quote:
quote:I invested all my savings in this stock. Now, I'm down big. My wife isn't aware that a good chunk of the money is gone. What do I tell her?
dat pinda's lekkerder zijn bij een koud biertje en geld niet gelukkig maakt en oja; we zijn veel geld kwijt. Vervolgens over het weer beginnenquote:
ik kwam trouwens een stockbroker tegen, wil je gekoppeld worden?quote:
Geld maakt niet gelukkig maar het helpt wel mee om gelukkig te wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat pinda's lekkerder zijn bij een koud biertje en geld niet gelukkig maakt en oja; we zijn veel geld kwijt. Vervolgens over het weer beginnen
waar kwam je dit tegen en wat voor stock?
Ik zou zeggen dat ze een tweede baan erbij moet zoeken als ze nog met pensioen wil.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat pinda's lekkerder zijn bij een koud biertje en geld niet gelukkig maakt en oja; we zijn veel geld kwijt. Vervolgens over het weer beginnen
waar kwam je dit tegen en wat voor stock?
I invested all my savings in this stock. Now, I'm down big. My wife isn't aware that a good chunk of the money is gone. What do I tell her?quote:
AL JE GELD op 1 aandeel gooien; dat verdien je het ook om te falenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ze een tweede baan erbij moet zoeken als ze nog met pensioen wil.
http://messages.finance.y(...)24&tof=10&so=E&frt=2
Gaat over Facebook stock.
sowieso ben je debiel als je niet aan zag komen dat het FB aandeel gewoon keihard ging dalenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ze een tweede baan erbij moet zoeken als ze nog met pensioen wil.
http://messages.finance.y(...)24&tof=10&so=E&frt=2
Gaat over Facebook stock.
Aaaw. Toch geen kindertjes mag ik hopen?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Onze overbuurman had het geld van zn vrouw belegd
Nu zijn ze gescheiden
Jawel, een dochter.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aaaw. Toch geen kindertjes mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |