Ach ja, dat moet je sowieso wel als mensen in het buitenland eenmaal merken dat je toerist bent.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naja toeristen kopen een visa nét voor de grens voor 30$ meer en denken dat het normaal is, dat soort dingen. Je moet het gewoon weten en goed opletten
wat? jij zegt dat ik fout zit en wil mij verbeteren terwijl ik jou net aantoon dat ik juist wél goed zit en je me fout verbeterd.quote:
En maar doorgaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat? jij zegt dat ik fout zit en wil mij verbeteren terwijl ik jou net aantoon dat ik juist wél goed zit en je me fout verbeterd.
Nouja, als je dat weet zoals ik zeg je gewoon: NEE en loop je naar de grens en koop je een officiele voor 30 minderquote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, dat moet je sowieso wel als mensen in het buitenland eenmaal merken dat je toerist bent.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Deze auto
http://auto.marktplaats.n(...)k%3D&fta_ind=17&fs=1
Das gewoon een citroen c1 met een andere merkje op de voorkantquote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Deze auto
We hebben het nu over van die mensen die op straat spullen verkopen?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, als je dat weet zoals ik zeg je gewoon: NEE en loop je naar de grens en koop je een officiele voor 30 minder
Die prijs.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Deze auto
wtfquote:
Ja en een nulletje toegevoegd aan de vraagprijsquote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Das gewoon een citroen c1 met een andere merkje op de voorkant
Op de man spelen? Classy.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wtf
volgens mij drukt er ergens een tumor op je hersenen zodat je niet helemaal helder denkt, misschien moet je naar een arts gaangewoon tip, wil niet dat je wat overkomt natuurlijk
die voor de grens toeristen meenemen naar kantoortjes waar ze het moeten kopen of worden verplicht geld op te wisselen omdat het na de grens niet meer kan ofzo voor hele rare koersen (ongeveer de helft !!!)quote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hebben het nu over van die mensen die op straat spullen verkopen?
Doe even normaal.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wtf
volgens mij drukt er ergens een tumor op je hersenen zodat je niet helemaal helder denkt, misschien moet je naar een arts gaangewoon tip, wil niet dat je wat overkomt natuurlijk
Kantoortjes? Dit hoor ik denk ik voor het eerst.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die voor de grens toeristen meenemen naar kantoortjes waar ze het moeten kopen of worden verplicht geld op te wisselen omdat het na de grens niet meer kan ofzo voor hele rare koersen (ongeveer de helft !!!)
Nou zeg, frusti.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |