou geen date...
* edit: krijgt de vlekken in haar nek *
onderwerp honden is wel ter sprake gekomen, maar t was niet echt een auditie ofzo, waarbij ik ga hypothetische vraagstukken ga voorleggenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, maar anywayen je hebt toch wel gevraagd of hij van honden houdt heh?
Jaja, ik hoor het al.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou nou geen date...
* edit: krijgt de vlekken in haar nek *
/edit
maar t was gezellig !
veel gekletst en gelachen ,, lekker gegeten en binnenkort nog een keertje
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, ik hoor het al.
Snarf is van de singles markt af.
arme kreequote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, ik hoor het al.
Snarf is van de singles markt af.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik maak er in mijn hoofd altijdJij mag dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van maar dat zeg ik maar niet hardop want dan krijg ik ruzie
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zie ik het verkeerd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie ik het verkeerd?
nou ik ga niet ontkennen dat t gezellig was, en ALS ik iets zou willen zou t zeker t proberen waard zijn (denk ik) maar weet niet of ik iemand wil / kan toelaten enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Vast wel, als hij maar leuk genoeg isquote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik ga niet ontkennen dat t gezellig was, en ALS ik iets zou willen zou t zeker t proberen waard zijn (denk ik) maar weet niet of ik iemand wil / kan toelaten enzo
Waarom weet je nog niet OF je iets met hem wilt? Dat wordt toch meestal zeer snel duidelijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik ga niet ontkennen dat t gezellig was, en ALS ik iets zou willen zou t zeker t proberen waard zijn (denk ik) maar weet niet of ik iemand wil / kan toelaten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |