Waarom zou je me anders naar vinden?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer doe jij naar naar mij dan?
welke?quote:
Omdat Mono zei dat je dat wasquote:Op maandag 21 mei 2012 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zou je me anders naar vinden?
jmmer voor hemquote:Op maandag 21 mei 2012 15:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan krijg Mono mijn cadeau niet meer.
ah,quote:Op maandag 21 mei 2012 15:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan krijg Mono mijn cadeau niet meer.
BMI zegt niks.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:20 schreef arachide. het volgende:
3 kilo afgevallen en dan geen verschil je je bmi. Beetje jammer dit
beste knul wel hoor, die Bruno Martins Indi.quote:
blijf dat lekker jezelf aanpraten als je 's morgens je 3e kin weer ziet met tandenpoetsenquote:
Het is best een goede richtlijn voor een gezond gewicht.quote:
Zeker, aardig gast.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beste knul wel hoor, die Bruno Martins Indi.
ligt er natuurlijk aan hoeveel je weegt/woog..quote:
Ja dat wel, maar stel dat je BMI 20 is, maar je hebt nog wat overtollig vet, dan ziet de BMI dat niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is best een goede richtlijn voor een gezond gewicht.
en stoppen voordat je een anorexia gevalletje wordtquote:Op maandag 21 mei 2012 15:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen weegschaal gebruiken. Pas als je jezelf er goed uit vindt zien stop je met afvallen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
blijf dat lekker jezelf aanpraten als je 's morgens je 3e kin weer ziet met tandenpoetsen
Waarom die haat?quote:
Ja, dat deed ik 6 jaar lang. Toen stond ik er vorige week op en woog ik toch echt 12 kilo meer dan gezond voor mij is. Dus die 12 kilo's gaan eraf, nouja, nu nog 9 dusquote:Op maandag 21 mei 2012 15:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen weegschaal gebruiken. Pas als je jezelf er goed uit vindt zien stop je met afvallen.
Ja daarom is het een richtlijnquote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar stel dat je BMI 20 is, maar je hebt nog wat overtollig vet, dan ziet de BMI dat niet.
Ik ken dat gevoel.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zei dat ze hem niet mocht of zoiets.
pics ter beoordelingquote:Op maandag 21 mei 2012 15:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik 6 jaar lang. Toen stond ik er vorige week op en woog ik toch echt 12 kilo meer dan gezond voor mij is. Dus die 12 kilo's gaan eraf, nouja, nu nog 9 dus
Ja jij wel Patje.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daarom is het een richtlijn
Mijn BMI is 22 maar ik ben dan ook een strak afgetrainde mooiboiii
Je ziet er prima uitquote:Op maandag 21 mei 2012 15:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik 6 jaar lang. Toen stond ik er vorige week op en woog ik toch echt 12 kilo meer dan gezond voor mij is. Dus die 12 kilo's gaan eraf, nouja, nu nog 9 dus
Daar draait het toch ook om uiteindelijk?quote:
ja, jij niet danquote:Op maandag 21 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat iemand zegt dat hij/zij je niet mag?
Daarom geil je ook op mij toch. Geef het maar toe.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het had beter anders geformuleerd kunnen worden. Ik geil op het beste van het beste.
Daarom zit je steeds te schooien om pics van mijn lul.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het had beter anders geformuleerd kunnen worden. Ik geil op het beste van het beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Algemene kennis dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom geil je ook op mij toch. Geef het maar toe.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom zit je steeds te schooien om pics van mijn lul.DM's bekend maken ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom zit je steeds te schooien om pics van mijn lul.Ik doe dit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:Squote:Op maandag 21 mei 2012 15:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik mocht DM's niet meer bekend maken.
is dat voor dat kamperen?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Voor mensen met ABO : http://forum.fok.nl/topic/1819447
ik heb geen aboquote:Op maandag 21 mei 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Voor mensen met ABO : http://forum.fok.nl/topic/1819447
sorry dat ik het hebquote:
Ja, heb het even in ABO geplaatst, en dan is het wat kleiner om datum/locatie te zoekenquote:
Ja, maar weinig mensen hebben abo.. maar Mono heeft het daar neer gezet omdat het wat kleiner en overzichtelijker is. Zodra er data vast staan komt het in GC te staan oid.quote:
quote:
jij moet al helemaal sorry zeggenquote:
Doe het het weekend van 14/15 juli! Dan ben ik net jarig geweest. Ja, ik wil mijn verjaardag vieren met fokkers.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, heb het even in ABO geplaatst, en dan is het wat kleiner om datum/locatie te zoeken
Als we dat hebben, dan gooi ik het in GC, en kan iedereen beslissen of ze mee willen of niet.
Anders word het te groot om te regelen en loopt het uit de hand met plannen
Altijd hoop gezeik op die manier.
Ik ben het niet vaak eens met de gayboy maar nu welquote:
Zodra de belastingdienst heeft uitgekeerd krijg jij abo van mij boi.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb geen abo
jij ging er 1 kopen voor mij toch
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zodra de belastingdienst heeft uitgekeerd krijg jij abo van mij boi.
Tegen jou?quote:
nee tegen Dimensquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak eens met de gayboy maar nu wel
zeggen dat jij je vette bek moet houdenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet steven daar voor doen mono?
meerdere keren zelfsquote:Op maandag 21 mei 2012 15:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een keer het bed gedeeld met een FOK!kster?
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zeggen dat jij je vette bek moet houden
nou bij deze
patje zijn schuld dat ik een hekel aan die mieren hebquote:Op maandag 21 mei 2012 15:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Steven moet gewoon zichzelf blijven, alhoewel, minder grappen over rode mieren zou ik wel waarderen. Zijn mening daarover staat mij niet zo aan.
Er stond iets andersquote:Op maandag 21 mei 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
patje zijn schuld dat ik een hekel aan die mieren heb
Dit is wel waar.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat kan alleen als de ander ook FOK!ker is.
?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Patje1987 op 21-05-2012 15:45 ]
xdquote:Op maandag 21 mei 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
- Niet doen
[ Bericht 0% gewijzigd door Patje1987 op 21-05-2012 15:46 ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[info][ Bericht 0% gewijzigd door Patje1987 op 21-05-2012 15:45 ][/info]
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[info][ Bericht 0% gewijzigd door Patje1987 op 21-05-2012 15:45 ][/info]
quote:
quote:I invested all my savings in this stock. Now, I'm down big. My wife isn't aware that a good chunk of the money is gone. What do I tell her?
dat pinda's lekkerder zijn bij een koud biertje en geld niet gelukkig maakt en oja; we zijn veel geld kwijt. Vervolgens over het weer beginnenquote:
ik kwam trouwens een stockbroker tegen, wil je gekoppeld worden?quote:
Geld maakt niet gelukkig maar het helpt wel mee om gelukkig te wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat pinda's lekkerder zijn bij een koud biertje en geld niet gelukkig maakt en oja; we zijn veel geld kwijt. Vervolgens over het weer beginnen
waar kwam je dit tegen en wat voor stock?
Ik zou zeggen dat ze een tweede baan erbij moet zoeken als ze nog met pensioen wil.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat pinda's lekkerder zijn bij een koud biertje en geld niet gelukkig maakt en oja; we zijn veel geld kwijt. Vervolgens over het weer beginnen
waar kwam je dit tegen en wat voor stock?
I invested all my savings in this stock. Now, I'm down big. My wife isn't aware that a good chunk of the money is gone. What do I tell her?quote:
AL JE GELD op 1 aandeel gooien; dat verdien je het ook om te falenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ze een tweede baan erbij moet zoeken als ze nog met pensioen wil.
http://messages.finance.y(...)24&tof=10&so=E&frt=2
Gaat over Facebook stock.
sowieso ben je debiel als je niet aan zag komen dat het FB aandeel gewoon keihard ging dalenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ze een tweede baan erbij moet zoeken als ze nog met pensioen wil.
http://messages.finance.y(...)24&tof=10&so=E&frt=2
Gaat over Facebook stock.
Aaaw. Toch geen kindertjes mag ik hopen?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Onze overbuurman had het geld van zn vrouw belegd
Nu zijn ze gescheiden
Jawel, een dochter.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aaaw. Toch geen kindertjes mag ik hopen?
Linkjequote:Op maandag 21 mei 2012 16:47 schreef monkyyy het volgende:
PImmetje, die 356 modellen op marktplaats zijn replica's.
monks welk wapen zou ik mee schieten, wat raad je aan?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:47 schreef monkyyy het volgende:
In Thailand mogen wapens verkocht worden aan twaalfjarigen?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
monks welk wapen zou ik mee schieten, wat raad je aan?
ik denk zelf aan m1 garand
http://auto.marktplaats.n(...)1c%3D&fta_ind=4&fs=1quote:
Daar mogen ze toch ook geen wapens verkopen?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:47 schreef monkyyy het volgende:
Een Magnum .357quote:Op maandag 21 mei 2012 16:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
monks welk wapen zou ik mee schieten, wat raad je aan?
ik denk zelf aan m1 garand
Nee dat is illegaal daarquote:Op maandag 21 mei 2012 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
In Thailand mogen wapens verkocht worden aan twaalfjarigen?
Hmm ik zal kijken. Ik denk aan m1 garand, thommygun, luger, m16 zoietsquote:
Ja inderdaad, en zelfs voor die replica's vragen ze veel geldquote:Op maandag 21 mei 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://auto.marktplaats.n(...)1c%3D&fta_ind=4&fs=1
http://auto.marktplaats.n(...)1c%3D&fta_ind=1&fs=1
Ik vond het al zo vreemd dat de kilometer stand zo laag was.
Veel WW2 games gespeeld?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm ik zal kijken. Ik denk aan m1 garand, thommygun, luger, m16 zoiets
ook.quote:
True, maar voor iets unieks wil ik wel wat meer betalen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en zelfs voor die replica's vragen ze veel geld
Het schijnt ook een goed wapen te zijn, in beperkte mate is het nog in gebruik bij het Amerikaanse leger.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ook.
veel boeken gelezen, veel films gezien etc. M1 garand is gewoon een natte droom, lijkt me zo gaaf
Nah weetje ze gebruiken nu nog wel een beetje M14, die hebben ze afgeleid van de M1 garand.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het schijnt ook een goed wapen te zijn, in beperkte mate is het nog in gebruik bij het Amerikaanse leger.
Ja dat is wel zoquote:Op maandag 21 mei 2012 16:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
True, maar voor iets unieks wil ik wel wat meer betalen.Tis niet een Ford Focus waar er een miljoen van rondrijden in Nederland.
ik wil nogsteeds een mercedes 200-300 uit rond de jaren 70quote:Op maandag 21 mei 2012 16:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo
Heb je iets met oldtimers of gaat het je om het unieke?
Ik vind oldtimers wel wat hebben ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo
Heb je iets met oldtimers of gaat het je om het unieke?
De M14 heeft dan ook een stuk meer varianten dan de M1. En om dat geluid is het ook veel mensen te doen ja, karakteristiek en zo.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nah weetje ze gebruiken nu nog wel een beetje M14, die hebben ze afgeleid van de M1 garand.
maar moet je nagaan, m1 werd in ww2 al standaard, daarna nog in talloze oorlogen gebruikt
en dat geluid als die clip leeg is
Ik ook als ik mijn rijbewijs hebquote:Op maandag 21 mei 2012 16:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wil nogsteeds een mercedes 200-300 uit rond de jaren 70
Stijlvol zijn ze welquote:
Ja oldtimer verzekering kost echt niks en je hoeft geen wegenbelasting te betalen, alleen wel veel kosten aan onderhoud en brandstof.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:07 schreef monkyyy het volgende:
Kost zo'n 37 euro per maand om te laten verzekeren.
Zo'n dikke dictatorbakquote:Op maandag 21 mei 2012 16:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wil nogsteeds een mercedes 200-300 uit rond de jaren 70
Zeker alleen je moet goed oppassen dat mensen je niet bedriegen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef monkyyy het volgende:
Er staan nog best wat mooie dingetjes op marktplaats.
Gebeurt dat daar nog steeds zo vaak?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker alleen je moet goed oppassen dat mensen je niet bedriegen.
Daar hebben we knokploegjes en intimidatie het rechtssysteem voor als het mis gaat.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker alleen je moet goed oppassen dat mensen je niet bedriegen.
Het is zo mogelijk nog erger geworden. De echte paupers hebben marktplaats inmiddels ook ontdekt, volgens mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gebeurt dat daar nog steeds zo vaak?
Typ voor de grap maar eens in iPhone 4quote:Op maandag 21 mei 2012 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gebeurt dat daar nog steeds zo vaak?
Kon dat dat?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is zo mogelijk nog erger geworden. De echte paupers hebben marktplaats inmiddels ook ontdekt, volgens mij.
Ja, omdat die mensen die dat willen toch wel geld in hun gezicht gooien zonder erbij na te denken.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Typ voor de grap maar eens in iPhone 4
Vooral tussen de Apple spullen zijn geliefd bij oplichters
Sowieso is elektronica tweedehands kopen een beetje vragen om problemen imo.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:18 schreef monkyyy het volgende:
Schijnt vooral veel te gebeuren met elektronica toch?
Vaak wel ja, mensen doen dingen meestal niet voor niks wegquote:Op maandag 21 mei 2012 17:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso is elektronica tweedehands kopen een beetje vragen om problemen imo.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
electronica altijd nieuw kopen.
tevens; ik was altijd bang voor oplichterij op marktplaats.
na deze reis is marktplaats het veiligste ooit
afzetters trouwens; 2 dollar vragen voor een flesje water, meeste toeristen betalen dat ook zonder te klagen
Hyvesquote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
Wat betekent Hyves voor je?
Mijn leven is 180 graden omgedraaid door Hyves. Ik was eenzaam op een eiland met mijn gezin, zonder vrienden. Nu heb ik een druk sociaal leven en een geweldige vrijwillige baan bij Stichting Evangelisatiedag Friesland, die me zeker dertig uur per week werk geeft.
Mja, daar zit het wel een beetje inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vaak wel ja, mensen doen dingen meestal niet voor niks weg
Stichting Evangelisatiedag Frieslandquote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
Wat betekent Hyves voor je?
Mijn leven is 180 graden omgedraaid door Hyves. Ik was eenzaam op een eiland met mijn gezin, zonder vrienden. Nu heb ik een druk sociaal leven en een geweldige vrijwillige baan bij Stichting Evangelisatiedag Friesland, die me zeker dertig uur per week werk geeft.
Waarom zetten mensen die soort beschrijvingen bij hun advertentie.quote:HIER IS ER WEER 1 ONE OFF A KIND MILT CUSTOM CADILLAC FROM JOHNNY`S CUSTOM STORE.
DEZE ZEER MOOIE DIKKE COUPE IS EEN ONE OFF A KIND CADILLAC. DE WAGEN IS VOOR ZIEN VAN EEN GAS INSTALATIE , RIJD ZEER GOED OP GAS EN BENZINE. DE WAGEN HEEFT ALLE OPTIES AAN BOORD , ZOALS ELCTRISCHE BANK, RAMEN , AIRCO, STUURBEKRACHTIGING, REMBEKRACHTGING, FISHER BODY, 20 INCH VELGEN, ( ORGINELE VELGEN AANWEZIG) GEBLINDEERDE RAMEN,RADIO/CD WEG GEBOUWD IN HANDSCHOENEKASTJE. DEZE WAGEN RIJD ALS NIEUW ZWEEFT OVER DE WEG HEEFT EEN LEKKER ROGGELEND GELUID DIE ELKE NEK DOET OMDRAAIEN ALS JE LANGS KOMT RIJDEN.DE VULLING VOOR HET GAS IS NETJES ACHTER DE NUMMERPLAAT WEG GEWERKT. DIT IS 1 VAN DE WAGENS DIE WIJ HEBEBN GEMAAKT., WE HEBBEN NOG DIVERSE ANDERE WAGENS STAAN DIE WE HEBEN GEMAAKT EN WAAR IEDEREEN VAN WAKKER LIGT ALS ZE ZE GEZIEN HEBEBN. WE HEBBEN STAAN FORD MUSTANGS GT 500 COUPES ALS CABRIO`S VARIEREN VAN 650PK TOT 700PK WIJ MAKEN DE WAGENS ZOALS U ZE WILT HEBBEN OF U GEEFT ONS DE VRIJE HAND EN MAKEN HEM ZOALS WIJ DENKEN DAT HET EEN ECHTE NEKKETREKKER WORDT. WIJ BOUWEN GEEN 2 DEZELFDE WAGENS . KIJK EENS OP ONZE SIDE OOK VERKOPEN WIJ DEZE WAGENS MAAR VERHUREN ZE OOK VOOR BRUILOFTEN EN GALA`S. JE KUNT DE WAGENS ZELF BESTUREN BEHALVE BIJ GALA`S DAN RIJD ER EEN CHAUFFEUR VAN ONS. KIJKE EENS OP ONZE SIDE. WWW.MUSCLECAR-VERHUUR.NL
neujh,quote:
Ja weetje hoeveel dat is?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Twee hele Amerikaanse dollars nog wel?
op het station is het 2,10 voor een halve literquote:Op maandag 21 mei 2012 17:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weetje hoeveel dat is?
zou jij 1.60 betalen voor een flesje spa blauw in NL?
laat staan hier in cheap cambodia?
Echt ik betaal max 1 dollar voor een 1,5 liter fles
Ditquote:Op maandag 21 mei 2012 17:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op het station is het 2,10 voor een halve liter
Je weet ook dat een dollar minder waard is dan een Euro?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weetje hoeveel dat is?
zou jij 1.60 betalen voor een flesje spa blauw in NL?
laat staan hier in cheap cambodia?
Echt ik betaal max 1 dollar voor een 1,5 liter fles
Ik koop daarom uit principe dus ook niks meer op het stationquote:Op maandag 21 mei 2012 17:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op het station is het 2,10 voor een halve liter
Ik zeg 2 dollar en 1.6 euroquote:Op maandag 21 mei 2012 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je weet ook dat een dollar minder waard is dan een Euro?
Één keer heb ik me gewaagd aan Smullers, dat doen we voortaan ook maar niet meer.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik koop daarom uit principe dus ook niks meer op het station.
Eerder 1.55, bijna goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg 2 dollar en 1.6 euro
Daarmee lijkt het me vrij duidelijk dat ik het waardeverschil ken ja
Nederlanders vinden altijd wel iets om over te klagen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
Naja ik heb gister voor 4$ avondgegeten en vandaag voor 5$ incl 1 bier en 1 cola
Ik ken hetquote:Op maandag 21 mei 2012 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Één keer heb ik me gewaagd aan Smullers, dat doen we voortaan ook maar niet meer.
ja en dat rond ik af want over het gehele bedrag betaal je ook fee's als je uit de muur trekt waardoor je wel op 1.60 ongeveer uitkomtquote:
Wat je zei klopte niet en dan ben ik weer de betweter. Zo gaan die dingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja en dat rond ik af want over het gehele bedrag betaal je ook fee's als je uit de muur trekt waardoor je wel op 1.60 ongeveer uitkomtbetwetertje
ik klaag niet over prijzen; ik klaag erover dat omdat je toerist bent ze die hoge prijzen durven te vragen die gewoon 4x hoger zijn, soms zelfs 10x hogerquote:Op maandag 21 mei 2012 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nederlanders vinden altijd wel iets om over te klagen.
Je weet zelfquote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Harde pokoe. Dikke torri's zetten ofnie
Ja, dat is zeker begrijpelijk, hebben die mensen ook eens de kans eens wat te verdienen en voor de toeristen is het nog steeds goedkoop. Maar als het overgaat in oplichterij is dat natuurlijk weer niet gewenst.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik klaag niet over prijzen; ik klaag erover dat omdat je toerist bent ze die hoge prijzen durven te vragen die gewoon 4x hoger zijn, soms zelfs 10x hoger
probeer in bangkok maar eens een taxi te vinden die de meter aan wil doen. Normaal kom je op ongveer 40 a 50 baht uit maar als ze je zien als toerist; bam ze vragen 400baht en anders gaan ze gewoon verder, geen meter
dat is wel jammerlijk en begrijpelijk tegelijk
Moet je ook zoeken op "aston martin"quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef monkyyy het volgende:
Er staan jammer genoeg geen mooie ouwe astin martin's te koop waar ik plaatjes van kan kijken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Moet je ook zoeken op "aston martin"
Dat wil weleens helpen ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat deed ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je weet dat het hier in ons kikkeland ook gebeurt mbt Taxi's?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik klaag niet over prijzen; ik klaag erover dat omdat je toerist bent ze die hoge prijzen durven te vragen die gewoon 4x hoger zijn, soms zelfs 10x hoger
probeer in bangkok maar eens een taxi te vinden die de meter aan wil doen. Normaal kom je op ongveer 40 a 50 baht uit maar als ze je zien als toerist; bam ze vragen 400baht en anders gaan ze gewoon verder, geen meter
Mwhehehequote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Herkenbaar welquote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
In Amsterdam al bijna allemaal sowieso.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat het hier in ons kikkeland ook gebeurt mbt Taxi's?
Wil je serieus gaan mierenneuken?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat je zei klopte niet en dan ben ik weer de betweter. Zo gaan die dingen.
naja toeristen kopen een visa nét voor de grens voor 30$ meer en denken dat het normaal is, dat soort dingen. Je moet het gewoon weten en goed oplettenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker begrijpelijk, hebben die mensen ook eens de kans eens wat te verdienen en voor de toeristen is het nog steeds goedkoop. Maar als het overgaat in oplichterij is dat natuurlijk weer niet gewenst.
Ik neem nooit een taxi in NL, weetje hoe duur die dingen zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat het hier in ons kikkeland ook gebeurt mbt Taxi's?
Nee, maar jij wel schijnbaar. En je weet dat die koerst elke tien minuten anders is?quote:
Ach ja, dat moet je sowieso wel als mensen in het buitenland eenmaal merken dat je toerist bent.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naja toeristen kopen een visa nét voor de grens voor 30$ meer en denken dat het normaal is, dat soort dingen. Je moet het gewoon weten en goed opletten
wat? jij zegt dat ik fout zit en wil mij verbeteren terwijl ik jou net aantoon dat ik juist wél goed zit en je me fout verbeterd.quote:
En maar doorgaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat? jij zegt dat ik fout zit en wil mij verbeteren terwijl ik jou net aantoon dat ik juist wél goed zit en je me fout verbeterd.
Nouja, als je dat weet zoals ik zeg je gewoon: NEE en loop je naar de grens en koop je een officiele voor 30 minderquote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, dat moet je sowieso wel als mensen in het buitenland eenmaal merken dat je toerist bent.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Deze auto
http://auto.marktplaats.n(...)k%3D&fta_ind=17&fs=1
Das gewoon een citroen c1 met een andere merkje op de voorkantquote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Deze auto
We hebben het nu over van die mensen die op straat spullen verkopen?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, als je dat weet zoals ik zeg je gewoon: NEE en loop je naar de grens en koop je een officiele voor 30 minder
Die prijs.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Deze auto
wtfquote:
Ja en een nulletje toegevoegd aan de vraagprijsquote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Das gewoon een citroen c1 met een andere merkje op de voorkant
Op de man spelen? Classy.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wtf
volgens mij drukt er ergens een tumor op je hersenen zodat je niet helemaal helder denkt, misschien moet je naar een arts gaangewoon tip, wil niet dat je wat overkomt natuurlijk
die voor de grens toeristen meenemen naar kantoortjes waar ze het moeten kopen of worden verplicht geld op te wisselen omdat het na de grens niet meer kan ofzo voor hele rare koersen (ongeveer de helft !!!)quote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hebben het nu over van die mensen die op straat spullen verkopen?
Doe even normaal.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wtf
volgens mij drukt er ergens een tumor op je hersenen zodat je niet helemaal helder denkt, misschien moet je naar een arts gaangewoon tip, wil niet dat je wat overkomt natuurlijk
Kantoortjes? Dit hoor ik denk ik voor het eerst.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die voor de grens toeristen meenemen naar kantoortjes waar ze het moeten kopen of worden verplicht geld op te wisselen omdat het na de grens niet meer kan ofzo voor hele rare koersen (ongeveer de helft !!!)
Nou zeg, frusti.quote:
google maar eens op de grensovergang bij poipet, daar worden zooooo veel mensen opgelichtquote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kantoortjes? Dit hoor ik denk ik voor het eerst.
[..]
Nou zeg, frusti.
Aston martins kopen via marktplaatsquote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Deze auto
http://auto.marktplaats.n(...)k%3D&fta_ind=29&fs=1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste hit:quote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
google maar eens op de grensovergang bij poipet, daar worden zooooo veel mensen opgelicht
quote:De streek rond de grensovergang van Poipet wordt als het wilde westen van het land bestempeld.
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga kapot hierkanker nijlpaard
Tsja waarom niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aston martins kopen via marktplaats
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naja toeristen kopen een visa nét voor de grens voor 30$ meer en denken dat het normaal is, dat soort dingen. Je moet het gewoon weten en goed opletten
[..]
Ik neem nooit een taxi in NL, weetje hoe duur die dingen zijn
Of eigen auto of trein ofzo.
Taxibusje naar club wel maar dan lap je gewoon 5 of 10 euro en nooit geen smerig gedoe
ja ik weet maar heen en terug he, ze wachten je 's nachts netjes op om afgesproken tijdstip en je mag zelfs dronken meisjes meesmokkelen alles. Is zelfde chauffeur als altijd en we hebben z'n nummer mocht iemand achterblivjen wat dan ookquote:Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. nooit geen smerig gedoe? 10 euro pp voor een afstand van wat is het? 20km?
Kwa tijd en moeite kost het veel jaquote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef monkyyy het volgende:
Op ebay een 2006 boxter voor 16.000 http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)52099#ht_7969wt_1396
Terwijl in Nederland minstens 25.000 http://kopen.marktplaats.(...)max%5D=2006&q=&qsf=0
Is het invoeren van die dingen echt zoveel?
Dat is best prijzig ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef monkyyy het volgende:
Op ebay een 2006 boxter voor 16.000 http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)52099#ht_7969wt_1396
Terwijl in Nederland minstens 25.000 http://kopen.marktplaats.(...)max%5D=2006&q=&qsf=0
Is het invoeren van die dingen echt zoveel?
ik hou niet zo van kaasquote:
Koop liever 6 oldtimers voor dat geld dan dat walgelijke ding.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef napoleonfour het volgende:
http://link.marktplaats.nl/562455949 < gewoon die kopen monks. even overspuiten naar zwart mat en je bent klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:59 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Een dagvaarding krijgen omdat je blijkbaar ergens aan het begin van het jaar 100 euro bent vergeten te betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kloten wel ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:03 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Best wel knap ook hoe ze die 100 euro dan helemaal naar 509 euro weten te verhogen. alleen al 94 euro extra aan 'dagvaardingskosten'.
wtfquote:Op maandag 21 mei 2012 18:03 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Best wel knap ook hoe ze die 100 euro dan helemaal naar 509 euro weten te verhogen. alleen al 94 euro extra aan 'dagvaardingskosten'.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:59 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Een dagvaarding krijgen omdat je blijkbaar ergens aan het begin van het jaar 100 euro bent vergeten te betalen.
moet je voorkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
lang leve de bureaucratiequote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
recht zal zege vieren! had je maar op tijd moeten betalen!!
serieus; wat een achterlijk gedoe
Lekker toch en jij later indirect meebetalen aan de behandeling van eventuele gevolgenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:09 schreef monkyyy het volgende:
Buurvrouw zit weer te roken met haar kind erbij.
jong geleerd is oud gedaan, zo hoort het!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:09 schreef monkyyy het volgende:
wees maar niet bang; als je ziet hoeveel erg naar de belasting gaat van een pakje betaald ze zelf ook al genoegquote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker toch en jij later indirect meebetalen aan de behandeling van eventuele gevolgen
heb jij geen aandelen in marlboro?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:09 schreef monkyyy het volgende:
Ja, Phillip Morris heeft onder andere Marlboro in handen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb jij geen aandelen in marlboro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |